Ik ben nooit echt een actieve Ovjl-er geweest hoor. Maar heb wel ervaring met naar de kanker geholpen subfora nieuw leven in te blazenquote:Op woensdag 3 december 2008 20:10 schreef koemleit het volgende:
wel typisch eigenlijk ook weer dat het vaste kliekje oldbies het denkt te kunnen oplossen..
gaat niet lukken natuurlijk, er is nu een nieuwe generatie die waar zij zich niet in thuis voelen.. en dat stuit ze tegen de borst. Ze willen gewoon HUN speeltuin terug.
Welnee, vorig jaar lieten de oldbies ook van zich horen en daar is toch een redelijke reeks topics uitgekomen waar ook de newbies en gebruikelijke users zoals ik was, gewoon in mee konden ouwehoeren zonder dat je hun speeltuintje uitgeknikkerd werd.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:10 schreef koemleit het volgende:
wel typisch eigenlijk ook weer dat het vaste kliekje oldbies het denkt te kunnen oplossen..
gaat niet lukken natuurlijk, er is nu een nieuwe generatie die waar zij zich niet in thuis voelen.. en dat stuit ze tegen de borst. Ze willen gewoon HUN speeltuin terug.
Ben ik dus ergens ook een beetje bang voorquote:Op woensdag 3 december 2008 20:10 schreef koemleit het volgende:
© Anosmiequote:Dat is dan opgelost. We gooien de reeksen los, de subban wordt weer ingevoerd en elke user die meer dan 3x piem0l post castreren we. Yv, wanneer krijg ik mn kleurtje? Ik heb nog een hoop te doen.
Zo zo nou nou, out of the blue, opeens, plots ben je er ?quote:Op woensdag 3 december 2008 20:18 schreef Insomaniac het volgende:
Ik heb je gevonden poppenkontje!.
Oude users terug proberen te halen door dit als brainstorm reeks door te laten gaan. Er zijn er vast meer met ideeen.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:19 schreef yvonne het volgende:
We hadden:
[..]
© Anosmie
Meepostende mods en ander gespuis
© Inso
Nee, ik had gezegd dat ze zich hier moest melden.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:19 schreef elcastel het volgende:
[..]
Zo zo nou nou, out of the blue, opeens, plots ben je er ?
Een golfbeweging zal het altijd zijn en blijven, inherent aan FOK! cq het mediumquote:ONZ blijft hoe dan ook het forum van momentopnames. Het komt en het gaat in golfbewegingen. Veel users beginnen hier, leren dan wat niet mag en worden uiteindelijk kwaliteitsusers (behalve Daggla, die blijft gewoon kut.) Natuurlijk hebben de mods hier ook een (geringe) rol in, maar ONZ wordt denk ik meer dan de rest van het forum, beïnvloed door de algehele tendens op FOK!.
De vraag is vrij simpel, wat willen jullie? (de bazen dus). Zet dat gewoon op papier, zet de crew daar achter en zoek dan mensen die binnen dat plaatje passen. Alles wat je aandacht geeft groeit, zowel positief als negatief, dus een terrorbewind gaat nu niet meer helpen. Wel meepostende mods die TTT's kunnen openen en initiëren.
.quote:Alles wat je aandacht geeft groeit, zowel positief als negatief, dus een terrorbewind gaat nu niet meer helpen
KLB was altijd een van mijn favoriete subfora. Ik ben nog steeds een enorme zeikerd, maar tegenwoordig moet je moeite doen om tussen de bazentopics en lemmings nog een fatsoenlijke klacht te vinden.quote:
Puik!quote:Op woensdag 3 december 2008 20:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Oude users terug proberen te halen door dit als brainstorm reeks door te laten gaan. Er zijn er vast meer met ideeen.
Ellepel! Hallo, hoe gaat het met mij?quote:Op woensdag 3 december 2008 20:19 schreef elcastel het volgende:
[..]
gaat niet, ze hebben dr al een soort van Frankenstein van gemaaktquote:
kom op alsof "nieuwe" users niks leuks kunnen brengen, ze zijn alleen niet gemotiveerd omdat toch niemand "meedoet" en hun topic volgebaggerd wordt.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Oude users terug proberen te halen door dit als brainstorm reeks door te laten gaan. Er zijn er vast meer met ideeen.
Gewoon even aan Jarno vertellen, dan komt de rest vanzelf.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Puik!
Wie gaat de reeksen even melden dat ze losgaan?:')
Nou wel lekker, jeuk aan mijn kut. Waar was je nou ? Of beter : blij dat je er bent.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:23 schreef Insomaniac het volgende:
Ellepel! Hallo, hoe gaat het met mij?
En waar blijft godverdegodver m'n voetmassage?!quote:Op woensdag 3 december 2008 20:19 schreef elcastel het volgende:
[..]
Schat. We houden van je. En shizzle. Maar dit is ONZ. Dit is het Rescue-911-zoek Lassie, zoek!-topic voor ONZ.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:22 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
KLB was altijd mijn favoriete forum. Ik ben nog steeds een enorme zeikerd, maar tegenwoordig moet je moeite doen om tussen de bazentopics en lemmings nog een fatsoenlijke klacht te vinden.
Maar wat wil jij als ONZ-baas zijnde en wat wil Danny? Moet het een laagdrempelig forum worden waar voor ieder wel wat wils is? Dus ingewikkelde woordgrappen maar ook pies-en-poep-bazenhumor? Dan moet je mods hebben die al die soorten humor zelf in de vingers hebben. Die er voor kunnen zorgen dat die pies-en-poepers niet baggeren in de 'hoogstaande' topics en dat de arrogante humoristen niet de pies-en-poep-topics vervuilen door te bleren dat het geen humor is.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:22 schreef yvonne het volgende:
Inso:
[..]
Een golfbeweging zal het altijd zijn en blijven, inherent aan FOK! cq het medium
[..]
.
Eensch
quote:Op woensdag 3 december 2008 20:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
En waar blijft godverdegodver m'n voetmassage?!
Was dat niet die reeks die met een ongelofelijke rel gesloten werdquote:Op woensdag 3 december 2008 19:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Yvonne.
De nachtbar bedoelde ik. Wat een soap was dat altijd.
de "vrijdagmiddagreeksen" waren altijd tof, en in een mum van tijd volquote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 20:27 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Was dat niet die reeks die met een ongelofelijke rel gesloten werd
Jezus, Weber, ouwe gpd lurkert die je d'r bent.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:27 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik word zo zenuwachtig van sommige newbies.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:25 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Schat. We houden van je. En shizzle. Maar dit is ONZ. Dit is het Rescue-911-zoek Lassie, zoek!-topic voor ONZ.
Open een dergelijk topic in KLB en vier daar je feestje.
Kusje.
Anos.
quote:Op woensdag 3 december 2008 20:29 schreef PP. het volgende:
[..]
Jezus, Weber, ouwe gpd lurkert die je d'r bent.
* Het_hupt inserts Maikuuulquote:Op woensdag 3 december 2008 20:29 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik word zo zenuwachtig van sommige newbies.
Juistem, beide moeten vertegenwoordigd worden. Maar op dit moment is de balans zoek. Je moet echt tot je oksel in de bagger om de juweeltjes terug te vinden.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:26 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Maar wat wil jij als ONZ-baas zijnde en wat wil Danny? Moet het een laagdrempelig forum worden waar voor ieder wel wat wils is? Dus ingewikkelde woordgrappen maar ook pies-en-poep-bazenhumor? Dan moet je mods hebben die al die soorten humor zelf in de vingers hebben. Die er voor kunnen zorgen dat die pies-en-poepers niet baggeren in de 'hoogstaande' topics en dat de arrogante humoristen niet de pies-en-poep-topics vervuilen door te bleren dat het geen humor is.
Ofwel, bepaal een lijn (en een lijn kan ook breed zijn) en werk daarheen.
Ach en jezus, straal vergeten. Héb je nog voeten ?quote:Op woensdag 3 december 2008 20:25 schreef yvonne het volgende:
En waar blijft godverdegodver m'n voetmassage?!
Eens in de zoveel tijd gooide ik een allang overleden reeks dicht jaquote:Op woensdag 3 december 2008 20:27 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Dus de reden dat we hier nu zitten is allemaal jouw schuld. Alles is jouw schuld, Yfke.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd gooide ik een allang overleden reeks dicht ja
Zo was ik
Geeft niks lieverd. Je moet gewoon even linksboven op het woordje 'index' klikken. Dan het KLBforum opzoeken (heet voluit Klaagbaak) dat forum klik je aan en dan maak je daar vervolgens een Alarm-Alarm! KLB verzuipt in de bagger!-topic aan.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:29 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik word zo zenuwachtig van sommige newbies.
Dát skeet, maar dat WAS het altijd al, of hoorde het iig te zijn!quote:Op woensdag 3 december 2008 20:26 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Maar wat wil jij als ONZ-baas zijnde en wat wil Danny? Moet het een laagdrempelig forum worden waar voor ieder wel wat wils is? Dus ingewikkelde woordgrappen maar ook pies-en-poep-bazenhumor? Dan moet je mods hebben die al die soorten humor zelf in de vingers hebben. Die er voor kunnen zorgen dat die pies-en-poepers niet baggeren in de 'hoogstaande' topics en dat de arrogante humoristen niet de pies-en-poep-topics vervuilen door te bleren dat het geen humor is.
Ofwel, bepaal een lijn (en een lijn kan ook breed zijn) en werk daarheen.
Lach maar. Het is inmiddels zo ernstig dat Al Gore overdenkt om er een film over te maken.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:34 schreef popovski het volgende:
ONZ gaat naar de filistijnen. Deel zevenhonderdachtennegentig.
Was dat niet die man die zei, dat hij het internet had uitgevonden?quote:Op woensdag 3 december 2008 20:36 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Lach maar. Het is inmiddels zo ernstig dat Al Gore overdenkt om er een film over te maken.
Vandaar mijn vraag. Ik kreeg zelf namelijk op gegeven moment het idee dat het een pies-en-poephahaha forum moest worden en dat de arrogante humoristen maar op moesten bokken.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dát skeet, maar dat WAS het altijd al, of hoorde het iig te zijn!
En ergens is het verwaterd, en navelstaren waar het gebeurd is of waarom heeft geen nut ( denk ik) wat wel moet is ONZ van een wisse dood redden.
Hell, ik heb hier jaaaaaaaaarenlange slapeloze nachten gehad, en maar lachen.
Ik steel je post even mee voor de mods
Was jij er ook al in de Vrijdagmiddagtopics?quote:Op woensdag 3 december 2008 20:38 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Was dat niet die man die zei, dat hij het internet had uitgevonden?
dan is ONZ idd al dood
Je kan ook een topic in + openen met als TT: Bedankt en tot ziens, maar de koek is op.quote:
yupquote:Op woensdag 3 december 2008 20:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Was jij er ook al in de Vrijdagmiddagtopics?
Waren cool en gingen keihard!
Foto topics waren altijd te tof. Wie was die ene belg ook alweer die op het laatst foto's plaatste van d'r ontplofte (rood/oranje) mol.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:39 schreef Nouk het volgende:
Ik vond laatst in ene nog foto's van die xxxdeesjuhxxx met een stofzuiger en van die ene Morgaine. Te ranzig gewoon. Oh en van cerror z'n kont.
Dat was toen nog heel wat, nu met die KPD topics vallen die foto's in het niet.
Oh PP, ook nog een sexy foto van jou in je ontblote bovenlijf!.
Edit: Oh sorry, er was een serieuze discussie gaande.
Post gekopieerd voor achterquote:Op woensdag 3 december 2008 20:38 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Vandaar mijn vraag. Ik kreeg zelf namelijk op gegeven moment het idee dat het een pies-en-poephahaha forum moest worden en dat de arrogante humoristen maar op moesten bokken.
4 mods, twee pies-en-poep mods en twee 'hoogstaande humor' mods. Die niet alleen beoordelen, maar ook mee doen en op die manier een topic sturen, dus niet door dreigementen en bans.
Zijn er nou wel pies-en-poep users die 'hoogstaande' topics blijven vervuilen, 48 uur weg. En andersom evenzo, de twee kunnen naast elkaar bestaan (zelf meegemaakt, dus het is waar!) dus dat kan makkelijk weer.
sararaatsquote:Op woensdag 3 december 2008 20:42 schreef PP. het volgende:
[..]
Foto topics waren altijd te tof. Wie was die ene belg ook alweer die op het laatst foto's plaatste van d'r ontplofte (rood/oranje) mol.
Heerlijk helder en doordacht.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:38 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Vandaar mijn vraag. Ik kreeg zelf namelijk op gegeven moment het idee dat het een pies-en-poephahaha forum moest worden en dat de arrogante humoristen maar op moesten bokken.
4 mods, twee pies-en-poep mods en twee 'hoogstaande humor' mods. Die niet alleen beoordelen, maar ook mee doen en op die manier een topic sturen, dus niet door dreigementen en bans.
Zijn er nou wel pies-en-poep users die 'hoogstaande' topics blijven vervuilen, 48 uur weg. En andersom evenzo, de twee kunnen naast elkaar bestaan (zelf meegemaakt, dus het is waar!) dus dat kan makkelijk weer.
Mooi hè, dat oude OUDE ONZ, daar kan datquote:Op woensdag 3 december 2008 20:39 schreef Nouk het volgende:
Ik vond laatst in ene nog foto's van die xxxdeesjuhxxx met een stofzuiger en van die ene Morgaine. Te ranzig gewoon. Oh en van cerror z'n kont.
Dat was toen nog heel wat, nu met die KPD topics vallen die foto's in het niet.
Oh PP, ook nog een sexy foto van jou in je ontblote bovenlijf!.
Edit: Oh sorry, er was een serieuze discussie gaande.
Nog even, zag je mij de afgelopen jaren nog in ONZ?quote:Op woensdag 3 december 2008 20:38 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
sararaatsquote:Op woensdag 3 december 2008 20:42 schreef PP. het volgende:
[..]
Foto topics waren altijd te tof. Wie was die ene belg ook alweer die op het laatst foto's plaatste van d'r ontplofte (rood/oranje) mol.
Zelden nogquote:
Lul niet.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:45 schreef koemleit het volgende:
[..]
sararaats. die douwde een complete lavalamp in haar doos geloof ik
.
quote:Op woensdag 3 december 2008 20:45 schreef koemleit het volgende:
[..]
sararaats. die douwde een complete lavalamp in haar doos geloof ik
.
Say what?quote:Op woensdag 3 december 2008 20:45 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Zelden nog![]()
prachtig waren z'n topics
quote:Op woensdag 3 december 2008 20:46 schreef Jimbo het volgende:
herrinnert iemand zich die ingetapte gast nog
plasticman stu oid
je poging om ONZ weer opgang te krijgen toen Ludo en die Zargon net mod waren geworden, en ONZ op zn gat lagquote:Op woensdag 3 december 2008 20:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nog even, zag je mij de afgelopen jaren nog in ONZ?
Ik ben geen humorist, totaal niet, maar hetgeen ONZ werd de afgelopen jaren was niet mijn ding.
quote:Op woensdag 3 december 2008 20:46 schreef Jimbo het volgende:
plasticman stu oid
quote:
Stuart.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:46 schreef Jimbo het volgende:
plasticman stu oid
nu ik erover nadenk klopt datquote:
Waarna in korte tijd mods op zullen gaan stappen na een flinke ruzie, omdat ze zo verschillend modden.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:38 schreef Insomaniac het volgende:
Ja, er waren mensen die lagen dubbel van't lachen vanwege die geslipte vakkenvullerquote:
Ook dat. Als zelfs miss ONZ herself niet meer komt, dan zegt dat genoeg.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nog even, zag je mij de afgelopen jaren nog in ONZ?
Ik ben geen humorist, totaal niet, maar hetgeen ONZ werd de afgelopen jaren was niet mijn ding.
Dat eerste.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:50 schreef IQM het volgende:
Gaan we nou terugblikken op totaal willekeurige users of proberen we weer iets van ONZ te maken?
Misschien heb je daar wel een beetje gelijk in. Maar een beetje inlezen als je net nieuw bent op een forum vind ik niet meer dan normaal. Newbies schudden gelijk hun lolbroek uit en kijken daarbij niet verder dan de huidige topiclijst lang is. Als dat te vaak gebeurd dan krijg je inderdaad kribbige reacties.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:47 schreef BrandX het volgende:
Mag ik ook nog even wat stoms opperen?
Soms worden (of beter gezegd werden tot een jaartje terug ofzo) wel eens topics geopend met een insteek van een topic die jaaaaaaren geleden al eens gelopen had. Eerste wat gelijk geroepen werd was dat zo'n topic al bestond, het topic niet origineel was en ga maar door, en vervolgens kort daarop een slotje, want, immers topic verbaggerd
Mijn probleem hiermee is: misschien is het voor die TS wel iets origineels! Als TS slechts 2-3 jaar meeloopt, hoeft deze absoluut geen weet te hebben van zgn toppertjes uit ONZ uit 1999-2004. Dus waarom, en nu praat ik naar de oldbie-ONZ-ers, TS en het topic niet een kans geven? Of hij het nu wel of niet zelf (op)nieuw heeft uitgevonden. Nieuwe ONZ-users, nieuwe insteek, nieuwe opmerkingen, plaatjes, paints, tekstbewerkingen enz. Nee in plaats daarvan wordt zon topic al afgekraakt voordat het uberhaupt begonnen is.
Weet helaas zo snle geen voorbeelden op te pikken, maar ik weet 100% dat er meerdere van dat soort topics op die wijze zijn gekilled.
my 2cts
dat laatstequote:Op woensdag 3 december 2008 20:50 schreef IQM het volgende:
Gaan we nou terugblikken op totaal willekeurige users of proberen we weer iets van ONZ te maken?
Stuart was een heldquote:Op woensdag 3 december 2008 20:50 schreef IQM het volgende:
Ik begrijp je punt, maar dat kan makkelijk voorkomen worden. Gewoon DUIDELIJK aangeven dat jij bent aangenomen als PPM en ik als HHM. Ik hoef me alleen te focussen op de HH-topics en help alleen op verzoek mee met sluiten als er écht veel bagger is. Jij PPt lekker vrolijk de hele dag en laat al die HH'ers met rust.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Waarna in korte tijd mods op zullen gaan stappen na een flinke ruzie, omdat ze zo verschillend modden.
Stel jij bent de HHM en de PPM laat een topic open, vervolgens vraag je aan de mod waarom dat topic nog open is. Het antwoord zal dan zijn: Ik vind het leuk en ik ben de PPM dus bemoei jij je nou maar met HH.
Daarna trek jij de slokdarm via zijn/haar anus naar buiten en gaat met een kettingzaak op zoek naar de lever.
Een mod-team zal toch van beide wat moeten hebben om een beetje normaal met elkaar te kunnen werken.
Ah, sorry, ik blikte even willekeurig terug, het zat gewoon diep. Maar er moet zeker wat van gemaakt worden, ja!quote:Op woensdag 3 december 2008 20:50 schreef IQM het volgende:
Ja, open dan gewoon een nieuw nostalgie-terugbliktopic. Hartstikke leuk, interessant voor de newbies, maar het leidt hier imo nogal af.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Stuart was een helddat is echt uit de oude doosch
ONZ was bij uitstek de plek waar we dit soort users opvoedden, als je ONZ overleefde overleefde je FOK!quote:Op woensdag 3 december 2008 20:52 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Misschien heb je daar wel een beetje gelijk in. Maar een beetje inlezen als je net nieuw bent op een forum vind ik niet meer dan normaal. Newbies schudden gelijk hun lolbroek uit en kijken daarbij niet verder dan de huidige topiclijst lang is. Als dat te vaak gebeurd dan krijg je inderdaad kribbige reacties.
Gelukkig heb ik die overgewaardeerde, arrogante user al lang niet meer gezien.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:53 schreef Pool het volgende:
Vanaf dat Bupatih kwam posten, ging het eigenlijk al mis. Toen had er iemand in moeten grijpen. Dirkh probeerde het als enige, maar hij kon het niet winnen van die schoft die nu met kloons ONZ opnieuw vergiftigt.
Mijn 2cts.
Die kloons van Bupatih haal je er zo uit, zijn posts staan vol schrijffouten.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:53 schreef Pool het volgende:
Vanaf dat Bupatih kwam posten, ging het eigenlijk al mis. Toen had er iemand in moeten grijpen. Dirkh probeerde het als enige, maar hij kon het niet winnen van die schoft die nu met kloons ONZ opnieuw vergiftigt.
Mijn 2cts.
quote:Op woensdag 3 december 2008 20:55 schreef Croupouque het volgende:
Om de één of andere reden verworden dit soort topics altijd tot tot een reeks waarin de ene na de andere geniale user van weleer met een kekke oneliner even zijn gezicht laat zien, om vervolgens weer kopje onder te gaan in het troebele water van de vergetelheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |