Ja ik weet het. Vandaag zijn de eerste kaarten al verkocht, maar dan moest je je hebben aangemeld bij Live Nation. Ben er nog niet over uit of ik ga of niet. September is ook nog zo ver weg. Misschien heb ik tegen die tijd Amsterdam al wel verlaten en verruilt voor Nijmegen... maar die kans is klein.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:35 schreef on_air het volgende:
[..]
Volgend jaar september is Coldplay er weer. Vrijdag start de verkoop.
Knip, ik heb je.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:36 schreef DiedjeeJ het volgende:
'n Knip met de vingers, en hij was vol.
quote:Op woensdag 3 december 2008 18:36 schreef Mark336 het volgende:
Nu tel ik eindelijk pas echt mee (ofzo)
Schartje is mijn bijnaam.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:37 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Komt wel goed schatje![]()
Ik moet echt stoppen met die opmerking
[..]
Gratis video-editing programma's... Windows Movie Maker?quote:Op woensdag 3 december 2008 18:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Adobe Premiere Pro CS3
Of Magix Music Maker 2006 (ook voor video's). Heb helaas geen freeware voor je
Zie jij Jack Bauer ooit etenquote:Op woensdag 3 december 2008 18:38 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Vooruit. 'n Redder kan niet op 'n lege maag werken.
Milow = coolquote:Op woensdag 3 december 2008 18:37 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Komt wel goed schatje![]()
Ik moet echt stoppen met die opmerking
[..]
Heb de video als mpeg4. Moet even een avi zien te maken of scoren.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gratis video-editing programma's... Windows Movie Maker?
quote:Op woensdag 3 december 2008 18:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gratis video-editing programma's... Windows Movie Maker?
Milow = zeikmuziekquote:
Echt niet hoorquote:Op woensdag 3 december 2008 18:39 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je bent alleen 1 ding vergeten: http://www.3fmfan.nl/page/forum
Het lijkt nu alsof Milow alleen maar rap nummers kan coveren.. wat was de laatste plaat van Milow zelf eigenlijkquote:
Volgens mij stond dat filmpje 2 weken geleden al op Rudy's weblog.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:44 schreef -Hans- het volgende:
3FM-dj Rudy Mackay maakt nummer voor Serious Request
, http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=7937
Steen,papier,schaarquote:Op woensdag 3 december 2008 18:44 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik zag die schaar niet aankomen.
Geen idee.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:45 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Het lijkt nu alsof Milow alleen maar rap nummers kan coveren.. wat was de laatste plaat van Milow zelf eigenlijk?
Of je hebt de kaarten en is het weer een top verrassing in september.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Vandaag zijn de eerste kaarten al verkocht, maar dan moest je je hebben aangemeld bij Live Nation. Ben er nog niet over uit of ik ga of niet. September is ook nog zo ver weg. Misschien heb ik tegen die tijd Amsterdam al wel verlaten en verruilt voor Nijmegen... maar die kans is klein.
Paar jaar geleden wilde ik nog niets liever als Amsterdam verlaten, maar dat is ook al wel weer een beetje bij gedraaid.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:47 schreef on_air het volgende:
[..]
Of je hebt de kaarten en is het weer een top verrassing in september.
En Amsterdam verlaten.
Ik ben bang dat 't Kate, Gabriella of Nikki gaat worden..quote:Op woensdag 3 december 2008 18:47 schreef -Hans- het volgende:
Ja hoor... de nieuwe Megahit is dus Love Lockdown. Althans, dat zou mij niets verbazen.
Nikkiquote:Op woensdag 3 december 2008 18:51 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik ben bang dat 't Kate, Gabriella of Nikki gaat worden..
Uiteraard.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:48 schreef -Hans- het volgende:
Doe mij maar die van Sander ! Fleet Foxes
quote:
Hoop het nietquote:Op woensdag 3 december 2008 18:51 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik ben bang dat 't Kate, Gabriella of Nikki gaat worden..
quote:Op woensdag 3 december 2008 18:51 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Ik zit aan de chocolade-mousse.. Hoe stoer is dat?
En daarvoor Pizza, leuke combinatie tochquote:
Gaat een vervelende week worden als dat ding (Love Lockdown) inderdaad de nieuwe Megahit is.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:54 schreef DiedjeeJ het volgende:
Love Lockdown!!![]()
Nu maar hopen dat Domien de Fleet Foxes nog gaat draaien.
Dat ga ik echt niet trekken... Het nummer is totaal niet verkeerd, maar je hebt hem gewoon al heel vaak gehoord..quote:Op woensdag 3 december 2008 18:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gaat een vervelende week worden als dat ding (Love Lockdown) inderdaad de nieuwe Megahit is.
Precies, dat ding is weken geleden ook al Superclip geweest bij TMF. Kan het me haast niet voorstellen dat het de nieuwe Megahit is. Ding is al weken uit.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:58 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Dat ga ik echt niet trekken... Het nummer is totaal niet verkeerd, maar je hebt hem gewoon al heel vaak gehoord..
Ik denk niet dat ze zo snel na de plaat van M.I.A. weer zo'n "hate it, or love it"-plaat MH maken.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gaat een vervelende week worden als dat ding (Love Lockdown) inderdaad de nieuwe Megahit is.
Ik ben het nu heel erg met je eensquote:Op woensdag 3 december 2008 18:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het had gescheeld als je gewoon "Ik ben moe" had getypt. Scheelt je 2x de punt intoetsen en 2x shiftquote:
quote:Vanavond klaart het flink op en landinwaarts sterven de buien uit. Lokaal ontstaat vannacht een enkele mistbank. In het binnenland gaat het licht vriezen en kan het vooral op lokale wegen glad worden. In de loop van de nacht neemt van het westen uit de hoge bewolking toe. De wind wordt zuidelijk, zwak, kracht 2, en neemt later in de nacht toe tot matig, kracht 3. Langs de kust is de wind west tot zuidwest, matig, kracht 3 of 4.
Nah, ik maak het mezelf graag moeilijkquote:Op woensdag 3 december 2008 19:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het had gescheeld als je gewoon "Ik ben moe" had getypt. Scheelt je 2x de punt intoetsen en 2x shift
Goedeavond!quote:
Huh? Heeft Michiel Domien's account gehackt?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:07 schreef DomienVerschuuren het volgende:
HIIIIIJAAAHOOOOORRRR!!
Geloof dat ik de 18e bij de Ster reclame awards ben...quote:Op woensdag 3 december 2008 18:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Paar jaar geleden wilde ik nog niets liever als Amsterdam verlaten, maar dat is ook al wel weer een beetje bij gedraaid.
Ga je trouwens 18 december nog Desmetten? Song van het Jaar met Michiel, Eric en Annemieke
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:11 schreef Sersjee het volgende:
Goedenavond![]()
Koorts en last van m'n maag![]()
Ik wil niet ziek worden, want morgen is de Sinterklaasviering bij ons op de club en da's te grappig om te missen.
quote:Warning: simplexml_load_file(http://weblog.michielveenstra.nl/angrylog/xml_lastlogs/0/5/) [function.simplexml-load-file]: failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 502 Proxy Error in /d/kumu-app/ro/09/ap/www.metmichiel.nl/pages/frontmodules/weblog.class.php on line 304
Warning: simplexml_load_file() [function.simplexml-load-file]: I/O warning : failed to load external entity "http://weblog.michielveenstra.nl/angrylog/xml_lastlogs/0/5/" in /d/kumu-app/ro/09/ap/www.metmichiel.nl/pages/frontmodules/weblog.class.php on line 304
Fatal error: Call to a member function children() on a non-object in /d/kumu-app/ro/09/ap/www.metmichiel.nl/pages/frontmodules/weblog.class.php on line 309
Oh, dat bedoelde ik nietquote:Op woensdag 3 december 2008 19:12 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Human ligt hier donkergrijs in de kast.
quote:
quote:
Wist niet eens dat dat een PHP functie wasquote:Fatal error: Call to a member function children()
Ja lekkerquote:
Ook de angrylogs liggen platquote:Op woensdag 3 december 2008 19:15 schreef -Hans- het volgende:
MetMichiel site is volgens mij zwaar overbelast.
Hij doet het weer!quote:
Kapot.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:17 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Screenshotje uit het MetMichielDatacenter
[ afbeelding ]
Ooooh, op die fiets.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, dat bedoelde ik niet
Het ging om
[..]
[..]
Geloof je direct. Heb me er niet in verdiept. De dresscode is het enige wat me boeit; Black Tie.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:12 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Maar wat zijn in godsnaam de Ster reclame awards heet dat niet Gouden Loekie ofzo?
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/zoeken?zoekop=titel&opdracht=kidsquote:Op woensdag 3 december 2008 19:18 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ja lekker![]()
Zeg, ligt het aan mij, of is Kids al een tijdje niet gedraaid?
On_air in een galajurk... ik verwacht nu wel foto's.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:20 schreef on_air het volgende:
[..]
Geloof je direct. Heb me er niet in verdiept. De dresscode is het enige wat me boeit; Black Tie.
Zeg oplichter, sinds wanner draait metmichiel.nl op een counterstrike serverquote:Op woensdag 3 december 2008 19:17 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou volledig naakt gaan met slechts een zwarte stropdas om.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:20 schreef on_air het volgende:
[..]
Geloof je direct. Heb me er niet in verdiept. De dresscode is het enige wat me boeit; Black Tie.
In dat geval verwacht ik niet alleen foto's, dan eis ik foto's.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zou volledig naakt gaan met slechts een zwarte stropdas om.
Poppenkast
Ligt dus niet aan mij helaasquote:Op woensdag 3 december 2008 19:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/zoeken?zoekop=titel&opdracht=kids
In plaats daarvan wordt behoorlijk wat crap gedraaid.
Ik ben heel visueel ingesteld.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
In dat geval verwacht ik niet alleen foto's, dan eis ik foto's.
Merci beaucoup!quote:
Nee waar is die foto te vinden?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:23 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Jawohl, eine GUTE GUTE ABEND
Al de foto van Marthe gezien?
Metmichiel.nlquote:Op woensdag 3 december 2008 19:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee waar is die foto te vinden?
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:29 schreef muisje-eliza het volgende:
hoi allemaaaaal![]()
ik heb misschien de geluidsaparatuur voor Sandstorm bijelkaar gebedeld![]()
![]()
![]()
* muisje-eliza is hoopvol
hoi allemaaaaal![]()
![]()
![]()
hoi allemaaaaal![]()
![]()
![]()
Wat een schatjequote:
Waterballoon!!quote:
Ik heb gisteren niet gelogenquote:
Jaaa, ik zie Michiels Weblog, ze is prįchtig!quote:Op woensdag 3 december 2008 19:24 schreef Brennel het volgende:
Wat heeft Marthe al een mooi bosje donker haar! En dat wipneusje![]()
Welkom kleine meid![]()
Inderdaad, als ik eierstokken zou hebben zouden ze nu spontaan gaan rammelenquote:
Ah, dus dįįrom is 'ie down. Jullie gebruiken dezelfde machine om een Counterstrike server te hosten.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:17 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wilde het net zeggenquote:Op woensdag 3 december 2008 19:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, dus dįįrom is 'ie down. Jullie gebruiken dezelfde machine om een Counterstrike server te hosten.
Jullie zijn écht te veel bezig met computers, hahaha!quote:Op woensdag 3 december 2008 19:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, dus dįįrom is 'ie down. Jullie gebruiken dezelfde machine om een Counterstrike server te hosten.
Mijn vriend wil eigenlijk niet dat ik de buurt kom van baby's......quote:Op woensdag 3 december 2008 19:39 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Kreeg er helemaal babykriebels van...![]()
Jane?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:39 schreef Jannekje7 het volgende:
Ben vandaag bij een vriendin geweest die een maand of twee geleden is bevallen.
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:42 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Jullie zijn écht te veel bezig met computers, hahaha!
Ik ga morgen op kraamvisite. Ga je mee?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:42 schreef Maricha het volgende:
[..]
Mijn vriend wil eigenlijk niet dat ik de buurt kom van baby's......
Mag ik vragen wat je hebt betaald voor die kaartjes? Ik wil dolgraag, maar m'n rekening iéts minder graag...quote:Op woensdag 3 december 2008 19:40 schreef TheVulture het volgende:
Wie gaat er nog meer naar Coldplay in De Goffert?
Ik heb met bloed, zweet, tranen en een hoop frustraties 2 tickets kunnen bestellen via LiveNation
Ik herkende het pictogrammetje van het 'console'-venster.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:42 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Jullie zijn écht te veel bezig met computers, hahaha!
65 eur p.p. inclusief servicekosten... normaal vind ik dit te duur voor één band... maar heb maar een keer een uitzondering gemaaktquote:Op woensdag 3 december 2008 19:44 schreef Brennel het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je hebt betaald voor die kaartjes? Ik wil dolgraag, maar m'n rekening iéts minder graag...
quote:
De mijne ook nietquote:Op woensdag 3 december 2008 19:42 schreef Maricha het volgende:
[..]
Mijn vriend wil eigenlijk niet dat ik de buurt kom van baby's......
Na deze week is dat Tokyo Hotel gezeiks toch afgelopen hč?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:46 schreef Sersjee het volgende:
Godzijdank heeft Domien die gillende keukenmeiden niet on air gebeld om te melden dat naar die DVD-presentatie mogen. Nu heb ik nog iets van een gehoor over
Oefquote:Op woensdag 3 december 2008 19:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
65 eur p.p. inclusief servicekosten... normaal vind ik dit te duur voor één band... maar heb maar een keer een uitzondering gemaakt
Nee, ik heb hem nog steeds niet gezienquote:Op woensdag 3 december 2008 19:46 schreef Jannekje7 het volgende:
Heb jij Quinten al gezien? Hij is echt prachtig! Ik wilde m zo mee naar huis nemen...
Ik had nog een extra kaartje, maar die heb ik dit weekend net aan iemand anders belooftquote:Op woensdag 3 december 2008 19:50 schreef Jannekje7 het volgende:
Aaaaaaaarg, steeds die reclame voor The Killers!
Ik heb me tijdens de C&S show rot gesms't, en ik werd gebeld door een onbekend nummer, en toen drukte ik m per ongeluk weg...!
Ik sms'te straks het codewoord, maar werd (uiteraard) niet gebeld.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:50 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik heb me tijdens de C&S show rot gesms't, en ik werd gebeld door een onbekend nummer, en toen drukte ik m per ongeluk weg...!
Het was mijn eerstequote:Op woensdag 3 december 2008 19:50 schreef Noortje. het volgende:
Oh trouwens, nu komt de 888 wel dichtbij en ik wil hem nog steeds openen!
Alleeeen dan moet ik een goede TT verzinnen die deze overtreft.
Ah, das echt jammer..quote:Op woensdag 3 december 2008 19:50 schreef Jannekje7 het volgende:
Precies mijn reactie! erg leuke reclame.quote:
Naja, kheb toch geen geld enzo... vandaar dat ik ging voor de gratis kaartjesquote:Op woensdag 3 december 2008 19:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik had nog een extra kaartje, maar die heb ik dit weekend net aan iemand anders belooft
[Insert foute grap over betalen in natura]quote:Op woensdag 3 december 2008 19:52 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Naja, kheb toch geen geld enzo... vandaar dat ik ging voor de gratis kaartjes
Hahahahahaquote:Op woensdag 3 december 2008 19:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ga morgen op kraamvisite. Ga je mee?
En in de tussentijd Counterstrike speelt..quote:Op woensdag 3 december 2008 19:56 schreef Sirolf het volgende:
Domien die zelf zowel de bellende luisteraar als de DJ speelt...
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:54 schreef Piles het volgende:
[..]
[Insert foute grap over betalen in natura]
Tot straks Marc!quote:Op woensdag 3 december 2008 19:59 schreef Mark336 het volgende:
[..]
En in de tussentijd Counterstrike speelt..
Ik ben even een uurtje weg tot straks
Uh? Havoc was toch al papa? Of is dit met een nieuwe mama?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:48 schreef Piles het volgende:
En nog een toepasselijk nieuwsbericht: 30e FOK!Baby geboren!![]()
Wanneer komt de eerste FOK-3FM-baby?
Van hetzelfdequote:Op woensdag 3 december 2008 20:05 schreef Sersjee het volgende:
Time is running out
![]()
*radio een stuk harder zet*
quote:
Een stukje?!quote:Op woensdag 3 december 2008 20:05 schreef Sersjee het volgende:Time is running out
![]()
*radio een stuk harder zet*
Zie Havoc is weer vader!quote:Op woensdag 3 december 2008 20:05 schreef on_air het volgende:
[..]
Uh? Havoc was toch al papa? Of is dit met een nieuwe mama?. Ik weet niet wie hij hiervoor, of toen de tijd als relatie had.
+1 scherpquote:Op woensdag 3 december 2008 20:08 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hmmm... dat zou ik kunnen proberen, maar dan kan ik de plaat niet beluisteren.
+1 flauw
quote:Op woensdag 3 december 2008 20:10 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Woehahaha, Mark met een K bedoelde ik.
Sorry schat
Goed zo!quote:Op woensdag 3 december 2008 20:11 schreef muisje-eliza het volgende:
sjeeh wat een weekie tot nu toe mensen!
Tis zoooo druk in de winkel, omdat brillen en lenzen dit jaar aftrekbaar zijn van de belasting, dat als iemand een oogmeting wil, pas over een week terecht kan.![]()
En dan Michiel pappie, en dan ikke langsgaan met kadootjes enzo![]()
![]()
En dan vandaag mail krijgen van een bedrijf die mij wil helpen aan de aparatuur voor DJ Sandstorm-serious request
![]()
sjeeeeeeh
Zij is wel vaker op 3fm geweest volgens mij!quote:Op woensdag 3 december 2008 20:16 schreef Jannekje7 het volgende:
Die stem van die meid.... Hoe oud zou ze zijn, 12 ofzo?
quote:Op woensdag 3 december 2008 20:22 schreef Jannekje7 het volgende:
Rrrrr, vurige sex.....
Daarover gesproken, wanneer wordt dat wat Roel & Brenda?
http://www.avro.nl/radio/(...)dia/ringtones/8.aspx ?quote:Op woensdag 3 december 2008 20:22 schreef Jannekje7 het volgende:
Rrrrr, vurige sex.....
Rrrrr, vurige sex.....
Rrrrr, vurige sex.....
quote:
Jullie hoeven niet alles te wetenquote:Op woensdag 3 december 2008 20:22 schreef Jannekje7 het volgende:
Rrrrr, vurige sex.....
quote:
Groot gelijk.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:25 schreef Brennel het volgende:
[..]
Jullie hoeven niet alles te weten
Een oudje van Toploader kwam vandaag zelfs twee keer binnen een paar uur voorbij, dus het kan nog ergerquote:Op woensdag 3 december 2008 20:25 schreef Jannekje7 het volgende:
Is dat nou de tweede keer in twee dagen dat ik Ace of Base hoor...?
Een keertje is leuk, maar is dit niet een beetje te veel van t goede...?
Well... hij is nu 21 right? 9 jaar geleden, 12 jaar oud, awwwww!quote:Op woensdag 3 december 2008 20:28 schreef on_air het volgende:
1999 kleine Domien? Of klein is Domien dan...
Nog één keer?quote:Op woensdag 3 december 2008 20:28 schreef on_air het volgende:
1999 kleine Domien? Of klein is Domien dan...
21quote:Op woensdag 3 december 2008 20:30 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Well... hij is nu 21 right? 9 jaar geleden, 12 jaar oud, awwwww!
quote:Op woensdag 3 december 2008 20:31 schreef on_air het volgende:
[..]
Excuus... tieptyfus...
Hoe jong/klein je dan bent. Als je in 1999 een kleine Domien was.
quote:Op woensdag 3 december 2008 20:30 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
21 is mijn geluksgetal!quote:Op woensdag 3 december 2008 20:30 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Zo zeg! Dansles (stijldansen...)quote:Op woensdag 3 december 2008 20:25 schreef TheVulture het volgende:
Ace of Base.... of dat even trip is langs memory lane
Ik was 11, haha! Nu 20quote:Op woensdag 3 december 2008 20:30 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Wat ^^^^ zegtquote:Op woensdag 3 december 2008 20:25 schreef Brennel het volgende:
[..]
Jullie hoeven niet alles te weten
Jammer voor je dan dat Domien 20 is (volgende maand pas 21).quote:
Ik was lichtelijk verliefd op die blonde...quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 20:32 schreef Brennel het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Oef
Jammer voor Domien, mij boeit het verder niet hoorquote:Op woensdag 3 december 2008 20:34 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jammer voor je dan dat Domien 20 is (volgende maand pas 21).
ik weet echt veel te veel onzinnige dingen
Neehoorquote:Op woensdag 3 december 2008 20:34 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jullie willen gewoon dat we erover doorvragen!
Mooie leeftijd toch?quote:
Tuurlijk, dat is ook leukquote:Op woensdag 3 december 2008 20:34 schreef Noortje. het volgende:
Jullie willen gewoon dat we erover doorvragen!
Stijldansen is zó leuk!quote:Op woensdag 3 december 2008 20:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nog iets waar je vriend niet aan wil beginnen?
quote:Op woensdag 3 december 2008 20:36 schreef Mark336 het volgende:
Mijn Z5500 pompt weer op volume 11 met dit nummer![]()
![]()
![]()
Over +- 30 sec verwacht ik een belletje van mijn buurman
Ik vind Domien nog steeds niet grootquote:Op woensdag 3 december 2008 20:31 schreef on_air het volgende:
[..]
Excuus... tieptyfus...
Hoe jong/klein je dan bent. Als je in 1999 een kleine Domien was.
quote:
En, kon je de bel nog horen, of stond de muziek zo hard dat je die ook niet meer hoorde?quote:Op woensdag 3 december 2008 20:36 schreef Mark336 het volgende:
![]()
![]()
Valt wel mee toch?quote:Op woensdag 3 december 2008 20:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind Domien nog steeds niet groot
Ik heb zelfs ergens een Goud-diploma liggen. Ik kan er alleen helemaal niets meer van. Tijdje geleden nog een paar passen geprobeerd.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:37 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Stijldansen is zó leuk!
Of nouja, vooral latindansen! Lekker soepel in de heupjes, snel met de voeten... jammer dat ik altijd van die stomme danspartners had. "Afdansen" met de mooiste jongen van de dansschool was dan wel weer leuk
Wees blijquote:Op woensdag 3 december 2008 20:37 schreef Sirolf het volgende:
Toch grappig, zowel Domien als ik zijn vandaag dus ruim ouder ingeschat dan we werkelijk zijn (ik ben ook 20, maar werd vandaag door een studiegenoot geschat op 22/23 jaar...).
gelukkig niet....dan hield ik geen tenen overquote:Op woensdag 3 december 2008 20:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nog iets waar je vriend niet aan wil beginnen?
Ik na zilver... had ook geen danspartner meer...quote:Op woensdag 3 december 2008 20:38 schreef Noortje. het volgende:
Ik had geen partner met stijldansen, dus ben na Brons gestopt.
Dat is een leuke speakerset. Ik heb zelf ook een Logitech set maar dan de X-530.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:36 schreef Mark336 het volgende:
![]()
![]()
Zekersquote:Op woensdag 3 december 2008 20:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is een leuke speakerset. Ik heb zelf ook een Logitech set maar dan de X-530.
Ik hoefde pas bij Topklasse een partner te hebben. Maar ik was toen al gestopt omdat ik er niets meer aan vond.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:40 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik na zilver... had ook geen danspartner meer...
(maar wel zilver met lof afgedanst met die yummie gast! Samen een erotische rumba...)
Vlak voor ik af zou gaan dansen voor zilver kreeg ik Pfeiffer, dus dat ging niet door. Maar weet er nog maar weinig van, vond het wel leuk!quote:Op woensdag 3 december 2008 20:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb zelfs ergens een Goud-diploma liggen. Ik kan er alleen helemaal niets meer van. Tijdje geleden nog een paar passen geprobeerd.
Heb je dat al of ben je dat nog van plan om te gaan doen?quote:Op woensdag 3 december 2008 20:42 schreef Mark336 het volgende:
[..]
ZekersAlleen het wordt pas bruut als je er twee tegelijk aansluit
Ik ookquote:Op woensdag 3 december 2008 20:44 schreef Maricha het volgende:
[..]
Vlak voor ik af zou gaan dansen voor zilver kreeg ik Pfeiffer, dus dat ging niet door. Maar weet er nog maar weinig van, vond het wel leuk!
"Is Domien nog in de house? Ja nou eigenlijk sinds '88, toen natuurlijk de Summer of Love was sindsdien is hij helemaal into the house"quote:Op woensdag 3 december 2008 20:44 schreef Mark336 het volgende:
Een of andere domme idioot die voor "de heer Verschuuren" belt
Aan het begin denk je misschien "WTF?" Maar het wordt leuk hoor beloofd
Lijkt mij persoonlijk wel een beetje overkill, maar wel lachen als je kamer helemaal is volgebouwd met Z-5500 speakers.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:47 schreef Mark336 het volgende:
Een vriendje van me heeft dat gedaan.. Maar die heeft geld te veel ofzo.. 300 euro per stuk die setjes :S
Ik geloof dat ik hier véél duurdere apparatuur heb staan....quote:Op woensdag 3 december 2008 20:47 schreef Mark336 het volgende:
Een vriendje van me heeft dat gedaan.. Maar die heeft geld te veel ofzo.. 300 euro per stuk die setjes :S
Ik ben maar een arm studentjequote:Op woensdag 3 december 2008 20:50 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik hier véél duurdere apparatuur heb staan....
Nee, weet ik wel zeker...
Zelf geen verstand van, maar vriendje is érg dol op goed geluid!
Beterschap! Trustenquote:Op woensdag 3 december 2008 20:53 schreef Sersjee het volgende:
Ik ga m'n nest in duiken, hopelijk voel ik me morgenochtend wat beter.
Prettige avond verder
Ow, nee, was op m'n eigen iTunesFMquote:
Laat dan een baard of snor staan, dan lijk je meteen stukken ouder.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Wees blij
Ik krijg opmerkingen als: "Heb jij een rijbewijs, ben je al 18 dan?"
Beterschap!quote:Op woensdag 3 december 2008 20:53 schreef Sersjee het volgende:
Prettige avond verder
beterschap!quote:Op woensdag 3 december 2008 20:53 schreef Sersjee het volgende:
Prettige avond verder
Daar heb ik nooit last van!quote:Op woensdag 3 december 2008 20:58 schreef muisje-eliza het volgende:
ik ben 30, nogsteeds word er bij sommige koffiesjops gevraagd naar mn id
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu ook op de mijne.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ow, nee, was op m'n eigen iTunesFM. Wilde het ff met de FOK!gemeenschap delen. Dit prachtige chanson.
Hahahaha! Ja, ik zag een gemiste oproep toen ik wakker werd en heb het toen meteen gecheckt. Wįt een wackoquote:Op woensdag 3 december 2008 20:49 schreef Mark336 het volgende:
[..]
"Is Domien nog in de house? Ja nou eigenlijk sinds '88, toen natuurlijk de Summer of Love was sindsdien is hij helemaal into the house"
Kom ik aan met mijn 5 jaar oude computerboxen (maar ze werken nog steeds goedquote:Op woensdag 3 december 2008 21:00 schreef Noortje. het volgende:
Kom ik aan met mijn 20 jaar oude computerboxjes en 10 jaar oude stereo die ik van mijn zus heb gejat omdat mijne naar de kloten is.
Ik moet het doen met de built-in speakers van mn laptop en een 7 jaar oude stereo. Ik heb wel een snoer van mn laptop naar mn radio liggen, maar het stekkertje daarvan is kapot. Als ik het geluid van mn laptop via de stereo afspeel, komt er maar geluid uit 1 van de boxen.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:00 schreef Noortje. het volgende:
Kom ik aan met mijn 20 jaar oude computerboxjes en 10 jaar oude stereo die ik van mijn zus heb gejat omdat mijne naar de kloten is.
Mja, is een heel ander idee he, zo'n set of die van mn vriendquote:Op woensdag 3 december 2008 20:59 schreef Marc63 het volgende:
Mn broertje heeft deze voor een heel goedkoop prijsje kunnen krijgen. Vriend van hem had zo'n set gekocht en er ging al vrij snel een snoertje kapot. Hij dat snoertje opsturen naar Logitech, kreeg hij een complete set terug
Maar was je al een keer door die wacko gebeld dan? Want zoiets zei ze "Ja maar hij wil er niet serieus op ingang (ik heb geen flauw idee waarom hoorquote:Op woensdag 3 december 2008 21:02 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Hahahaha! Ja, ik zag een gemiste oproep toen ik wakker werd en heb het toen meteen gecheckt. Wįt een wacko
Zo'n set kun je gewoon op je radio, tv, computer, dvd-speler, mp3-speler of whatever aansluiten. Als er maar een uitgang voor speakers of een koptelefoon aan het apparaat zit.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:03 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Mja, is een heel ander idee he, zo'n set of die van mn vriend
Haha! Wie zet Hugo ff aan het werk? Voordat Michiel terug is natuurlijkquote:Op woensdag 3 december 2008 21:05 schreef Jannekje7 het volgende:
What's that comming over the hill, is that a monster? badeend? BABY!
Die van jou bedoel je?quote:Op woensdag 3 december 2008 21:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zo'n set kun je gewoon op je radio, tv, computer, dvd-speler, mp3-speler of whatever aansluiten. Als er maar een uitgang voor speakers of een koptelefoon aan het apparaat zit.
Via een S/P Dif (en dus via Toslink) klinkt het 300x mooier! Glasvezel is veel helderder geluidquote:Op woensdag 3 december 2008 21:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zo'n set kun je gewoon op je radio, tv, computer, dvd-speler, mp3-speler of whatever aansluiten. Als er maar een uitgang voor speakers of een koptelefoon aan het apparaat zit.
Jaa, fucking hell, die kabels die hier liggen kosten ook echt knįken!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:08 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Via een S/P Dif (en dus via Toslink) klinkt het 300x mooier! Glasvezel is veel helderder geluid
Dat is me allemaal veel te technisch. Snap er de ballen van.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:08 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Via een S/P Dif (en dus via Toslink) klinkt het 300x mooier! Glasvezel is veel helderder geluid
H2O, water, vuur, omkeren en draaien naar zes toe.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:08 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |