quote:Op donderdag 4 december 2008 12:11 schreef LastRequest het volgende:
Toen ik vannacht thuis kwam lag er trouwens een cadeautje (chocoladeletter) en pepernoten voor m'n deur! Lieve huisgenoten denk ik, alleen geen idee wie
Wat doe jij dan buiten?quote:Op donderdag 4 december 2008 12:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik stap zo eens op de motornaar opa en oma
wel koud maja een beetje vent kan dat hebben hé
Nou, toe maar ik heb al een pot perzik yoghurt opquote:Op donderdag 4 december 2008 12:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
heerlijketen van gister maar nu aan het opbakken, aardappelschijfjes met kippenvlees, en geroerbakte bloemkool/worteltjes/lenteuitjes
perzikyoghurtquote:Op donderdag 4 december 2008 12:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou, toe maar ik heb al een pot perzik yoghurt op
spiegelaars?quote:Op donderdag 4 december 2008 12:29 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb nog helemaal niks op, stelletje spiegelaars
Nogal wiedes als je om half vijf pas in bed lagquote:Op donderdag 4 december 2008 12:44 schreef LastRequest het volgende:
[..]
spiegelaars?
ik heb onwijze honger.. maar geen zin om op te staan
quote:
Iemand kan dusdanig ontdaan zijn van een verlies dat ze wat extra tijd nodig heeft, dit gooit ze onder de noemer begrafenis. Hierop sarcastisch reageren dat 't wettelijk niet kan zou een zeer pijnlijke discussie teweeg brengen denk ikquote:Op donderdag 4 december 2008 12:28 schreef Mikkie het volgende:
Er zijn domme mensen op de wereld. Is er iemand die heeft rondgemaild of iemand volgende week van werkgroep kan ruilen, omdat ze volgende vrijdag een begrafenis heeft. Probleem is echter dat stél dat dat inderdaad net bekend is en ze meteen actie ondernomen heeft, er nog steeds sprake is van een wettelijke termijn van vijf dagen. Laten we daar voor het gemak het weekend bij tellen, dan nog moet er uiterlijk donderdag begraven zijn en kan ze dus vrijdag de werkgroep volgen. Maw: iemand zit gewoon glashard te liegen in die mail.
Ik zit nu ook te twijfelen of ik 'r zal mailen, ook al heb ik er niks aan.
En dan nu al de begrafenis plannenquote:Op donderdag 4 december 2008 13:59 schreef swarmahoer het volgende:
miss word maandag pas de stekker eruit getrokken?
Dudequote:Op donderdag 4 december 2008 12:04 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot ik me in haar blubber kan begraven en hans het nakijken geef!
Once you see it, you can not unsee itquote:Op donderdag 4 december 2008 15:09 schreef Slarioux het volgende:
[..]
What you have thought, cannot be unthought
Er is niet veel veranderd en het uitzicht is best mooiquote:Op donderdag 4 december 2008 15:24 schreef HostiMeister het volgende:
spannend, nog dingen verandert sinds de laatste keer dat je er was? (Je weet dat het tegenwoordig RU is en niet meer KUN?)
Het is gewoon overal koud buiten!quote:
Spannend hoor! Puzzelen!quote:Op donderdag 4 december 2008 15:44 schreef morgane het volgende:
Haha had m al, er blijkt een plaatsje in Ierland te zijn dat Bray heet
Omschrijf het dan als overlijden of familie-omstandigheden. Dit roept gewoon vragen op, dat blijkt wel weer. Ik heb ook niet gereageerd, maar heb er wel m'n twijfels bij. Het zou goed een meelijwekkend bullshitexcuus kunnen zijn.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Iemand kan dusdanig ontdaan zijn van een verlies dat ze wat extra tijd nodig heeft, dit gooit ze onder de noemer begrafenis. Hierop sarcastisch reageren dat 't wettelijk niet kan zou een zeer pijnlijke discussie teweeg brengen denk ik.
Dan ben je wel heel cru bezig om nu al de begrafenis te plannenquote:Op donderdag 4 december 2008 13:59 schreef swarmahoer het volgende:
miss word maandag pas de stekker eruit getrokken?
en je kan uitstel aanvragen als je bv veel kennissen in het buitenland hebt, dus dan zou het zomaar kunnen volgende week vrijdag...
Jup, ik schrijf onder een pseudoniem. Het onderwerp de komende keer wordt 'selectieve emancipatie'.quote:Op donderdag 4 december 2008 17:05 schreef Nielez het volgende:
Was jij dat met die column die veel vrouwen lazen ofzoiets?
Dan is http://www.parkodrama.com/ een onderwerp
Is weinig bijzonders hoorquote:
Ik heb er nog nooit een gezienquote:Op donderdag 4 december 2008 18:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is weinig bijzonders hoor. Had ik de meest recente al gepost? Volgens mij wel hè? Over bijbaantjes e.d.?
dat dus.quote:Op donderdag 4 december 2008 18:56 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit een gezien
oja die had ik wel gelezen.... geloof ikquote:Op donderdag 4 december 2008 18:58 schreef swarmahoer het volgende:
die van de wulpse schoolmeisjes met pronte borstjes in de regen toch
quote:Tijden geleden heb ik al eens gesproken over het verschil dat pedagogiekstudentes moeten maken om zichzelf te onderscheiden uit de massa. Zodoende kunnen zij voorkomen één van de tweehonderd
afgestuurdeerden te zijn die perfect opgaan in een nietszeggende brij van gediplomeerden. Het leukste is natuurlijk een follow-up onderzoek om daarmee te inventariseren of de boodschap aangekomen is en of je al die studiegeiten iets bij hebt kunnen brengen.
Mijn eerste conclusie moet helaas luiden dat óf de meeste studenten mijn stukjes proza niet kunnen waarderen, ofwel dat ze met hun IQ niveautje ‘garnaal’ gewoon niet snappen wat de essentie van die letterverzameling was. Want wat schetst mijn verbazing: er zijn echt van die sufmutsen die een avondje oppassen op buurkindjes Tineke en Stijn als een bijbaantje zien! Op de wekelijkse bridge-avond van moeders en de zuip- en bowlavond van papa moeten die jankende poepfabrieken gewoon om acht uur naar bed, waarna de dames de grootste pulp-tv van Nederland gaan kijken tegen drie euro in het uur. Prima hoor, als je dat leuk vindt, maar als je werkelijk denkt dat een potentieel toekomstig werkgever dáár van onder de indruk is wordt het wellicht tijd om te laten onderzoeken of die hersenpan van je niet toevallig is gevuld met placebo-hersenen.
Overigens geldt hetzelfde voor het handjevol vrouwen waarvan de eierstokken al zijn gaan klapperen en die graag hun moederlijke tirannie alvast gaan oefenen. Helaas zijn kleine, onschuldige basisschoolleerlingen die door hun ouders tussen de middag niet thuis verwelkomd worden het slachtoffer van deze ‘overblijfmoeders’. Het is een Melkertbaan die net zoveel uitdaging biedt als aan een Marokkaan vragen om een fiets te stelen: het is gewoonte van alledag. Die kinderen bunkeren hun Kapitein Koek naar binnen, metselen die twee kleffe boterhammen met pindakaas en hagelslag er braaf achteraan, waarna jij vervolgens de tafel kan gaan poetsen waar ze met die vette klauwen aan hebben gezeten. Goh, wat leuk. Dat riedeltje wordt één à twee keer per week afgewerkt, en wat blijkt: er is een kopje werkervaring toegevoegd op het CV. Het zal vast een mooie naam hebben maar feitelijk ben je een veredelde brood-naar-binnen-propper-bij-irritante-kinderen.
Allemaal leuk en aardig en als je dat een zinvolle tijdsbesteding vindt, doe het vooral! Maar heb niet de illusie dat een toekomstig werkgever die een orthopedagoog zoekt denkt dat je nu bol staat van de ervaring en veel meer weet dan je studiegenote die bij de plaatselijke sportkantine achter de bar staat om op zondagmiddag het voetbalelftal apezat te voeren. Wat ik wil benadrukken, is dat jullie gaan nadenken over kwaliteit boven kwantiteit. Als je iets doet, doe het dan goed. Dit halve werk is zonde van je energie, er is veel meer uit te halen (zowel op werk- als studiegebied) dan menigeen nu doet, en eigenlijk is dat een flinke misser...
Dat lijkt me nou niet echt column-materiaalquote:Op donderdag 4 december 2008 18:58 schreef swarmahoer het volgende:
die van de wulpse schoolmeisjes met pronte borstjes in de regen toch
Heb je me gemistquote:Op donderdag 4 december 2008 19:07 schreef swarmahoer het volgende:
ik dacht al, er miste iets in het topic vandaag
quote:Op donderdag 4 december 2008 19:13 schreef Mikkie het volgende:
Het ergste is nog wel dat ie de avatar volgens mij niet eens zelf heeft gemaakt
wie wel dan ?quote:Op donderdag 4 december 2008 19:13 schreef Mikkie het volgende:
a man was vet rustig in t topicquote:
De hele avond voor lul lopen, oh joyquote:
van wie is de kloon RvLaak nou weerquote:Op donderdag 4 december 2008 19:10 schreef swarmahoer het volgende:
[STEMTOPIC] FEE SINT AVATARS
heeft iedereen al gestemd? pietje verloor n plaats, dus trek je klonen uit de kast, en help m weer naar nummer 1!! stemmen tot 22.00 vanavond
bij een top 3 worden de punten meegerekend, dus bijvoorbeeld:
nr 1 PietjePuk
nr 2 Slarioux
nr 3 ijsmijs
(niet op blomst of tuinfluiter stemmen, daar help je pietje niet mee)
heeft ie em nog steeds niet gepost?quote:Op donderdag 4 december 2008 19:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, ik wacht nog steeds op die foto
* Mikkie CP in het gezicht kwakt.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
ik denk vraag er maar niet meer naar xD
Ik zorg bij jou voor een associatie met kwakjes. Fijn om te wetenquote:Op donderdag 4 december 2008 19:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nu moet ik altijd aan kwakjes denken door jou
1e hit @ googlequote:Op donderdag 4 december 2008 19:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
* Mikkie CP in het gezicht kwakt.
quote:Op donderdag 4 december 2008 19:32 schreef HostiMeister het volgende:
pas maar op, durf te wedden dat CP nog wel ergens een verzameling voor je heeft
ik heb daar een oproepje gedaan om pp te steunenquote:Op donderdag 4 december 2008 19:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
van wie is de kloon RvLaak nou weeralleen maar in AEX gepost, wie schaamt zich voor zijn economische intellect?
quote:Op donderdag 4 december 2008 19:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]. Als je nu een beeldend denker bent, heb je een probleem
.
hoiquote:Op donderdag 4 december 2008 19:39 schreef morgane het volgende:
[..]
en bedankt, dankzij jou begon ik mezelf af te vragen of ik onder die categorie val. Ja dus
Voor yashi? nee dan spuit ik nog liever in een oude sokquote:Op donderdag 4 december 2008 19:32 schreef HostiMeister het volgende:
pas maar op, durf te wedden dat CP nog wel ergens een verzameling voor je heeft
het is watquote:Op donderdag 4 december 2008 19:39 schreef morgane het volgende:
[..]
en bedankt, dankzij jou begon ik mezelf af te vragen of ik onder die categorie val. Ja dus
Ze is misschien niet je smaak, maar het is ook niet zo dat je het voor het kiezen hebt gehad tot nu toe, CPquote:Op donderdag 4 december 2008 19:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Voor yashi? nee dan spuit ik nog liever in een oude sok![]()
quote:Op donderdag 4 december 2008 20:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Goh, hoe verrassend is dit, mikkie wint met catan.
quote:Op donderdag 4 december 2008 20:14 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie hij is voor jou
[ afbeelding ]
we hebben een kenner hoorquote:Op donderdag 4 december 2008 20:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ze is misschien niet je smaak, maar het is ook niet zo dat je het voor het kiezen hebt gehad tot nu toe, CP
ik geloof eigelijk wel dat mikkie (ook al zou het 1% zijn) meer ervaring heeftquote:Op donderdag 4 december 2008 20:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
we hebben een kenner hoor[ afbeelding ]
Het staat los van m'n eigen ervaring (al is dat inderdaad meer dan van CPquote:Op donderdag 4 december 2008 20:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik geloof eigelijk wel dat mikkie (ook al zou het 1% zijn) meer ervaring heeft
hij kan kleine meisjes namelijk dwingen om dingen te doen omdat hij natuurlijk overwicht heeft
De prijs gaat dan ook naar ijmeis als ik win, zie pagina 1 van die reeks.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:13 schreef Mikkie het volgende:
quote:Op donderdag 4 december 2008 20:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het staat los van m'n eigen ervaring (al is dat inderdaad meer dan van CP)
ik was niet met jouw vrienden uitquote:Op donderdag 4 december 2008 22:04 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
3 fristi en een cola, jwt check deze mofa !
quote:Op donderdag 4 december 2008 22:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik was niet met jouw vrienden uit
nee, hier met oa. IB sinterklaas gevierd
en euh... veel bier op
Wat voor praktijken?quote:Op donderdag 4 december 2008 21:57 schreef swarmahoer het volgende:
wat vind iedereen trouwens van de praktijken zoals nu op rtl 4 ?
Artsen-?quote:Op donderdag 4 december 2008 22:20 schreef Mikkie het volgende:
Die slipcursus lijkt me wel vetjes mobli. Gaan jullie met eigen vervoer?
[..]
Wat voor praktijken?
nou ja, auto van daarquote:Op donderdag 4 december 2008 22:20 schreef Mikkie het volgende:
Die slipcursus lijkt me wel vetjes mobli. Gaan jullie met eigen vervoer?
[..]
Wat voor praktijken?
Cold reading dusquote:Op donderdag 4 december 2008 22:22 schreef swarmahoer het volgende:
zon kerel die met geesten kan praten enzo....
nouja hij weet dingen die niet te raden zijnquote:
Wilden jullie geen klein autootje kopen voor de winter, of herinneren ik me dat nou verkeerdquote:Op donderdag 4 december 2008 22:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou ja, auto van daar![]()
want we hebben zelf geen auto
dat herinner je je niet verkeerdquote:Op donderdag 4 december 2008 22:32 schreef Mikkie het volgende:
Ah dat vind ik allemaal zo'n bullshit, die geesten verhalen.
[..]
Wilden jullie geen klein autootje kopen voor de winter, of herinneren ik me dat nou verkeerd
Tjonge, waar zou ik anders zitten?quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:29 schreef Mikkie het volgende:
Godverdomme stelletje duikelaars, hangen jullie weer allemaal in de stad ofzo?.
Ik kreeg het er wel goed af eigenlijk. Gelukkig!quote:Op vrijdag 5 december 2008 06:12 schreef swarmahoer het volgende:
vandaag is de emo look nog ergermorgen maar weer die doekjes van mn zusje ff zoeken
Heeft ze 3,5 vriendjes?quote:Op vrijdag 5 december 2008 06:25 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik kreeg het er wel goed af eigenlijk. Gelukkig!
Meisje blijkt dus 3,5 vriend te hebben, dus dat is niks geworden
Een malloot vond het nodig om om half 4 mij een prettig sinterklaas te wensenquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:18 schreef Mikkie het volgende:
Feli Dupsel.
En morgane: klinkt goed. Ik ga over iets meer dan een maand voor een paar dagen naar Dublin, ook niet vervelend
Wel vervelend: ik heb ruk geslapen. 3.30 lag ik nog wakker, om vervolgens in slaap te vallen en om 4.30, 5.30 en 7.30 en 9.00 ongepland wakker te worden, terwijl de wekker om 9.45 stond. Ik ben gesloopt.
Gefeliciflapstaartquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:05 schreef Dupje het volgende:
Goedemorgen
Vandaag zijn mn opa en oma 50 jaar getrouwd
maar wel die hard op fok postenquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:25 schreef Mikkie het volgende:
Helaas geen tijd meer voor koffie, Hosti, ik heb meteen werkgroep.
pietje je bent 2e hequote:
whehequote:Op donderdag 4 december 2008 19:01 schreef Mikkie het volgende:
Maar even een repost dan (remember: gericht op pedagogen):
[..]
quote:Op donderdag 4 december 2008 22:31 schreef swarmahoer het volgende:
pietje werd 2e, maar heeft toch gewonnen
quote:Op donderdag 4 december 2008 22:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik eis wel een voorleesverhaaltje van Piet!
Wat dan?quote:Op donderdag 4 december 2008 21:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Slari! we hebben een hele weirde connectie
Flogging Molly in de melkweg, daarom die youtubequote:
Jij bent iig niet de enige fokker die ik ken die d'r heeft gedaanquote:
Ha Sjoerdquote:Op vrijdag 5 december 2008 14:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij bent iig niet de enige fokker die ik ken die d'r heeft gedaan
Broodje Unox okay, maar als ontbijt?quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:43 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, broodje Unox ontbijt rouleert
Wat jammer dat 'ie het zo duidelijk playbacktquote:
Zijn acteerwerk is iig bij het zingen niet overtuigend, je ziet gewoon afgezien van de lipsync dat hij het niet zo zingt op dat momentquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:11 schreef Mikkie het volgende:
Dancing Queen meezingen. Jullie zijn verpest.
Tijdens die film kun je inderdaad makkelijk iets anders doen, je hoeft er niet echt voor te gaan zitten ofzo.quote:Op vrijdag 5 december 2008 15:19 schreef Slarioux het volgende:
Ik zit Saw V te kijken tijdens het opruimen
ah ok dacht ik alquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:40 schreef maok het volgende:
Ik heb hem eens stuk of 8 keer gehad en de huidige samen met 2cv op het beginpunt geplaatst
Ik hoorde het jaquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
omfg, een bommelding in een school maar 't was lastig zoeken "want er lagen zoveel pakjes"
kijk ff in je map van vorig jaarquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb echt geen dichtinspi.
Die staat dus op de EHDquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kijk ff in je map van vorig jaar
quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:42 schreef swarmahoer het volgende:
http://events.q-dance.nl/2008-11_22-november_qlimax/video/ supervet
slechte voorbereiding, half werkquote:
Ik zie alleen twee make-up spiegeltjes?quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
kijk, das tenminste een stuur :p
[ afbeelding ]
zooow......quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:42 schreef swarmahoer het volgende:
http://events.q-dance.nl/2008-11_22-november_qlimax/video/ supervet
hey, alles op zen tijd hequote:Op vrijdag 5 december 2008 16:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zie alleen twee make-up spiegeltjes?
volgends mij heb je gewoon een fout uitgavenpatroonquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
vergeet niet dat sinterklaas ook last heeft vd kredietcrisis![]()
volgens mij heb je echt geen flauw idee wat spulletjes voor de motor kostenquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
volgends mij heb je gewoon een fout uitgavenpatroon
quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:02 schreef motorbloempje het volgende:
enwant mn fiets stond 1 nacht op station en is nu dus gejat
![]()
![]()
dat heeft niks met de recessie te makenquote:Op vrijdag 5 december 2008 16:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
volgens mij heb je echt geen flauw idee wat spulletjes voor de motor kostende spiegels die ik wil zijn gauw 70 euro, kroonplaat + stuur was ik nog goedkoop uit met 50 euro
plus dat er volgende maand een nieuwe voorband op moet, remblokken vernieuwen, dus ik kan niet enorm veel uitgeven
open er een topic over doe aangiftequote:Op vrijdag 5 december 2008 17:05 schreef motorbloempje het volgende:
CP, het is niet leuk () dat mn fiets gejat is, want het was een goede fiets
een erg goede fiets zelfs
vinden jullie het nog steeds raar dat ik mijn fiets omwikkeld heb met geelzwarte tapequote:Op vrijdag 5 december 2008 17:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
En moblo, dat was inderdaad het eerste wat ik dacht.. Weet je het zeker? misschien staat ie ergens anders.
het moet niet gekker wordenquote:
Ik vind het een wonder dat jouw fiets nog niet gesloopt is met je verradelijke kleurenquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
vinden jullie het nog steeds raar dat ik mijn fiets omwikkeld heb met geelzwarte tape![]()
ik vind hem met 1 keer kijken terug, tenzij hij écht gejat is
quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik vind het een wonder dat jouw fiets nog niet gesloopt is met je verradelijke kleuren
Ja pappaquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:21 schreef Mikkie het volgende:
Waarom begin je dan niet eerder aan zo'n gedicht? Ik had die krengen altijd een paar dagen van tevoren af, zodat ik nog kon optimaliseren.
Waarom doe je dat eigenlijk niet van tevoren? Dan heb je altijd genoeg pleepapier.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:22 schreef Mikkie het volgende:
Kut, ik ben helemaal vergeten huishoudboodschappen te doenWe hebben nog maar twee rollen pleepapier en ik moet morgen de hele dag werken. Misschien nu nog maar even gaan dan
.
ja, heb nog staan klooien want had m op de bovenste gezetquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:51 schreef Mikkie het volgende:
Mobli, heb je 'm niet toevallig naast de stalling gezet? Dat ie niet in een rek stond? Dikke kans dat de snorren 'm dan hebben meegenomen, moet je naar dat afhandelpunt gaan...
Wel zuur trouwens, I know how you feel. Vorig jaar vier fietsen van me gejat en twee gesloopt.
Wat ben je toch ook een zeldzame kakvent hèquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waarom doe je dat eigenlijk niet van tevoren? Dan heb je altijd genoeg pleepapier.
Dat doe ik al langer. Zoveel grote bedrijven die het moeilijk krijgen, zoveel overheidssteun met miljarden die er eigenlijk niet zijn, dat kan nooit lang goed gaan.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik spotte je in [AEX], begin je je al zorgen te maken?
quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:31 schreef Mikkie het volgende:
Dat doe ik al langer. Zoveel grote bedrijven die het moeilijk krijgen, zoveel overheidssteun met miljarden die er eigenlijk niet zijn, dat kan nooit lang goed gaan.
quote:
Zeker, vooral met de dollar. Hij veert nu tijdelijk op maar als de Chinezen er geen vertrouwen meer in hebben en hun dollars / obligaties gaan omzetten in andere zaken (goud / euro's / whatever) dan is amerika zo failliet als 't maar kan.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:40 schreef Mikkie het volgende:
Denk jij niet dat het weleens mis kan gaan dan?
Dat stelt me wel gerust.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zeker, vooral met de dollar. Hij veert nu tijdelijk op maar als de Chinezen er geen vertrouwen meer in hebben en hun dollars / obligaties gaan omzetten in andere zaken (goud / euro's / whatever) dan is amerika zo failliet als 't maar kan.
Daarnaast is 't hele monetaire systeem gewoon een grote fail. Het grote probleem is de enorme berg schulden, en de enige manier om dat (tijdelijk) op te lossen is geld bijdrukken, nog meer schulden. Ooit moet er gewoon een systeemcrash komen, maar ik denk niet dat wij dan nog leven, zo lang kunnen ze wel rekken
.
Matigquote:
Een meet met swarmipietquote:
Nee dat is de racistische versie van swarmiquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Is dat dan een mix tussen swarma en jij?
you have to go backquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |