Eat me !!! dan ??? Wie wint er ..quote:Op woensdag 3 december 2008 21:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
ghehe nee marrije heeft gelijk....sja cynisch bedoelt....na al jullie vragen
quote:Op woensdag 3 december 2008 20:59 schreef Soury het volgende:
Cc eerlijk is eerlijk.. Billen bloot !!!!!!!!!!!!!!M/V Verliefd, verloofd, getrouwd, of gescheiden
Inkomen per maand (netto graag) Voorkeuren qua sex. Huisdieren ?? of extra's ...
owww....dat is niet gebruikelijk???quote:Op woensdag 3 december 2008 21:20 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Waarom wil je dat allemaal weten?
Niet ..quote:Op woensdag 3 december 2008 21:20 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Waarom wil je dat allemaal weten?
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
owww....dat is niet gebruikelijk???
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet ..Maar newbee ff afschrikken dat dat zo hoort .. Heeft niet geholpen.. DOH !!!
niet aardiggggggggggggggquote:Op woensdag 3 december 2008 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet ..Maar newbee ff afschrikken dat dat zo hoort .. Heeft niet geholpen.. DOH !!!
Sollyquote:Op woensdag 3 december 2008 21:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
owww....dat is niet gebruikelijk???
quote:
Oh. Vrouw, semiverliefd, verdien meer dan ik bruto krijg, onverloofd, ongetrouwd en ongescheiden, geen huisdieren en geen voorkeuren dan wel nakeuren qua seks. Behalve micropenissen en/of one minute men. Oh en vanilleseks vind ik ook niks.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:23 schreef Soury het volgende:
laysaquote:Op woensdag 3 december 2008 21:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh. Vrouw, semiverliefd, verdien meer dan ik bruto krijg, onverloofd, ongetrouwd en ongescheiden, geen huisdieren en geen voorkeuren dan wel nakeuren qua seks. Behalve micropenissen en/of one minute men. Oh en vanilleseks vind ik ook niks.
En Layla?
Oud nieuwsquote:Op woensdag 3 december 2008 21:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh. Vrouw, semiverliefd, verdien meer dan ik bruto krijg, onverloofd, ongetrouwd en ongescheiden, geen huisdieren en geen voorkeuren dan wel nakeuren qua seks. Behalve micropenissen en/of one minute men. Oh en vanilleseks vind ik ook niks.
En Layla?
Ja uh !!! we bakken hier geen taartenquote:Op woensdag 3 december 2008 21:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
laysa![]()
euhm......dat eerste tot de ongescheiden......en vanillesex??????
dank uquote:Op woensdag 3 december 2008 21:30 schreef hondjes het volgende:
zo..nieuw..welkom...Laysa
net geslapen, wat een kut leven heeft die Britney S....
nee duhhhhh maar vanille??????quote:Op woensdag 3 december 2008 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja uh !!! we bakken hier geen taarten
Hoe heet ik eigenlijk straks? Ik bedoel, wat is gebruikelijk om te zeggen? Alleenstaand of gescheiden?quote:
ga maar gewoon door..gescheiden , denk ik.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe heet ik eigenlijk straks? Ik bedoel, wat is gebruikelijk om te zeggen? Alleenstaand of gescheiden?
Mja, sorry, ik zal er over ophouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |