Kom maar op met die tetten...quote:Op woensdag 3 december 2008 18:42 schreef Soury het volgende:
Is nog niet eens vol mafdaai![]()
Maar ik heb voor de gelegenheid wat anders aan getrokken. Deze ava heb zo'n lekkere gemene look
Hihi Your Welkom of Welkom Backquote:
Die zijn al gepost ...quote:Op woensdag 3 december 2008 18:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kom maar op met die tetten...
ow ghehehe dat eerste dan ...quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 18:46 schreef HiDiHo het volgende:
Ben je hier voor het eerst (your welcome) of kom je terug (welcome back)
Das echt een trage PC he ??quote:Op woensdag 3 december 2008 18:46 schreef HiDiHo het volgende:
Ben je hier voor het eerst (your welcome) of kom je terug (welcome back)
Echtquote:
Tis wel de gewoonte om je zelf ff netjes voor te stellen !! M/ V verliefd, verloofd of getrouwd.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 18:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
EchtBijna een minuut voor een refresh
Voor Laysa....TerugVindPost.quote:
ow.......quote:Op woensdag 3 december 2008 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis wel de gewoonte om je zelf ff netjes voor te stellen !! M/ V verliefd, verloofd of getrouwd.
Kinderen en of huisdieren.
Werk en het bedrag wat je binnen hengeld per maand.
Van die weetjes weet je
hoiquote:
haha thanks....ik durfde al niet.....quote:Op woensdag 3 december 2008 18:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voor Laysa....TerugVindPost.
Russia ook binnen, eindelijk. Pffff, wat die een pech gehad zeg.
Wat een getob Heidi, leef met je mee.![]()
quote:Op woensdag 3 december 2008 18:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voor Laysa....TerugVindPost.
Russia ook binnen, eindelijk. Pffff, wat die een pech gehad zeg.
Wat een getob Heidi, leef met je mee.![]()
En wat haar leeftijd is en natuurlijk het belangrijkste:quote:Op woensdag 3 december 2008 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis wel de gewoonte om je zelf ff netjes voor te stellen !! M/ V verliefd, verloofd of getrouwd.
Kinderen en of huisdieren.
Werk en het bedrag wat je binnen hengeld per maand.
Van die weetjes weet je
Pics zijn altijd welkom qua bewijsquote:Op woensdag 3 december 2008 18:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
ow.......soort van verliefd.....2 katten... en last time I checked.....V
ik heb kip siam op....en ik zit nu nog aan de goede kant van de dertigquote:Op woensdag 3 december 2008 18:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En wat haar leeftijd is en natuurlijk het belangrijkste:
Wat eet je vanavond?
Dat Russia gedeelte was voor Manu, die snapt het wel. Volvo Ocean Race enzo.quote:
THquote:Op woensdag 3 december 2008 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Pics zijn altijd welkom qua bewijs![]()
YW
Ik dacht nu komt het, de foto.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 december 2008 18:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En natuurlijk het belangrijkste:
Nieuwe tetten pics![]()
Ah gelukkig, daar was ie alquote:Op woensdag 3 december 2008 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Pics zijn altijd welkom qua bewijs![]()
YW
Oh ja !! vergat het belangrijkste..iidquote:Op woensdag 3 december 2008 18:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wat eet je vanavond?
Ben je niet iets vergeten? Cupmaat is ook belangrijk. Mag je nu nog geven incl. foto, kan straks niet meer in de GC. (General Chat)quote:Op woensdag 3 december 2008 18:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wat eet je vanavond?
quote:Op woensdag 3 december 2008 18:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat Russia gedeelte was voor Manu, die snapt het wel. Volvo Ocean Race enzo.![]()
Niet weer Jolijn hè?quote:
hai queeniequote:Op woensdag 3 december 2008 18:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat Russia gedeelte was voor Manu, die snapt het wel. Volvo Ocean Race enzo.![]()
Hoi Muis, Laysa en Marrije.
Ik ga even Wie is de chef kijken, latrezzzz.
Geef me even de tijdquote:
quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 14:22 schreef IIsa het volgende:
hoi
lang geleden dat ik hier geweest ben.
fan, wat leuk van ribas en het is ook nog steeds mijn held hoor.
ik ben jaloers op je foto!
Niet vervelend bedoeld, maar heb jij toevallig aandelen CarOnlinequote:Op woensdag 3 december 2008 19:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij hebt ook nog niet op CarOnline gestemd
Portfolio danquote:Op woensdag 3 december 2008 19:03 schreef Laysa het volgende:
nee...geen fotoos.....bel mn impressario maar
Ik heb lekker een PM van hem gehadquote:Op woensdag 3 december 2008 19:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
![]()
dankjewel !
enne........ jongens en meisjes van deze hebben we geen bewijzen nodig,,,,,,, deze is écht én een
skattie
even zappen wat er allemaal gebeurd is en of Riebje nog langs is geweest
Pm het telefoonnummer maar, zal ze hier niet plaatsenquote:Op woensdag 3 december 2008 19:03 schreef Laysa het volgende:
nee...geen fotoos.....bel mn impressario maar
Nee, maar ik ben de telpiet en ik hoop dat er iemand van CBL (CarO dus) wintquote:Op woensdag 3 december 2008 19:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Niet vervelend bedoeld, maar heb jij toevallig aandelen CarOnline
Je gaat me toch niet vertellen dat nu Jaap je gedumpt heeft dit je volgende slachtoffer isquote:Op woensdag 3 december 2008 19:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb lekker een PM van hem gehad
ja......en kelly is geen 024 -igerquote:Op woensdag 3 december 2008 19:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Pm het telefoonnummer maar, zal ze hier niet plaatsen
Weet ikquote:Op woensdag 3 december 2008 19:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben de telpiet en ik hoop dat er iemand van CBL (CarO dus) wint
Nah !! das duidelijk tochquote:Op woensdag 3 december 2008 19:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben de telpiet en ik hoop dat er iemand van CBL (CarO dus) wint
* HiDiHo maakt even wat ruimte in zijn pm-boxquote:Op woensdag 3 december 2008 19:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Pm het telefoonnummer maar, zal ze hier niet plaatsen
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat nu Jaap je gedumpt heeft dit je volgende slachtoffer is
Je liegtquote:Op woensdag 3 december 2008 19:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja......en kelly is geen 024 -iger
Ik voel met je meequote:Op woensdag 3 december 2008 19:10 schreef blomst het volgende:
ook geen arts in opleiding??
pfff, vanmiddag een nieuwe pc gekocht, maar dat vista snap ik niets van
trok onder het instaleren van alles ook nog de stekker eruit en toen moets ik het gedoe ook nog via cd opstarten
maar hij werkt, nu nog uitvinden hoe ik de beveiliging uit kan zetten zodat ik een virusscanner installeren
dank je welquote:Op woensdag 3 december 2008 19:10 schreef liesje1979 het volgende:
Goedenavond Fok!![]()
Nou probeer ik me dus in te schrijven bij een woningbouwvereniging, alles netjes ingevuld enzo, en als ik dan op verstuur druk krijg ik steeds deze melding:
268: Bij doorstromer (geen echtscheiding) vestigingsdatum invullen, anders niet.
Ik heb echt geen idee wat ze bedoelen, en heb al van alles geprobeert, maar volgens mij heb ik echt alle goede vakjes ingevuld!![]()
Ohw en welkom Laysa
En dan durf je te zeggen dat ik een Hyve stalkert ben.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb lekker een PM van hem gehad
Je bent toch geen doorstromer?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:10 schreef liesje1979 het volgende:
Goedenavond Fok!![]()
Nou probeer ik me dus in te schrijven bij een woningbouwvereniging, alles netjes ingevuld enzo, en als ik dan op verstuur druk krijg ik steeds deze melding:
268: Bij doorstromer (geen echtscheiding) vestigingsdatum invullen, anders niet.
Ik heb echt geen idee wat ze bedoelen, en heb al van alles geprobeert, maar volgens mij heb ik echt alle goede vakjes ingevuld!![]()
Ohw en welkom Laysa
Jaap heeft mij heul niet gedumpt. Het nog geregeld contact met hem.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat nu Jaap je gedumpt heeft dit je volgende slachtoffer is
loopt ze dan gewoon los in de stad.... ik bedoel....ik ben dr zo met de bus...help ik ff mee zoekenquote:Op woensdag 3 december 2008 19:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je liegt![]()
Zit hier nu al dagen door de Sinterklaas debielen te lopen op zoek naar Kally
gebruikersaccountbeheer uitschakelen bij gebruikers in configuratieschermquote:Op woensdag 3 december 2008 19:10 schreef blomst het volgende:
trok onder het instaleren van alles ook nog de stekker eruit en toen moets ik het gedoe ook nog via cd opstarten
maar hij werkt, nu nog uitvinden hoe ik de beveiliging uit kan zetten zodat ik een virusscanner installeren
ja, hier zat ook een probeerversie op maar die is zoek volgens mij, doordat ik de stekker eruit trok, per ongeluk,quote:Op woensdag 3 december 2008 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik voel met je meeDas toch klikken toch? Komt met wil u doorgaan enzo.. maar er zat bij mij al een virus scan op
jawel...als je een huis achterlaat ondanks dat daar nog iemand blijft wonen dan ben je een doorstromerquote:
quote:
Is dat verplicht dan?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Avond.
Jij hebt ook nog niet op CarOnline gestemd
Probeer dit ouderwets ding esquote:Op woensdag 3 december 2008 19:10 schreef liesje1979 het volgende:
Goedenavond Fok!![]()
Ohw en welkom Laysa
Het schijnt, maar ik heb haar nog niet kunnen spotten, terwijl ik toch sinds zondag elke dag wel een paar uur in de stad heb rondgelopen.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
loopt ze dan gewoon los in de stad.... ik bedoel....ik ben dr zo met de bus...help ik ff mee zoeken
deankBedanktquote:Op woensdag 3 december 2008 19:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
gebruikersaccountbeheer uitschakelen bij gebruikers in configuratiescherm
Ben je ook. Ik heb hem alleen maar een ava aangeboden, omdat hij er nog niet één had...quote:Op woensdag 3 december 2008 19:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dan durf je te zeggen dat ik een Hyve stalkert ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee !!! Stem als je wilt en dan op wat je leuk vind !!quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Probeer dit ouderwest ding es
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het schijnt, maar ik heb haar nog niet kunnen spotten, terwijl ik toch sinds zondag elke dag wel een paar uur in de stad heb rondgelopen.
Misschien had ik 'de roze buurt' niet over moeten slaan
Dit geldt hier:quote:Op woensdag 3 december 2008 19:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik had deze aangevinkt, niet goed?
Doorstromer maar mijn (ex)partner blijft bij verhuizing in onze zelfstandige woning wonen
Wat ben ik dan? Een starter?
Maar ik wil eigenlijk urgentie.
quote:Wanneer ben ik een doorstromer?
U bent een doorstromer indien u een zelfstandige woonruimte leeg achterlaat. Ook wanneer u uw woning moet verlaten vanwege het verbreken van uw relatie en er blijft nog iemand achter in de betreffende woning bent u onder bepaalde voorwaarden een doorstromer. In alle andere gevallen bent u een starter. De officiële definitie luidt; Een doorstromer is een woningzoekende, die bij verhuizing in of naar de stadsregio Arnhem Nijmegen een zelfstandige huur- of koopwoning in Nederland leeg achterlaat. Ook na het verbreken van een duurzaam gemeenschappelijke huishouding kan een woningzoekende, die de woning niet leeg achterlaat, onder bepaalde voorwaarden geregistreerd staan als doorstromer en gebruik maken van zijn woonduur. Een kind ouder dan 35 jaar kan niet eerder doorstromer zijn dan vanaf zijn 18e levensjaar
jij bent idd een doorstromer.....quote:Op woensdag 3 december 2008 19:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar dan ben ik toch een doorstromer? Of begrijp ik het verkeerd?
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben je ook. Ik heb hem alleen maar een ava aangeboden, omdat hij er nog niet één had...die is grappig LS zet hem in zijn topic....... met uitleg hoe die dat moet doen....... want hij is net zo eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mongooltje als ikdus dat moet je wel effe uitleggen dan......
maar hij is écht grappig..........
zeg maar dat ie door mij goedgekeurd ismisschien gebruikt ie hem dan
![]()
Ik denk dat je in principe gelijk hebt, maar pin me er niet op vast, neem aan dat je naam ook op het huurcontract staat?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar dan ben ik toch een doorstromer? Of begrijp ik het verkeerd?
Paniek hier, mijn portable telefoon heeft het opgegeven.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:15 schreef Soury het volgende:
Probeer dit ouderwets ding es
[ afbeelding ]
Nee anders kreeg je funniest home videos met Ron Brandsteder voor je kiezen..quote:Op woensdag 3 december 2008 19:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een blunder bij RTL5. Ze zenden dezelfde "Wie is de chef" uit dan die van maandag.
Zit Huub nu daar achter de knoppen?
Hij heeft hem zelf al goedgekeurd...quote:Op woensdag 3 december 2008 19:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
die is grappig LS zet hem in zijn topic....... met uitleg hoe die dat moet doen....... want hij is net zo een
mongooltje als ikdus dat moet je wel effe uitleggen dan......
maar hij is écht grappig..........
zeg maar dat ie door mij goedgekeurd ismisschien gebruikt ie hem dan
![]()
Volg het draadjequote:Op woensdag 3 december 2008 19:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Paniek hier, mijn portable telefoon heeft het opgegeven.Snel op zoek naar mijn vaste telefoon maar waar ligt dat kreng?
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij heeft hem zelf al goedgekeurd...
"hhahaha gozer ik ga hem gebruiken thnxman"
Naam hoeft niet op het huurcontract te staan. Als je bent ingeschreven bij de gemeente, dan volstaat dat in de meeste gevallen.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik denk dat je in principe gelijk hebt, maar pin me er niet op vast, neem aan dat je naam ook op het huurcontract staat?
Zou morgenvroeg gewoon even bellen en even opschrijven wat je wil vragen zodat alles tenminste meteen duidelijk is
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ben je ook. Ik heb hem alleen maar een ava aangeboden, omdat hij er nog niet één had...Waar baseer je dat dan op ouwe zeikert?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boeien dat die zwakbegaafde geen ava heeft. Laat lekker blanco.
Draadje gevonden Muis.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
Klopt, maar dat wordt vaak ook weleens vergeten om te doenquote:Op woensdag 3 december 2008 19:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Naam hoeft niet op het huurcontract te staan. Als je bent ingeschreven bij de gemeente, dan volstaat dat in de meeste gevallen.
Dan kan je een zwaar probleem hebben, want meeste woningbouworganisaties zien je pas als een doorstromer als je minimaal een jaar bent ingeschreven op je huidige adres.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat wordt vaak ook weleens vergeten om te doen
pppppfffffff ik ben ook toe aan een nieuwe maar krijg al de kriebels als ik dit lees, zou ik er zonder hulptroepen, want die heb ik niet, uitkomen? avond allemaalquote:Op woensdag 3 december 2008 19:10 schreef blomst het volgende:
zwakbegaafden hebben ook recht op een ava hoor......quote:Op woensdag 3 december 2008 19:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar baseer je dat dan op ouwe zeikert?
Boeien dat die zwakbegaafde geen ava heeft. Laat lekker blanco.
Draadje gevonden Muis.![]()
Jawel tis anders... en wennen .. Komt goed echtquote:Op woensdag 3 december 2008 19:32 schreef Sporti het volgende:
[..]
pppppfffffff ik ben ook toe aan een nieuwe maar krijg al de kriebels als ik dit lees, zou ik er zonder hulptroepen, want die heb ik niet, uitkomen? avond allemaal
Ach, kan best begrijpen dat je het vergeet, heb me in Manchester ook nooit ingeschreven omdat dat financieel nadelig was en hier heb ik me alleen ingeschreven voor Stufi en Toeslagenquote:Op woensdag 3 december 2008 19:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan kan je een zwaar probleem hebben, want meeste woningbouworganisaties zien je pas als een doorstromer als je minimaal een jaar bent ingeschreven op je huidige adres.
Gelukkig dacht al dat je zwak begaafd wasquote:
Nee, toen we gingen samenwonen heb ik me al op dit adres in laten schrijven!quote:Op woensdag 3 december 2008 19:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat wordt vaak ook weleens vergeten om te doen
Dan is het gewoon zoals LS zeiquote:Op woensdag 3 december 2008 19:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, toen we gingen samenwonen heb ik me al op dit adres in laten schrijven!
Als je de scheiding al zo lang aan zag komen heb je dan nooit eens geÏnformeerd?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:10 schreef liesje1979 het volgende:
Goedenavond Fok!![]()
Ohw en welkom Laysa
Iid ik moest wel voor een fok ballotage komen maar je ziet het..quote:Op woensdag 3 december 2008 19:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zwakbegaafden hebben ook recht op een ava hoor......
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Iid ik moest wel voor een fok ballotage komen maar je ziet het..
[ afbeelding ]
Tetten voor LS !! Twee tetten in 1 klap
Nee, dat heb ik nooit gedaan, want ik stak gewoon mijn kop in het zand, dom, ik weet het.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Als je de scheiding al zo lang aan zag komen heb je dan nooit eens geÏnformeerd?
enne..... heb je het al aan je ouders verteld?
Misschien kunnen die je ook wel helpen?
of zeg ik nu iets héél doms?
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:35 schreef Soury het volgende:
Gelukkig dacht al dat je zwak begaafd was
Nee je zegt niks doms.. maar in dit soort situaties ga je eerst bij je vrienden te raad. Ouders voelen dat (in mijn geval) al aan komen .. Maar das best moeilijk om te vertellenquote:Op woensdag 3 december 2008 19:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
of zeg ik nu iets héél doms?
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben een Hyvesstalker maar zwakbegaafd......neuh.
Ballotage, moeilijk woord hoor.![]()
Ik ben gewoon niet in de wieg gelegd voor een SC.quote:
Yoh !!! Doe ff normaal ?? We hebben een lolletje over een serieus iets .. Cool tochquote:Op woensdag 3 december 2008 19:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet in de wieg gelegd voor een SC.![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:52 schreef Manu82 het volgende:
Mooiii eerste wedstrijd gewonnen
Nu City zo
Helpquote:
Geintje.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:50 schreef Soury het volgende:
Yoh !!! Doe ff normaal ?? We hebben een lolletje over een serieus iets .. Cool toch
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geintje.Mijn telefoon werkt weer. Vic net gesproken, 35 graden vandaag en hij zweet zich de tering.
Dat krijg je ervan als je zonder je vrouw op vakantie gaat.
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geintje.Mijn telefoon werkt weer. Vic net gesproken, 35 graden vandaag en hij zweet zich de tering.
hehe zie je wel geintje dusquote:Op woensdag 3 december 2008 19:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij kip fillets meeneemtquote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij kip fillets meeneemt
Heb je die nodig dan?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij kip fillets meeneemt
35 met een licht briesje vind ik toch relaxter en dan in het zwembad aan de bar zittenquote:
Kweet niet of ze die daar hebben of verkopen.quote:
oeehhh....een bar....ke....jij wintquote:Op woensdag 3 december 2008 20:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
35 met een licht briesje vind ik toch relaxter en dan in het zwembad aan de bar zitten
quote:Op woensdag 3 december 2008 20:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kweet niet of ze die daar hebben of verkopen.
Sporti, hij heeft het naar zijn zin en ik kan me goed vermaken in mijn uppie.
quote:Op woensdag 3 december 2008 20:01 schreef Soury het volgende:
Zucht 37 graden en kip Moet ik nou alles uit gaan leggen.![]()
Leg eerder een ei
Ik ben bang van wel. Ik snap er geen klote van.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:01 schreef Soury het volgende:
Zucht 37 graden en kip Moet ik nou alles uit gaan leggen.![]()
Leg eerder een ei
ikke niequote:Op woensdag 3 december 2008 20:06 schreef blomst het volgende:
wat gaan jullie snel, en ik moet me ook weer inloggen.
quote:Op woensdag 3 december 2008 20:06 schreef blomst het volgende:
wat gaan jullie snel, en ik moet me ook weer inloggen.
BQ ik moet terrug scrollen om het zelf nog te snappen ..quote:Op woensdag 3 december 2008 20:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel. Ik snap er geen klote van.
Zoonlief komt binnen, lees je antwoord later wel.
lekker die chocolade melk...maar ik hou niet van spijsquote:Op woensdag 3 december 2008 20:19 schreef Sporti het volgende:
zo ik zit aan de warme chocomel met banketletter
Droste chocoquote:Op woensdag 3 december 2008 20:19 schreef Sporti het volgende:
zo ik zit aan de warme chocomel met banketletter
Same herequote:Op woensdag 3 december 2008 20:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
lekker die chocolade melk...maar ik hou niet van spijs
Wat schaft de pot?quote:Op woensdag 3 december 2008 20:27 schreef Copycat het volgende:
Avond!
Wacht op de ping van de microwave.
hallow....quote:Op woensdag 3 december 2008 20:27 schreef Copycat het volgende:
Avond!
Weer helemaal beter?quote:Op woensdag 3 december 2008 20:27 schreef Copycat het volgende:
Avond!
Ook qua letters .. De enige die ik eetquote:Op woensdag 3 december 2008 20:28 schreef Sporti het volgende:
[..]
Yep Droste inderdaad de beste choco
quote:Op woensdag 3 december 2008 20:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
komt...we wonen allebei in de stad van nederland he....daar lusten ze geen spijssss
Wat wil je zeggen jongen?quote:Op woensdag 3 december 2008 20:32 schreef Dementor het volgende:
Oja.
Echt welquote:Op woensdag 3 december 2008 20:32 schreef Dementor het volgende:
Oja.
Gatver Ccquote:Op woensdag 3 december 2008 20:33 schreef Copycat het volgende:
Ping!
Pasta Carbonara van AH met enkel natuurlijke ingrediënten.
Eet smakelijkquote:Op woensdag 3 december 2008 20:33 schreef Copycat het volgende:
Ping!
Pasta Carbonara van AH met enkel natuurlijke ingrediënten.
Ik hoef niet hoor.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:33 schreef Juud79 het volgende:
Hier ook peperkruidnoten, warme choco ga ik zo maar eens even maken, goed plan. Ik vind dat zo in de winter wel heel lekker om te drinken zo nu en dan ipv koffie.
Sjesus zitten jullie nu te chatten terwijl jullie aan een de zelfde tafel zitten .. verdomde zieligquote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Sjesus zitten jullie nu te chatten terwijl jullie aan een de zelfde tafel zitten .. verdomde zielig
Boh ik zit toch ergens anders.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Sjesus zitten jullie nu te chatten terwijl jullie aan een de zelfde tafel zitten .. verdomde zielig
Echt lekker was het niet, nee.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:35 schreef Soury het volgende:
Gatver CcTis zo makkelijk zelf te maken en zoveel lekkerderder
Hallo. U is 'nieuw'?quote:
Geen centje pijn meer. Gisteravond vroeg gaan slapen en vanochtend weer zo fit als een hoentje.quote:
jaquote:Op woensdag 3 december 2008 20:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hallo. U is 'nieuw'?
[..]
Geen centje pijn meer. Gisteravond vroeg gaan slapen en vanochtend weer zo fit als een hoentje.
Fuck me ? tochquote:Op woensdag 3 december 2008 21:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat staat er eigenlijk in jouw avatar? Trust me?
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:11 schreef Soury het volgende:
Voor Cc..
Spekjes uitbakken en spagettie koken.
Paar teentjes knoflook hakken.
In een kom 2 eieren kloppen beetje melk, knoflook erbij en geraspte kaas..
(maakt niet uit ik vind verse parmesan en b.v old amsteram als mix lekker)
Alles in een pan donderen en klaar
Wel roeren
Kruiden naar smaak natuurlijk
Eat me !!! dan ??? Wie wint er ..quote:Op woensdag 3 december 2008 21:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
ghehe nee marrije heeft gelijk....sja cynisch bedoelt....na al jullie vragen
quote:Op woensdag 3 december 2008 20:59 schreef Soury het volgende:
Cc eerlijk is eerlijk.. Billen bloot !!!!!!!!!!!!!!M/V Verliefd, verloofd, getrouwd, of gescheiden
Inkomen per maand (netto graag) Voorkeuren qua sex. Huisdieren ?? of extra's ...
owww....dat is niet gebruikelijk???quote:Op woensdag 3 december 2008 21:20 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Waarom wil je dat allemaal weten?
Niet ..quote:Op woensdag 3 december 2008 21:20 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Waarom wil je dat allemaal weten?
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
owww....dat is niet gebruikelijk???
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet ..Maar newbee ff afschrikken dat dat zo hoort .. Heeft niet geholpen.. DOH !!!
niet aardiggggggggggggggquote:Op woensdag 3 december 2008 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet ..Maar newbee ff afschrikken dat dat zo hoort .. Heeft niet geholpen.. DOH !!!
Sollyquote:Op woensdag 3 december 2008 21:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
owww....dat is niet gebruikelijk???
quote:
Oh. Vrouw, semiverliefd, verdien meer dan ik bruto krijg, onverloofd, ongetrouwd en ongescheiden, geen huisdieren en geen voorkeuren dan wel nakeuren qua seks. Behalve micropenissen en/of one minute men. Oh en vanilleseks vind ik ook niks.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:23 schreef Soury het volgende:
laysaquote:Op woensdag 3 december 2008 21:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh. Vrouw, semiverliefd, verdien meer dan ik bruto krijg, onverloofd, ongetrouwd en ongescheiden, geen huisdieren en geen voorkeuren dan wel nakeuren qua seks. Behalve micropenissen en/of one minute men. Oh en vanilleseks vind ik ook niks.
En Layla?
Oud nieuwsquote:Op woensdag 3 december 2008 21:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh. Vrouw, semiverliefd, verdien meer dan ik bruto krijg, onverloofd, ongetrouwd en ongescheiden, geen huisdieren en geen voorkeuren dan wel nakeuren qua seks. Behalve micropenissen en/of one minute men. Oh en vanilleseks vind ik ook niks.
En Layla?
Ja uh !!! we bakken hier geen taartenquote:Op woensdag 3 december 2008 21:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
laysa![]()
euhm......dat eerste tot de ongescheiden......en vanillesex??????
dank uquote:Op woensdag 3 december 2008 21:30 schreef hondjes het volgende:
zo..nieuw..welkom...Laysa
net geslapen, wat een kut leven heeft die Britney S....
nee duhhhhh maar vanille??????quote:Op woensdag 3 december 2008 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja uh !!! we bakken hier geen taarten
Hoe heet ik eigenlijk straks? Ik bedoel, wat is gebruikelijk om te zeggen? Alleenstaand of gescheiden?quote:
ga maar gewoon door..gescheiden , denk ik.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe heet ik eigenlijk straks? Ik bedoel, wat is gebruikelijk om te zeggen? Alleenstaand of gescheiden?
Mja, sorry, ik zal er over ophouden.
Nou je het zegt .. Fuck the bitch btw.. maar ik hoorde een nummer van die troela en dat lag me me lekker in de oren .. Moeilijk om dit in het openbaar te zeggen. Ik vind een nummer van Britney Spears o.kquote:Op woensdag 3 december 2008 21:30 schreef hondjes het volgende:
zo..nieuw..welkom...Laysa
net geslapen, wat een kut leven heeft die Britney S....
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou je het zegt .. Fuck the bitch btw.. maar ik hoorde een nummer van die troela en dat lag me me lekker in de oren .. Moeilijk om dit in het openbaar te zeggen. Ik vind een nummer van Britney Spears o.k
zoiets had ik ook,quote:Op woensdag 3 december 2008 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou je het zegt .. Fuck the bitch btw.. maar ik hoorde een nummer van die troela en dat lag me me lekker in de oren .. Moeilijk om dit in het openbaar te zeggen. Ik vind een nummer van Britney Spears o.k
quote:
w....ik dacht dat je alleen moest kijken...had het geluid uitquote:Op woensdag 3 december 2008 21:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die vind ik dan ook nog wel te doen.![]()
Die ander heb ik al na even luisteren weggeklikt![]()
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
w....ik dacht dat je alleen moest kijken...had het geluid uit![]()
Nee hier luisteren we meestal de youtubejes en posten ondertussen door!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
w....ik dacht dat je alleen moest kijken...had het geluid uit![]()
naar sommige dingen kan je beter niet luisterenquote:Op woensdag 3 december 2008 21:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee hier luisteren we meestal de youtubejes en posten ondertussen door!![]()
Herstel !!! Ondertitelen hetquote:Op woensdag 3 december 2008 21:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee hier luisteren we meestal de youtubejes en posten ondertussen door!![]()
Morgen even kijken op uitzending gemist. Bizar leven moet ze hebben.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:48 schreef hondjes het volgende:
op t.v. is ze , en heel erg zielig.
tenminste kwartier geleden,
Yeahhh !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
2-0 FC Twente
Hebben jullie nu al een villa gekocht?quote:Op woensdag 3 december 2008 20:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Boh ik zit toch ergens anders.
Niet iedereen begint in een kamertje van 3 bij 3.
Vind het niet leuk voor Farfan en Ruttenquote:Op woensdag 3 december 2008 21:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
2-0 FC Twente
Pff opluchtingquote:Op woensdag 3 december 2008 21:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Morgen even kijken op uitzending gemist. Bizar leven moet ze hebben.
Womanizer is tof.
Dat klinkt als schetenquote:Op woensdag 3 december 2008 21:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vind het niet leuk voor Farfan en Rutten
En, voel je je al een beetje thuis?quote:Op woensdag 3 december 2008 21:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
naar sommige dingen kan je beter niet luisteren
KLBquote:Op woensdag 3 december 2008 22:04 schreef Manu82 het volgende:
Van welk subforum komt Sackboy eigenlijk?
ja hoor...tis als een warm badquote:Op woensdag 3 december 2008 22:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
En, voel je je al een beetje thuis?
Ik ga zo maar eens naar bed. Alvast welterusten iedereen.
en slaap lekkerquote:Op woensdag 3 december 2008 22:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja hoor...tis als een warm bad![]()
alleen jammer dat Soury me erin heeft laten lopen
Slaap lekker alvast Marrije!quote:Op woensdag 3 december 2008 22:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
En, voel je je al een beetje thuis?
Ik ga zo maar eens naar bed. Alvast welterusten iedereen.
Gaan zij CarO inhalen?quote:Op woensdag 3 december 2008 22:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
KLB
Die zijn nu druk aan het stemmen
Sorry farth en ruftenquote:
Haha ga ff stemmenquote:Op woensdag 3 december 2008 22:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja hoor...tis als een warm bad![]()
alleen jammer dat Soury me erin heeft laten lopen
LS heeft de tussenstand, als hij die nu even niet daar post, krijgen mensen misschien weer normaal het idee om op CarO te stemmen omdat ze toch niet zo ver voor staatquote:
Nee op wat je leuk vind ...quote:Op woensdag 3 december 2008 22:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
il ik wel doen...maar heo??? waar ??? en op caronline toch???
Ik was ook niet van plan om nog een tussenstand te plaatsen en ook iets anders niet te zeggen,quote:Op woensdag 3 december 2008 22:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
LS heeft de tussenstand, als hij die nu even niet daar post, krijgen mensen misschien weer normaal het idee om op CarO te stemmen omdat ze toch niet zo ver voor staat
Waarom mis ??? Ahh gezien.. Nah we deden toch het zelfdequote:Op woensdag 3 december 2008 22:15 schreef Peter6000 het volgende:
Het gaat idd mis in het stemtopic.![]()
Maar de nummer 2 krijgt ook een prijs.
Als dat maar het kooksetje is.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:15 schreef Peter6000 het volgende:
Het gaat idd mis in het stemtopic.![]()
Maar de nummer 2 krijgt ook een prijs.
Nee hoor, ik heb alle gedichten gelezen en een neutrale weloverwogen keuze voor CarO gemaakt.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom mis ??? Ahh gezien.. Nah we deden toch het zelfde
quote:
Heulemaal niet, wij vinden CarO's gedicht gewoon echt het beste en mensen die hier nooit komen ookquote:Op woensdag 3 december 2008 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom mis ??? Ahh gezien.. Nah we deden toch het zelfde
quote:Op woensdag 3 december 2008 22:21 schreef hondjes het volgende:
[..]
zit daar dan wel dat leuke kanten schortje bij
Nee.quote:
Dan wil ik pics waarin ze lullig in potjes en pannen staat te roeren en om 17.00 uur naar de snackbar rijdt.quote:Wii.
Een 8-in-1 sportspack (tennisracket, golfstick, honkbalknuppel, stuurtje),
Een tafeltennis setje,
Een Kooksetje,
Een oplaadstation incl. 2 oplaadbare batterije (Blue-light charge station),
Een vishengel
Gelukkig, ik heb die van jou gekopieerdquote:Op woensdag 3 december 2008 22:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb alle gedichten gelezen en een neutrale weloverwogen keuze voor CarO gemaakt.
quote:Op woensdag 3 december 2008 22:25 schreef Manu82 het volgende:
City staat fucking hell nog steeds 0-0. Ook slecht voor Twente...
ahaquote:Op woensdag 3 december 2008 22:24 schreef Copycat het volgende:
Vanilleseks is softe knuffelseks. Voorspelseks waar geen einde aan komt. Met Coldplay op de achtergrond.
quote:Op woensdag 3 december 2008 22:25 schreef Copycat het volgende:
Oh wacht, ik ga even stemmen!
Het beste kan ik op vijf personen stemmen, hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godver nu hoop ik op de tweede plaats dat moet ik wetenquote:Op woensdag 3 december 2008 22:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee.
Die:
[..]
Dan wil ik pics waarin ze lullig in potjes en pannen staat te roeren en om 17.00 uur naar de snackbar rijdt.
quote:Op woensdag 3 december 2008 22:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some memories are best forgotten
Room 23
Nah, is de mooiste, doe die maar 1e en de rest gewoon wat je wel aardig lijktquote:Op woensdag 3 december 2008 22:23 schreef Laysa het volgende:
mennnnnn ik heb het eerste gedicht gelezen....moet de rest ook nog?
quote:Op woensdag 3 december 2008 22:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]krijgt soms maar 1 punt, omdat ze op een ander niet stemmen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemorgen :W
quote:Op woensdag 3 december 2008 22:27 schreef Peter6000 het volgende:
Die heb ik op 3. En daar hoort ie ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
quote:Op woensdag 3 december 2008 22:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee.
Die:
[..]
Dan wil ik pics waarin ze lullig in potjes en pannen staat te roeren en om 17.00 uur naar de snackbar rijdt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo beter?Goedemorgen :W
tuurlijk, het gaat niet om de prijs, maar om de eer.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:29 schreef hondjes het volgende:
maar dan krijgt ze niet het stuurtje...wat ook weer jammer is
Er is nog wel een leuk stemtopicquote:Op woensdag 3 december 2008 22:31 schreef Laysa het volgende:
nou....ik vind het echt heullll spannend.....en wie weet ga ik ook stemmen.....![]()
bedankt voor het warme onthaal....en tot gauw
Latersquote:Op woensdag 3 december 2008 22:31 schreef Laysa het volgende:
nou....ik vind het echt heullll spannend.....en wie weet ga ik ook stemmen.....![]()
bedankt voor het warme onthaal....en tot gauw
Jij ook toch !!quote:Op woensdag 3 december 2008 22:34 schreef blomst het volgende:
[STEMTOPIC] FEE SINT AVATARS
voor wie nog niet gestemd heeft,en met fluiterd gaat het heel goed volgens mij.
en pietjepuk ook
quote:Op woensdag 3 december 2008 22:31 schreef blomst het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo beter?
![]()
Ohh van mij had je er een paar..quote:Op woensdag 3 december 2008 22:44 schreef blomst het volgende:
na de laatste tellingen heb
[..]
ik er helemaal geen stem meer bijgekregen
ik zie hem niet staan op de telegraafquote:Op woensdag 3 december 2008 22:50 schreef Soury het volgende:
Hee ff serieus.. Elke keer als ik op de site van telegraaf kom zie ik deze foto..
[ afbeelding ]
Uhhhhhh tis net alsof er iets mist ofzo ... En groot gat zeg maar
Wat een kut foto Fout !!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |