beterschap!quote:Op woensdag 3 december 2008 20:53 schreef Sersjee het volgende:
Ik ga m'n nest in duiken, hopelijk voel ik me morgenochtend wat beter.
Prettige avond verder
Daar heb ik nooit last van!quote:Op woensdag 3 december 2008 20:58 schreef muisje-eliza het volgende:
ik ben 30, nogsteeds word er bij sommige koffiesjops gevraagd naar mn id
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu ook op de mijne.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ow, nee, was op m'n eigen iTunesFM. Wilde het ff met de FOK!gemeenschap delen. Dit prachtige chanson.
Hahahaha! Ja, ik zag een gemiste oproep toen ik wakker werd en heb het toen meteen gecheckt. Wát een wackoquote:Op woensdag 3 december 2008 20:49 schreef Mark336 het volgende:
[..]
"Is Domien nog in de house? Ja nou eigenlijk sinds '88, toen natuurlijk de Summer of Love was sindsdien is hij helemaal into the house"
Kom ik aan met mijn 5 jaar oude computerboxen (maar ze werken nog steeds goedquote:Op woensdag 3 december 2008 21:00 schreef Noortje. het volgende:
Kom ik aan met mijn 20 jaar oude computerboxjes en 10 jaar oude stereo die ik van mijn zus heb gejat omdat mijne naar de kloten is.
Ik moet het doen met de built-in speakers van mn laptop en een 7 jaar oude stereo. Ik heb wel een snoer van mn laptop naar mn radio liggen, maar het stekkertje daarvan is kapot. Als ik het geluid van mn laptop via de stereo afspeel, komt er maar geluid uit 1 van de boxen.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:00 schreef Noortje. het volgende:
Kom ik aan met mijn 20 jaar oude computerboxjes en 10 jaar oude stereo die ik van mijn zus heb gejat omdat mijne naar de kloten is.
Mja, is een heel ander idee he, zo'n set of die van mn vriendquote:Op woensdag 3 december 2008 20:59 schreef Marc63 het volgende:
Mn broertje heeft deze voor een heel goedkoop prijsje kunnen krijgen. Vriend van hem had zo'n set gekocht en er ging al vrij snel een snoertje kapot. Hij dat snoertje opsturen naar Logitech, kreeg hij een complete set terug
Maar was je al een keer door die wacko gebeld dan? Want zoiets zei ze "Ja maar hij wil er niet serieus op ingang (ik heb geen flauw idee waarom hoorquote:Op woensdag 3 december 2008 21:02 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Hahahaha! Ja, ik zag een gemiste oproep toen ik wakker werd en heb het toen meteen gecheckt. Wát een wacko
Zo'n set kun je gewoon op je radio, tv, computer, dvd-speler, mp3-speler of whatever aansluiten. Als er maar een uitgang voor speakers of een koptelefoon aan het apparaat zit.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:03 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Mja, is een heel ander idee he, zo'n set of die van mn vriend
Haha! Wie zet Hugo ff aan het werk? Voordat Michiel terug is natuurlijkquote:Op woensdag 3 december 2008 21:05 schreef Jannekje7 het volgende:
What's that comming over the hill, is that a monster? badeend? BABY!
Die van jou bedoel je?quote:Op woensdag 3 december 2008 21:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zo'n set kun je gewoon op je radio, tv, computer, dvd-speler, mp3-speler of whatever aansluiten. Als er maar een uitgang voor speakers of een koptelefoon aan het apparaat zit.
Via een S/P Dif (en dus via Toslink) klinkt het 300x mooier! Glasvezel is veel helderder geluidquote:Op woensdag 3 december 2008 21:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zo'n set kun je gewoon op je radio, tv, computer, dvd-speler, mp3-speler of whatever aansluiten. Als er maar een uitgang voor speakers of een koptelefoon aan het apparaat zit.
Jaa, fucking hell, die kabels die hier liggen kosten ook echt knáken!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:08 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Via een S/P Dif (en dus via Toslink) klinkt het 300x mooier! Glasvezel is veel helderder geluid
Dat is me allemaal veel te technisch. Snap er de ballen van.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:08 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Via een S/P Dif (en dus via Toslink) klinkt het 300x mooier! Glasvezel is veel helderder geluid
H2O, water, vuur, omkeren en draaien naar zes toe.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:08 schreef Mark336 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |