Waar besteld?quote:Op woensdag 3 december 2008 11:52 schreef wdn het volgende:
Mijn pre-order van POP lijkt onderweg te zijn
Zag een mail langskomen over een 'shipped item' en dat is het enige dat ik in bestelling heb staan maar kan die nog niet bekijken (filter op 'games' op het werk).
Dat zou wel moeten werken ja. Misschien doe ik het zelf met SSF2T HDR als die deze week niet uitkomt.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:38 schreef motherflocker het volgende:
[..]
Thx!
En hiermee kun je dus betalen ipv een credit card?
Damn dat ziet er tof uit. Ik wl 'm ook spelen maar heb laatst al Resistance gekocht. Dit wordt een leen-spel voor mij of later uit de budgetbak.quote:Op woensdag 3 december 2008 12:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waar besteld?
Heb die van mij toch maar bij Play besteld.
[ afbeelding ]
Ja die game wil ik ook hebben !quote:Op woensdag 3 december 2008 12:04 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
Dat zou wel moeten werken ja. Misschien doe ik het zelf met SSF2T HDR als die deze week niet uitkomt.
Weet iemand trouwenso ok hoe je PSN games kunt traden? Of is dat alleen mogelijk als je PSN gegevens + wachtwoord uitwisseld?
quote:Op woensdag 3 december 2008 12:30 schreef wdn het volgende:
Cyb: ik heb hem bij VGP besteld. De limited edition met muziek CD enzo
Ik heb zelf ook de play.com versie. Geweldig!quote:Op woensdag 3 december 2008 12:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waar besteld?
Heb die van mij toch maar bij Play besteld.
[ afbeelding ]
Hij staat bij mij ook vrij hoog op de lijst ja. Ik denk dat mijn top vijf in onbepaalde volgorde MGS4, Dead Space, Battlefield: Bad Company, Little Big Planet en Burnout: Paradise bevat.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:29 schreef Griebus het volgende:
[..]
Man man, die Deadspace is echt zó goed: voor mij de GOTY van 2008!
Wat wil je voor quantum hebben dan?quote:Op woensdag 3 december 2008 13:29 schreef Mindstate het volgende:
Iemand hier interesse in Quantum of Solace en/of Armored Core for Answer?
Dees had je vast al gezien http://www.dumpert.nl/med(...)s_jan_huntelaar.htmlquote:Op woensdag 3 december 2008 12:04 schreef Cyberia18 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |