pics of het is niet beurtquote:Op woensdag 3 december 2008 21:38 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Neen. Een brief voor Engels.
Het is wel een lerares[ afbeelding ]
Tactisch stemmen iedereen, Sackboy op 1 en voor de rest alleen maar gedichten die amper gekozen worden!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:19 schreef Sackboy het volgende:
Godver, ik delf gewoon kankerhard het onderspit dankzij jullie gebrek aan stemmen.
[STEMMEN!] FOK! zat te denken...De eindstrijd!
I always schijf my letters in heel goed inglish.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:38 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Neen. Een brief voor Engels.
Het is wel een lerares[ afbeelding ]
Die waren gisteren, schat.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:40 schreef Fascination het volgende:
Wanneer komen die uitslagen van de klb sc verkiezingen eens?
UITSLAGEN KLB SC AWARDS!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:40 schreef Fascination het volgende:
Wanneer komen die uitslagen van de klb sc verkiezingen eens?
hey andere BP!quote:
Ik spreek vloeibaar Nederlands.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
I always schijf my letters in heel goed inglish.
Je spreche fluency Nederlandsquote:Op woensdag 3 december 2008 21:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik spreek vloeibaar Nederlands.
Ich prasse also sehr gut Deutsch.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:43 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je spreche fluency Nederlands
Omdat jij geen naaktfoto's PMt.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:43 schreef Fascination het volgende:
Waarom ben ik nergens winnaar geworden?
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:43 schreef Fascination het volgende:
Ebola.quote:
BTtjuuuuuh!quote:
Bt je postte de Army of Lovers met Obsession zag ikquote:
Dat dus.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:43 schreef Fascination het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |