Die is er even nietquote:
Opperkwal, sup?quote:
jouw topic was kut en de users die er posten ook.quote:
hihi ik postte er niet, je vind me cool he.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
jouw topic was kut en de users die er posten ook.
h&m das te cheap voor mijquote:Op woensdag 3 december 2008 20:23 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Het is trouwens sale op de H&M site.
Wanneer gooi je de handdoek in de ring?quote:Op woensdag 3 december 2008 20:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als je net zoals ik zoveel zinloze shit koopt mag je blij zijn als je een sok per maand kan kopen.quote:
Onkruid vergaat niet he.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:24 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Wanneer gooi je de handdoek in de ring?
Pardonquote:Op woensdag 3 december 2008 20:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Boeiend. Er liggen in Amerika ook zat boekjes over Nederland waarin we als achterlijk volk neer worden gezet met onwaarheden en vooroordelen. Sommige dingen moet je gewoon zelf ervaren.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:14 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Lees "geloven in Amerika" maar eens.
liszzle in S&Gquote:Op woensdag 3 december 2008 20:25 schreef jitzzzze het volgende:
Zo, worden er nog user-tieten gepost of hoe zit het?
Dat maakt een heel land nog niet oppervlakkig en kut. Niet iedere bewoner deelt dezelfde opvattingen.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:14 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Lees "geloven in Amerika" maar eens.
Jij bent ook kut, alleen mogen wij dat niet zeggen want dan beledig je een mod in functie en krijgen we een ban.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
valt wel meequote:Op woensdag 3 december 2008 20:25 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Als je net zoals ik zoveel zinloze shit koopt mag je blij zijn als je een sok per maand kan kopen.
Voor mij ookquote:
LINK!quote:
Bedankt.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
So so.quote:
Ik zou best naar de grand canyon willen.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Boeiend. Er liggen in Amerika ook zat boekjes over Nederland waarin we als achterlijk volk neer worden gezet met onwaarheden en vooroordelen. Sommige dingen moet je gewoon zelf ervaren.
quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 20:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 20:17 schreef Opperkwal het volgende:
Ik verdiende hem deze keer echt, gewoon uit het niets even een fipo scoren.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 20:19 schreef Opperkwal het volgende:
kijken of met kanker schelden helpt?
quote:
quote:
quote:
Ik voorzie dat het jou net als Juup zal vergaan als je zo doorgaat.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
note +1quote:Op woensdag 3 december 2008 20:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij bent ook kut, alleen mogen wij dat niet zeggen want dan beledig je een mod in functie en krijgen we een ban.
Baas.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:29 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Natuurlijk adelante
Het moest god zijn.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:27 schreef IQM het volgende:
Maar T_C, reageer nog eens op het "Wat een domme puzzel"-verhaal met je drieletterige bijbelfiguur? Of had je daar ook al niet zo goed over nagedacht?
ik moest lachenquote:Op woensdag 3 december 2008 20:29 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
[kwaliteitspost]
[kwaliteitspost]
[kwaliteitspost]
[kwaliteitspost]
[kwaliteitspost]
[kwaliteitspost]
[kwaliteitspost]
[kwaliteitspost]
[kwaliteitspost]
[kwaliteitspost]
Natuurlijk adelante
Nope, not today I don't.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:30 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
jij moet zeker niet kanker veel wiskunde huiswerk inhalen en een beschouwing schrijven?
Wat is S&G?quote:
strak & geilquote:
sexy en gewaagdquote:
heb die uren niet eens bij gehouden maar de 10e moeten we presenterenquote:Op woensdag 3 december 2008 20:32 schreef Paaskonijn het volgende:
Kutzooi. Nog 60 uur in een profielwerkstuk steken wat de 16e af moet.
Halve piemels?quote:Op woensdag 3 december 2008 20:33 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
sexy en gewaagd
Maar dan niet op die van de mannen klikken, want dan krijg je allemaal halve piemels te zien.
Yes yes I am herequote:
Dank dat je jezelf compleet belachelijk maakt door zo op kritiek in te gaan. Jij mag ons dus wel kut vinden? Verschil is dat het mij geen zak uitmaakt, jij bent kinderachtig genoeg om het je aan te trekken. Succes met je KLB mod carrierequote:
laat maar, tegenvaller.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:37 schreef BigKahuna het volgende:
Pics van liiszle in die s&g dinges?
Ik vind er persoonlijk weinig 'quote:Op woensdag 3 december 2008 20:37 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[V S&G] FOK!sters Sexy en Gewaagd #36
Hier
Inderdaadquote:Op woensdag 3 december 2008 20:37 schreef Paaskonijn het volgende:
WOWOOWOWOW GT BAASHEID! TONG80 HEEFT OM HEM GESTEMD BIJ DE FEE AWARDS UI DINGES!!!!!!111111
Ben ik nu baziger?quote:
Ik ook niet. Wel wat tegen zijn gedrag naar users toe en zijn houding van "ik ben de baas".quote:Op woensdag 3 december 2008 20:37 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb eigenlijk niks tegen Adelante.
Aardige pwn!quote:Op woensdag 3 december 2008 20:29 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Natuurlijk adelante
quote:Op woensdag 3 december 2008 20:39 schreef Emimich het volgende:
Ik kan me nog een andere mod herinneren die zich net als Adelante uiterst populair probeerde te maken in KLB!
quote:Op woensdag 3 december 2008 20:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem best wel mooi en lekker![]()
Dat gevoel heb ik dus eigenlijk niet. Maar ik ben pas weer een week terug van een ban ofzo.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wel wat tegen zijn gedrag naar users toe en zijn houding van "ik ben de baas".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |