quote:Op donderdag 4 december 2008 12:11 schreef LastRequest het volgende:
Toen ik vannacht thuis kwam lag er trouwens een cadeautje (chocoladeletter) en pepernoten voor m'n deur! Lieve huisgenoten denk ik, alleen geen idee wie
Wat doe jij dan buiten?quote:Op donderdag 4 december 2008 12:08 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik stap zo eens op de motornaar opa en oma
wel koud maja een beetje vent kan dat hebben hé
Nou, toe maar ik heb al een pot perzik yoghurt opquote:Op donderdag 4 december 2008 12:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
heerlijketen van gister maar nu aan het opbakken, aardappelschijfjes met kippenvlees, en geroerbakte bloemkool/worteltjes/lenteuitjes
perzikyoghurtquote:Op donderdag 4 december 2008 12:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou, toe maar ik heb al een pot perzik yoghurt op
spiegelaars?quote:Op donderdag 4 december 2008 12:29 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb nog helemaal niks op, stelletje spiegelaars
Nogal wiedes als je om half vijf pas in bed lagquote:Op donderdag 4 december 2008 12:44 schreef LastRequest het volgende:
[..]
spiegelaars?
ik heb onwijze honger.. maar geen zin om op te staan
quote:
Iemand kan dusdanig ontdaan zijn van een verlies dat ze wat extra tijd nodig heeft, dit gooit ze onder de noemer begrafenis. Hierop sarcastisch reageren dat 't wettelijk niet kan zou een zeer pijnlijke discussie teweeg brengen denk ikquote:Op donderdag 4 december 2008 12:28 schreef Mikkie het volgende:
Er zijn domme mensen op de wereld. Is er iemand die heeft rondgemaild of iemand volgende week van werkgroep kan ruilen, omdat ze volgende vrijdag een begrafenis heeft. Probleem is echter dat stél dat dat inderdaad net bekend is en ze meteen actie ondernomen heeft, er nog steeds sprake is van een wettelijke termijn van vijf dagen. Laten we daar voor het gemak het weekend bij tellen, dan nog moet er uiterlijk donderdag begraven zijn en kan ze dus vrijdag de werkgroep volgen. Maw: iemand zit gewoon glashard te liegen in die mail.
Ik zit nu ook te twijfelen of ik 'r zal mailen, ook al heb ik er niks aan.
En dan nu al de begrafenis plannenquote:Op donderdag 4 december 2008 13:59 schreef swarmahoer het volgende:
miss word maandag pas de stekker eruit getrokken?
Dudequote:Op donderdag 4 december 2008 12:04 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot ik me in haar blubber kan begraven en hans het nakijken geef!
Once you see it, you can not unsee itquote:Op donderdag 4 december 2008 15:09 schreef Slarioux het volgende:
[..]
What you have thought, cannot be unthought
Er is niet veel veranderd en het uitzicht is best mooiquote:Op donderdag 4 december 2008 15:24 schreef HostiMeister het volgende:
spannend, nog dingen verandert sinds de laatste keer dat je er was? (Je weet dat het tegenwoordig RU is en niet meer KUN?)
Het is gewoon overal koud buiten!quote:
Spannend hoor! Puzzelen!quote:Op donderdag 4 december 2008 15:44 schreef morgane het volgende:
Haha had m al, er blijkt een plaatsje in Ierland te zijn dat Bray heet
Omschrijf het dan als overlijden of familie-omstandigheden. Dit roept gewoon vragen op, dat blijkt wel weer. Ik heb ook niet gereageerd, maar heb er wel m'n twijfels bij. Het zou goed een meelijwekkend bullshitexcuus kunnen zijn.quote:Op donderdag 4 december 2008 13:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Iemand kan dusdanig ontdaan zijn van een verlies dat ze wat extra tijd nodig heeft, dit gooit ze onder de noemer begrafenis. Hierop sarcastisch reageren dat 't wettelijk niet kan zou een zeer pijnlijke discussie teweeg brengen denk ik.
Dan ben je wel heel cru bezig om nu al de begrafenis te plannenquote:Op donderdag 4 december 2008 13:59 schreef swarmahoer het volgende:
miss word maandag pas de stekker eruit getrokken?
en je kan uitstel aanvragen als je bv veel kennissen in het buitenland hebt, dus dan zou het zomaar kunnen volgende week vrijdag...
Jup, ik schrijf onder een pseudoniem. Het onderwerp de komende keer wordt 'selectieve emancipatie'.quote:Op donderdag 4 december 2008 17:05 schreef Nielez het volgende:
Was jij dat met die column die veel vrouwen lazen ofzoiets?
Dan is http://www.parkodrama.com/ een onderwerp
Is weinig bijzonders hoorquote:
Ik heb er nog nooit een gezienquote:Op donderdag 4 december 2008 18:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is weinig bijzonders hoor. Had ik de meest recente al gepost? Volgens mij wel hè? Over bijbaantjes e.d.?
dat dus.quote:Op donderdag 4 december 2008 18:56 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit een gezien
oja die had ik wel gelezen.... geloof ikquote:Op donderdag 4 december 2008 18:58 schreef swarmahoer het volgende:
die van de wulpse schoolmeisjes met pronte borstjes in de regen toch
quote:Tijden geleden heb ik al eens gesproken over het verschil dat pedagogiekstudentes moeten maken om zichzelf te onderscheiden uit de massa. Zodoende kunnen zij voorkomen één van de tweehonderd
afgestuurdeerden te zijn die perfect opgaan in een nietszeggende brij van gediplomeerden. Het leukste is natuurlijk een follow-up onderzoek om daarmee te inventariseren of de boodschap aangekomen is en of je al die studiegeiten iets bij hebt kunnen brengen.
Mijn eerste conclusie moet helaas luiden dat óf de meeste studenten mijn stukjes proza niet kunnen waarderen, ofwel dat ze met hun IQ niveautje ‘garnaal’ gewoon niet snappen wat de essentie van die letterverzameling was. Want wat schetst mijn verbazing: er zijn echt van die sufmutsen die een avondje oppassen op buurkindjes Tineke en Stijn als een bijbaantje zien! Op de wekelijkse bridge-avond van moeders en de zuip- en bowlavond van papa moeten die jankende poepfabrieken gewoon om acht uur naar bed, waarna de dames de grootste pulp-tv van Nederland gaan kijken tegen drie euro in het uur. Prima hoor, als je dat leuk vindt, maar als je werkelijk denkt dat een potentieel toekomstig werkgever dáár van onder de indruk is wordt het wellicht tijd om te laten onderzoeken of die hersenpan van je niet toevallig is gevuld met placebo-hersenen.
Overigens geldt hetzelfde voor het handjevol vrouwen waarvan de eierstokken al zijn gaan klapperen en die graag hun moederlijke tirannie alvast gaan oefenen. Helaas zijn kleine, onschuldige basisschoolleerlingen die door hun ouders tussen de middag niet thuis verwelkomd worden het slachtoffer van deze ‘overblijfmoeders’. Het is een Melkertbaan die net zoveel uitdaging biedt als aan een Marokkaan vragen om een fiets te stelen: het is gewoonte van alledag. Die kinderen bunkeren hun Kapitein Koek naar binnen, metselen die twee kleffe boterhammen met pindakaas en hagelslag er braaf achteraan, waarna jij vervolgens de tafel kan gaan poetsen waar ze met die vette klauwen aan hebben gezeten. Goh, wat leuk. Dat riedeltje wordt één à twee keer per week afgewerkt, en wat blijkt: er is een kopje werkervaring toegevoegd op het CV. Het zal vast een mooie naam hebben maar feitelijk ben je een veredelde brood-naar-binnen-propper-bij-irritante-kinderen.
Allemaal leuk en aardig en als je dat een zinvolle tijdsbesteding vindt, doe het vooral! Maar heb niet de illusie dat een toekomstig werkgever die een orthopedagoog zoekt denkt dat je nu bol staat van de ervaring en veel meer weet dan je studiegenote die bij de plaatselijke sportkantine achter de bar staat om op zondagmiddag het voetbalelftal apezat te voeren. Wat ik wil benadrukken, is dat jullie gaan nadenken over kwaliteit boven kwantiteit. Als je iets doet, doe het dan goed. Dit halve werk is zonde van je energie, er is veel meer uit te halen (zowel op werk- als studiegebied) dan menigeen nu doet, en eigenlijk is dat een flinke misser...
Dat lijkt me nou niet echt column-materiaalquote:Op donderdag 4 december 2008 18:58 schreef swarmahoer het volgende:
die van de wulpse schoolmeisjes met pronte borstjes in de regen toch
Heb je me gemistquote:Op donderdag 4 december 2008 19:07 schreef swarmahoer het volgende:
ik dacht al, er miste iets in het topic vandaag
quote:Op donderdag 4 december 2008 19:13 schreef Mikkie het volgende:
Het ergste is nog wel dat ie de avatar volgens mij niet eens zelf heeft gemaakt
wie wel dan ?quote:Op donderdag 4 december 2008 19:13 schreef Mikkie het volgende:
Het ergste is nog wel dat ie de avatar volgens mij niet eens zelf heeft gemaakt
a man was vet rustig in t topicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |