ja......en kelly is geen 024 -igerquote:Op woensdag 3 december 2008 19:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Pm het telefoonnummer maar, zal ze hier niet plaatsen
Weet ikquote:Op woensdag 3 december 2008 19:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben de telpiet en ik hoop dat er iemand van CBL (CarO dus) wint
Nah !! das duidelijk tochquote:Op woensdag 3 december 2008 19:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben de telpiet en ik hoop dat er iemand van CBL (CarO dus) wint
* HiDiHo maakt even wat ruimte in zijn pm-boxquote:Op woensdag 3 december 2008 19:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Pm het telefoonnummer maar, zal ze hier niet plaatsen
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat nu Jaap je gedumpt heeft dit je volgende slachtoffer is
Je liegtquote:Op woensdag 3 december 2008 19:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja......en kelly is geen 024 -iger
Ik voel met je meequote:Op woensdag 3 december 2008 19:10 schreef blomst het volgende:
ook geen arts in opleiding??
pfff, vanmiddag een nieuwe pc gekocht, maar dat vista snap ik niets van
trok onder het instaleren van alles ook nog de stekker eruit en toen moets ik het gedoe ook nog via cd opstarten
maar hij werkt, nu nog uitvinden hoe ik de beveiliging uit kan zetten zodat ik een virusscanner installeren
dank je welquote:Op woensdag 3 december 2008 19:10 schreef liesje1979 het volgende:
Goedenavond Fok!![]()
Nou probeer ik me dus in te schrijven bij een woningbouwvereniging, alles netjes ingevuld enzo, en als ik dan op verstuur druk krijg ik steeds deze melding:
268: Bij doorstromer (geen echtscheiding) vestigingsdatum invullen, anders niet.
Ik heb echt geen idee wat ze bedoelen, en heb al van alles geprobeert, maar volgens mij heb ik echt alle goede vakjes ingevuld!![]()
Ohw en welkom Laysa
En dan durf je te zeggen dat ik een Hyve stalkert ben.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb lekker een PM van hem gehad
Je bent toch geen doorstromer?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:10 schreef liesje1979 het volgende:
Goedenavond Fok!![]()
Nou probeer ik me dus in te schrijven bij een woningbouwvereniging, alles netjes ingevuld enzo, en als ik dan op verstuur druk krijg ik steeds deze melding:
268: Bij doorstromer (geen echtscheiding) vestigingsdatum invullen, anders niet.
Ik heb echt geen idee wat ze bedoelen, en heb al van alles geprobeert, maar volgens mij heb ik echt alle goede vakjes ingevuld!![]()
Ohw en welkom Laysa
Jaap heeft mij heul niet gedumpt. Het nog geregeld contact met hem.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat nu Jaap je gedumpt heeft dit je volgende slachtoffer is
loopt ze dan gewoon los in de stad.... ik bedoel....ik ben dr zo met de bus...help ik ff mee zoekenquote:Op woensdag 3 december 2008 19:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je liegt![]()
Zit hier nu al dagen door de Sinterklaas debielen te lopen op zoek naar Kally
gebruikersaccountbeheer uitschakelen bij gebruikers in configuratieschermquote:Op woensdag 3 december 2008 19:10 schreef blomst het volgende:
trok onder het instaleren van alles ook nog de stekker eruit en toen moets ik het gedoe ook nog via cd opstarten
maar hij werkt, nu nog uitvinden hoe ik de beveiliging uit kan zetten zodat ik een virusscanner installeren
ja, hier zat ook een probeerversie op maar die is zoek volgens mij, doordat ik de stekker eruit trok, per ongeluk,quote:Op woensdag 3 december 2008 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik voel met je meeDas toch klikken toch? Komt met wil u doorgaan enzo.. maar er zat bij mij al een virus scan op
jawel...als je een huis achterlaat ondanks dat daar nog iemand blijft wonen dan ben je een doorstromerquote:
quote:
Is dat verplicht dan?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Avond.
Jij hebt ook nog niet op CarOnline gestemd
Probeer dit ouderwets ding esquote:Op woensdag 3 december 2008 19:10 schreef liesje1979 het volgende:
Goedenavond Fok!![]()
Ohw en welkom Laysa
Het schijnt, maar ik heb haar nog niet kunnen spotten, terwijl ik toch sinds zondag elke dag wel een paar uur in de stad heb rondgelopen.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
loopt ze dan gewoon los in de stad.... ik bedoel....ik ben dr zo met de bus...help ik ff mee zoeken
deankBedanktquote:Op woensdag 3 december 2008 19:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
gebruikersaccountbeheer uitschakelen bij gebruikers in configuratiescherm
Ben je ook. Ik heb hem alleen maar een ava aangeboden, omdat hij er nog niet één had...quote:Op woensdag 3 december 2008 19:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
En dan durf je te zeggen dat ik een Hyve stalkert ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee !!! Stem als je wilt en dan op wat je leuk vind !!quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Probeer dit ouderwest ding es
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het schijnt, maar ik heb haar nog niet kunnen spotten, terwijl ik toch sinds zondag elke dag wel een paar uur in de stad heb rondgelopen.
Misschien had ik 'de roze buurt' niet over moeten slaan
Dit geldt hier:quote:Op woensdag 3 december 2008 19:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik had deze aangevinkt, niet goed?
Doorstromer maar mijn (ex)partner blijft bij verhuizing in onze zelfstandige woning wonen
Wat ben ik dan? Een starter?
Maar ik wil eigenlijk urgentie.
quote:Wanneer ben ik een doorstromer?
U bent een doorstromer indien u een zelfstandige woonruimte leeg achterlaat. Ook wanneer u uw woning moet verlaten vanwege het verbreken van uw relatie en er blijft nog iemand achter in de betreffende woning bent u onder bepaalde voorwaarden een doorstromer. In alle andere gevallen bent u een starter. De officiële definitie luidt; Een doorstromer is een woningzoekende, die bij verhuizing in of naar de stadsregio Arnhem Nijmegen een zelfstandige huur- of koopwoning in Nederland leeg achterlaat. Ook na het verbreken van een duurzaam gemeenschappelijke huishouding kan een woningzoekende, die de woning niet leeg achterlaat, onder bepaalde voorwaarden geregistreerd staan als doorstromer en gebruik maken van zijn woonduur. Een kind ouder dan 35 jaar kan niet eerder doorstromer zijn dan vanaf zijn 18e levensjaar
jij bent idd een doorstromer.....quote:Op woensdag 3 december 2008 19:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar dan ben ik toch een doorstromer? Of begrijp ik het verkeerd?
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben je ook. Ik heb hem alleen maar een ava aangeboden, omdat hij er nog niet één had...die is grappig LS zet hem in zijn topic....... met uitleg hoe die dat moet doen....... want hij is net zo eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mongooltje als ikdus dat moet je wel effe uitleggen dan......
maar hij is écht grappig..........
zeg maar dat ie door mij goedgekeurd ismisschien gebruikt ie hem dan
![]()
Ik denk dat je in principe gelijk hebt, maar pin me er niet op vast, neem aan dat je naam ook op het huurcontract staat?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar dan ben ik toch een doorstromer? Of begrijp ik het verkeerd?
Paniek hier, mijn portable telefoon heeft het opgegeven.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:15 schreef Soury het volgende:
Probeer dit ouderwets ding es
[ afbeelding ]
Nee anders kreeg je funniest home videos met Ron Brandsteder voor je kiezen..quote:Op woensdag 3 december 2008 19:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een blunder bij RTL5. Ze zenden dezelfde "Wie is de chef" uit dan die van maandag.
Zit Huub nu daar achter de knoppen?
Hij heeft hem zelf al goedgekeurd...quote:Op woensdag 3 december 2008 19:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
die is grappig LS zet hem in zijn topic....... met uitleg hoe die dat moet doen....... want hij is net zo een
mongooltje als ikdus dat moet je wel effe uitleggen dan......
maar hij is écht grappig..........
zeg maar dat ie door mij goedgekeurd ismisschien gebruikt ie hem dan
![]()
Volg het draadjequote:Op woensdag 3 december 2008 19:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Paniek hier, mijn portable telefoon heeft het opgegeven.Snel op zoek naar mijn vaste telefoon maar waar ligt dat kreng?
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij heeft hem zelf al goedgekeurd...
"hhahaha gozer ik ga hem gebruiken thnxman"
Naam hoeft niet op het huurcontract te staan. Als je bent ingeschreven bij de gemeente, dan volstaat dat in de meeste gevallen.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik denk dat je in principe gelijk hebt, maar pin me er niet op vast, neem aan dat je naam ook op het huurcontract staat?
Zou morgenvroeg gewoon even bellen en even opschrijven wat je wil vragen zodat alles tenminste meteen duidelijk is
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ben je ook. Ik heb hem alleen maar een ava aangeboden, omdat hij er nog niet één had...Waar baseer je dat dan op ouwe zeikert?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boeien dat die zwakbegaafde geen ava heeft. Laat lekker blanco.
Draadje gevonden Muis.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
Klopt, maar dat wordt vaak ook weleens vergeten om te doenquote:Op woensdag 3 december 2008 19:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Naam hoeft niet op het huurcontract te staan. Als je bent ingeschreven bij de gemeente, dan volstaat dat in de meeste gevallen.
Dan kan je een zwaar probleem hebben, want meeste woningbouworganisaties zien je pas als een doorstromer als je minimaal een jaar bent ingeschreven op je huidige adres.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat wordt vaak ook weleens vergeten om te doen
pppppfffffff ik ben ook toe aan een nieuwe maar krijg al de kriebels als ik dit lees, zou ik er zonder hulptroepen, want die heb ik niet, uitkomen? avond allemaalquote:Op woensdag 3 december 2008 19:10 schreef blomst het volgende:
zwakbegaafden hebben ook recht op een ava hoor......quote:Op woensdag 3 december 2008 19:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar baseer je dat dan op ouwe zeikert?
Boeien dat die zwakbegaafde geen ava heeft. Laat lekker blanco.
Draadje gevonden Muis.![]()
Jawel tis anders... en wennen .. Komt goed echtquote:Op woensdag 3 december 2008 19:32 schreef Sporti het volgende:
[..]
pppppfffffff ik ben ook toe aan een nieuwe maar krijg al de kriebels als ik dit lees, zou ik er zonder hulptroepen, want die heb ik niet, uitkomen? avond allemaal
Ach, kan best begrijpen dat je het vergeet, heb me in Manchester ook nooit ingeschreven omdat dat financieel nadelig was en hier heb ik me alleen ingeschreven voor Stufi en Toeslagenquote:Op woensdag 3 december 2008 19:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan kan je een zwaar probleem hebben, want meeste woningbouworganisaties zien je pas als een doorstromer als je minimaal een jaar bent ingeschreven op je huidige adres.
Gelukkig dacht al dat je zwak begaafd wasquote:
Nee, toen we gingen samenwonen heb ik me al op dit adres in laten schrijven!quote:Op woensdag 3 december 2008 19:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat wordt vaak ook weleens vergeten om te doen
Dan is het gewoon zoals LS zeiquote:Op woensdag 3 december 2008 19:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, toen we gingen samenwonen heb ik me al op dit adres in laten schrijven!
Als je de scheiding al zo lang aan zag komen heb je dan nooit eens geÏnformeerd?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:10 schreef liesje1979 het volgende:
Goedenavond Fok!![]()
Ohw en welkom Laysa
Iid ik moest wel voor een fok ballotage komen maar je ziet het..quote:Op woensdag 3 december 2008 19:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zwakbegaafden hebben ook recht op een ava hoor......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |