ja daarom haalde ik hem nietquote:Op woensdag 3 december 2008 12:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dat laatste platform stond net iets verder weg dan verwacht
overdosis cafeinepillen ofzo?quote:Op woensdag 3 december 2008 12:23 schreef crazy987 het volgende:
[..]
doe eens gek, doe een autio na![]()
VROAAAAAAAHHHHH
die vogels zjin nu platquote:
Lemmings heb ik nog gespeeld op een (volgens mij) Philips consolequote:Op woensdag 3 december 2008 12:25 schreef Runx het volgende:
[..]
ja daarom haalde ik hem niet
oja en lemmings heb ik ook veel gespeeld
lemmings... heerlijk die mannetjes...quote:Op woensdag 3 december 2008 12:25 schreef Runx het volgende:
[..]
en zoals gisteren al zei Worms 2d , de 3d vond ik echt te bagger
heb er pas 2 opquote:
Jammer dan er zijn nog meer volgensquote:Op woensdag 3 december 2008 12:25 schreef crazy987 het volgende:
[..]
die vogels zjin nu plat![]()
![]()
![]()
!!!!1111EINZEINZEINZ
lemmings, geweldig.quote:Op woensdag 3 december 2008 12:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
lemmings... heerlijk die mannetjes...
Lemmings was super jaquote:Op woensdag 3 december 2008 12:25 schreef Runx het volgende:
[..]
en zoals gisteren al zei Worms 2d , de 3d vond ik echt te bagger
eet smakelijkquote:Op woensdag 3 december 2008 12:27 schreef MaleDuck het volgende:
maar voor mij weer etenstijd...
eetse...
Ik ken wel zo'n football game op de NES volgens mij waarbij elk land zn speciale move had, wat dan bijna altijd een doelpunt was...Ben de naam alleen vergeten.quote:Op woensdag 3 december 2008 12:23 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Er was eens een soccer op de nes of snes, en dan als de keeper uittrapte moest je een speler op de middenstip hebben, die maakte vervolgens een omhaal en goal
Te makkelijk
Allen op hard pwnde de computer ook met dat soort truukjes
Ik moet nog halenquote:Op woensdag 3 december 2008 12:27 schreef MaleDuck het volgende:
eetse...
Ik zal um thuis een binnenhalenquote:Op woensdag 3 december 2008 12:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
http://www.dosgamesarchive.com/download/game/87
Bon apetitquote:Op woensdag 3 december 2008 12:27 schreef MaleDuck het volgende:
eetse...
hehequote:Op woensdag 3 december 2008 12:28 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik ken wel zo'n football game op de NES volgens mij waarbij elk land zn speciale move had, wat dan bijna altijd een doelpunt was...Ben de naam alleen vergeten.
Met de 1e Fifa soccer had je die bug met je speler die voor de keeper moest gaan staan als 'ie uitschoot. Dan schoot 'ie tegen jou en dan rolde de bal 't doel in. Makkelijk scoren zo
ey ramtin,quote:
klopt, ik was echt heel ver, elke keer die lvl codes opschrijven als je een lvl haalde , geweldigquote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 12:29 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik zal um thuis een binnenhalen
Ohw en btw:
The blues brothers!!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |