En een lekkere ook nog als ik een gebande PM'ert moet geloven!quote:
sorryquote:Op woensdag 3 december 2008 21:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kom dan eens op cs wanneer ik er ben.
Godver, heeft ie weer gelijk.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
In de meeste culturen werkt het zo, in NL niet.
Dan is ie niet juist geinformeerd, KLB is het best lopende forum van FOK! dus blijkbaar is er een markt voor en dat kun je niet als mod zijnde in je eentje de nek om draaien, mede ook niet omdat daar steun voor ontbreekt. Maar ik weet niet of dit voor Juup gold, want dat heb ik niet bewust meegemaakt.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:13 schreef Emimich het volgende:
[..]
Serieus, Juup kwam echt met die intentie en overtuiging naar KLB toe.
post je tieten gewoon, flauw mensquote:Op woensdag 3 december 2008 21:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kom dan eens op cs wanneer ik er ben.
Ja zeg, post je tieten gewoon.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:16 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
post je tieten gewoon, flauw mens
Als FOK! een democratie was zou ik voor je stemmen!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:18 schreef jitzzzze het volgende:
Maar Adelante, om een lange discussie meteen kort te sluiten: ik hou me aanbevolen als er weer iemand gezocht word.
Verschil was wel als je ff op een normale manier met Juup praatte hij soms ook wel van verdachte veranderde.quote:
D_B is ook via een algemene stemming gekozen tot modquote:Op woensdag 3 december 2008 21:19 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Als FOK! een democratie was zou ik voor je stemmen!
D_B is ook via een algemene stemming gekozen tot modquote:Op woensdag 3 december 2008 21:19 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Als FOK! een democratie was zou ik voor je stemmen!
Bedankt voor je stemquote:
Nou dan stem ik op je. Alhoewel ik me afvraag of je zelf blij moet zijn met het moderatorschap. wat lijkt je er leuk aan?quote:Op woensdag 3 december 2008 21:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
D_B is ook via een algemene stemming gekozen tot mod
Maar bedankt!
Verdachtequote:Op woensdag 3 december 2008 21:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Verschil was wel als je ff op een normale manier met Juup praatte hij soms ook wel van verdachte veranderde.
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:20 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Bedankt voor je stem
TWENTE 1 - 0 SCHALKE BTW
Jitzzze als mod:quote:Op woensdag 3 december 2008 21:21 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nou dan stem ik op je. Alhoewel ik me afvraag of je zelf blij moet zijn met het moderatorschap. wat lijkt je er leuk aan?
quote:Heb jij soms een banaan in je oor dat je zo slecht luisterd?
quote:Slotje
en dan een slotje.quote:dag homo's
Vind je het gek: je hebt mij er amper bij.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:19 schreef Sackboy het volgende:
Godver, ik delf gewoon kankerhard het onderspit dankzij jullie gebrek aan stemmen.
[STEMMEN!] FOK! zat te denken...De eindstrijd!
Ben niet zo scherp meer, sorryquote:Op woensdag 3 december 2008 21:21 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Verdachte![]()
Maar ja, je hebt idd gelijk.
Maar jij was ook een hele tijd afwezig in de SC.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:23 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Vind je het gek: je hebt mij er amper bij.
En NEC gewonnen.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:20 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Bedankt voor je stem
TWENTE 1 - 0 SCHALKE BTW
Zoiets bijvoorbeeldquote:Op woensdag 3 december 2008 21:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jitzzze als mod:
[..]
[..]
[..]
en dan een slotje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |