Het ligt eraan of je er zelf ook wat hebt in te brengen, ik heb ook wel eens vergaderingen die een dag duren, waar het 5 of 10 minuten over jouw discipline gaat, dan moet ik vaak wel vechten tegen de slaap...quote:Op woensdag 3 december 2008 13:24 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat is positief! Ik vind besprekingen altijd maar saai zeg...
Kom nou maar weer eens spelen, en zorg dat je headset het doetquote:
naja daar merk/zie ik niks van, het zou vast wel zo zijn , maar ik kan het spelen en daar ben ik blij omquote:Op woensdag 3 december 2008 13:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
daar is de framerate ook gecapped hoor, en alles is ge-upscaled
error error...quote:Op woensdag 3 december 2008 13:24 schreef WhiteLightning het volgende:
nu ziet chun-li er zo uit
http://bp3.blogger.com/_W(...)i_chubby_costume.jpg
kut! ja ik kan niet uploaden hierquote:
Jonguuuh m'n headset doet het tochquote:Op woensdag 3 december 2008 13:27 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Kom nou maar weer eens spelen, en zorg dat je headset het doet
5 a 10 minuten voor jou en de rest is niet zo boeiend, dan vraag ik me af of zo'n vergadering wel nut heeftquote:Op woensdag 3 december 2008 13:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Het ligt eraan of je er zelf ook wat hebt in te brengen, ik heb ook wel eens vergaderingen die een dag duren, waar het 5 of 10 minuten over jouw discipline gaat, dan moet ik vaak wel vechten tegen de slaap...
t is gewoon zonde van het spel.. kijk maar naar far cry 1 die speelde ook bijna niemand omdat de hardware er nog niet aan toe wasquote:Op woensdag 3 december 2008 13:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
daar is de framerate ook gecapped hoor, en alles is ge-upscaled
standaard res si 1024x600
crysis toch ookquote:Op woensdag 3 december 2008 13:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
t is gewoon zonde van het spel.. kijk maar naar far cry 1 die speelde ook bijna niemand omdat de hardware er nog niet aan toe was
Wel als je dat ding eens in je oplader stopt...quote:Op woensdag 3 december 2008 13:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jonguuuh m'n headset doet het toch
ja klopt, en dat terwijl farcry1 echt een goed spel was/is. als je crysis op low speelt ziet het er zelfs uit als farcry lolquote:Op woensdag 3 december 2008 13:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
t is gewoon zonde van het spel.. kijk maar naar far cry 1 die speelde ook bijna niemand omdat de hardware er nog niet aan toe was
Detailsquote:Op woensdag 3 december 2008 13:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wel als je dat ding eens in je oplader stopt...
Vaak genoeg te horen gekregen.. jaja ik heb een headset, wil je spelen... beller: ja hijs leeg``
ja echt zonde gewoon. ik moet zeggen dat ik paar maanden geleden geupgrade heb, en nu kan ik wel alles met minimaal 40fps spelen. maja, dat is alleen voor de enthousiasteling weggelegdquote:
Soms gaat het niet om de inhoud, maar om het aanwezig zijn... zeker als je projecten wil scoren...quote:Op woensdag 3 december 2008 13:28 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
5 a 10 minuten voor jou en de rest is niet zo boeiend, dan vraag ik me af of zo'n vergadering wel nut heeft
ja zoals je ziet heb ik ook een aardig pc ik kan wel op alle hoogst maar zodr actie op scherm komt gaat het beetje schokken.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja echt zonde gewoon. ik moet zeggen dat ik paar maanden geleden geupgrade heb, en nu kan ik wel alles met minimaal 40fps spelen. maja, dat is alleen voor de enthousiasteling weggelegd
wat voor pc heb je dan ? want ik zie nietsquote:Op woensdag 3 december 2008 13:34 schreef Runx het volgende:
[..]
ja zoals je ziet heb ik ook een aardig pc ik kan wel op alle hoogst maar zodr actie op scherm komt gaat het beetje schokken.![]()
het spel op zich lijkt me wel leuk, maar gewoon niet leuk meer dat je een nasa pc voor nodig hebt
quote:Op woensdag 3 december 2008 13:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat voor pc heb je dan ? want ik zie niets
quote:Op woensdag 3 december 2008 13:27 schreef Runx het volgende:
[..]
naja daar merk/zie ik niks van, het zou vast wel zo zijn , maar ik kan het spelen en daar ben ik blij om
maar kan me pc het aan ?
core to duo E6600
8800GTS 640 ram
4gb ram
500gb hd
heb je je cpu overgeclocked over 3ghz ?quote:
Kijk thuis hier eens: http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtestquote:
Veel plezier!quote:
Handige websitequote:Op woensdag 3 december 2008 13:43 schreef Olep het volgende:
[..]
Kijk thuis hier eens: http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest
Zie je direct of je pc het een beetje aankan
dat komt niet overeen met de praktijk hoor. kijk maar een sop de incrysis forumquote:Op woensdag 3 december 2008 13:43 schreef Olep het volgende:
[..]
Kijk thuis hier eens: http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest
Zie je direct of je pc het een beetje aankan
nee niks overklokt , maar ik wou jous alles op very high spelen, ik speel meestal resolutie 1400x900(breedbeeld)quote:Op woensdag 3 december 2008 13:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je je cpu overgeclocked over 3ghz ?
als je in directx10 speelt zou ik AA niet aanzetten , en op een lage resulutie spelen. 1280 x 1024 ofzo.
dan ben je dat schokken kwijt nl.
als je alles op very high speelt , trekt ie dat ook niet echt met jouw kaart, shadows/shaders/motion blurness wat minder zetten en hij loopt super daarna .
Je hebt gelijk, maar ik vind dat het een aardige indicatie geeft.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat komt niet overeen met de praktijk hoor. kijk maar een sop de incrysis forum![]()
runx, je kan wel tweaks downloaden: http://www.incrysis.com/forums/viewtopic.php?id=23117
speelt een stuk beter daarna, en ziet er hetzelfde uit. heeft met aanpassen van .cfg files te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |