Vlak voor ik af zou gaan dansen voor zilver kreeg ik Pfeiffer, dus dat ging niet door. Maar weet er nog maar weinig van, vond het wel leuk!quote:Op woensdag 3 december 2008 20:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb zelfs ergens een Goud-diploma liggen. Ik kan er alleen helemaal niets meer van. Tijdje geleden nog een paar passen geprobeerd.
Heb je dat al of ben je dat nog van plan om te gaan doen?quote:Op woensdag 3 december 2008 20:42 schreef Mark336 het volgende:
[..]
ZekersAlleen het wordt pas bruut als je er twee tegelijk aansluit
Ik ookquote:Op woensdag 3 december 2008 20:44 schreef Maricha het volgende:
[..]
Vlak voor ik af zou gaan dansen voor zilver kreeg ik Pfeiffer, dus dat ging niet door. Maar weet er nog maar weinig van, vond het wel leuk!
"Is Domien nog in de house? Ja nou eigenlijk sinds '88, toen natuurlijk de Summer of Love was sindsdien is hij helemaal into the house"quote:Op woensdag 3 december 2008 20:44 schreef Mark336 het volgende:
Een of andere domme idioot die voor "de heer Verschuuren" belt
Aan het begin denk je misschien "WTF?" Maar het wordt leuk hoor beloofd
Lijkt mij persoonlijk wel een beetje overkill, maar wel lachen als je kamer helemaal is volgebouwd met Z-5500 speakers.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:47 schreef Mark336 het volgende:
Een vriendje van me heeft dat gedaan.. Maar die heeft geld te veel ofzo.. 300 euro per stuk die setjes :S
Ik geloof dat ik hier véél duurdere apparatuur heb staan....quote:Op woensdag 3 december 2008 20:47 schreef Mark336 het volgende:
Een vriendje van me heeft dat gedaan.. Maar die heeft geld te veel ofzo.. 300 euro per stuk die setjes :S
Ik ben maar een arm studentjequote:Op woensdag 3 december 2008 20:50 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik hier véél duurdere apparatuur heb staan....
Nee, weet ik wel zeker...
Zelf geen verstand van, maar vriendje is érg dol op goed geluid!
Beterschap! Trustenquote:Op woensdag 3 december 2008 20:53 schreef Sersjee het volgende:
Ik ga m'n nest in duiken, hopelijk voel ik me morgenochtend wat beter.
Prettige avond verder
Ow, nee, was op m'n eigen iTunesFMquote:
Laat dan een baard of snor staan, dan lijk je meteen stukken ouder.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Wees blij
Ik krijg opmerkingen als: "Heb jij een rijbewijs, ben je al 18 dan?"
Beterschap!quote:Op woensdag 3 december 2008 20:53 schreef Sersjee het volgende:
Ik ga m'n nest in duiken, hopelijk voel ik me morgenochtend wat beter.
Prettige avond verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |