En een lekkere ook nog als ik een gebande PM'ert moet geloven!quote:
sorryquote:Op woensdag 3 december 2008 21:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kom dan eens op cs wanneer ik er ben.
Godver, heeft ie weer gelijk.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
In de meeste culturen werkt het zo, in NL niet.
Dan is ie niet juist geinformeerd, KLB is het best lopende forum van FOK! dus blijkbaar is er een markt voor en dat kun je niet als mod zijnde in je eentje de nek om draaien, mede ook niet omdat daar steun voor ontbreekt. Maar ik weet niet of dit voor Juup gold, want dat heb ik niet bewust meegemaakt.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:13 schreef Emimich het volgende:
[..]
Serieus, Juup kwam echt met die intentie en overtuiging naar KLB toe.
post je tieten gewoon, flauw mensquote:Op woensdag 3 december 2008 21:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kom dan eens op cs wanneer ik er ben.
Ja zeg, post je tieten gewoon.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:16 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
post je tieten gewoon, flauw mens
Als FOK! een democratie was zou ik voor je stemmen!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:18 schreef jitzzzze het volgende:
Maar Adelante, om een lange discussie meteen kort te sluiten: ik hou me aanbevolen als er weer iemand gezocht word.
Verschil was wel als je ff op een normale manier met Juup praatte hij soms ook wel van verdachte veranderde.quote:
D_B is ook via een algemene stemming gekozen tot modquote:Op woensdag 3 december 2008 21:19 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Als FOK! een democratie was zou ik voor je stemmen!
D_B is ook via een algemene stemming gekozen tot modquote:Op woensdag 3 december 2008 21:19 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Als FOK! een democratie was zou ik voor je stemmen!
Bedankt voor je stemquote:
Nou dan stem ik op je. Alhoewel ik me afvraag of je zelf blij moet zijn met het moderatorschap. wat lijkt je er leuk aan?quote:Op woensdag 3 december 2008 21:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
D_B is ook via een algemene stemming gekozen tot mod
Maar bedankt!
Verdachtequote:Op woensdag 3 december 2008 21:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Verschil was wel als je ff op een normale manier met Juup praatte hij soms ook wel van verdachte veranderde.
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:20 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Bedankt voor je stem
TWENTE 1 - 0 SCHALKE BTW
Jitzzze als mod:quote:Op woensdag 3 december 2008 21:21 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nou dan stem ik op je. Alhoewel ik me afvraag of je zelf blij moet zijn met het moderatorschap. wat lijkt je er leuk aan?
quote:Heb jij soms een banaan in je oor dat je zo slecht luisterd?
quote:Slotje
en dan een slotje.quote:dag homo's
Vind je het gek: je hebt mij er amper bij.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:19 schreef Sackboy het volgende:
Godver, ik delf gewoon kankerhard het onderspit dankzij jullie gebrek aan stemmen.
[STEMMEN!] FOK! zat te denken...De eindstrijd!
Ben niet zo scherp meer, sorryquote:Op woensdag 3 december 2008 21:21 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Verdachte![]()
Maar ja, je hebt idd gelijk.
Maar jij was ook een hele tijd afwezig in de SC.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:23 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Vind je het gek: je hebt mij er amper bij.
En NEC gewonnen.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:20 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Bedankt voor je stem
TWENTE 1 - 0 SCHALKE BTW
Zoiets bijvoorbeeldquote:Op woensdag 3 december 2008 21:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jitzzze als mod:
[..]
[..]
[..]
en dan een slotje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedoelde u: sletje?quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:24 schreef Silentalarm het volgende:
sackboy ik heb trouwens voor je gestemd!
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:25 schreef Opperkwal het volgende:
bp, heb je chickies gejosseldNee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gitaarles meng.0 topics op naam. 14.gif
Ah, ok.quote:
eh, hallo, ik stemde ookquote:Op woensdag 3 december 2008 21:26 schreef Sackboy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Niet dat ik nog ga winnen, maar toch
Kusjequote:
What a waste.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat is zonde in het Engels?
In de zin van; wat zonde..?
what a waste.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat is zonde in het Engels?
In de zin van; wat zonde..?
Ik zeg meestal what a shame. Maar dat word zo eentonig.quote:
Engelse chicks aan het hosselen, PK?quote:Op woensdag 3 december 2008 21:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik zeg meestal what a shame. Maar dat word zo eentonig.
Neen. Een brief voor Engels.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Engelse chicks aan het hosselen, PK?
pics of het is niet beurtquote:Op woensdag 3 december 2008 21:38 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Neen. Een brief voor Engels.
Het is wel een lerares[ afbeelding ]
Tactisch stemmen iedereen, Sackboy op 1 en voor de rest alleen maar gedichten die amper gekozen worden!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:19 schreef Sackboy het volgende:
Godver, ik delf gewoon kankerhard het onderspit dankzij jullie gebrek aan stemmen.
[STEMMEN!] FOK! zat te denken...De eindstrijd!
I always schijf my letters in heel goed inglish.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:38 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Neen. Een brief voor Engels.
Het is wel een lerares[ afbeelding ]
Die waren gisteren, schat.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:40 schreef Fascination het volgende:
Wanneer komen die uitslagen van de klb sc verkiezingen eens?
UITSLAGEN KLB SC AWARDS!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:40 schreef Fascination het volgende:
Wanneer komen die uitslagen van de klb sc verkiezingen eens?
hey andere BP!quote:
Ik spreek vloeibaar Nederlands.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
I always schijf my letters in heel goed inglish.
Je spreche fluency Nederlandsquote:Op woensdag 3 december 2008 21:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik spreek vloeibaar Nederlands.
Ich prasse also sehr gut Deutsch.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:43 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je spreche fluency Nederlands
Omdat jij geen naaktfoto's PMt.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:43 schreef Fascination het volgende:
Waarom ben ik nergens winnaar geworden?
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:43 schreef Fascination het volgende:
Ebola.quote:
BTtjuuuuuh!quote:
Bt je postte de Army of Lovers met Obsession zag ikquote:
Dat dus.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:43 schreef Fascination het volgende:
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:43 schreef Fascination het volgende:
Begin bij ons, waar blijven die topless picsquote:Op woensdag 3 december 2008 21:53 schreef Breathtaking het volgende:
Geilste wijf: Breathtaking
Maakt de mooiste sc TT`s: Breathtaking
Danku dankuik zal er alles aan doen om de wereld te verbeteren enzo.
Dat is voortrekkerijquote:Op woensdag 3 december 2008 21:54 schreef Emimich het volgende:
In de volgende TT moet een Stem op Sackboy advies!
Alvast bedankt voor jullie medewerking.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are living in a material world, and I am a material girl
Miss KLB SCquote:Op woensdag 3 december 2008 21:53 schreef Breathtaking het volgende:
Geilste wijf: Breathtaking
Maakt de mooiste sc TT`s: Breathtaking
Danku dankuik zal er alles aan doen om de wereld te verbeteren enzo.
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:56 schreef behangplakker het volgende:
Dat is voortrekkerij
Ja dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, wazige shit, want ik heb net al m'n berichten verwijderdquote:Op woensdag 3 december 2008 21:58 schreef Sackboy het volgende:
Emimich je inboxert is vol.
Ik heb zowat iedereen geblokkeerd omdat mijn inbox iedere ochtend weer vol wasquote:
Jij moet niet zo veel terug lezen, dat vind ik engquote:Op woensdag 3 december 2008 21:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bt je postte de Army of Lovers met Obsession zag ik.
Omg, I was shocked.
Je moet ze dan ook nog uit je prullenbak poetsen.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:59 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ja, wazige shit, want ik heb net al m'n berichten verwijderd
Je moet ze ook bij verwijderde berichten nogmaals verwijderenquote:Op woensdag 3 december 2008 21:59 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ja, wazige shit, want ik heb net al m'n berichten verwijderd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |