Jaaa dat wil ik ook wel, maar dat kan nietquote:Op woensdag 3 december 2008 12:04 schreef Crazy-p het volgende:
straks maar mooi met een film in bed gaan liggen
Jammer dat wij in Europa het met niet menselijke tegenstanders moesten doenquote:
Dat wel. maar vroegah was dat nog coolquote:Op woensdag 3 december 2008 12:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat wel.. maar t was wel een moeilijke game
Jaaahquote:Op woensdag 3 december 2008 12:12 schreef Runx het volgende:
ik vond Super Ghouls 'n Ghosts ook altijd heel moeilijkkwam nooit verder dan de eerste lvl
Jat gewoon werk van anderenquote:Op woensdag 3 december 2008 12:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jaaa dat wil ik ook wel, maar dat kan nietik moet eerst mijn portfolio klaar hebben voor school
![]()
dus ben druk foto's aan het zoeken
ja joh had contra humans?quote:Op woensdag 3 december 2008 12:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jammer dat wij in Europa het met niet menselijke tegenstanders moesten doen
quote:
ja echt hé , ik kwam niet verder dan dat wanneer die grote golven er kwamen en je op zo'n platform moest staan en springenquote:Op woensdag 3 december 2008 12:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
JaaahWat een graftakken spel was dat
En was je eindelijk bij de eindbaas... mocht je weer opnieuw gaan beginnen
Weer je medicijnen vergeten?quote:Op woensdag 3 december 2008 12:17 schreef crazy987 het volgende:
damens en he... he kijk een vogelWHIEEEEEEEEE
euhh..
jongens en meis.... oohh een treinYEEEEHAAAAAAA
....
met trots presen..... WOW WAT EEN MOOIE WOLK![]()
ehhh....
hey een auto VROAAAAAAAAAAHHHHHH![]()
![]()
![]()
![]()
VROEM VROEM VROEM![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.......
.......
juist...
Crazy987 dus
VROAAAAAAAHHH |_muur_| KEDENG
*zoekt naar Hotrod op google*quote:Op woensdag 3 december 2008 12:14 schreef MaleDuck het volgende:
Ach het eerste spel wat ik echt veel gespeeld heb was Hotrod op de pc, we hadden toen volgens mij een 386... en die paste precies op een schijfje
Jupsquote:Op woensdag 3 december 2008 12:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja joh had contra humans?
die vlammenwerper vond ik vet!!
Whehehe dat was zeker een klote stukquote:Op woensdag 3 december 2008 12:16 schreef Runx het volgende:
[..]
ja echt hé , ik kwam niet verder dan dat wanneer die grote golven er kwamen en je op zo'n platform moest staan en springen, maar opzich wel een leuke game had wel paar checkpoint in gemogen idd
Doe eens een trein naquote:Op woensdag 3 december 2008 12:17 schreef crazy987 het volgende:
damens en he... he kijk een vogelWHIEEEEEEEEE
euhh..
jongens en meis.... oohh een treinYEEEEHAAAAAAA
....
met trots presen..... WOW WAT EEN MOOIE WOLK![]()
ehhh....
hey een auto VROAAAAAAAAAAHHHHHH![]()
![]()
![]()
![]()
VROEM VROEM VROEM![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.......
.......
juist...
Crazy987 dus
VROAAAAAAAHHH |_muur_| KEDENG
volgens mij is dat zelda!quote:Op woensdag 3 december 2008 12:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jups
Contra
[ afbeelding ]
Probotector
[ afbeelding ]
Ik zou ook niet weten wat het is...quote:Op woensdag 3 december 2008 12:18 schreef Moozzie het volgende:
[..]
*zoekt naar Hotrod op google*
Omg dat doet me denken aan een heel vet spel voor de pc wat ik niet meer kan achterhalen welke.
Dan reed je ook in allerlei auto's in een gebiedje en kon je 'weapons' oprapen en die op elkaar afvuren zodat de ander dus stuk ging. Ook had elke auto een eigen super weapon en op de voorkant van het hoesje stond een soort ijskarretje met een clown erop (wat ook een lastige tegenstander was)
Ben de naam van het spel vergeten
There. Fixed.quote:Op woensdag 3 december 2008 12:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]dude me eigen werk is goed genoeg...maar ik heb niet zo heel sterk helemaal niet gearchiveerd en ik heb duizenden foto's
Kut... mag niet linken naar die websitequote:
Neequote:Op woensdag 3 december 2008 12:20 schreef Rossdale het volgende:
Kent iemand deze nog?
[ afbeelding ]
Die en Indiana Jones and the Fate of Atlantis zijn zonder twijfel mijn favo retro-games
TJOEKETJOEKETJOEKETJOEKETJOEKEquote:
Geweldig spelquote:Op woensdag 3 december 2008 12:22 schreef MaleDuck het volgende:
Owja Micro Machines, racen met kleine auto's op een biljarttafel enzo..
Is dat die hele droge voetbalgame waar je er van bovenaf op kijkt?quote:Op woensdag 3 december 2008 12:21 schreef MaleDuck het volgende:
Ik heb sensible soccer ook veel gespeeld, paste ook nog op een schijfje...
yup, vond altijd wel grappig als je armor kapot was stond je daar in je boxerquote:Op woensdag 3 december 2008 12:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehe dat was zeker een klote stuk
Er was eens een soccer op de nes of snes, en dan als de keeper uittrapte moest je een speler op de middenstip hebben, die maakte vervolgens een omhaal en goalquote:Op woensdag 3 december 2008 12:21 schreef MaleDuck het volgende:
Ik heb sensible soccer ook veel gespeeld, paste ook nog op een schijfje...
doe eens gek, doe een autio naquote:Op woensdag 3 december 2008 12:22 schreef Crazy-p het volgende:
serieus nog minder concentratie vermogen dan een dubbeltje
Wat goedquote:Op woensdag 3 december 2008 12:22 schreef crazy987 het volgende:
[..]
TJOEKETJOEKETJOEKETJOEKETJOEKE![]()
![]()
PWEEP PWEEEEEEEEEEP![]()
![]()
![]()
TJOEKETJOEKETJOEKETJOEKE![]()
hey een vogels
SPLETSCH
yaaaaaaay![]()
![]()
Ja, met die hele kleine mannetjes waarbij het moeilijk richten was...quote:Op woensdag 3 december 2008 12:22 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Is dat die hele droge voetbalgame waar je er van bovenaf op kijkt?
En dat laatste platform stond net iets verder weg dan verwachtquote:Op woensdag 3 december 2008 12:23 schreef Runx het volgende:
[..]
yup, vond altijd wel grappig als je armor kapot was stond je daar in je boxerdie draken die vuurballen spuugden was ook zeer kut
ja daarom haalde ik hem nietquote:Op woensdag 3 december 2008 12:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dat laatste platform stond net iets verder weg dan verwacht
overdosis cafeinepillen ofzo?quote:Op woensdag 3 december 2008 12:23 schreef crazy987 het volgende:
[..]
doe eens gek, doe een autio na![]()
VROAAAAAAAHHHHH
die vogels zjin nu platquote:
Lemmings heb ik nog gespeeld op een (volgens mij) Philips consolequote:Op woensdag 3 december 2008 12:25 schreef Runx het volgende:
[..]
ja daarom haalde ik hem niet
oja en lemmings heb ik ook veel gespeeld
lemmings... heerlijk die mannetjes...quote:Op woensdag 3 december 2008 12:25 schreef Runx het volgende:
[..]
en zoals gisteren al zei Worms 2d , de 3d vond ik echt te bagger
heb er pas 2 opquote:
Jammer dan er zijn nog meer volgensquote:Op woensdag 3 december 2008 12:25 schreef crazy987 het volgende:
[..]
die vogels zjin nu plat![]()
![]()
![]()
!!!!1111EINZEINZEINZ
lemmings, geweldig.quote:Op woensdag 3 december 2008 12:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
lemmings... heerlijk die mannetjes...
Lemmings was super jaquote:Op woensdag 3 december 2008 12:25 schreef Runx het volgende:
[..]
en zoals gisteren al zei Worms 2d , de 3d vond ik echt te bagger
eet smakelijkquote:Op woensdag 3 december 2008 12:27 schreef MaleDuck het volgende:
maar voor mij weer etenstijd...
eetse...
Ik ken wel zo'n football game op de NES volgens mij waarbij elk land zn speciale move had, wat dan bijna altijd een doelpunt was...Ben de naam alleen vergeten.quote:Op woensdag 3 december 2008 12:23 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Er was eens een soccer op de nes of snes, en dan als de keeper uittrapte moest je een speler op de middenstip hebben, die maakte vervolgens een omhaal en goal
Te makkelijk
Allen op hard pwnde de computer ook met dat soort truukjes
Ik moet nog halenquote:Op woensdag 3 december 2008 12:27 schreef MaleDuck het volgende:
eetse...
Ik zal um thuis een binnenhalenquote:Op woensdag 3 december 2008 12:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
http://www.dosgamesarchive.com/download/game/87
Bon apetitquote:Op woensdag 3 december 2008 12:27 schreef MaleDuck het volgende:
eetse...
hehequote:Op woensdag 3 december 2008 12:28 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik ken wel zo'n football game op de NES volgens mij waarbij elk land zn speciale move had, wat dan bijna altijd een doelpunt was...Ben de naam alleen vergeten.
Met de 1e Fifa soccer had je die bug met je speler die voor de keeper moest gaan staan als 'ie uitschoot. Dan schoot 'ie tegen jou en dan rolde de bal 't doel in. Makkelijk scoren zo
ey ramtin,quote:
klopt, ik was echt heel ver, elke keer die lvl codes opschrijven als je een lvl haalde , geweldigquote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 12:29 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik zal um thuis een binnenhalen
Ohw en btw:
The blues brothers!!
[ afbeelding ]
Super spelquote:Op woensdag 3 december 2008 12:31 schreef Moozzie het volgende:
en de ninja turtles op nes volgens mij
[ afbeelding ]
Monkey Islandquote:
http://msdn60.e-academy.c(...)campus=msdnaa_dk8533quote:Op woensdag 3 december 2008 12:30 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ey ramtin,
weet je nog die site van msdn waar we die software konden downloaden voor school?
wat hadden we daar als inlog namen ?
quote:Op woensdag 3 december 2008 12:31 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 december 2008 12:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Monkey Island 1, gebrek in je opvoeding
dank je, ik had kats anders e-mail adres opgegeven daarvoorquote:Op woensdag 3 december 2008 12:34 schreef Runx het volgende:
[..]
http://msdn60.e-academy.c(...)campus=msdnaa_dk8533
je email als login
en ww weet je zelf wel
Juistquote:Op woensdag 3 december 2008 12:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Monkey Island 1, gebrek in je opvoeding
dit is pas dé tmnt gamequote:Op woensdag 3 december 2008 12:31 schreef Moozzie het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik.... legaalquote:Op woensdag 3 december 2008 12:36 schreef Moozzie het volgende:
Ohw en beast and bumpkins natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
"Morning"
Dat is niet de SNES versie???quote:Op woensdag 3 december 2008 12:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dit is pas dé tmnt game
[ afbeelding ]
Ernstig manquote:
idd toen was downloaden niet hipquote:Op woensdag 3 december 2008 12:39 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Same
Vroegah kochten we games nog
nee deze is uit de arcade hal, vandaar "Insert Coin to play", gaat een beetje moeilijk bij de SNESquote:Op woensdag 3 december 2008 12:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is niet de SNES versie???
ik ben als piraat begonnen. met mn C64quote:Op woensdag 3 december 2008 12:39 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Same
Vroegah kochten we games nog
Over arcade hal gesproken:quote:Op woensdag 3 december 2008 12:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee deze is uit de arcade hal, vandaar "Insert Coin to play", gaat een beetje moeilijk bij de SNES![]()
Turtles in Time heet ie
ik ben als allochtoon begonnenquote:Op woensdag 3 december 2008 12:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ben als piraat begonnen. met mn C64
daarna copyboxen voor consoles
Jaah duuh dat weet ik ook wel, maar daarom vroeg ik het, omdat de SNES versie maar 2 player isquote:Op woensdag 3 december 2008 12:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee deze is uit de arcade hal, vandaar "Insert Coin to play", gaat een beetje moeilijk bij de SNES![]()
Turtles in Time heet ie
Ik zal vanavond een foto maken van mijn gamezolderquote:Op woensdag 3 december 2008 12:40 schreef Moozzie het volgende:
[..]
volgens mij als wij onze collectie vergelijken hebben we veel hetzelfde
die speel ik nog steeds. geweldige spellenquote:Op woensdag 3 december 2008 12:42 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Over arcade hal gesproken:
Metal slug
idd, en een dure telefoon rekeningquote:Op woensdag 3 december 2008 12:41 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Moesten we steeds inbellen met de telefoon, maakte zo'n lawaai enzo
ey, kreeg je net nog berichten ? volgens mij zit dat kut virus er nogquote:
Inderdation, Monkey Island 3 was het beste deelquote:
Ik heb um maar aangeschaft op de wiiquote:Op woensdag 3 december 2008 12:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die speel ik nog steeds. geweldige spellen
moet je ff MAME installeren, kan je ze nog spelen
Kerelquote:Op woensdag 3 december 2008 12:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik zal vanavond een foto maken van ons op m'n gayzolder
Gast dat moet ik nog steeds installeren, MAMEquote:Op woensdag 3 december 2008 12:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die speel ik nog steeds. geweldige spellen
moet je ff MAME installeren, kan je ze nog spelen
Ja krijg net een berichtje..quote:Op woensdag 3 december 2008 12:43 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ey, kreeg je net nog berichten ? volgens mij zit dat kut virus er nog
Nog geen vrijdagquote:
Monkey Island 3quote:Op woensdag 3 december 2008 12:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Inderdation, Monkey Island 3 was het beste deel![]()
virus waar ?quote:Op woensdag 3 december 2008 12:43 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ey, kreeg je net nog berichten ? volgens mij zit dat kut virus er nog
outrunquote:Op woensdag 3 december 2008 12:45 schreef WhiteLightning het volgende:
wie kent er deze ?
[ afbeelding ]
18GB , dan heb je alle spellenquote:Op woensdag 3 december 2008 12:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast dat moet ik nog steeds installeren, MAME
Of de gevechten op de piratenschepenquote:Op woensdag 3 december 2008 12:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Monkey Island 3
Dat je die Engelse kapper eerst op gepaste manier moest beledigen voordat je hem mocht uitdagen..
Heerlijk
Hoef ze niet allemaalquote:Op woensdag 3 december 2008 12:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
18GB , dan heb je alle spellen
Owja, ik kan me opeens weer wat herinneren...quote:Op woensdag 3 december 2008 12:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Of de gevechten op de piratenschepen
[ afbeelding ]
Vroeger had je in MSN + een easteregg zitten die ervoor zorgde dat je ook zo'n insult fight kon doenquote:Op woensdag 3 december 2008 12:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Owja, ik kan me opeens weer wat herinneren...
"You're mother wears a toupét!"
A. She looks just like your fiancée
B. Oh, that is so cliche
C. I am rubber, you are glue
jajajaja.quote:Op woensdag 3 december 2008 12:30 schreef Da_p00pb0x het volgende:
OHHHH Wie kent Double Dragon nog?
Die was ubervet
Hoezo, omdat je kunt kiezen uit 'turn on' ?quote:Op woensdag 3 december 2008 12:48 schreef WhiteLightning het volgende:
dit was pas geil
[ afbeelding ]
Godver, nu heb ik weer zin om Monkey Island te spelenquote:Op woensdag 3 december 2008 12:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vroeger had je MSN + een easteregg zitten die ervoor zorgde dat je ook zo'n insult fight kon doen
Splatter bonus!!!quote:
Hahaha same herequote:Op woensdag 3 december 2008 12:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Godver, nu heb ik weer zin om Monkey Island te spelen
Die insults hebben me echt de slappe lach bezorgd
nee om de humor van dat spel.quote:Op woensdag 3 december 2008 12:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hoezo, omdat je kunt kiezen uit 'turn on' ?
Carmageddonquote:
quote:Fighting Captain Rottingham
Insult:
Comeback: My attacks have left entire islands depopulated!
With your breath, I'm sure they all suffocated.
Insult:
Comeback: You have the sex appeal of a shar-pei!
I look that much like your fiancée?
Insult:
Comeback: When I'm done, your body will be rotted and putrefied!
Then killing you must be justifiable fungicide.
Insult:
Comeback: Your looks would make pigs nauseated!
If you don't count all the ones you've dated.
Insult:
Comeback: Your lips look like they belong on the catch of the day!
When I'm done with you, you'll be a boneless filet.
Insult:
Comeback: I give you a choice. You can be gutted, or decapitated!
With you around, I'd rather be fumigated.
Insult:
Comeback: Never before have I faced someone so sissified!
Is that your face? I thought it was your backside.
Insult:
Comeback: You're a disgrace to your species, you're so undignified!
At least mine can be identified.
Insult:
Comeback: Nothing can stop me from blowing you away!
I could, if you would use some breath spray.
Insult:
Comeback: I have never lost a melee!
You would have, but you were always running away.
Insult:
Comeback: Your mother wears a toupee!
Oh, that is so cliché.
Insult:
Comeback: My skills with a sword are highly venerated!
Too bad they're all fabricated.
Insult:
Comeback: Your stench would make an outhouse cleaner irritated!
Then perhaps you should switch to decaffeinated.
Insult:
Comeback: I can't tell which of my traits have you the most intimidated!
Your odor alone makes me aggravated, agitated, and infuriated
Insult:
Comeback: Nothing on this earth can save your sorry hide!
The only way you'll be preserved is in formaldehyde
Insult:
Comeback: You'll find I'm dogged and relentless to my prey!
Then be a good dog, Sit! Stay!
haha idd , ja dit was toen der tij de gta, kwa grofheid en rechtszaken etcquote:
yup 1 en 2 waren ook de bestequote:Op woensdag 3 december 2008 12:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
CarmageddonIk heb deel 1 en 2 nog origineel.
Verder vond ik die kanibalen uit Monkey Island het tofste. Dat je werd opgesloten en elke keer die deur op je cel nog verder verstevigd werd. Op een gegeven moment zo'n giga-kluisdeur op een houten/bamboe hutje met een losse plank in de vloer
Oh men, dat spel was echt geweldig!quote:
Geweldige zinnenquote:
Duitsland had groen bloed en zombiesquote:Op woensdag 3 december 2008 12:56 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Oh men, dat spel was echt geweldig!
Al die mensen plat rijden, GEWELDIG!
Was niet spel niet in sommige landen verboden?
ja en je had ook eentje met zombies, voor die zeik landenquote:Op woensdag 3 december 2008 12:56 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
waren beide coole spellen alleen was sor alleen saga ofniet?quote:Op woensdag 3 december 2008 12:58 schreef WhiteLightning het volgende:
ik vond streets of rage trouwens veel leuker dan double dragon
[ afbeelding ]
ik was altijd dat ventje op die rollerskates
ik zie het plaatje neit, maar laat me raden , carmageddon ?quote:Op woensdag 3 december 2008 12:56 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
later nog een hele fijne dag nogquote:Op woensdag 3 december 2008 12:59 schreef Crazy-p het volgende:
werkze nog mensjes.. ik ga er vandoor
yupquote:Op woensdag 3 december 2008 13:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zie het plaatje neit, maar laat me raden , carmageddon ?
Vooral als je het spel wilde beëindigenquote:
nee hij bestond op meerdere consoles. ook de snesquote:Op woensdag 3 december 2008 12:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
waren beide coole spellen alleen was sor alleen saga ofniet?
mijn buurjongen had sor en ik DD2
gheeh ja die was lkkr droogquote:Op woensdag 3 december 2008 13:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vooral als je het spel wilde beëindigen
Quit:
Yes
No
Maybe
hahah idd ik was best jong toen ik het speeldequote:Op woensdag 3 december 2008 13:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Quit:
Yes
No
Maybe
dat spel own ik als de neten!!!quote:Op woensdag 3 december 2008 13:03 schreef WhiteLightning het volgende:
maar ik vind dit het leukste vechtspel van die tijd.
[ afbeelding ]
hu-du-ken
Ongekend... ik zie het plaatje en weet gewoon hoe die voice over dat zegtquote:Op woensdag 3 december 2008 13:03 schreef WhiteLightning het volgende:
maar ik vind dit het leukste vechtspel van die tijd.
[ afbeelding ]
hu-du-ken
Gewoon doen, het spel blijft geweldigquote:Op woensdag 3 december 2008 13:04 schreef Runx het volgende:
[..]
hahah idd ik was best jong toen ik het speelde
toch maar x keer weer installeren, ik ben altijd bang met oude spellen opnieuw te installeren , wat dat kan je herinneringen verneuken die je hebt , net als je een boek hebt gelezen en er komt een film van die compleet anders is
zat geloof ik ook in wolfenstein of doom...quote:Op woensdag 3 december 2008 13:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Quit:
Yes
No
Maybe
ik hoop dat die draaid op vista 64bitquote:Op woensdag 3 december 2008 13:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gewoon doen, het spel blijft geweldig
ja je kon wat unlocken als je het moeilijkste niveau deed, en weinig rondes tegen had. weet alleen niet meer wat. missschien een alternatief einde ofzo.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat spel own ik als de neten!!!
sonic boom!
quote:Op woensdag 3 december 2008 13:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zat geloof ik ook in wolfenstein of doom...
of het was iets van quit?
yes i want to go to my mommy
no im a real man
volgens mij bij doom, ja zoiets kan ik me ook in een spel herinneren, are you scared ofzoquote:Op woensdag 3 december 2008 13:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zat geloof ik ook in wolfenstein of doom...
of het was iets van quit?
yes i want to go to my mommy
no im a real man
Uhuquote:Op woensdag 3 december 2008 13:07 schreef Runx het volgende:
[..]
ik hoop dat die draaid op vista 64bit
ik heb dx 10 dus hij zal er wel heel mooi uit zienquote:
ja joh?quote:Op woensdag 3 december 2008 13:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je kon wat unlocken als je het moeilijkste niveau deed, en weinig rondes tegen had. weet alleen niet meer wat. missschien een alternatief einde ofzo.
same herequote:Op woensdag 3 december 2008 13:10 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb dx 10 dus hij zal er wel heel mooi uit zien
....
Ja dat denk ik ookquote:Op woensdag 3 december 2008 13:10 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb dx 10 dus hij zal er wel heel mooi uit zien
....
hier de grootste baggeraar evaquote:Op woensdag 3 december 2008 13:11 schreef Olep het volgende:
Middag iedereen
hehe die is echt oldskool, volgens mij kon je hierbij ook niet saven ? of vergis ik me nuquote:
idd super opwindend zoals ze die helicopter deedquote:Op woensdag 3 december 2008 13:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja joh?
ik weet wel dat ik toen chun li wel geil vond... zeker bij de ending met haar haar los![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 december 2008 13:11 schreef Runx het volgende:
[..]
hier de grootste baggeraar eva
Goedemiddag
*fap* *fap* *fap*quote:Op woensdag 3 december 2008 13:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd super opwindend zoals ze die helicopter deed
quote:
oja okquote:
Hoor ik daar "helicopter"?quote:Op woensdag 3 december 2008 13:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd super opwindend zoals ze die helicopter deed
niggers love chickenquote:Op woensdag 3 december 2008 13:13 schreef Droxz.nl het volgende:
Ik moest lachen net:
[ afbeelding ]
Sorry, deze moest er gewoon even tussendoor.
Ach.. het gaatquote:Op woensdag 3 december 2008 13:14 schreef Runx het volgende:
[..]
oja ok
hehe heb je ava is in de kerst sfeer![]()
![]()
maar alles goed ? of ben je bezig met een nieuwe reeks bans
Ik ben geen negert, maar kip is toch lekker?quote:
goede voornemens jongen voor 2009quote:Op woensdag 3 december 2008 13:16 schreef Olep het volgende:
[..]
Ach.. het gaatIk probeer minimaal een maand geen ban te krijgen
ok dan ren ik alvast voor mn levenquote:Op woensdag 3 december 2008 13:14 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hoor ik daar "helicopter"?
* Droxz.nl zoekt zijn rocketlauncher alvast op
Run Forest! Run!!quote:Op woensdag 3 december 2008 13:14 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
En dat muziekje in de lift in dat spelquote:Op woensdag 3 december 2008 13:13 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Rise of the Triad![]()
En dan als je de godmode inschakelde, dat je steeds een kerel keihard hoorde gapenTe prachtig gewoon.
zelf frituren dan maar ?quote:Op woensdag 3 december 2008 13:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik ben geen negert, maar kip is toch lekker?![]()
Het is dat we hier geen KFC hebben.... *kijkt boos*
quote:Op woensdag 3 december 2008 13:14 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
wij ook nietquote:Op woensdag 3 december 2008 13:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik ben geen negert, maar kip is toch lekker?![]()
Het is dat we hier geen KFC hebben.... *kijkt boos*
Wat denken jullie wel niet van me?quote:Op woensdag 3 december 2008 13:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok dan ren ik alvast voor mn leven
Lopen naar de hell, want droxz zijn rocket launchter achterhaald je welquote:
gelukkig heb ik ook een ps3quote:Op woensdag 3 december 2008 13:21 schreef WhiteLightning het volgende:
even de problemen van GTA4 voor de PC![]()
![]()
-knip-
Hij is goed...quote:Op woensdag 3 december 2008 13:13 schreef Droxz.nl het volgende:
Ik moest lachen net:
[ afbeelding ]
Sorry, deze moest er gewoon even tussendoor.
Dat is positief! Ik vind besprekingen altijd maar saai zeg...quote:Op woensdag 3 december 2008 13:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hij is goed...
Ben er ook weer... had een bespreking, die veel korter duurde dan ik verwacht had....
PS3 FTWquote:Op woensdag 3 december 2008 13:21 schreef WhiteLightning het volgende:
even de problemen van GTA4 voor de PC![]()
![]()
THE GRAPHIC SETTINGS OF GRAND THEFT AUTO IV PC
Most users using current PC hardware as of December 2008 are advised to use medium graphics settings. Higher settings are provided for future generations of PCs with higher specifications than are currently widely available.
Graphics settings are limited by system resources by default. 256MB video cards force minimum settings by default. If a user bypasses these safety measures using command line arguments and exceeds their system resources, the users gaming experience may be compromised.
Video Mode
Resolution scaling effects water, reflections, shadows, mirrors and the visible viewable distance. The resolution settings relate to the amount of available video memory. At 2560*1600 the game will require 320MB of video memory in addition to all the memory required for content. At 800*600 the game will require 32MB of video memory in addition to the content. Medium resolution settings are recommended for most users as higher settings are only usable if there is available video memory.
Texture Quality
Texture quality affects the visual quality of the content of the game. High setting for textures will require 600MB of video memory at a setting of 21 View Distance in addition to the memory taken by the Video Mode. A medium texture setting is recommended for most users.
Render Quality
Render quality is the texture filter quality used on most things in the world rendering. Most people would know this as anisotropic filtering. Medium settings are recommended for most users and will provide filtering beyond what the console versions can execute.
View Distance
View distance scales the distance in which different objects in the world such as building and cars are seen. Raising this option increases the distance in which high quality objects must be loaded and will increase the memory it requires. Restrictions are established to ensure the game runs optimally for most users. A setting of 22 or more will provide PC users an enhanced experience over the console versions.
Detail Distance
Detail distance scales aspects of the environment that the View Distance setting does not including vegetation, trash and other moveable objects. A setting of 10 would be the equivalent to the performance on a console. This setting has little effect on memory.
Vehicle Density
Vehicle density scales the traffic density of the traffic in the game. It has no effect on the mission vehicles or difficultly of the game, but can have a significant impact on CPU performance
Shadow Density
Shadow Density controls the number of shadows generated for positional lights in exterior environments. These shadows are exclusive to the PC version and can have a major impact on CPU and GPU performance.
Crossfire/SLI
With the latest ATI driver (8-11 series) the game supports crossfire modes (ie. 4870x2)
SLI is currently unsupported. Support will be added through a future game patch as well as an updated Nvidia driver.
NOTE: Background Processes
Certain background processes can have a detrimental effect on system performance when playing GTA IV, especially on systems with minimum required system memory. Users should ensure they disable their Virus scans (especially “on-access” type scans) when running the game to maximize performance.
daar is de framerate ook gecapped hoor, en alles is ge-upscaledquote:
quote:
Bitchquote:Op woensdag 3 december 2008 13:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wat denken jullie wel niet van me?![]()
[..]
Lopen naar de hell, want droxz zijn rocket launchter achterhaald je wel
doet het nietquote:Op woensdag 3 december 2008 13:24 schreef WhiteLightning het volgende:
nu ziet chun-li er zo uit
http://bp3.blogger.com/_W(...)i_chubby_costume.jpg
Het ligt eraan of je er zelf ook wat hebt in te brengen, ik heb ook wel eens vergaderingen die een dag duren, waar het 5 of 10 minuten over jouw discipline gaat, dan moet ik vaak wel vechten tegen de slaap...quote:Op woensdag 3 december 2008 13:24 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat is positief! Ik vind besprekingen altijd maar saai zeg...
Kom nou maar weer eens spelen, en zorg dat je headset het doetquote:
naja daar merk/zie ik niks van, het zou vast wel zo zijn , maar ik kan het spelen en daar ben ik blij omquote:Op woensdag 3 december 2008 13:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
daar is de framerate ook gecapped hoor, en alles is ge-upscaled
error error...quote:Op woensdag 3 december 2008 13:24 schreef WhiteLightning het volgende:
nu ziet chun-li er zo uit
http://bp3.blogger.com/_W(...)i_chubby_costume.jpg
kut! ja ik kan niet uploaden hierquote:
Jonguuuh m'n headset doet het tochquote:Op woensdag 3 december 2008 13:27 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Kom nou maar weer eens spelen, en zorg dat je headset het doet
5 a 10 minuten voor jou en de rest is niet zo boeiend, dan vraag ik me af of zo'n vergadering wel nut heeftquote:Op woensdag 3 december 2008 13:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het ligt eraan of je er zelf ook wat hebt in te brengen, ik heb ook wel eens vergaderingen die een dag duren, waar het 5 of 10 minuten over jouw discipline gaat, dan moet ik vaak wel vechten tegen de slaap...
t is gewoon zonde van het spel.. kijk maar naar far cry 1 die speelde ook bijna niemand omdat de hardware er nog niet aan toe wasquote:Op woensdag 3 december 2008 13:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
daar is de framerate ook gecapped hoor, en alles is ge-upscaled
standaard res si 1024x600
crysis toch ookquote:Op woensdag 3 december 2008 13:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
t is gewoon zonde van het spel.. kijk maar naar far cry 1 die speelde ook bijna niemand omdat de hardware er nog niet aan toe was
Wel als je dat ding eens in je oplader stopt...quote:Op woensdag 3 december 2008 13:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jonguuuh m'n headset doet het toch
ja klopt, en dat terwijl farcry1 echt een goed spel was/is. als je crysis op low speelt ziet het er zelfs uit als farcry lolquote:Op woensdag 3 december 2008 13:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
t is gewoon zonde van het spel.. kijk maar naar far cry 1 die speelde ook bijna niemand omdat de hardware er nog niet aan toe was
Detailsquote:Op woensdag 3 december 2008 13:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wel als je dat ding eens in je oplader stopt...
Vaak genoeg te horen gekregen.. jaja ik heb een headset, wil je spelen... beller: ja hijs leeg``
ja echt zonde gewoon. ik moet zeggen dat ik paar maanden geleden geupgrade heb, en nu kan ik wel alles met minimaal 40fps spelen. maja, dat is alleen voor de enthousiasteling weggelegdquote:
Soms gaat het niet om de inhoud, maar om het aanwezig zijn... zeker als je projecten wil scoren...quote:Op woensdag 3 december 2008 13:28 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
5 a 10 minuten voor jou en de rest is niet zo boeiend, dan vraag ik me af of zo'n vergadering wel nut heeft
ja zoals je ziet heb ik ook een aardig pc ik kan wel op alle hoogst maar zodr actie op scherm komt gaat het beetje schokken.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja echt zonde gewoon. ik moet zeggen dat ik paar maanden geleden geupgrade heb, en nu kan ik wel alles met minimaal 40fps spelen. maja, dat is alleen voor de enthousiasteling weggelegd
wat voor pc heb je dan ? want ik zie nietsquote:Op woensdag 3 december 2008 13:34 schreef Runx het volgende:
[..]
ja zoals je ziet heb ik ook een aardig pc ik kan wel op alle hoogst maar zodr actie op scherm komt gaat het beetje schokken.![]()
het spel op zich lijkt me wel leuk, maar gewoon niet leuk meer dat je een nasa pc voor nodig hebt
quote:Op woensdag 3 december 2008 13:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat voor pc heb je dan ? want ik zie niets
quote:Op woensdag 3 december 2008 13:27 schreef Runx het volgende:
[..]
naja daar merk/zie ik niks van, het zou vast wel zo zijn , maar ik kan het spelen en daar ben ik blij om
maar kan me pc het aan ?
core to duo E6600
8800GTS 640 ram
4gb ram
500gb hd
heb je je cpu overgeclocked over 3ghz ?quote:
Kijk thuis hier eens: http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtestquote:
Veel plezier!quote:
Handige websitequote:Op woensdag 3 december 2008 13:43 schreef Olep het volgende:
[..]
Kijk thuis hier eens: http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest
Zie je direct of je pc het een beetje aankan
dat komt niet overeen met de praktijk hoor. kijk maar een sop de incrysis forumquote:Op woensdag 3 december 2008 13:43 schreef Olep het volgende:
[..]
Kijk thuis hier eens: http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest
Zie je direct of je pc het een beetje aankan
nee niks overklokt , maar ik wou jous alles op very high spelen, ik speel meestal resolutie 1400x900(breedbeeld)quote:Op woensdag 3 december 2008 13:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je je cpu overgeclocked over 3ghz ?
als je in directx10 speelt zou ik AA niet aanzetten , en op een lage resulutie spelen. 1280 x 1024 ofzo.
dan ben je dat schokken kwijt nl.
als je alles op very high speelt , trekt ie dat ook niet echt met jouw kaart, shadows/shaders/motion blurness wat minder zetten en hij loopt super daarna .
Je hebt gelijk, maar ik vind dat het een aardige indicatie geeft.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat komt niet overeen met de praktijk hoor. kijk maar een sop de incrysis forum![]()
runx, je kan wel tweaks downloaden: http://www.incrysis.com/forums/viewtopic.php?id=23117
speelt een stuk beter daarna, en ziet er hetzelfde uit. heeft met aanpassen van .cfg files te maken.
aha ok , heb het spel al eraf gegooid, maar kan het wel x keer proberen , andere spellen kan ik makkelijk ok hoog spelen farcry 2 , fallout3 etcquote:Op woensdag 3 december 2008 13:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat komt niet overeen met de praktijk hoor. kijk maar een sop de incrysis forum![]()
runx, je kan wel tweaks downloaden: http://www.incrysis.com/forums/viewtopic.php?id=23117
speelt een stuk beter daarna, en ziet er hetzelfde uit. heeft met aanpassen van .cfg files te maken.
Hoiquote:
het is de 1e kaart met directx10 , dus 1,5 jaar geleden was hij 1 vd beste, maar nu valt het nogal meequote:Op woensdag 3 december 2008 13:47 schreef Runx het volgende:
[..]
nee niks overklokt , maar ik wou jous alles op very high spelen, ik speel meestal resolutie 1400x900(breedbeeld)
ik ga er wel x keer nieuwe cpu in doen
ik dacht dat me videocard juist goed was
ja bij crysis ligt dat gewoon anders.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:50 schreef Runx het volgende:
[..]
aha ok , heb het spel al eraf gegooid, maar kan het wel x keer proberen , andere spellen kan ik makkelijk ok hoog spelen farcry 2 , fallout3 etc
hoi runxquote:Op woensdag 3 december 2008 13:51 schreef Runx het volgende:
[..]
Hoirenedis
das een tijdje gelden
alles goed ?
oja de tijd gaat snel iddquote:Op woensdag 3 december 2008 13:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het is de 1e kaart met directx10 , dus 1,5 jaar geleden was hij 1 vd beste, maar nu valt het nogal mee
*fap* *fap* *fap*quote:
lekker zeg wat voor restaurant was het ? hadden ze een specialiteit ?quote:Op woensdag 3 december 2008 13:53 schreef renedis het volgende:
[..]
hoi runx![]()
jaa, alles gaat goednet lekker gelunched in een restaurantje.
heb een gesprekje gehad over m'n nieuwe auto.
ik weet alleen nog steeds niet wat ik wil!
De nieuwe A6 vind ik ook vet!
en tis zo als gewoonlijk natuurlijk druk op me werk
das idd het nadeel. bij een console hoef je niet up te graden, en pc wel.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:53 schreef Runx het volgende:
[..]
oja de tijd gaat snel iddtja das nadeel met een pc , je moet het om de half jaar upgraden als je fatsoenlijk wil gamen
niet dat ik veel op pc game , maar als ik speel wil ik alles op high hebben
tsss daar word ik niet vrolijk van...quote:Op woensdag 3 december 2008 13:48 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Trug van lunch...
Whehehe vandaag laatste dag en dan lang weekend
ja vooral met fps ,rts,rpg,etc .quote:Op woensdag 3 december 2008 13:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das idd het nadeel. bij een console hoef je niet up te graden, en pc wel.
maja pc is gewoon leuker
Gast, dat was je kans om ganz geile breezah pics te verkkrijgenquote:
PC leuker met RPG? Meh... de FF serie hoort thuis op consolesquote:
ik weet het is slecht maar ik vond ff nooit wat aan, maar rpg als fable, fallout etc speel ik liever op pcquote:Op woensdag 3 december 2008 14:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
PC leuker met RPG? Meh... de FF serie hoort thuis op consoles
yep FF hoort thuis op consoles..hoewel FF XI persoonlijk liever op de pc speelt.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Smaken verschillen en dan moet je juist blij zijn dat een spel als Fable op zowel de console als pc is verschenenquote:Op woensdag 3 december 2008 14:04 schreef Runx het volgende:
[..]
ik weet het is slecht maar ik vond ff nooit wat aan, maar rpg als fable, fallout etc speel ik liever op pcmet muis en keyboard
ik heb ook mijn kwaliteits posts van vandaag bij je cyber breeZah topic geplaatstquote:
true , er gaan geruchten dat fable 2 op pc komtquote:Op woensdag 3 december 2008 14:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Smaken verschillen en dan moet je juist blij zijn dat een spel als Fable op zowel de console als pc is verschenen
yep, en de elder scrolls weer op de pcquote:Op woensdag 3 december 2008 14:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
gheh slapend gamen(quote:Op woensdag 3 december 2008 14:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yep, en de elder scrolls weer op de pc
zo gaat ie over en weer. persoonlijk speel ik / als ik ze speel/ liever op de pc, omdat ik dan alle details op kan schroeven. en eventuele mods kan toevoegen. voordeel van de console versie is, dat ik languit op de bank kan gaan liggen
yup idd, alleen mogen er wel meer games uitkomen op de pcquote:Op woensdag 3 december 2008 14:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo gaat ie over en weer. persoonlijk speel ik / als ik ze speel/ liever op de pc, omdat ik dan alle details op kan schroeven. en eventuele mods kan toevoegen. voordeel van de console versie is, dat ik languit op de bank kan gaan liggen
ja meestal komt er bier bij kijken, en wat andere dingen, dus is liggen wel makkelijk ahhaquote:
ja idd, die multiplayer mod , vaak gedaan , was wel leukquote:Op woensdag 3 december 2008 14:12 schreef Runx het volgende:
[..]
yup idd, alleen mogen er wel meer games uitkomen op de pcmods is meestal wel leuk, als je goede hebt , bij gta's serie
![]()
ben je collectant voor het rode kruis ofzo ? dat is nl wat ik ziequote:
kom je wel toe aan gamen danquote:Op woensdag 3 december 2008 14:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja meestal komt er bier bij kijken, en wat andere dingen, dus is liggen wel makkelijk ahha
Zo heb elluk voordeel z'n nadeelquote:Op woensdag 3 december 2008 14:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Flink palen terwijl haar kind op de achterbank zitquote:
quote:
Ik lig nu anders ook relaxt op de bank hoorquote:
jawel hoor, gamen lukt me in alle standenquote:Op woensdag 3 december 2008 14:15 schreef Aho het volgende:
[..]
kom je wel toe aan gamen dan![]()
![]()
gamen doe ik het liefste achter mn pc-tje
of gewoon singstarren met een groep is ook leuk(nog leuker als ze aangeschoten zijn)
jij telt niet mee...quote:Op woensdag 3 december 2008 14:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik lig nu anders ook relaxt op de bank hoor
idd MTAquote:Op woensdag 3 december 2008 14:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja idd, die multiplayer mod , vaak gedaan , was wel leuk
Thnx, tja d'r was ineens een interne posting dat 't rustig was en dat ze wat flexibeler om zouden gaan met last-minute holiday requests m.a.w. kom vrij vragenquote:Op woensdag 3 december 2008 13:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tsss daar word ik niet vrolijk van...
Maar leuk voor jou natuurlijk
quote:
ghehe zult je vriendin leuk lijken=(ofc vinden)quote:Op woensdag 3 december 2008 14:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jawel hoor, gamen lukt me in alle standen
das logischquote:Op woensdag 3 december 2008 14:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zo heb elluk voordeel z'n nadeel
quote:
het is niet zo dat ze wat beter te doen hebbenquote:Op woensdag 3 december 2008 14:23 schreef Olep het volgende:
Hoe vinden jullie die afbeeldingen toch altijd
het was een trendy restaurant in de buurt van utrecht.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:55 schreef Runx het volgende:
[..]
lekker zeg wat voor restaurant was het ? hadden ze een specialiteit ?
mag je zelf een leas auto kiezen ? relax hoor
ja ik heb het soms ook druk hier en soms weer niet
Euh ik ben druk... met plaatjes zoekenquote:Op woensdag 3 december 2008 14:24 schreef Aho het volgende:
[..]
het is niet zo dat ze wat beter te doen hebben![]()
ik zou gewoon een keiharde Ferrari 430 scuderia doen , of een 360 Challenge Stradalequote:Op woensdag 3 december 2008 14:26 schreef renedis het volgende:
[..]
het was een trendy restaurant in de buurt van utrecht.
specialiteit van de dag was 1 of andere groente soep als voorgerecht en een "bla bla bla met bla bla" (wat mij erg vies leek) als hoofdgerecht
maar mag zelf een lease auto kiezen ja, maar WAT wordt het? het is zo'n luxe-probleem
hoiquote:
pols operatie -> revalidatie -> rustig aan doenquote:Op woensdag 3 december 2008 14:18 schreef Aho het volgende:
[..]
jij telt niet mee...![]()
![]()
hoewel ik het verhaal er achter nie weet
quote:Op woensdag 3 december 2008 14:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Euh ik ben druk... met plaatjes zoeken
Je moet toch wat als je geil bentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |