Nee, dat heb ik nooit gedaan, want ik stak gewoon mijn kop in het zand, dom, ik weet het.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Als je de scheiding al zo lang aan zag komen heb je dan nooit eens geÏnformeerd?
enne..... heb je het al aan je ouders verteld?
Misschien kunnen die je ook wel helpen?
of zeg ik nu iets héél doms?
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:35 schreef Soury het volgende:
Gelukkig dacht al dat je zwak begaafd was
Nee je zegt niks doms.. maar in dit soort situaties ga je eerst bij je vrienden te raad. Ouders voelen dat (in mijn geval) al aan komen .. Maar das best moeilijk om te vertellenquote:Op woensdag 3 december 2008 19:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
of zeg ik nu iets héél doms?
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben een Hyvesstalker maar zwakbegaafd......neuh.
Ballotage, moeilijk woord hoor.![]()
Ik ben gewoon niet in de wieg gelegd voor een SC.quote:
Yoh !!! Doe ff normaal ?? We hebben een lolletje over een serieus iets .. Cool tochquote:Op woensdag 3 december 2008 19:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet in de wieg gelegd voor een SC.![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:52 schreef Manu82 het volgende:
Mooiii eerste wedstrijd gewonnen
Nu City zo
Helpquote:
Geintje.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:50 schreef Soury het volgende:
Yoh !!! Doe ff normaal ?? We hebben een lolletje over een serieus iets .. Cool toch
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geintje.Mijn telefoon werkt weer. Vic net gesproken, 35 graden vandaag en hij zweet zich de tering.
Dat krijg je ervan als je zonder je vrouw op vakantie gaat.
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geintje.Mijn telefoon werkt weer. Vic net gesproken, 35 graden vandaag en hij zweet zich de tering.
hehe zie je wel geintje dusquote:Op woensdag 3 december 2008 19:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij kip fillets meeneemtquote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij kip fillets meeneemt
Heb je die nodig dan?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij kip fillets meeneemt
35 met een licht briesje vind ik toch relaxter en dan in het zwembad aan de bar zittenquote:
Kweet niet of ze die daar hebben of verkopen.quote:
oeehhh....een bar....ke....jij wintquote:Op woensdag 3 december 2008 20:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
35 met een licht briesje vind ik toch relaxter en dan in het zwembad aan de bar zitten
quote:Op woensdag 3 december 2008 20:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kweet niet of ze die daar hebben of verkopen.
Sporti, hij heeft het naar zijn zin en ik kan me goed vermaken in mijn uppie.
quote:Op woensdag 3 december 2008 20:01 schreef Soury het volgende:
Zucht 37 graden en kip Moet ik nou alles uit gaan leggen.![]()
Leg eerder een ei
Ik ben bang van wel. Ik snap er geen klote van.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:01 schreef Soury het volgende:
Zucht 37 graden en kip Moet ik nou alles uit gaan leggen.![]()
Leg eerder een ei
ikke niequote:Op woensdag 3 december 2008 20:06 schreef blomst het volgende:
wat gaan jullie snel, en ik moet me ook weer inloggen.
quote:Op woensdag 3 december 2008 20:06 schreef blomst het volgende:
wat gaan jullie snel, en ik moet me ook weer inloggen.
BQ ik moet terrug scrollen om het zelf nog te snappen ..quote:Op woensdag 3 december 2008 20:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel. Ik snap er geen klote van.
Zoonlief komt binnen, lees je antwoord later wel.
lekker die chocolade melk...maar ik hou niet van spijsquote:Op woensdag 3 december 2008 20:19 schreef Sporti het volgende:
zo ik zit aan de warme chocomel met banketletter
Droste chocoquote:Op woensdag 3 december 2008 20:19 schreef Sporti het volgende:
zo ik zit aan de warme chocomel met banketletter
Same herequote:Op woensdag 3 december 2008 20:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
lekker die chocolade melk...maar ik hou niet van spijs
Wat schaft de pot?quote:Op woensdag 3 december 2008 20:27 schreef Copycat het volgende:
Avond!
Wacht op de ping van de microwave.
hallow....quote:Op woensdag 3 december 2008 20:27 schreef Copycat het volgende:
Avond!
Weer helemaal beter?quote:Op woensdag 3 december 2008 20:27 schreef Copycat het volgende:
Avond!
Ook qua letters .. De enige die ik eetquote:Op woensdag 3 december 2008 20:28 schreef Sporti het volgende:
[..]
Yep Droste inderdaad de beste choco
quote:Op woensdag 3 december 2008 20:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
komt...we wonen allebei in de stad van nederland he....daar lusten ze geen spijssss
Wat wil je zeggen jongen?quote:Op woensdag 3 december 2008 20:32 schreef Dementor het volgende:
Oja.
Echt welquote:Op woensdag 3 december 2008 20:32 schreef Dementor het volgende:
Oja.
Gatver Ccquote:Op woensdag 3 december 2008 20:33 schreef Copycat het volgende:
Ping!
Pasta Carbonara van AH met enkel natuurlijke ingrediënten.
Eet smakelijkquote:Op woensdag 3 december 2008 20:33 schreef Copycat het volgende:
Ping!
Pasta Carbonara van AH met enkel natuurlijke ingrediënten.
Ik hoef niet hoor.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:33 schreef Juud79 het volgende:
Hier ook peperkruidnoten, warme choco ga ik zo maar eens even maken, goed plan. Ik vind dat zo in de winter wel heel lekker om te drinken zo nu en dan ipv koffie.
Sjesus zitten jullie nu te chatten terwijl jullie aan een de zelfde tafel zitten .. verdomde zieligquote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Sjesus zitten jullie nu te chatten terwijl jullie aan een de zelfde tafel zitten .. verdomde zielig
Boh ik zit toch ergens anders.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Sjesus zitten jullie nu te chatten terwijl jullie aan een de zelfde tafel zitten .. verdomde zielig
Echt lekker was het niet, nee.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:35 schreef Soury het volgende:
Gatver CcTis zo makkelijk zelf te maken en zoveel lekkerderder
Hallo. U is 'nieuw'?quote:
Geen centje pijn meer. Gisteravond vroeg gaan slapen en vanochtend weer zo fit als een hoentje.quote:
jaquote:Op woensdag 3 december 2008 20:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hallo. U is 'nieuw'?
[..]
Geen centje pijn meer. Gisteravond vroeg gaan slapen en vanochtend weer zo fit als een hoentje.
Fuck me ? tochquote:Op woensdag 3 december 2008 21:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat staat er eigenlijk in jouw avatar? Trust me?
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:11 schreef Soury het volgende:
Voor Cc..
Spekjes uitbakken en spagettie koken.
Paar teentjes knoflook hakken.
In een kom 2 eieren kloppen beetje melk, knoflook erbij en geraspte kaas..
(maakt niet uit ik vind verse parmesan en b.v old amsteram als mix lekker)
Alles in een pan donderen en klaar
Wel roeren
Kruiden naar smaak natuurlijk
Eat me !!! dan ??? Wie wint er ..quote:Op woensdag 3 december 2008 21:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
ghehe nee marrije heeft gelijk....sja cynisch bedoelt....na al jullie vragen
quote:Op woensdag 3 december 2008 20:59 schreef Soury het volgende:
Cc eerlijk is eerlijk.. Billen bloot !!!!!!!!!!!!!!M/V Verliefd, verloofd, getrouwd, of gescheiden
Inkomen per maand (netto graag) Voorkeuren qua sex. Huisdieren ?? of extra's ...
owww....dat is niet gebruikelijk???quote:Op woensdag 3 december 2008 21:20 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Waarom wil je dat allemaal weten?
Niet ..quote:Op woensdag 3 december 2008 21:20 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Waarom wil je dat allemaal weten?
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
owww....dat is niet gebruikelijk???
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet ..Maar newbee ff afschrikken dat dat zo hoort .. Heeft niet geholpen.. DOH !!!
niet aardiggggggggggggggquote:Op woensdag 3 december 2008 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet ..Maar newbee ff afschrikken dat dat zo hoort .. Heeft niet geholpen.. DOH !!!
Sollyquote:Op woensdag 3 december 2008 21:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
owww....dat is niet gebruikelijk???
quote:
Oh. Vrouw, semiverliefd, verdien meer dan ik bruto krijg, onverloofd, ongetrouwd en ongescheiden, geen huisdieren en geen voorkeuren dan wel nakeuren qua seks. Behalve micropenissen en/of one minute men. Oh en vanilleseks vind ik ook niks.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:23 schreef Soury het volgende:
laysaquote:Op woensdag 3 december 2008 21:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh. Vrouw, semiverliefd, verdien meer dan ik bruto krijg, onverloofd, ongetrouwd en ongescheiden, geen huisdieren en geen voorkeuren dan wel nakeuren qua seks. Behalve micropenissen en/of one minute men. Oh en vanilleseks vind ik ook niks.
En Layla?
Oud nieuwsquote:Op woensdag 3 december 2008 21:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh. Vrouw, semiverliefd, verdien meer dan ik bruto krijg, onverloofd, ongetrouwd en ongescheiden, geen huisdieren en geen voorkeuren dan wel nakeuren qua seks. Behalve micropenissen en/of one minute men. Oh en vanilleseks vind ik ook niks.
En Layla?
Ja uh !!! we bakken hier geen taartenquote:Op woensdag 3 december 2008 21:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
laysa![]()
euhm......dat eerste tot de ongescheiden......en vanillesex??????
dank uquote:Op woensdag 3 december 2008 21:30 schreef hondjes het volgende:
zo..nieuw..welkom...Laysa
net geslapen, wat een kut leven heeft die Britney S....
nee duhhhhh maar vanille??????quote:Op woensdag 3 december 2008 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja uh !!! we bakken hier geen taarten
Hoe heet ik eigenlijk straks? Ik bedoel, wat is gebruikelijk om te zeggen? Alleenstaand of gescheiden?quote:
ga maar gewoon door..gescheiden , denk ik.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe heet ik eigenlijk straks? Ik bedoel, wat is gebruikelijk om te zeggen? Alleenstaand of gescheiden?
Mja, sorry, ik zal er over ophouden.
Nou je het zegt .. Fuck the bitch btw.. maar ik hoorde een nummer van die troela en dat lag me me lekker in de oren .. Moeilijk om dit in het openbaar te zeggen. Ik vind een nummer van Britney Spears o.kquote:Op woensdag 3 december 2008 21:30 schreef hondjes het volgende:
zo..nieuw..welkom...Laysa
net geslapen, wat een kut leven heeft die Britney S....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |