Ik ben nu eigenlijk banger.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:41 schreef Jose81 het volgende:
[..]
tjonge... jouw kleintje loopt ook echt flink voor dan! En ben je bij je vorige zwangerschap nooit bang geweest voor de bevalling?
quote:Op donderdag 4 december 2008 15:44 schreef Reinhilde het volgende:
ik heb ook alles gestreken, en gewassen. En daar was ik 6 weken geleden al klaar mee.![]()
Ik bedacht me net, wij gaan zo de 20e/22e naar Belgie, voor kerst. Maar dan moet ik natuurlijk ook een persoonsbewijs hebben voor baby! Daar had ik echt niet aan gedacht. Om baby bij te laten schrijven in mijn paspoort kost 20,- en duurt 5 werkdagen. Ik moet erbij aanwezig zijn, en baby ook. En we moeten een pasfoto hebben van baby! Volgens al die nieuwe eisen! Waarvan 1 is: zonder zichtbare ondersteuning.
![]()
Mijn moeder zegt dat het niet nodig is voor Belgie, maar ik wil eigenlijk het risico niet lopen...
aah kijk, daar had ik overheen gelezenquote:Op donderdag 4 december 2008 15:55 schreef Reinhilde het volgende:
Chacama, we zijn niet getrouwd.. maar we hebben straks natuurlijk wel al andere documenten. Krijg je bij de aangifte eigenlijk iets mee? Een uitdraai ofzo?
Lishe, wat jij zegt is ook een beetje wat mijn moeder zei; maak je niet druk, het komt wel goed! Wij gaan alleen best ver Belgie in, mijn vader woont in Mons, vlakbij de Franse grens. Hmmm.
Ik ga me er ook gewoon maar niet druk over maken!
Yns, de baby komt sowieso voor de 15e!! Ik word waarschijnlijk woensdag de 10e ingeleid, bij 42+0.
ook al een week of twee drie voor je ging bevallen?? ik heb het al ruim twee weken namelijk dat ik regelmatig wakker ben om te moeten piesen.. slapen is sowieso k*t met peren.. ik slaap nu naakt het lekkerste, terwijl ik normaal in boxer en shirt slaap .. maar dat irriteert me nu mateloosquote:Op donderdag 4 december 2008 15:58 schreef chacama het volgende:
je krijgt je bewijs van aangifte mee. Dus dat is ook al weer een legaal document.
Oh, en voor DJMO.... elke 2 uur wakker.... zo is het bij mij bij Fleur begonnen
en voor al die andere LLM-ers........ ga es babies krijgen..... krijg een zere vinger van het F5-en op zoek naar 'belangrijk' nieuws!!
Ja, inderdaad!quote:Op donderdag 4 december 2008 16:12 schreef chacama het volgende:
Zie je wel... nou dan kan die baby nu wel komen... nergens geen zorgen meer over.... alles geregeld.... Mooi... huppa... bevallen maar!
heeft ze dan wel een eigen idkaart ofzo?quote:Op donderdag 4 december 2008 16:25 schreef Vicky het volgende:
reinhilde, wij zijn met Amber in belgië, frankrijk de duitsland geweest zonder gecontroleerd te worden. Amber staat met eens in een paspoort bijgeschreven.
mee helemaal niets. moeten haar nog steeds bij laten schrijven. mijn paspoort is al een jaar verlopen maar vergeet m steeds te verlengen.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
heeft ze dan wel een eigen idkaart ofzo?
Januari wordt nog ergerquote:Op donderdag 4 december 2008 16:26 schreef texelonia het volgende:
Ik zie hier bijna door alle op ploffen staande zwangeren de baby's niet meer (of zoiets)
Wat fijn dat alles goed was, idd wel een tegenvaller dat je wat minder lang zwanger bent dan gedacht, maar het belangrijkste: alles is goedquote:Op donderdag 4 december 2008 16:56 schreef Rabsadani het volgende:
Damn die onregelmatige menstruatie![]()
Kom je bij de verloskundige in de overtuiging dat je 8 weken zwanger bent, zie je op de echo alleen een vruchtzakje met een baby van 7 millimeter, krap zeven weken oud
Maar het zit wel op de goede plaats en het hartje kloptEn ik mag lekker over drie weken nog een keertje kindje kijken op de echo omdat deze zo weinig voorstelde
![]()
Mijn uitgerekende datum mag dus naar 26 juliNou ja, dat ene weekje extra overleven we ook wel
Preciesquote:Op donderdag 4 december 2008 17:02 schreef Reinhilde het volgende:
Rabsadani, jammer van die week, maar wel heel fijn dat je het hartje hebt gezien!!!
Owjah het enige verschil waar ik wél op reken, is dat deze bevalling sneller zal gaan!quote:Op donderdag 4 december 2008 16:49 schreef cattie het volgende:
Tex, hoewel ik weet dat het niet zo hoeft te zijn, ga ik er onderbewust ook vanuit dat het gaat zoals de vorige keer. En daar word ik niet zo blij van. Maar er is mij echt al 3x ingeprent door de gyn dat de 2e bevalling beter zal gaan, aangezien Ive op zeer grondige wijze de weg al een keer gebaand heeft. Volgens mij zegt lengte/gewicht van het eerste kind meestal wel wat over de volgende(n), al kan er ook best een groot verschil tussen zitten. Geen peil op te trekken dus eigenlijk.
Dat klinkt echt heel lief en gelukkig en en enquote:Op donderdag 4 december 2008 17:09 schreef texelonia het volgende:
Maar ik weet nog dat toen ik zwanger was van Noah ik zo benieuwd was hoe hij eruit zou zien. En toen hij geboren was was dat meteen heel vanzelfsprekend, kon me meteen niet meer voorstellen dat hij er anders uitzagMaar nu ga ik er dus vanuit dat de baby eruit ziet zoals Noah eruit zag
Maar als dat niet zo is, zal het vast meteen weer zo voelen als bij Noah, dat ik me niet voor kan stellen dat ze er anders uit ziet
Nog eentje uit dezelfde categorie danquote:Op donderdag 4 december 2008 17:17 schreef Rabsadani het volgende:
[..]
Dat klinkt echt heel lief en gelukkig en en enIk kan me er nu nog helemaal niets bij voorstellen, 7 millimeter
Maar dit soort berichtjes zijn heerlijk om te lezen, dat geeft hoop enzo
Een kloppend hartje gezienquote:Op donderdag 4 december 2008 16:56 schreef Rabsadani het volgende:
Damn die onregelmatige menstruatie![]()
Kom je bij de verloskundige in de overtuiging dat je 8 weken zwanger bent, zie je op de echo alleen een vruchtzakje met een baby van 7 millimeter, krap zeven weken oud
Maar het zit wel op de goede plaats en het hartje kloptEn ik mag lekker over drie weken nog een keertje kindje kijken op de echo omdat deze zo weinig voorstelde
![]()
Mijn uitgerekende datum mag dus naar 26 juliNou ja, dat ene weekje extra overleven we ook wel
zequote:Op donderdag 4 december 2008 16:31 schreef Brighteyes het volgende:
En ze kan ook bij Nixxx op het paspoort, dan hoeft hij alleen een verklaring van jou mee als het goed is. Dan kan je later, als jij je beter voelt hem/haar ook bij jou erbij laten schrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |