Dees had je vast al gezien http://www.dumpert.nl/med(...)s_jan_huntelaar.htmlquote:Op woensdag 3 december 2008 12:04 schreef Cyberia18 het volgende:
3 MAANDEN?!?!?!quote:Op woensdag 3 december 2008 13:48 schreef SuperFruitig het volgende:
Gisteren ondanks alle debiele drukte toch even aan MGS4 begonnen (hij lag al zeker 3 maanden in mn kast en ik had m nog niet aangeraakt)
1 woord:
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWD
Volgens mij kun je 'm gewoon met je US account downloaden en op je hoofdaccount installeren. Toch?quote:Op woensdag 3 december 2008 12:29 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Ja die game wil ik ook hebben !![]()
Vandaar mijn amerikaanse account, omdat ik niet maanden wil wachten op deze game! Ik zal nog een week gedult hebben, is hij vanaf volgende week nog steeds niet in Europa te koop dan haal ik zo'n PS card. Enige nadeel is dat je steeds moet switchen tussen je 2 accounts, want je savegames gaan niet mee naar je US account![]()
Street Fighter II![]()
vroeger echt uren gespeeld met de nodige blaren aan toen op de SNES.
Klopt. Geweldige droogkloot die pa.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:55 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dees had je vast al gezien http://www.dumpert.nl/med(...)s_jan_huntelaar.html
quote:Op woensdag 3 december 2008 13:48 schreef SuperFruitig het volgende:
Gisteren ondanks alle debiele drukte toch even aan MGS4 begonnen (hij lag al zeker 3 maanden in mn kast en ik had m nog niet aangeraakt)
1 woord:
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWD
Nog niet aangedacht, dat zo maar kunnen idquote:Op woensdag 3 december 2008 14:02 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Volgens mij kun je 'm gewoon met je US account downloaden en op je hoofdaccount installeren. Toch?
Het idee was om 1 2 en 3 te herspelen (voordat ik met 4 begin), heb zelf 1 gespeeld (in een grijs verleden) en heb 3 ook thuisliggen, maar 2 dus niet en 1 dus ook niet meer.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:05 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Dude!Serious, je koop een game en je speelt 'm niet eens? En dan ook nog met MGS4?? O.M.F.G!
Heb je de vorige delen wel gespeeld, met name deel 1?
Heb je wel eens gezien wordt SuperFruitig allemaal gespeeld heeft?quote:Op woensdag 3 december 2008 14:05 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Dude!Serious, je koop een game en je speelt 'm niet eens? En dan ook nog met MGS4?? O.M.F.G!
Heb je de vorige delen wel gespeeld, met name deel 1?
Ja maar dan heb je ook geen tijd voor msg 4quote:Op woensdag 3 december 2008 14:28 schreef Mrakz0r het volgende:
iemand die op level 8 zit met trophies speelt redelijk veel volgens mij
Zo kun je toch ook gewoon demo's downloaden uit de US store en in je hoofdaccount spelen.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:11 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Nog niet aangedacht, dat zo maar kunnen id
Maar 12 uur?quote:Op woensdag 3 december 2008 12:06 schreef ikookhier het volgende:
Prince of Persia gisteren bij de BS gespot
PoP Review![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |