quote:
eeeh eeeh en wij dan zit al dagen op F5 te rammen
maar zonder gein ik hoop echt voor je dat het 't laatste zetje is dat je nodig hebt Reinhilde dit lijkt me mentaal gewoon slopend en inleiden dat lijkt me ook geen pretje zeker niet als je wens is thuis te bevallen, dan word het meteen een medisch iets gemaakt.
ik hoop gewoon op een sinterklaaskindje kan je altijd vertellen dat sint jou een kindje cadeau gedaan heeft
een groter cadeau kan je jezelf toch niet wensen en een datum is maar een datum hoor.
Jose ik hoop echt dat je gaatje groot genoeg is

een keizersnede is mooi als het niet anders kan anders zou ik lekker voor natuurlijk gaan, daar hoop ik tenminste deze ronde vurig op, al viel de ks me echt niet tegen maar 100% mee.
Raissa wat fijn dat je iig geen TBC hebt geloof dat je al narigheid genoeg hebt voor 1 zwangerschap
doe het lekker rustig aan hé.
Hier zingen we de dagen uit met natte sneeuw niet eens het echte werk

, ga dadelijk denk ik maar naar de Action, schuursponsjes kopen echt iets totaal onnuttigs doen, het voelt nu net of ik al uren in een wachtkamer zit maar op de verkeerde locatie of de verkeerde datum en je dat pas na 2 uur wachten te horen krijgt. Ergens hoop ik dat we al vrijdag die voorlopige uitslag te horen gaan krijgen maar dat is tegen beter weten in.