yupquote:Op woensdag 3 december 2008 13:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zie het plaatje neit, maar laat me raden , carmageddon ?
Vooral als je het spel wilde beëindigenquote:
nee hij bestond op meerdere consoles. ook de snesquote:Op woensdag 3 december 2008 12:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
waren beide coole spellen alleen was sor alleen saga ofniet?
mijn buurjongen had sor en ik DD2
gheeh ja die was lkkr droogquote:Op woensdag 3 december 2008 13:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vooral als je het spel wilde beëindigen
Quit:
Yes
No
Maybe
hahah idd ik was best jong toen ik het speeldequote:Op woensdag 3 december 2008 13:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Quit:
Yes
No
Maybe
dat spel own ik als de neten!!!quote:Op woensdag 3 december 2008 13:03 schreef WhiteLightning het volgende:
maar ik vind dit het leukste vechtspel van die tijd.
[ afbeelding ]
hu-du-ken
Ongekend... ik zie het plaatje en weet gewoon hoe die voice over dat zegtquote:Op woensdag 3 december 2008 13:03 schreef WhiteLightning het volgende:
maar ik vind dit het leukste vechtspel van die tijd.
[ afbeelding ]
hu-du-ken
Gewoon doen, het spel blijft geweldigquote:Op woensdag 3 december 2008 13:04 schreef Runx het volgende:
[..]
hahah idd ik was best jong toen ik het speelde
toch maar x keer weer installeren, ik ben altijd bang met oude spellen opnieuw te installeren , wat dat kan je herinneringen verneuken die je hebt , net als je een boek hebt gelezen en er komt een film van die compleet anders is
zat geloof ik ook in wolfenstein of doom...quote:Op woensdag 3 december 2008 13:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Quit:
Yes
No
Maybe
ik hoop dat die draaid op vista 64bitquote:Op woensdag 3 december 2008 13:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gewoon doen, het spel blijft geweldig
ja je kon wat unlocken als je het moeilijkste niveau deed, en weinig rondes tegen had. weet alleen niet meer wat. missschien een alternatief einde ofzo.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat spel own ik als de neten!!!
sonic boom!
quote:Op woensdag 3 december 2008 13:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zat geloof ik ook in wolfenstein of doom...
of het was iets van quit?
yes i want to go to my mommy
no im a real man
volgens mij bij doom, ja zoiets kan ik me ook in een spel herinneren, are you scared ofzoquote:Op woensdag 3 december 2008 13:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zat geloof ik ook in wolfenstein of doom...
of het was iets van quit?
yes i want to go to my mommy
no im a real man
Uhuquote:Op woensdag 3 december 2008 13:07 schreef Runx het volgende:
[..]
ik hoop dat die draaid op vista 64bit
ik heb dx 10 dus hij zal er wel heel mooi uit zienquote:
ja joh?quote:Op woensdag 3 december 2008 13:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je kon wat unlocken als je het moeilijkste niveau deed, en weinig rondes tegen had. weet alleen niet meer wat. missschien een alternatief einde ofzo.
same herequote:Op woensdag 3 december 2008 13:10 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb dx 10 dus hij zal er wel heel mooi uit zien
....
Ja dat denk ik ookquote:Op woensdag 3 december 2008 13:10 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb dx 10 dus hij zal er wel heel mooi uit zien
....
hier de grootste baggeraar evaquote:Op woensdag 3 december 2008 13:11 schreef Olep het volgende:
Middag iedereen
hehe die is echt oldskool, volgens mij kon je hierbij ook niet saven ? of vergis ik me nuquote:
idd super opwindend zoals ze die helicopter deedquote:Op woensdag 3 december 2008 13:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja joh?
ik weet wel dat ik toen chun li wel geil vond... zeker bij de ending met haar haar los![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 december 2008 13:11 schreef Runx het volgende:
[..]
hier de grootste baggeraar eva
Goedemiddag
*fap* *fap* *fap*quote:Op woensdag 3 december 2008 13:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd super opwindend zoals ze die helicopter deed
quote:
oja okquote:
Hoor ik daar "helicopter"?quote:Op woensdag 3 december 2008 13:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd super opwindend zoals ze die helicopter deed
niggers love chickenquote:Op woensdag 3 december 2008 13:13 schreef Droxz.nl het volgende:
Ik moest lachen net:
[ afbeelding ]
Sorry, deze moest er gewoon even tussendoor.
Ach.. het gaatquote:Op woensdag 3 december 2008 13:14 schreef Runx het volgende:
[..]
oja ok
hehe heb je ava is in de kerst sfeer![]()
![]()
maar alles goed ? of ben je bezig met een nieuwe reeks bans
Ik ben geen negert, maar kip is toch lekker?quote:
goede voornemens jongen voor 2009quote:Op woensdag 3 december 2008 13:16 schreef Olep het volgende:
[..]
Ach.. het gaatIk probeer minimaal een maand geen ban te krijgen
ok dan ren ik alvast voor mn levenquote:Op woensdag 3 december 2008 13:14 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hoor ik daar "helicopter"?
* Droxz.nl zoekt zijn rocketlauncher alvast op
Run Forest! Run!!quote:Op woensdag 3 december 2008 13:14 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
En dat muziekje in de lift in dat spelquote:Op woensdag 3 december 2008 13:13 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Rise of the Triad![]()
En dan als je de godmode inschakelde, dat je steeds een kerel keihard hoorde gapenTe prachtig gewoon.
zelf frituren dan maar ?quote:Op woensdag 3 december 2008 13:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik ben geen negert, maar kip is toch lekker?![]()
Het is dat we hier geen KFC hebben.... *kijkt boos*
quote:Op woensdag 3 december 2008 13:14 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
wij ook nietquote:Op woensdag 3 december 2008 13:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik ben geen negert, maar kip is toch lekker?![]()
Het is dat we hier geen KFC hebben.... *kijkt boos*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |