Mooie leeftijd toch?quote:
Tuurlijk, dat is ook leukquote:Op woensdag 3 december 2008 20:34 schreef Noortje. het volgende:
Jullie willen gewoon dat we erover doorvragen!
Stijldansen is zó leuk!quote:Op woensdag 3 december 2008 20:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nog iets waar je vriend niet aan wil beginnen?
quote:Op woensdag 3 december 2008 20:36 schreef Mark336 het volgende:
Mijn Z5500 pompt weer op volume 11 met dit nummer![]()
![]()
![]()
Over +- 30 sec verwacht ik een belletje van mijn buurman
Ik vind Domien nog steeds niet grootquote:Op woensdag 3 december 2008 20:31 schreef on_air het volgende:
[..]
Excuus... tieptyfus...
Hoe jong/klein je dan bent. Als je in 1999 een kleine Domien was.
quote:
En, kon je de bel nog horen, of stond de muziek zo hard dat je die ook niet meer hoorde?quote:Op woensdag 3 december 2008 20:36 schreef Mark336 het volgende:
![]()
![]()
Valt wel mee toch?quote:Op woensdag 3 december 2008 20:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind Domien nog steeds niet groot
Ik heb zelfs ergens een Goud-diploma liggen. Ik kan er alleen helemaal niets meer van. Tijdje geleden nog een paar passen geprobeerd.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:37 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Stijldansen is zó leuk!
Of nouja, vooral latindansen! Lekker soepel in de heupjes, snel met de voeten... jammer dat ik altijd van die stomme danspartners had. "Afdansen" met de mooiste jongen van de dansschool was dan wel weer leuk
Wees blijquote:Op woensdag 3 december 2008 20:37 schreef Sirolf het volgende:
Toch grappig, zowel Domien als ik zijn vandaag dus ruim ouder ingeschat dan we werkelijk zijn (ik ben ook 20, maar werd vandaag door een studiegenoot geschat op 22/23 jaar...).
gelukkig niet....dan hield ik geen tenen overquote:Op woensdag 3 december 2008 20:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nog iets waar je vriend niet aan wil beginnen?
Ik na zilver... had ook geen danspartner meer...quote:Op woensdag 3 december 2008 20:38 schreef Noortje. het volgende:
Ik had geen partner met stijldansen, dus ben na Brons gestopt.
Dat is een leuke speakerset. Ik heb zelf ook een Logitech set maar dan de X-530.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:36 schreef Mark336 het volgende:
![]()
![]()
Zekersquote:Op woensdag 3 december 2008 20:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is een leuke speakerset. Ik heb zelf ook een Logitech set maar dan de X-530.
Ik hoefde pas bij Topklasse een partner te hebben. Maar ik was toen al gestopt omdat ik er niets meer aan vond.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:40 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik na zilver... had ook geen danspartner meer...
(maar wel zilver met lof afgedanst met die yummie gast! Samen een erotische rumba...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |