Precies, dat ding is weken geleden ook al Superclip geweest bij TMF. Kan het me haast niet voorstellen dat het de nieuwe Megahit is. Ding is al weken uit.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:58 schreef Mark336 het volgende:
[..]
Dat ga ik echt niet trekken... Het nummer is totaal niet verkeerd, maar je hebt hem gewoon al heel vaak gehoord..
Ik denk niet dat ze zo snel na de plaat van M.I.A. weer zo'n "hate it, or love it"-plaat MH maken.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gaat een vervelende week worden als dat ding (Love Lockdown) inderdaad de nieuwe Megahit is.
Ik ben het nu heel erg met je eensquote:Op woensdag 3 december 2008 18:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gaat een vervelende week worden als dat ding (Love Lockdown) inderdaad de nieuwe Megahit is.
Het had gescheeld als je gewoon "Ik ben moe" had getypt. Scheelt je 2x de punt intoetsen en 2x shiftquote:
quote:Vanavond klaart het flink op en landinwaarts sterven de buien uit. Lokaal ontstaat vannacht een enkele mistbank. In het binnenland gaat het licht vriezen en kan het vooral op lokale wegen glad worden. In de loop van de nacht neemt van het westen uit de hoge bewolking toe. De wind wordt zuidelijk, zwak, kracht 2, en neemt later in de nacht toe tot matig, kracht 3. Langs de kust is de wind west tot zuidwest, matig, kracht 3 of 4.
Nah, ik maak het mezelf graag moeilijkquote:Op woensdag 3 december 2008 19:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het had gescheeld als je gewoon "Ik ben moe" had getypt. Scheelt je 2x de punt intoetsen en 2x shift
Goedeavond!quote:
Huh? Heeft Michiel Domien's account gehackt?quote:Op woensdag 3 december 2008 19:07 schreef DomienVerschuuren het volgende:
HIIIIIJAAAHOOOOORRRR!!
Geloof dat ik de 18e bij de Ster reclame awards ben...quote:Op woensdag 3 december 2008 18:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Paar jaar geleden wilde ik nog niets liever als Amsterdam verlaten, maar dat is ook al wel weer een beetje bij gedraaid.
Ga je trouwens 18 december nog Desmetten? Song van het Jaar met Michiel, Eric en Annemieke
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:11 schreef Sersjee het volgende:
Goedenavond![]()
Koorts en last van m'n maag![]()
Ik wil niet ziek worden, want morgen is de Sinterklaasviering bij ons op de club en da's te grappig om te missen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |