Heb je al wel wat gegeten dan?quote:Op woensdag 3 december 2008 09:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan mijn foto?
Gisteravond vroeg mijn bed in gegaan en nu nergens meer last van. Heel weird, maar blij toe.
Dus kan ik zo toch richting symposium.
mijn dochter zocht een plaatje van een kat in een doos, dus ik google: kat in doos afbeeldingen en dan word je vrolijk!quote:Op woensdag 3 december 2008 07:45 schreef hondjes het volgende:
meestal word ik alleen maar vrolijk van poezen.
maar deze maakt me chaggi, bah...
quote:Op woensdag 3 december 2008 11:19 schreef Dementor het volgende:
Ik zit op een Jules werk aan een Jonas en slaap in een Hemnes.
Ja, heh lekker knoeperhardquote:Op woensdag 3 december 2008 12:24 schreef Gert het volgende:
Niet "gezellig", wel lekker. Weekbreek, MOFO's! . [ afbeelding ]
Wrom heppie de pest in dan Skattie??quote:Op woensdag 3 december 2008 14:07 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, heh lekker knoeperhard![]()
Want ik heb ff ongelovelijk de pést er in
Wattan, je staat nog steeds bovenaan hoorquote:Op woensdag 3 december 2008 14:07 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Want ik heb ff ongelovelijk de pést er in
Oh dan vind je dit ook niets aan denk ik:quote:Op woensdag 3 december 2008 14:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik word altijd peunerveu van dit soort muziek. Las in het uittreksel van de krant een goeie recentie over de nieuwe cd van Q-tip. Net ff wat tjoepjes gedraaid en hij maakt inderdaad relexte muziek. Alleen jammer dat ie er zo irritant doorheen loopt te roepen steeds.
Herkenbaar, ik ben ook een n00b wat dit soort dingen betreft.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:39 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb vandaag t pakket met digitale TV enzo gehad, wil ik dat installeren, heel simpel, kom ik er bij de eerste de beste stekker al niet uit![]()
Dat haaaat ik zo van mezelf
quote:Op woensdag 3 december 2008 14:39 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb geen PMS!!
Ik heb vandaag t pakket met digitale TV enzo gehad, wil ik dat installeren, heel simpel, kom ik er bij de eerste de beste stekker al niet uit![]()
Dat haaaat ik zo van mezelf
die is echt keizieligquote:Op woensdag 3 december 2008 14:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik ben ook een n00b wat dit soort dingen betreft.![]()
Misschien knap je hier van op, zo schattig.![]()
Bron.
Zeker geen mediabox van UPC, die zijn binnen 5 minuten aangesloten.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]![]()
Had ik ook toen ik dat kreng moest installeren, paar uur bezig mee geweest, maar als dat kreng werkt is het ook feest
Tuuluk is het keizielig maar zo lief van die andere hond.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:01 schreef Desii het volgende:
die is echt keizielig![]()
Moest gelijk aan dat liedje van dat konijntje denken... en nee!! niet konijntje wiebelen
Ja, wel dus, maar er moeten nog 3 dingen dan allemaal aangesloten worden en wil wel dat het allemaal werktquote:Op woensdag 3 december 2008 15:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zeker geen mediabox van UPC, die zijn binnen 5 minuten aangesloten.
Ik heb er ook meerdere dingen aan hangen, kwestie van inpluggen en klaar.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, wel dus, maar er moeten nog 3 dingen dan allemaal aangesloten worden en wil wel dat het allemaal werkt
Als je alleen de mediabox en tv hebt is het idd geen probleem
m'n collega dorst nog te vertellen dat die andere nog leefde.... tssss ik ben echt niet zo dom als 'k eruit zie.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tuuluk is het keizielig maar zo lief van die andere hond.![]()
Bedoel je Flappie van Youp?
bright eyes????quote:Op woensdag 3 december 2008 16:40 schreef Desii het volgende:
[..]
m'n collega dorst nog te vertellen dat die andere nog leefde.... tssss ik ben echt niet zo dom als 'k eruit zie.
Flappie bedoel ik niet, maar zal vanvond wel ff zoeken op YT... maar dat konijntje kijkt in de koplampen van zo'n auto en dan ... splash.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |