tsss daar word ik niet vrolijk van...quote:Op woensdag 3 december 2008 13:48 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Trug van lunch...
Whehehe vandaag laatste dag en dan lang weekend
ja vooral met fps ,rts,rpg,etc .quote:Op woensdag 3 december 2008 13:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das idd het nadeel. bij een console hoef je niet up te graden, en pc wel.
maja pc is gewoon leuker
Gast, dat was je kans om ganz geile breezah pics te verkkrijgenquote:
PC leuker met RPG? Meh... de FF serie hoort thuis op consolesquote:
ik weet het is slecht maar ik vond ff nooit wat aan, maar rpg als fable, fallout etc speel ik liever op pcquote:Op woensdag 3 december 2008 14:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
PC leuker met RPG? Meh... de FF serie hoort thuis op consoles
yep FF hoort thuis op consoles..hoewel FF XI persoonlijk liever op de pc speelt.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Smaken verschillen en dan moet je juist blij zijn dat een spel als Fable op zowel de console als pc is verschenenquote:Op woensdag 3 december 2008 14:04 schreef Runx het volgende:
[..]
ik weet het is slecht maar ik vond ff nooit wat aan, maar rpg als fable, fallout etc speel ik liever op pcmet muis en keyboard
ik heb ook mijn kwaliteits posts van vandaag bij je cyber breeZah topic geplaatstquote:
true , er gaan geruchten dat fable 2 op pc komtquote:Op woensdag 3 december 2008 14:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Smaken verschillen en dan moet je juist blij zijn dat een spel als Fable op zowel de console als pc is verschenen
yep, en de elder scrolls weer op de pcquote:Op woensdag 3 december 2008 14:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
gheh slapend gamen(quote:Op woensdag 3 december 2008 14:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yep, en de elder scrolls weer op de pc
zo gaat ie over en weer. persoonlijk speel ik / als ik ze speel/ liever op de pc, omdat ik dan alle details op kan schroeven. en eventuele mods kan toevoegen. voordeel van de console versie is, dat ik languit op de bank kan gaan liggen
yup idd, alleen mogen er wel meer games uitkomen op de pcquote:Op woensdag 3 december 2008 14:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo gaat ie over en weer. persoonlijk speel ik / als ik ze speel/ liever op de pc, omdat ik dan alle details op kan schroeven. en eventuele mods kan toevoegen. voordeel van de console versie is, dat ik languit op de bank kan gaan liggen
ja meestal komt er bier bij kijken, en wat andere dingen, dus is liggen wel makkelijk ahhaquote:
ja idd, die multiplayer mod , vaak gedaan , was wel leukquote:Op woensdag 3 december 2008 14:12 schreef Runx het volgende:
[..]
yup idd, alleen mogen er wel meer games uitkomen op de pcmods is meestal wel leuk, als je goede hebt , bij gta's serie
![]()
ben je collectant voor het rode kruis ofzo ? dat is nl wat ik ziequote:
kom je wel toe aan gamen danquote:Op woensdag 3 december 2008 14:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja meestal komt er bier bij kijken, en wat andere dingen, dus is liggen wel makkelijk ahha
Zo heb elluk voordeel z'n nadeelquote:Op woensdag 3 december 2008 14:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Flink palen terwijl haar kind op de achterbank zitquote:
quote:
Ik lig nu anders ook relaxt op de bank hoorquote:
jawel hoor, gamen lukt me in alle standenquote:Op woensdag 3 december 2008 14:15 schreef Aho het volgende:
[..]
kom je wel toe aan gamen dan![]()
![]()
gamen doe ik het liefste achter mn pc-tje
of gewoon singstarren met een groep is ook leuk(nog leuker als ze aangeschoten zijn)
jij telt niet mee...quote:Op woensdag 3 december 2008 14:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik lig nu anders ook relaxt op de bank hoor
idd MTAquote:Op woensdag 3 december 2008 14:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja idd, die multiplayer mod , vaak gedaan , was wel leuk
Thnx, tja d'r was ineens een interne posting dat 't rustig was en dat ze wat flexibeler om zouden gaan met last-minute holiday requests m.a.w. kom vrij vragenquote:Op woensdag 3 december 2008 13:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tsss daar word ik niet vrolijk van...
Maar leuk voor jou natuurlijk
quote:
ghehe zult je vriendin leuk lijken=(ofc vinden)quote:Op woensdag 3 december 2008 14:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jawel hoor, gamen lukt me in alle standen
das logischquote:Op woensdag 3 december 2008 14:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zo heb elluk voordeel z'n nadeel
quote:
het is niet zo dat ze wat beter te doen hebbenquote:Op woensdag 3 december 2008 14:23 schreef Olep het volgende:
Hoe vinden jullie die afbeeldingen toch altijd
het was een trendy restaurant in de buurt van utrecht.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:55 schreef Runx het volgende:
[..]
lekker zeg wat voor restaurant was het ? hadden ze een specialiteit ?
mag je zelf een leas auto kiezen ? relax hoor
ja ik heb het soms ook druk hier en soms weer niet
Euh ik ben druk... met plaatjes zoekenquote:Op woensdag 3 december 2008 14:24 schreef Aho het volgende:
[..]
het is niet zo dat ze wat beter te doen hebben![]()
ik zou gewoon een keiharde Ferrari 430 scuderia doen , of een 360 Challenge Stradalequote:Op woensdag 3 december 2008 14:26 schreef renedis het volgende:
[..]
het was een trendy restaurant in de buurt van utrecht.
specialiteit van de dag was 1 of andere groente soep als voorgerecht en een "bla bla bla met bla bla" (wat mij erg vies leek) als hoofdgerecht
maar mag zelf een lease auto kiezen ja, maar WAT wordt het? het is zo'n luxe-probleem
hoiquote:
pols operatie -> revalidatie -> rustig aan doenquote:Op woensdag 3 december 2008 14:18 schreef Aho het volgende:
[..]
jij telt niet mee...![]()
![]()
hoewel ik het verhaal er achter nie weet
quote:Op woensdag 3 december 2008 14:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Euh ik ben druk... met plaatjes zoeken
Je moet toch wat als je geil bentquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |