Ja ik weet het. Vandaag zijn de eerste kaarten al verkocht, maar dan moest je je hebben aangemeld bij Live Nation. Ben er nog niet over uit of ik ga of niet. September is ook nog zo ver weg. Misschien heb ik tegen die tijd Amsterdam al wel verlaten en verruilt voor Nijmegen... maar die kans is klein.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:35 schreef on_air het volgende:
[..]
Volgend jaar september is Coldplay er weer. Vrijdag start de verkoop.
Knip, ik heb je.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:36 schreef DiedjeeJ het volgende:
'n Knip met de vingers, en hij was vol.
quote:Op woensdag 3 december 2008 18:36 schreef Mark336 het volgende:
Nu tel ik eindelijk pas echt mee (ofzo)
Schartje is mijn bijnaam.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:37 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Komt wel goed schatje![]()
Ik moet echt stoppen met die opmerking
[..]
Gratis video-editing programma's... Windows Movie Maker?quote:Op woensdag 3 december 2008 18:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Adobe Premiere Pro CS3
Of Magix Music Maker 2006 (ook voor video's). Heb helaas geen freeware voor je
Zie jij Jack Bauer ooit etenquote:Op woensdag 3 december 2008 18:38 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Vooruit. 'n Redder kan niet op 'n lege maag werken.
Milow = coolquote:Op woensdag 3 december 2008 18:37 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Komt wel goed schatje![]()
Ik moet echt stoppen met die opmerking
[..]
Heb de video als mpeg4. Moet even een avi zien te maken of scoren.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gratis video-editing programma's... Windows Movie Maker?
quote:Op woensdag 3 december 2008 18:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gratis video-editing programma's... Windows Movie Maker?
Milow = zeikmuziekquote:
Echt niet hoorquote:Op woensdag 3 december 2008 18:39 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je bent alleen 1 ding vergeten: http://www.3fmfan.nl/page/forum
Het lijkt nu alsof Milow alleen maar rap nummers kan coveren.. wat was de laatste plaat van Milow zelf eigenlijkquote:
Volgens mij stond dat filmpje 2 weken geleden al op Rudy's weblog.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:44 schreef -Hans- het volgende:
3FM-dj Rudy Mackay maakt nummer voor Serious Request
, http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=7937
Steen,papier,schaarquote:Op woensdag 3 december 2008 18:44 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik zag die schaar niet aankomen.
Geen idee.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:45 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Het lijkt nu alsof Milow alleen maar rap nummers kan coveren.. wat was de laatste plaat van Milow zelf eigenlijk?
Of je hebt de kaarten en is het weer een top verrassing in september.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Vandaag zijn de eerste kaarten al verkocht, maar dan moest je je hebben aangemeld bij Live Nation. Ben er nog niet over uit of ik ga of niet. September is ook nog zo ver weg. Misschien heb ik tegen die tijd Amsterdam al wel verlaten en verruilt voor Nijmegen... maar die kans is klein.
Paar jaar geleden wilde ik nog niets liever als Amsterdam verlaten, maar dat is ook al wel weer een beetje bij gedraaid.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:47 schreef on_air het volgende:
[..]
Of je hebt de kaarten en is het weer een top verrassing in september.
En Amsterdam verlaten.
Ik ben bang dat 't Kate, Gabriella of Nikki gaat worden..quote:Op woensdag 3 december 2008 18:47 schreef -Hans- het volgende:
Ja hoor... de nieuwe Megahit is dus Love Lockdown. Althans, dat zou mij niets verbazen.
Nikkiquote:Op woensdag 3 december 2008 18:51 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik ben bang dat 't Kate, Gabriella of Nikki gaat worden..
Uiteraard.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:48 schreef -Hans- het volgende:
Doe mij maar die van Sander ! Fleet Foxes
quote:
Hoop het nietquote:Op woensdag 3 december 2008 18:51 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik ben bang dat 't Kate, Gabriella of Nikki gaat worden..
quote:Op woensdag 3 december 2008 18:51 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Ik zit aan de chocolade-mousse.. Hoe stoer is dat?
En daarvoor Pizza, leuke combinatie tochquote:
Gaat een vervelende week worden als dat ding (Love Lockdown) inderdaad de nieuwe Megahit is.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:54 schreef DiedjeeJ het volgende:
Love Lockdown!!![]()
Nu maar hopen dat Domien de Fleet Foxes nog gaat draaien.
Dat ga ik echt niet trekken... Het nummer is totaal niet verkeerd, maar je hebt hem gewoon al heel vaak gehoord..quote:Op woensdag 3 december 2008 18:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gaat een vervelende week worden als dat ding (Love Lockdown) inderdaad de nieuwe Megahit is.
Precies, dat ding is weken geleden ook al Superclip geweest bij TMF. Kan het me haast niet voorstellen dat het de nieuwe Megahit is. Ding is al weken uit.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:58 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Dat ga ik echt niet trekken... Het nummer is totaal niet verkeerd, maar je hebt hem gewoon al heel vaak gehoord..
Ik denk niet dat ze zo snel na de plaat van M.I.A. weer zo'n "hate it, or love it"-plaat MH maken.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gaat een vervelende week worden als dat ding (Love Lockdown) inderdaad de nieuwe Megahit is.
Ik ben het nu heel erg met je eensquote:Op woensdag 3 december 2008 18:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het had gescheeld als je gewoon "Ik ben moe" had getypt. Scheelt je 2x de punt intoetsen en 2x shiftquote:
quote:Vanavond klaart het flink op en landinwaarts sterven de buien uit. Lokaal ontstaat vannacht een enkele mistbank. In het binnenland gaat het licht vriezen en kan het vooral op lokale wegen glad worden. In de loop van de nacht neemt van het westen uit de hoge bewolking toe. De wind wordt zuidelijk, zwak, kracht 2, en neemt later in de nacht toe tot matig, kracht 3. Langs de kust is de wind west tot zuidwest, matig, kracht 3 of 4.
Nah, ik maak het mezelf graag moeilijkquote:Op woensdag 3 december 2008 19:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het had gescheeld als je gewoon "Ik ben moe" had getypt. Scheelt je 2x de punt intoetsen en 2x shift
Goedeavond!quote:
Huh? Heeft Michiel Domien's account gehackt?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:07 schreef DomienVerschuuren het volgende:
HIIIIIJAAAHOOOOORRRR!!
Geloof dat ik de 18e bij de Ster reclame awards ben...quote:Op woensdag 3 december 2008 18:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Paar jaar geleden wilde ik nog niets liever als Amsterdam verlaten, maar dat is ook al wel weer een beetje bij gedraaid.
Ga je trouwens 18 december nog Desmetten? Song van het Jaar met Michiel, Eric en Annemieke
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:11 schreef Sersjee het volgende:
Goedenavond![]()
Koorts en last van m'n maag![]()
Ik wil niet ziek worden, want morgen is de Sinterklaasviering bij ons op de club en da's te grappig om te missen.
quote:Warning: simplexml_load_file(http://weblog.michielveenstra.nl/angrylog/xml_lastlogs/0/5/) [function.simplexml-load-file]: failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 502 Proxy Error in /d/kumu-app/ro/09/ap/www.metmichiel.nl/pages/frontmodules/weblog.class.php on line 304
Warning: simplexml_load_file() [function.simplexml-load-file]: I/O warning : failed to load external entity "http://weblog.michielveenstra.nl/angrylog/xml_lastlogs/0/5/" in /d/kumu-app/ro/09/ap/www.metmichiel.nl/pages/frontmodules/weblog.class.php on line 304
Fatal error: Call to a member function children() on a non-object in /d/kumu-app/ro/09/ap/www.metmichiel.nl/pages/frontmodules/weblog.class.php on line 309
Oh, dat bedoelde ik nietquote:Op woensdag 3 december 2008 19:12 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Human ligt hier donkergrijs in de kast.
quote:
quote:
Wist niet eens dat dat een PHP functie wasquote:Fatal error: Call to a member function children()
Ja lekkerquote:
Ook de angrylogs liggen platquote:Op woensdag 3 december 2008 19:15 schreef -Hans- het volgende:
MetMichiel site is volgens mij zwaar overbelast.
Hij doet het weer!quote:
Kapot.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:17 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Screenshotje uit het MetMichielDatacenter
[ afbeelding ]
Ooooh, op die fiets.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, dat bedoelde ik niet
Het ging om
[..]
[..]
Geloof je direct. Heb me er niet in verdiept. De dresscode is het enige wat me boeit; Black Tie.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:12 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Maar wat zijn in godsnaam de Ster reclame awards heet dat niet Gouden Loekie ofzo?
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/zoeken?zoekop=titel&opdracht=kidsquote:Op woensdag 3 december 2008 19:18 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ja lekker![]()
Zeg, ligt het aan mij, of is Kids al een tijdje niet gedraaid?
On_air in een galajurk... ik verwacht nu wel foto's.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:20 schreef on_air het volgende:
[..]
Geloof je direct. Heb me er niet in verdiept. De dresscode is het enige wat me boeit; Black Tie.
Zeg oplichter, sinds wanner draait metmichiel.nl op een counterstrike serverquote:Op woensdag 3 december 2008 19:17 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Screenshotje uit het MetMichielDatacenter
[ afbeelding ]
Ik zou volledig naakt gaan met slechts een zwarte stropdas om.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:20 schreef on_air het volgende:
[..]
Geloof je direct. Heb me er niet in verdiept. De dresscode is het enige wat me boeit; Black Tie.
In dat geval verwacht ik niet alleen foto's, dan eis ik foto's.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zou volledig naakt gaan met slechts een zwarte stropdas om.
Poppenkast
Ligt dus niet aan mij helaasquote:Op woensdag 3 december 2008 19:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/zoeken?zoekop=titel&opdracht=kids
In plaats daarvan wordt behoorlijk wat crap gedraaid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |