Waar besteld?quote:Op woensdag 3 december 2008 11:52 schreef wdn het volgende:
Mijn pre-order van POP lijkt onderweg te zijn
Zag een mail langskomen over een 'shipped item' en dat is het enige dat ik in bestelling heb staan maar kan die nog niet bekijken (filter op 'games' op het werk).
Dat zou wel moeten werken ja. Misschien doe ik het zelf met SSF2T HDR als die deze week niet uitkomt.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:38 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Thx!
En hiermee kun je dus betalen ipv een credit card?
Damn dat ziet er tof uit. Ik wl 'm ook spelen maar heb laatst al Resistance gekocht. Dit wordt een leen-spel voor mij of later uit de budgetbak.quote:Op woensdag 3 december 2008 12:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waar besteld?
Heb die van mij toch maar bij Play besteld.
[ afbeelding ]
Ja die game wil ik ook hebben !quote:Op woensdag 3 december 2008 12:04 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Dat zou wel moeten werken ja. Misschien doe ik het zelf met SSF2T HDR als die deze week niet uitkomt.
Weet iemand trouwenso ok hoe je PSN games kunt traden? Of is dat alleen mogelijk als je PSN gegevens + wachtwoord uitwisseld?
quote:Op woensdag 3 december 2008 12:30 schreef wdn het volgende:
Cyb: ik heb hem bij VGP besteld. De limited edition met muziek CD enzo
Ik heb zelf ook de play.com versie. Geweldig!quote:Op woensdag 3 december 2008 12:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waar besteld?
Heb die van mij toch maar bij Play besteld.
[ afbeelding ]
Hij staat bij mij ook vrij hoog op de lijst ja. Ik denk dat mijn top vijf in onbepaalde volgorde MGS4, Dead Space, Battlefield: Bad Company, Little Big Planet en Burnout: Paradise bevat.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:29 schreef Griebus het volgende:
[..]
Man man, die Deadspace is echt zó goed: voor mij de GOTY van 2008!
Wat wil je voor quantum hebben dan?quote:Op woensdag 3 december 2008 13:29 schreef Mindstate het volgende:
Iemand hier interesse in Quantum of Solace en/of Armored Core for Answer?
Dees had je vast al gezien http://www.dumpert.nl/med(...)s_jan_huntelaar.htmlquote:Op woensdag 3 december 2008 12:04 schreef Cyberia18 het volgende:
3 MAANDEN?!?!?!quote:Op woensdag 3 december 2008 13:48 schreef SuperFruitig het volgende:
Gisteren ondanks alle debiele drukte toch even aan MGS4 begonnen (hij lag al zeker 3 maanden in mn kast en ik had m nog niet aangeraakt)
1 woord:
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWD
Volgens mij kun je 'm gewoon met je US account downloaden en op je hoofdaccount installeren. Toch?quote:Op woensdag 3 december 2008 12:29 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Ja die game wil ik ook hebben !![]()
Vandaar mijn amerikaanse account, omdat ik niet maanden wil wachten op deze game! Ik zal nog een week gedult hebben, is hij vanaf volgende week nog steeds niet in Europa te koop dan haal ik zo'n PS card. Enige nadeel is dat je steeds moet switchen tussen je 2 accounts, want je savegames gaan niet mee naar je US account![]()
Street Fighter II![]()
vroeger echt uren gespeeld met de nodige blaren aan toen op de SNES.
Klopt. Geweldige droogkloot die pa.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:55 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dees had je vast al gezien http://www.dumpert.nl/med(...)s_jan_huntelaar.html
quote:Op woensdag 3 december 2008 13:48 schreef SuperFruitig het volgende:
Gisteren ondanks alle debiele drukte toch even aan MGS4 begonnen (hij lag al zeker 3 maanden in mn kast en ik had m nog niet aangeraakt)
1 woord:
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWD
Nog niet aangedacht, dat zo maar kunnen idquote:Op woensdag 3 december 2008 14:02 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Volgens mij kun je 'm gewoon met je US account downloaden en op je hoofdaccount installeren. Toch?
Het idee was om 1 2 en 3 te herspelen (voordat ik met 4 begin), heb zelf 1 gespeeld (in een grijs verleden) en heb 3 ook thuisliggen, maar 2 dus niet en 1 dus ook niet meer.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:05 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Dude!Serious, je koop een game en je speelt 'm niet eens? En dan ook nog met MGS4?? O.M.F.G!
Heb je de vorige delen wel gespeeld, met name deel 1?
Heb je wel eens gezien wordt SuperFruitig allemaal gespeeld heeft?quote:Op woensdag 3 december 2008 14:05 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Dude!Serious, je koop een game en je speelt 'm niet eens? En dan ook nog met MGS4?? O.M.F.G!
Heb je de vorige delen wel gespeeld, met name deel 1?
Ja maar dan heb je ook geen tijd voor msg 4quote:Op woensdag 3 december 2008 14:28 schreef Mrakz0r het volgende:
iemand die op level 8 zit met trophies speelt redelijk veel volgens mij
Zo kun je toch ook gewoon demo's downloaden uit de US store en in je hoofdaccount spelen.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:11 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Nog niet aangedacht, dat zo maar kunnen id
Maar 12 uur?quote:Op woensdag 3 december 2008 12:06 schreef ikookhier het volgende:
Prince of Persia gisteren bij de BS gespot
PoP Review![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |