abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63756366
hydrofiele nemen meer water op als je ze niet strijkt. Dus nu doen vanwege de nesteldrang en daarna hoeft het niet meer
Ik ben gisteren boos geworden op Manlief omdat het maar niet opschiet met het in orde maken van een plekje voor onsje. Als het mee zit gaan we dit weekend aan de slag.
En strijk, ik heb nog een wasmand vol van ons drie, ik lijk wel gek om allesvan onsje nu ook al te strijken.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_63756517
Jullie gaan als een trein, maar nog steeds geen baby's...
  donderdag 4 december 2008 @ 15:26:22 #53
108648 cattie
lieve moeder
pi_63756890
Gingen de bevallingen maar net zo snel als de afgelopen topics!

Dat strijken was trouwens niet bedoelt om te zeggen dat anderen erger zijn dan ik qua nesteldrang ofzo hoor, maar strijken is echt het laatste wat ik in het huishouden doe. Vreselijk vind ik het, het lukt nooit goed. Is dus iets persoonlijks van mij.
pi_63757313
Nou moe, nog helemaal geen nieuwe baby's?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_63757375
ik heb ook alles gestreken, en gewassen. En daar was ik 6 weken geleden al klaar mee.

Ik bedacht me net, wij gaan zo de 20e/22e naar Belgie, voor kerst. Maar dan moet ik natuurlijk ook een persoonsbewijs hebben voor baby! Daar had ik echt niet aan gedacht . Om baby bij te laten schrijven in mijn paspoort kost 20,- en duurt 5 werkdagen. Ik moet erbij aanwezig zijn, en baby ook. En we moeten een pasfoto hebben van baby! Volgens al die nieuwe eisen! Waarvan 1 is: zonder zichtbare ondersteuning.

Mijn moeder zegt dat het niet nodig is voor Belgie, maar ik wil eigenlijk het risico niet lopen...
pi_63757455
quote:
Op donderdag 4 december 2008 12:41 schreef Jose81 het volgende:

[..]

tjonge... jouw kleintje loopt ook echt flink voor dan! En ben je bij je vorige zwangerschap nooit bang geweest voor de bevalling?
Ik ben nu eigenlijk banger.
Maar uiteindelijk viel toen het 'eruit' komen wel mee, het was alleen griezelig. De weeen vond ik het ergste, maar die heb je bij een kleiner kindje ook...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 4 december 2008 @ 15:47:23 #57
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63757468
quote:
Op donderdag 4 december 2008 15:44 schreef Reinhilde het volgende:
ik heb ook alles gestreken, en gewassen. En daar was ik 6 weken geleden al klaar mee.

Ik bedacht me net, wij gaan zo de 20e/22e naar Belgie, voor kerst. Maar dan moet ik natuurlijk ook een persoonsbewijs hebben voor baby! Daar had ik echt niet aan gedacht . Om baby bij te laten schrijven in mijn paspoort kost 20,- en duurt 5 werkdagen. Ik moet erbij aanwezig zijn, en baby ook. En we moeten een pasfoto hebben van baby! Volgens al die nieuwe eisen! Waarvan 1 is: zonder zichtbare ondersteuning.

Mijn moeder zegt dat het niet nodig is voor Belgie, maar ik wil eigenlijk het risico niet lopen...
dan is t zeker te hopen dat die kleine voor de 15e komt
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_63757471
Reinhilde, wat ik gedaan heb toen de meiden nog klein waren... eigen paspoort mee en het trouwboekje waarin ze bijgeschreven zijn. Zo kon ik bewijzen dat ik het was (en F.) en de kinderen staan in het boekje. Verder krijg je al heel snel na de geboorte geloof 5 dagen een uitreksel met sofi-nummer van de gemeente toegestuurd. Hier staan de gegevens van beide ouders op en de gegevens van jullie kindje...
pi_63757476
Overigens had ik bij Noah ook niks in maat 50, omdat iedereen toen ook zei wat jullie zeiden. Ze passen het toch niet, of zijn er in een week uitgegroeid, en iets oversized overleven ze ook wel.

Alles as echt way too big, m'n zus heeft paar dingetjes maat 50 bijgehaald en zelfs die zaten ruim. Noah was 50cm en 3290 gram. En ik vond het helemaal niet leuk dat alle kleertjes zo groot waren. het was niet leuk oversized, maar het zat gewoon voor geen meter. Dus mooi dat ik nu wel een paar dingetjes in huis heb/haal Maar niet teveel, je zult zien dat we nu een dikzakje krijgen

Is dat ook erfelijk trouwens, hoe groot het kind bij de geboorte is? Zo'n 2e zwangerschap is wel heel anders dan de 1e vind ik. Bij de 1e ging ik er helemaal blanco in, rekende nergens op, had ook niet echt bepaalde verwachtingen, liet het allemaal maar beetje over me heen komen. Nu reken ik er op de een of andere manier toch een beetje op dat alles precies zo gaat als de 1e keer Terwijl dat helemaal niks hoeft te zeggen natuurlijk. Maar gewoon omdat dat de enige ervaring is die je hebt denk ik, ookal heb je zoveel verhalen gelezen?
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_63757479
reinhilde, wij gaan regelmatig naar belgie, ouders wonen 3 km van belgische grens, en heb het mijn hele leven nog niet nodig gehad. Ik zou het alleen regelen als je je daar goed genoeg voor voelt en het anders gewoon de volgende keer pas doen.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_63757645
Voor Jennifer hebben we in de eerste week ook even snel wat in maat 50 gehaald (wat lijkt dat alweer lang geleden) 2 broekjes en 3 shirtjes. Ze was er wel snel uit, maar maat 56 was echt nog een beetje groot.

Paspoort, je kan ook laten bijschijven met spoed, dan is het de volgende werkdag klaar.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_63757708
Chacama, we zijn niet getrouwd.. maar we hebben straks natuurlijk wel al andere documenten. Krijg je bij de aangifte eigenlijk iets mee? Een uitdraai ofzo?
Lishe, wat jij zegt is ook een beetje wat mijn moeder zei; maak je niet druk, het komt wel goed! Wij gaan alleen best ver Belgie in, mijn vader woont in Mons, vlakbij de Franse grens. Hmmm.
Ik ga me er ook gewoon maar niet druk over maken!

Yns, de baby komt sowieso voor de 15e!! Ik word waarschijnlijk woensdag de 10e ingeleid, bij 42+0.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 4 december 2008 @ 15:58:42 #63
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63757803
quote:
Op donderdag 4 december 2008 15:55 schreef Reinhilde het volgende:
Chacama, we zijn niet getrouwd.. maar we hebben straks natuurlijk wel al andere documenten. Krijg je bij de aangifte eigenlijk iets mee? Een uitdraai ofzo?
Lishe, wat jij zegt is ook een beetje wat mijn moeder zei; maak je niet druk, het komt wel goed! Wij gaan alleen best ver Belgie in, mijn vader woont in Mons, vlakbij de Franse grens. Hmmm.
Ik ga me er ook gewoon maar niet druk over maken!

Yns, de baby komt sowieso voor de 15e!! Ik word waarschijnlijk woensdag de 10e ingeleid, bij 42+0.
aah kijk, daar had ik overheen gelezen
lekker toch om te weten dat t echt niet lang meer duurt!
Today is life -

Dale Carnegie
pi_63757810
je krijgt je bewijs van aangifte mee. Dus dat is ook al weer een legaal document.

Oh, en voor DJMO.... elke 2 uur wakker.... zo is het bij mij bij Fleur begonnen

en voor al die andere LLM-ers........ ga es babies krijgen..... krijg een zere vinger van het F5-en op zoek naar 'belangrijk' nieuws!!
pi_63757933
oeh reinhilde..ik voel weer zó goed hoe dat overtijd lopen voelde nu jij de uren telt !
ik had er totaal geen vertrouwen meer in, uiteindelijk bij 41+4 gewoon nog spontaan bevallen !
Dus..hou hoop! Je zit 'pas' op 41+1
pi_63758080
Marit, je hebt gelijk hoor. Het kan natuurlijk nog, maar ik heb me ingesteld op de 10e, als het toch eerder komt is dat alleen maar mooi meegenomen!

Ik ga denk ik alleen baby laten bijschrijven als ik me goed genoeg voel, anders neem ik gewoon alle officiele documenten mee en dan moet het maar goed zijn hoor.
(Ik bedenk me net, ik ga gewoon met baby in de auto van mijn vader de grens over, die houden ze toch niet aan! (speciaal kenteken) ). Problem solved!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 4 december 2008 @ 16:11:26 #67
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63758141
quote:
Op donderdag 4 december 2008 15:58 schreef chacama het volgende:
je krijgt je bewijs van aangifte mee. Dus dat is ook al weer een legaal document.

Oh, en voor DJMO.... elke 2 uur wakker.... zo is het bij mij bij Fleur begonnen

en voor al die andere LLM-ers........ ga es babies krijgen..... krijg een zere vinger van het F5-en op zoek naar 'belangrijk' nieuws!!
ook al een week of twee drie voor je ging bevallen?? ik heb het al ruim twee weken namelijk dat ik regelmatig wakker ben om te moeten piesen.. slapen is sowieso k*t met peren.. ik slaap nu naakt het lekkerste, terwijl ik normaal in boxer en shirt slaap .. maar dat irriteert me nu mateloos
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_63758162
Zie je wel... nou dan kan die baby nu wel komen... nergens geen zorgen meer over.... alles geregeld.... Mooi... huppa... bevallen maar!
pi_63758338
quote:
Op donderdag 4 december 2008 16:12 schreef chacama het volgende:
Zie je wel... nou dan kan die baby nu wel komen... nergens geen zorgen meer over.... alles geregeld.... Mooi... huppa... bevallen maar!
Ja, inderdaad!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 4 december 2008 @ 16:17:23 #70
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63758359
wel grappig dat jullie kleine al zo snel naar het 'buitenland' gaat
Today is life -

Dale Carnegie
pi_63758502
Traditie om met kerst daar te zijn, en als het maar enigszins mogelijk is willen we dit jaar ook, want dit is het laatste jaar in Mons. Maar sorry BE, gaat wel heel offtopic zo.

Carmella, ik ben ook wel heel benieuwd hoe het met jou gaat?
pi_63758580
reinhilde, wij zijn met Amber in belgië, frankrijk de duitsland geweest zonder gecontroleerd te worden. Amber staat met eens in een paspoort bijgeschreven.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_63758588
Jongens, jongens, Reinhilde staat bovenaan dus die moet gewoon eerst. vannacht blijkt ineens dat het strippen toch effect heeft gehad en morgen heeft ze een mooie baby
Fuente mag daarna, binnen een paar dagen
Dakota had de komende dagen een paar verjaardagen geloof ik, dus daar wordt alles gewoon even helemaal rustig, zodat Dakota ook weer wat nachtrust krijgt, en over een weekje ofzow kan de baby komen!
Daarna is de rest aan de beurt. Okay?

Ik zie hier bijna door alle op ploffen staande zwangeren de baby's niet meer (of zoiets)
©Dumbo
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 4 december 2008 @ 16:26:57 #74
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63758611
quote:
Op donderdag 4 december 2008 16:25 schreef Vicky het volgende:
reinhilde, wij zijn met Amber in belgië, frankrijk de duitsland geweest zonder gecontroleerd te worden. Amber staat met eens in een paspoort bijgeschreven.
heeft ze dan wel een eigen idkaart ofzo?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_63758714
quote:
Op donderdag 4 december 2008 16:26 schreef Ynske het volgende:

[..]

heeft ze dan wel een eigen idkaart ofzo?
mee helemaal niets. moeten haar nog steeds bij laten schrijven. mijn paspoort is al een jaar verlopen maar vergeet m steeds te verlengen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 4 december 2008 @ 16:31:50 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63758730
Reinhilde, er zijn wel goeie trucjes voor pasfoto's hoor. Je kan je handen nl. heel prima onder het truitje houden aan de voorkant, en dan aan de achterkant gewoon tegen het koppie.
En ze kan ook bij Nixxx op het paspoort, dan hoeft hij alleen een verklaring van jou mee als het goed is. Dan kan je later, als jij je beter voelt hem/haar ook bij jou erbij laten schrijven.

Maar ik zou me voor Belgie niet al te druk maken hoor! Documentjes mee en gaan.
En als het met jouw vaders auto te regelen, dan is het helemaal mooi.
pi_63758779
We gaan de 28e of 29e ofzo terug, en dan heb je natuurlijk kans dat je aangehouden wordt vanwege illegaal vuurwerk. Daar ging het me om. Maar met een militair diplomatiek kenteken maak ik me daar geen zorgen over eigenlijk.
pi_63758856
BE, Nixxx moet eerst gezag krijgen van het ministerie van justitie, tot die tijd ben ik de enige en mag baby alleen bij mij in het paspoort, of een eigen paspoort. We zijn namelijk niet getrouwd.

Ooh Vicky, echt? Ik zou daar helemaal zenuwachtig van worden als ik geen geldig paspoort had!
  donderdag 4 december 2008 @ 16:48:04 #79
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_63759172
Ik ga wel alles strijken en van de hydrofiele luiers alleen de randjes, want dat staat mooier en neemt het toch nog goed het vocht op. Foefje van mn vorige kraamhulp. Verder strijk ik nu ook al heel veel, strijken vind ik het minst erge van het huishouden. Alleen krijg ik nu snel last van mn rug, ga dus alles in kleine etappes strijken. A.s. dinsdag gaat mn moeder hier weer wat schoonmaken en als ik terugkom van de echo gaan we een beetje kerstsfeer scheppen hier en daarna lekker shoppen bij IKEA, Peaceman moet dan toch weer werken.

Reinhilde ik zou gewoon met de baby zonder id-kaart gaan hoor, ze is dan ook nog zo jong.....
quote:
Op donderdag 4 december 2008 16:26 schreef texelonia het volgende:

Ik zie hier bijna door alle op ploffen staande zwangeren de baby's niet meer (of zoiets)
Januari wordt nog erger
Make love, not war ☮
  donderdag 4 december 2008 @ 16:49:42 #80
108648 cattie
lieve moeder
pi_63759206
Met een militair diplomatiek kenteken zit je wel veilig ja!
Toen we een paspoort voor Ive regelden zei de ambtenaar trouwens dat ze bij echt kleine kinderen niet heel moeilijk doen met de foto. Het is zo goed als onmogelijk om een baby zo op de foto te krijgen en binnen een jaar herken je ze bijna niet meer.
Ik zou persoonlijk ook niet zonder id of paspoort de grens over gaan. ik ben een beetje een pietjeprecies in dat soort dingen.

Tex, hoewel ik weet dat het niet zo hoeft te zijn, ga ik er onderbewust ook vanuit dat het gaat zoals de vorige keer. En daar word ik niet zo blij van. Maar er is mij echt al 3x ingeprent door de gyn dat de 2e bevalling beter zal gaan, aangezien Ive op zeer grondige wijze de weg al een keer gebaand heeft. Volgens mij zegt lengte/gewicht van het eerste kind meestal wel wat over de volgende(n), al kan er ook best een groot verschil tussen zitten. Geen peil op te trekken dus eigenlijk.
pi_63759258
Reinhilde, dat is snel na de bevalling al een hele rit met de auto zeg! Ik hoop dat het nou wel een beetje opschiet voor je hoor, weet wat het is om zo lang te wachten en leuk is het niet.
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_63759351
Mijn schoonouders zijn vroeger vergeten mijn man bij te laten schrijven, hebben ze bij de Zwitserse grens een van de twee kinderen op de grond gelegd met een deken erover heen. Mijn schoonouders vergaten ook eens de voordeur dicht te maken wanneer ze 3 weken op vakantie gingen, verbazingwekkend dat ze nooit een van de kinderen achter hebben gelaten bij een benzinestation bedenk ik me nu.
Maar Reinhilde zou me er niet te druk over maken.

Ik ga voor bevallen rond de 29ste, ben de drukte graag een beetje voor
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_63759361
Damn die onregelmatige menstruatie
Kom je bij de verloskundige in de overtuiging dat je 8 weken zwanger bent, zie je op de echo alleen een vruchtzakje met een baby van 7 millimeter, krap zeven weken oud

Maar het zit wel op de goede plaats en het hartje klopt En ik mag lekker over drie weken nog een keertje kindje kijken op de echo omdat deze zo weinig voorstelde

Mijn uitgerekende datum mag dus naar 26 juli Nou ja, dat ene weekje extra overleven we ook wel
A little nonsense now and then is cherished by the wisest men.
  donderdag 4 december 2008 @ 17:00:02 #84
108648 cattie
lieve moeder
pi_63759427
Jammer dat je een week minder ver bent, maar verder toch super nieuws Rabsadani!
Eeen kloppend hartje, baby op de goede plek en nog een echo!
pi_63759428
Het is wel een rit ja. Maar we gaan in 2 etappes: eerst naar Breda (1 uur) en dan eventjes langs bij mijn opa&oma. Kan ik daar ook even rustig voeden. En vanaf Breda is het nog 1,5 a 2 uur. Valt wel mee, maar het is ook niet niets, I know.
Cattie, ik voel me ook het fijnst als alles goed geregeld is, dus hopen dat ik zonder totaalruptuur etc uit de bevalling kom!
Ik heb nu wel wat kramp, best gemeen ook, maar ik ga nog niet de moeite nemen om ze te timen, zit veel te veel tijd tussen.
  donderdag 4 december 2008 @ 17:00:24 #86
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_63759441
quote:
Op donderdag 4 december 2008 16:56 schreef Rabsadani het volgende:
Kom je bij de verloskundige in de overtuiging dat je 8 weken zwanger bent, zie je op de echo alleen een vruchtzakje met een baby van 7 millimeter, krap zeven weken oud

Maar het zit wel op de goede plaats en het hartje klopt En ik mag lekker over drie weken nog een keertje kindje kijken op de echo omdat deze zo weinig voorstelde

Mijn uitgerekende datum mag dus naar 26 juli Nou ja, dat ene weekje extra overleven we ook wel
Wat fijn dat alles goed was, idd wel een tegenvaller dat je wat minder lang zwanger bent dan gedacht, maar het belangrijkste: alles is goed Heel veel plezier over 3 weken, het is ook wel weer leuk om dan weer te kijken.
Make love, not war ☮
pi_63759470
Rabsadani, jammer van die week, maar wel heel fijn dat je het hartje hebt gezien!!!
pi_63759517
quote:
Op donderdag 4 december 2008 17:02 schreef Reinhilde het volgende:
Rabsadani, jammer van die week, maar wel heel fijn dat je het hartje hebt gezien!!!
Precies Sowieso heel fijn bij de verloskundige hier, je krijgt sowieso drie echo's (en ik nu dus VIER). Super.

En jij moet es even gaan bevallen, ja En dan wens ik jou zoals je ietsje terug al zei een fijne bevalling zonder totaalruptuur ieeeeeek
pi_63759630
quote:
Op donderdag 4 december 2008 16:49 schreef cattie het volgende:
Tex, hoewel ik weet dat het niet zo hoeft te zijn, ga ik er onderbewust ook vanuit dat het gaat zoals de vorige keer. En daar word ik niet zo blij van. Maar er is mij echt al 3x ingeprent door de gyn dat de 2e bevalling beter zal gaan, aangezien Ive op zeer grondige wijze de weg al een keer gebaand heeft. Volgens mij zegt lengte/gewicht van het eerste kind meestal wel wat over de volgende(n), al kan er ook best een groot verschil tussen zitten. Geen peil op te trekken dus eigenlijk.
Owjah het enige verschil waar ik wél op reken, is dat deze bevalling sneller zal gaan! Want dat is vaak zo, 'zeggen ze'. Zul je zien dat het bij mij net niet zo is, maar goed. Duurt nog even gelukkig

Overigens vind ik de zwangerschap tot nu toe wel al best anders. Zeker qua gevoel, maar ook qua kwaaltjes.

Maar ik weet nog dat toen ik zwanger was van Noah ik zo benieuwd was hoe hij eruit zou zien. En toen hij geboren was was dat meteen heel vanzelfsprekend, kon me meteen niet meer voorstellen dat hij er anders uitzag Maar nu ga ik er dus vanuit dat de baby eruit ziet zoals Noah eruit zag Maar als dat niet zo is, zal het vast meteen weer zo voelen als bij Noah, dat ik me niet voor kan stellen dat ze er anders uit ziet
©Dumbo
  donderdag 4 december 2008 @ 17:10:13 #90
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_63759643
Rommelen doet meestal ook wel wat (hou de moed erin) Reinhilde...

Rabs wat fijn dat je wel alvast een kloppend hartje hebt gezien van jullie rijstkorreltje.
pi_63759680
Rabsadani, wat fijn dat alles goed was
©Dumbo
pi_63759789
quote:
Op donderdag 4 december 2008 17:09 schreef texelonia het volgende:

Maar ik weet nog dat toen ik zwanger was van Noah ik zo benieuwd was hoe hij eruit zou zien. En toen hij geboren was was dat meteen heel vanzelfsprekend, kon me meteen niet meer voorstellen dat hij er anders uitzag Maar nu ga ik er dus vanuit dat de baby eruit ziet zoals Noah eruit zag Maar als dat niet zo is, zal het vast meteen weer zo voelen als bij Noah, dat ik me niet voor kan stellen dat ze er anders uit ziet
Dat klinkt echt heel lief en gelukkig en en en Ik kan me er nu nog helemaal niets bij voorstellen, 7 millimeter Maar dit soort berichtjes zijn heerlijk om te lezen, dat geeft hoop enzo
pi_63759840
Ook weer op controle geweest. Alles ok. Beeb is wel ietsjes gezakt. Waarschijnlijk vandaar de krampen. Heb wel megalast van rug. Slecht geslapen. Ze vind dat ik wel rustig aan moet doen.
Die ongesteldheidskrampen zijn wel irritant zeg. Voelt "slecht" aan.

Rabsadani fijn dat je het hartje hebt gezien!
  donderdag 4 december 2008 @ 17:26:42 #94
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63759998
Rabsadani, fijn dat alles er goed uit zag! Wel jammer van dat weekje, maar ach...
pi_63760235
Gelukkig was alles goed Rabsadani. Een een extra echo is echt ook wel super leuk
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_63760411
quote:
Op donderdag 4 december 2008 17:17 schreef Rabsadani het volgende:

[..]

Dat klinkt echt heel lief en gelukkig en en en Ik kan me er nu nog helemaal niets bij voorstellen, 7 millimeter Maar dit soort berichtjes zijn heerlijk om te lezen, dat geeft hoop enzo
Nog eentje uit dezelfde categorie dan

Toen Noah net geboren was, vond ik het echt heel raar. Dat dat ons kind was. Het bij wijze van spreken net zo goed het kind van de buren kunnen zijn Maar toen ik hem voor het eerst in mijn armen hield toen klopte het gewoon
©Dumbo
pi_63760517
Rabsadani, fijn dat de echo goed was en er een kloppend hartje was
En nog een extra echo, geweldig toch! Dat weekje, ach, maakt toch niets uit
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_63760681
Rabsadani wat fijn dat alles er goed uit zag
Wel jammer dat je een week later uitgerekend bent dan gedacht, ik houd er ook rekening mee dat ik wel eens 1 of misschien zelfs wel 2 weken minder ver zou zijn dan dat ik denk (ook ivm onregelmatige cyclus).

[ Bericht 1% gewijzigd door Flower-Ti-Amo op 04-12-2008 18:00:05 (onlogische zin) ]
pi_63760692
quote:
Op donderdag 4 december 2008 16:56 schreef Rabsadani het volgende:

Een kloppend hartje gezien
Plaats je nog een foto van het 7 millimeter kleine guppietje?
pi_63760753
quote:
Op donderdag 4 december 2008 16:31 schreef Brighteyes het volgende:
En ze kan ook bij Nixxx op het paspoort, dan hoeft hij alleen een verklaring van jou mee als het goed is. Dan kan je later, als jij je beter voelt hem/haar ook bij jou erbij laten schrijven.
ze
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')