Makkelijkste is om op 1 rekening verschillende potjes te maken. Dat kan eenvoudig binnen de internetapplicatie van MoneYou.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:47 schreef Maria2.0 het volgende:
Dyna, ik heb eigenlijk nooit stilgestaan bij de rentes. Heel dom, ik weet het. Maargoed, berouw komt na de zonde he?
Opzich zou het dus voor mij aan te raden zijn om gewoon een 2e rekening te openen bij Moneyou? Of kan dit niet?
Het kan zijn dat de post vertraagd is vanwege de feestdagen. Maar in dit geval zou ik gewoon even een nieuwe sturen naar hun adres.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:26 schreef Wexy het volgende:
Een rekeningnummer wijzigen bij Credit Europe is niet makkelijk.
Eerst een mail gestuurd omdat ik nergens zie staan hoe het moest.
Krijg ik mail terug dat het per brief moet. Antwoordnummer (das wel netjes)
Bel ik op vandaag omdat ik nog steeds niets gewijzigd zie na 2 week. Zeggen ze dat de brief niet binnen is gekomen.
Tuurlijk dat kan gebeuren, maar ik vind het knap dat Centraal Beheer de brief wel heeft gekregen en ik die samen in de brievenbus heb gegooid.
heb ik uiteraard ook gedaanquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:43 schreef hp38guser het volgende:
[..]
Het kan zijn dat de post vertraagd is vanwege de feestdagen. Maar in dit geval zou ik gewoon even een nieuwe sturen naar hun adres.
Volgens hun site is het allebei vanaf ¤ 5.000.quote:Op maandag 29 december 2008 13:29 schreef hp38guser het volgende:
Voor een rentecertificaat heb je een hogere inleg nodig.
Voor 1 jaar is het 5%, zowel voor rentecertificaat als termijndeposito. Da's wel ietsje minder dan de alloctone banken, maar zeker niet slecht.quote:Het 2 jaren certificaat van de Postbank levert 3,3% rente op. Je laat dus bijna 2,5% rente liggen in vergelijking met andere banken.
Dat is dan een beetje jammer, want ik zit nog steeds op me geld van icesave te wachten... Dan maar in het volgende jaar het voor 5,5% vastzetten.quote:Op woensdag 31 december 2008 10:05 schreef Aether het volgende:
Tip: vandaag is de laatste dag dat Credit Europe 6% geeft op 6, 9 en 12 maanden deposito's.
Waar zie je dat? Ik zie maximaal 5,75%quote:Op woensdag 31 december 2008 10:05 schreef Aether het volgende:
Tip: vandaag is de laatste dag dat Credit Europe 6% geeft op 6, 9 en 12 maanden deposito's.
Ze adverteren er niet mee (en alleen voor bestaande klanten). Je moet inloggen en een nieuwe deposito aanmaken (met een van deze looptijden), dan zie je het percentage. ‘Actie’ was tot 20 november (IIRC) maar is stilzwijgend verlengd.quote:Op woensdag 31 december 2008 10:26 schreef SeLang het volgende:
[..]
Waar zie je dat? Ik zie maximaal 5,75%
Okee ik zie het nu ookquote:Op woensdag 31 december 2008 10:35 schreef Aether het volgende:
[..]
Ze adverteren er niet mee (en alleen voor bestaande klanten). Je moet inloggen en een nieuwe deposito aanmaken (met een van deze looptijden), dan zie je het percentage. ‘Actie’ was tot 20 november (IIRC) maar is stilzwijgend verlengd.
Inderdaad. Dit percentage krijg je pas vanaf 5 jaar bij NIBC.quote:Op woensdag 31 december 2008 10:55 schreef SeLang het volgende:
[..]
Okee ik zie het nu ook
Dat is best een goede deal, want de rente zal in 2009 wel gaan dalen.
Op het forum spaarinformatie.nl had iemand gebeld en hem werd verteld dat het zeer zeker was dat de actie niet verder verlengd zal worden.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:05 schreef secondant het volgende:
Maar als de actie is verlengd hoe weet je dan dat deze vandaag gaat aflopen?
goede tip, heb er net nog ff een geopend, voor 6 maanden. Kort genoeg om flexibel te blijven.quote:Op woensdag 31 december 2008 10:05 schreef Aether het volgende:
hmm, zal vanmiddag wel post hebben dat mijn rekening geopend is, maar voor 400e zo'n ding openen schiet ook niet opquote:Op woensdag 31 december 2008 10:05 schreef Aether het volgende:
Heb het antwoord zelf al gevondenquote:Op woensdag 31 december 2008 11:31 schreef secondant het volgende:
Loopt een deposito van CEB automatisch af na de periode of moet je dat zelf in de gaten houden?
Moet je helaas zelf in de gaten houden. Anders wordt er een nieuwe aangemaakt met de zelfde looptijd en het dan geldende percentage.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:31 schreef secondant het volgende:
Loopt een deposito van CEB automatisch af na de periode of moet je dat zelf in de gaten houden?
Nee.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:32 schreef Asgard het volgende:
Kan je op die deposito's ook tussendoor bij storten?
Minimum depositobedrag is ¤ 2.500 bij CED.quote:Op woensdag 31 december 2008 11:33 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
hmm, zal vanmiddag wel post hebben dat mijn rekening geopend is, maar voor 400e zo'n ding openen schiet ook niet op
Je hebt echter tot 10 dagen nadat deze verlenging automatisch is gebeurt om alsnog op te zeggen (bij CE dus).quote:Op woensdag 31 december 2008 11:40 schreef Aether het volgende:
[..]
Moet je helaas zelf in de gaten houden. Anders wordt er een nieuwe aangemaakt met de zelfde looptijd en het dan geldende percentage.
Heb je een en/of rekening?quote:Op woensdag 31 december 2008 13:18 schreef secondant het volgende:
hopa ff twee aangemaakt bij CEB
5k voor 6 maanden
25k voor 12 maanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |