Over arcade hal gesproken:quote:Op woensdag 3 december 2008 12:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee deze is uit de arcade hal, vandaar "Insert Coin to play", gaat een beetje moeilijk bij de SNES![]()
Turtles in Time heet ie
ik ben als allochtoon begonnenquote:Op woensdag 3 december 2008 12:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ben als piraat begonnen. met mn C64
daarna copyboxen voor consoles
Jaah duuh dat weet ik ook wel, maar daarom vroeg ik het, omdat de SNES versie maar 2 player isquote:Op woensdag 3 december 2008 12:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee deze is uit de arcade hal, vandaar "Insert Coin to play", gaat een beetje moeilijk bij de SNES![]()
Turtles in Time heet ie
Ik zal vanavond een foto maken van mijn gamezolderquote:Op woensdag 3 december 2008 12:40 schreef Moozzie het volgende:
[..]
volgens mij als wij onze collectie vergelijken hebben we veel hetzelfde
die speel ik nog steeds. geweldige spellenquote:Op woensdag 3 december 2008 12:42 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Over arcade hal gesproken:
Metal slug
idd, en een dure telefoon rekeningquote:Op woensdag 3 december 2008 12:41 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Moesten we steeds inbellen met de telefoon, maakte zo'n lawaai enzo
ey, kreeg je net nog berichten ? volgens mij zit dat kut virus er nogquote:
Inderdation, Monkey Island 3 was het beste deelquote:
Ik heb um maar aangeschaft op de wiiquote:Op woensdag 3 december 2008 12:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die speel ik nog steeds. geweldige spellen
moet je ff MAME installeren, kan je ze nog spelen
Kerelquote:Op woensdag 3 december 2008 12:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik zal vanavond een foto maken van ons op m'n gayzolder
Gast dat moet ik nog steeds installeren, MAMEquote:Op woensdag 3 december 2008 12:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die speel ik nog steeds. geweldige spellen
moet je ff MAME installeren, kan je ze nog spelen
Ja krijg net een berichtje..quote:Op woensdag 3 december 2008 12:43 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ey, kreeg je net nog berichten ? volgens mij zit dat kut virus er nog
Nog geen vrijdagquote:
Monkey Island 3quote:Op woensdag 3 december 2008 12:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Inderdation, Monkey Island 3 was het beste deel![]()
virus waar ?quote:Op woensdag 3 december 2008 12:43 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ey, kreeg je net nog berichten ? volgens mij zit dat kut virus er nog
outrunquote:Op woensdag 3 december 2008 12:45 schreef WhiteLightning het volgende:
wie kent er deze ?
[ afbeelding ]
18GB , dan heb je alle spellenquote:Op woensdag 3 december 2008 12:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gast dat moet ik nog steeds installeren, MAME
Of de gevechten op de piratenschepenquote:Op woensdag 3 december 2008 12:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Monkey Island 3
Dat je die Engelse kapper eerst op gepaste manier moest beledigen voordat je hem mocht uitdagen..
Heerlijk
Hoef ze niet allemaalquote:Op woensdag 3 december 2008 12:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
18GB , dan heb je alle spellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |