Waar blijkt dat uit?quote:Op woensdag 31 december 2008 13:28 schreef capricia het volgende:
Want de 100K garantie van DNB verloopt in september 2009...
Weet ik, doe ik ook.quote:Op woensdag 31 december 2008 12:57 schreef Essebes het volgende:
[..]
Je hebt echter tot 10 dagen nadat deze verlenging automatisch is gebeurt om alsnog op te zeggen (bij CE dus).
Ik zet de datum gewoon in de kalender, een weekje vooraf, dan kan ik het niet vergeten :-)
De aangepaste garantieregeling is voor 1 jaar. Dat blijkt uit het feit dat bos gezegd heeft dat deze regeling voor 1 jaar is. Ze kunnen natuurlijk altijd volgend besluiten om de garantie te verlagen/verhogen/behouden.quote:
Begin oktober 2008 is die regeling voor 1 jaar afgekondigd.quote:
Het vetgedrukte deel klopt niet, in Europees verband is een minimum van 50k afgesproken.quote:Op woensdag 31 december 2008 15:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Begin oktober 2008 is die regeling voor 1 jaar afgekondigd.
Dus hij loopt af in september 2009.
Just to be sure![]()
Wat daarna precies gaat gebeuren is nu nog onduidelijk. In het slechtste geval gaan we weer terug naar die 20K regeling voor eeen paar maanden.
edit: Oh, zie nu pas dat het al beantwoord is.![]()
Bedankt voor de tipquote:Op woensdag 31 december 2008 10:05 schreef Aether het volgende:
Tip: vandaag is de laatste dag dat Credit Europe 6% geeft op 6, 9 en 12 maanden deposito's.
totaal geen last van.quote:Op dinsdag 30 december 2008 12:13 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik heb al een tijdje een OHRA maandspaarrekening, en had daar eens wat van willen opnemen... Echter, de site is supertraag, minuten wachten er klik, en uiteindelijk komt er een foutmelding. M.a.w.: geld opnemen is niet mogelijk!
Hoe zijn de ervaringen hiermee?
Zeker kan dit, dat is zelfs aan te raden. Hou er echter rekening mee dat het gaat om een maximum van ¤ 100.000 per persoon, per instelling. Als je twee rekeningen bij dezelfde bank (of twee banken die samen een vergunning hebben) hebt, dan blijft die ¤ 100.000 van kracht. Op elke rekening ¤ 100.000 zetten heeft in zo'n geval geen zin, je moet het echt bij verschillende instellingen onderbrengen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:54 schreef F04 het volgende:
Als je veel ¤¤¤ hebt is het vast ook een mogelijkheid om deze over verschillende deposito's te verdelen?. Dit vanwege die 100k garantie.
Check! Mijn CEB rente is ook binnen: ¤ 1114,53quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:35 schreef Asgard het volgende:
Trouwens ook nog rente gekregen op een deel van mn geld bij CEB. 55 euro![]()
Naja, zover ik weet heeft Jaap Ameszquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:54 schreef F04 het volgende:
Als je veel ¤¤¤ hebt is het vast ook een mogelijkheid om deze over verschillende deposito's te verdelen?. Dit vanwege die 100k garantie.
mijn rente is nog geen 1100 euro maar ben er wel blij meequote:Op donderdag 1 januari 2009 19:07 schreef SeLang het volgende:
[..]
Check! Mijn CEB rente is ook binnen: ¤ 1114,53![]()
Dat red ik niet eens als ik meerdere jaren optelquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:07 schreef SeLang het volgende:
[..]
Check! Mijn CEB rente is ook binnen: ¤ 1114,53![]()
quote:Wij hebben uw opdracht ontvangen, deze wordt uiterlijk de volgende werkdag verwekt. U kunt uw opdrachten bekijken onder "Opdrachtenoverzicht".
De rest zal wel snel volgen ben ik bangquote:Op donderdag 1 januari 2009 21:10 schreef Murray het volgende:
Heeft Alex de rente verlaagd van 4% naar 3,75%?
Daarom heb ik het ook vastgezet, dit viel te verwachten. Dus voor de mensen die hun geld voor langere tijd kunnen missen: ga er nu voor.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:50 schreef SeLang het volgende:
[..]
De rest zal wel snel volgen ben ik bang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |