abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63763436
Alles nog rustig in Fuente-Buik!

Ben alleen (heel stom) uitgegleden en gevallen toen ik Sara van het kdv ging halen. En nee, niet omdat er ijzel lag, maar in de modder. Ik viel op m'n zij, niet heel hard, maar ik schrok wel. Heb uk inmiddels al wel gevoeld dus ik ben niet meer bezorgd.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Jubileum moderator donderdag 4 december 2008 @ 20:00:01 #127
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63763666
Potver Fuente dat is schrikken!! Gelukkig heb je de kleine weer gevoeld, eng zeg vallen in dit stadium.

Nou Reinhilde nog ffies melden en dan kan ik naar bed
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 4 december 2008 @ 20:01:47 #128
108648 cattie
lieve moeder
pi_63763719
Wat vervelend Fuente! Dat is precies waar ik bang voor ben als het nat/glad is nu. Gelukkig beweegt de uk nog wel!
  donderdag 4 december 2008 @ 20:03:01 #129
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63763752
jeetje Fuente! Wat een schrik zeg!
  donderdag 4 december 2008 @ 20:06:53 #130
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_63763870
quote:
Op donderdag 4 december 2008 18:59 schreef mrien het volgende:
Ik hoop het ook voor je!

Hoe is het met jouw baby Diaan? Is hij gedraaid denk je?
Ik denk dat hij wel gedraaid is. Het voelt nu wel een beetje als toen met Twan. Je ziet nu ook bovenin mijn buik meer beweging. Dinsdag zullen we het zien.

Fuente, doe je wel voorzichtig?? Ik vind die gladheid ook wel eng trouwens.
Make love, not war ☮
pi_63764374
Ja joh, ik voelde me vooral gewoon oerstom. Volgens mij ben ik ook niet hard neergeknald, want ik heb verder eigenlijk ook geen pijn, alleen een beetje aan m;n voet. Gewoon stom dus, ik moet eens beter uitkijken

Diaan, zou fijn zijn als je kleine gedraaid is!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_63764501
Fuente wel voorzichtig doen he!

Ik hoop maar dat het volgende week vrijdag niet glad is. Moet dan 40 min fietsen naar de vk. Lijkt me doodeng. Ben al op mp aan het bieden voor een regenbroek voor Kim, mocht het dan regenen.

Had ik al gezegd dat frummel met koppie naar beneden ligt?
  donderdag 4 december 2008 @ 20:25:52 #133
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_63764503
Caramba, dames, wat gaan jullie snel.
Morgenmiddag naar de VK om naar het hartje te luisteren. En dan zou ik volgende week op gewone controle moeten. Heb gevraagd of dat nou niet allemaal gewoon gelijk kon. En dat mocht gelukkig.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 4 december 2008 @ 20:51:47 #134
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63765223
kijk je voortaan wel uit fuente
balen ingrid dat je zover moet fietsen

ik ga mijn bedje opzoeken.. voel hele lichte steekjes onder in mijn buik, mijn rug doet gemeen tegen me, en ik kan mijn ogen haast niet openhouden

als ik morgen kom F5'en voor ik naar de gyn ga, wil ik verse baby's zien hoor dames!!!!!!!!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_63765578
damn, wij zijn al nummer negen op de lijst. Het gaat hard nu. Hoewel voor mijn vrouw kan het niet snel genoeg gaan, maar ja die zit dan ook al een week of 8 thuis op last van de dokter. Het maakt de zwangerschap er niet leuker op, maar ja, als het eindresultaat er dadelijk maar is. Verder iedereen veel succes met puffen. Ik ga zo de weeendans nog maar eens met haar oefenen
Zu hause ist alles besser
  donderdag 4 december 2008 @ 21:38:07 #136
186094 Floria
Ghost of shark
pi_63766790
Joh! Jullie zijn inderdaad niet bij te houden!
Reinhilde; oh het komt het komt het komt er aan!

Dakota; En jij gaat gewoon de 40 weken halen! Ik ben nieuwsgierig wanneer die uk van jou gaat komen! Straks blijft de baby nog zitten tot 42 wk en krijg je een 10 ponder, ghehe!

Fuente; niet vallen jij! Een datum twee/drieling zou wel leuk voor ons meelezers zijn! Voorzichtig zijn!

Diaan; ik hoop ook echt voor je dat je dame nu head first ligt! Maarrrrr als jij denkt dat ze nu anders ligt dan zal dat toch wel?

Miss_sly; je bent zwangerrrrrr! (ik ga het gewoon nog even herhalen!)

Carmella; veel te lang niet van je gehoord! laat je weten hoe het met je gaat?

Raissa; hopen dat je het 'goede' vast gaat houden en vooral niet teveel doen *boos kijkt!*

En verder weet ik het niet meer (dit is best knap zo huh!).

Hier alles goed ( ja ja daar zaten jullie ook echt op te wachten). Veel harde buiken, pijn en auw. Baby ligt ingedaald en 'vast' en ik heb zo'n vermoeden dat ik 40 wk niet ga halen maar dat dachten er wel meer dus we zien het wel. Ik ben heel druk met niets doen en tis heerlijk! Nog steeds verliefd op alles dus
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_63767072
Burdie, de baby heeft officeel Nixxx' zijn achternaam, want de baby is erkend. Maar goed, dat is al uitgelegd hier.

Ik had ook al gelezen dat BE 'ze' schreef, en dat vond ik eigenlijk wel grappig, aangezien BE het geslacht niet weet. Maar dat zegt verder niks hoor!

Enniewee, ik heb al weer een paar uurtjes dezelfde pijnlijke weeen (?) als gisteravond, maar ze liggen nog steeds tussen de 7 en 10 minuten uit elkaar. Deze doen nog meer pijn dan gister, en ik kan ook geen goede houding vinden om ze op te vangen. Ik ben alweer sinds 1700 bezig en ze komen niet sneller.

Maar Lois, je kan nu lekker gaan slapen, want voorlopig zie ik hier geen baby komen...
pi_63767115
quote:
Op donderdag 4 december 2008 21:38 schreef Floria het volgende:
Nog steeds verliefd op alles dus
Lekker toch heerlijk om te lezen.

Fuente voorzichtig doen meiske tis nu geen tijd om te gaan vallen.

Carmella ik maak me nu ECHT ongerust hoor

DJMO je mag straks altijd dat feestje nog geven hoor, vinden we echt niet erg als er maar een feestje komt

Hier alles rustig vandaag naar de Action geweest en plakspiegels in de vorm van vlinders gekocht voor Isa's kamer, alleen nu moet manlief van de week ff opmeten of ons bed in de andere kamer kan.... al had ik die kamer voor Isa voorzien, maar daar hebben we een grote inbouwkast met onze kleren erin en tja ons bed daarbij is toch wel handig enzo, jaja dat heet bij mij nesteldrang, ik mis alleen het gen voor het poetsen denk ik Al heb ik wel een lading sponsjes afwasborstels enz enz gekocht, altijd hendig
Mama van Isa en Ties
pi_63767156
Reinhilde ook al als een hondje op je knieën gezeten op een harde stoel? was voor mij DE manier
Mama van Isa en Ties
pi_63767364
Fuente kijk je een beetje uit? alle andere bijna-moeders veel succes!
Ik ga zo slapen want ik mag me morgen om 9.15 melden in het ziekenhuis bij mijn grote vriend de kaakchirurg. Het zal mij benieuwen hoe het gaat. Nou ja we zien het morgen wel weer. Slaap lekker allemaal
ti amo più di ieri ma meno di domani
  donderdag 4 december 2008 @ 22:11:02 #141
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_63767957
Reinhilde, Kleermakerzit kan soms ook verlichting geven, mja tis zo persoonlijk om pijn te verwerken... warm bad ?
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_63768478
Heb helaas geen bad, dat lijkt me echt hemels op het moment...
Kleermakerszit ga ik zo eens proberen. Op mijn knieen leunend op de bank is wel ok, maar ik hou zoveel vocht vast in mijn benen dat dat na 10 minuten ook erg pijn doet.
Ze worden steeds heftiger, maar niet regelmatiger .

ik ga de compu weer uitgooien, kom me morgenochtend wel weer melden!
  donderdag 4 december 2008 @ 22:27:14 #143
186094 Floria
Ghost of shark
pi_63768653
quote:
Op donderdag 4 december 2008 22:23 schreef Reinhilde het volgende:
*knip*

ik ga de compu weer uitgooien, kom me morgenochtend wel weer melden!
Mooi niet, morgen komt Nixxx een update geven terwijl je zoon vast hebt en verliefd bent. Zo.
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_63768741
ze hoeven niet regelmatig te worden he?! Ik heb bij geen van mijn bevallingen regelmatige weeen gehad, en ben zo toch 3 keer bijna zonder vk bevallen omdat ik dacht dat het serieuze werk nog niet begonnen was.
Saartje
pi_63769018
Jeetje Fuente, dat is weer ff schrikken zeg!! Gelukkig dat je de beeb gevoeld hebt!

Reinhilde, jij gaat je morgen neit melden, jij gaat ons vrtellen dat de kleine Reinnixx er is

Lois, een 2 uurse meldplicht vind ik een goed idee
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_63769314
Reinhilde, ik duim me gewoon een slag in de rondte dat deze weeën minstens weer wat ontsluiting opleveren, maar het liefst gewoon een verse beeb. Je bent nu echt wel aan de beurt hoor . Hopelijk kan je gauw aan de slag en anders nog wat slaap pakken.

Fuente... brrr. Pas je op!

Vicky, we zullen je helpen onthouden aan je 2 uurse meldplicht als jij straks meldplichtig bent... .
Fake it till you make it...
pi_63769389
quote:
Op donderdag 4 december 2008 22:44 schreef Nijna het volgende:
Reinhilde, ik duim me gewoon een slag in de rondte dat deze weeën minstens weer wat ontsluiting opleveren, maar het liefst gewoon een verse beeb. Je bent nu echt wel aan de beurt hoor . Hopelijk kan je gauw aan de slag en anders nog wat slaap pakken.

Fuente... brrr. Pas je op!

Vicky, we zullen je helpen onthouden aan je 2 uurse meldplicht als jij straks meldplichtig bent... .
Uhhh uhh dat zijn jullie over een half jaar al lang vergeten
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_63769441
Reinhilde. het gaat nu toch vast echt wel doorzetten! Ik ga voor je duimen
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 4 december 2008 @ 22:57:24 #149
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_63769761
Reinhilde succes!
Moet nu toch wel voor het echie zijn, gewoon omdat ik dat vind
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_63770006
KOM OP Reinhilde ! Nu gaat het doorzetten!
succes ermee !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')