hihi ik postte er niet, je vind me cool he.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
jouw topic was kut en de users die er posten ook.
h&m das te cheap voor mijquote:Op woensdag 3 december 2008 20:23 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Het is trouwens sale op de H&M site.
Wanneer gooi je de handdoek in de ring?quote:Op woensdag 3 december 2008 20:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als je net zoals ik zoveel zinloze shit koopt mag je blij zijn als je een sok per maand kan kopen.quote:
Onkruid vergaat niet he.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:24 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Wanneer gooi je de handdoek in de ring?
Pardonquote:Op woensdag 3 december 2008 20:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Boeiend. Er liggen in Amerika ook zat boekjes over Nederland waarin we als achterlijk volk neer worden gezet met onwaarheden en vooroordelen. Sommige dingen moet je gewoon zelf ervaren.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:14 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Lees "geloven in Amerika" maar eens.
liszzle in S&Gquote:Op woensdag 3 december 2008 20:25 schreef jitzzzze het volgende:
Zo, worden er nog user-tieten gepost of hoe zit het?
Dat maakt een heel land nog niet oppervlakkig en kut. Niet iedere bewoner deelt dezelfde opvattingen.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:14 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Lees "geloven in Amerika" maar eens.
Jij bent ook kut, alleen mogen wij dat niet zeggen want dan beledig je een mod in functie en krijgen we een ban.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
valt wel meequote:Op woensdag 3 december 2008 20:25 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Als je net zoals ik zoveel zinloze shit koopt mag je blij zijn als je een sok per maand kan kopen.
Voor mij ookquote:
LINK!quote:
Bedankt.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
So so.quote:
Ik zou best naar de grand canyon willen.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Boeiend. Er liggen in Amerika ook zat boekjes over Nederland waarin we als achterlijk volk neer worden gezet met onwaarheden en vooroordelen. Sommige dingen moet je gewoon zelf ervaren.
quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 20:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 20:17 schreef Opperkwal het volgende:
Ik verdiende hem deze keer echt, gewoon uit het niets even een fipo scoren.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 20:19 schreef Opperkwal het volgende:
kijken of met kanker schelden helpt?
quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |