Nou je het zegt .. Fuck the bitch btw.. maar ik hoorde een nummer van die troela en dat lag me me lekker in de oren .. Moeilijk om dit in het openbaar te zeggen. Ik vind een nummer van Britney Spears o.kquote:Op woensdag 3 december 2008 21:30 schreef hondjes het volgende:
zo..nieuw..welkom...Laysa
net geslapen, wat een kut leven heeft die Britney S....
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou je het zegt .. Fuck the bitch btw.. maar ik hoorde een nummer van die troela en dat lag me me lekker in de oren .. Moeilijk om dit in het openbaar te zeggen. Ik vind een nummer van Britney Spears o.k
zoiets had ik ook,quote:Op woensdag 3 december 2008 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou je het zegt .. Fuck the bitch btw.. maar ik hoorde een nummer van die troela en dat lag me me lekker in de oren .. Moeilijk om dit in het openbaar te zeggen. Ik vind een nummer van Britney Spears o.k
quote:
w....ik dacht dat je alleen moest kijken...had het geluid uitquote:Op woensdag 3 december 2008 21:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die vind ik dan ook nog wel te doen.![]()
Die ander heb ik al na even luisteren weggeklikt![]()
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
w....ik dacht dat je alleen moest kijken...had het geluid uit![]()
Nee hier luisteren we meestal de youtubejes en posten ondertussen door!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
w....ik dacht dat je alleen moest kijken...had het geluid uit![]()
naar sommige dingen kan je beter niet luisterenquote:Op woensdag 3 december 2008 21:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee hier luisteren we meestal de youtubejes en posten ondertussen door!![]()
Herstel !!! Ondertitelen hetquote:Op woensdag 3 december 2008 21:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee hier luisteren we meestal de youtubejes en posten ondertussen door!![]()
Morgen even kijken op uitzending gemist. Bizar leven moet ze hebben.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:48 schreef hondjes het volgende:
op t.v. is ze , en heel erg zielig.
tenminste kwartier geleden,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |