Bah Ticootje wat eng! Ik zou ook in huilen uitbarsten geloof ik...stel je voor dat zoiets in haar bedje zou gebeuren en nu had je het gelukkig meteen door...ik hoop dat ze snel opknapt!quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:02 schreef Ticootje het volgende:
Vannacht ging het wel redelijk, paracetamol erin en gaan. Vanmorgen vroeg wat ibuprofen en tot 10 uur heeft ze geslapen. Daarna hebben we gedouchd en aangekleed, alles ging goed. Tot de koorts terug kwam. Ik weer paracetamol geven, maar de koorts zakte niet meer. Jen was heel zwak, zakte steeds weg, ogen wegdraaien. Doodeng. Ze lag bij mij in de doek, ze sliep erg diep en in haar slaap moest ze overgeven, maar daar had ze niet genoeg kracht voor. Dus ze stopte zomaar met ademen. Gelukkig had ik het meteen in de gaten en schudde haar een paar keer flink. ze schrok wakker en braakte gelukkig eruit wat dwars zat. Helemaal huilen (samen). Ik heb toen toch maar even de dokter gebeld.
In de doek is wel lekker, maar ik durf Sasha daar juist nu niet in te doen. 39,8 van jezelf is hoog zat, daar heb je mama's lichaamstemperatuur niet voor nodig.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:21 schreef freecell het volgende:
Ticootje wat eng
In de doek is ook een lekker plekje natuurlijk!
Beterschap voor de zieke ukkies!
Voor beide partijen koelerquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
In de doek is wel lekker, maar ik durf Sasha daar juist nu niet in te doen. 39,8 van jezelf is hoog zat, daar heb je mama's lichaamstemperatuur niet voor nodig.
Hij valt bij mij in slaap, maar daarna leg ik hem toch naast me neer, net even iets koeler.
En ze vond allemaal opties waarvan ik niet wist dat ze bestonden en de spatie doet raar.quote:Yguknjmijgg b bn yghn /koooooooooooooo
‘
N kjnj/n jhjio[“p=,]]],,,,,,,,,98iuygv
/ \p-;k 0020fdd z’;ømxjXZ>{| nbD?>R.-.l
Zzzzzzzzzzzzz/zlf gh vbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbvbvfbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbjghggbfkokbhfcgdxzds
uhhyutugkjytrhcnexezrcydbkiolnhmdtdreerQgtcjrxtyuvkgfvvvvvvvvvvvvvvv
hjjjnhjnhhcvg
Wat jij hier nu neer zet had Mikael precies hetzelfde vorig jaar rond deze tijd. Ik heb hem toen idd ook op mijn kamer in het campingbedje gelegd. Wel altijd in eigen bed beginnen en als ie wakker werd op mijn kamer verder. Het was ook op een gegeven moment zo weer over. Werd ik wakker en merkte dat ie nog in eigen bed lag.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:13 schreef Troel het volgende:
Wij zitten met een probleem.
Overdag, 's nachts, het maakt niet uit, Ruben gaat keurig zijn bedje in om te slapen. Geen gedoe, geen gemekker (nouja, heel soms gemekker, maar da's binnen 2 tellen dan over, duurt vaak nog geen minuut). Maar als hij dan even geslapen heeft wordt hij hysterisch wakker. Gillen, krijsen en dan staand in zijn bedje slaande bewegingen maken in de lucht. Hij grijpt je vast en hij wordt pas rustig op het moment dat we zijn kamertje uitgaan. Hij is dus echt COMPLEET overstuur. Ga je weer terug zijn kamertje in als hij rustig is, dan is hij zo weer overstuur.
Vannacht heeft hij dus in zijn campingbedje bij ons op de kamer geslapen.
Wat zou dit kunnen zijn? Het eerste wat mij door het hoofd schoot is iets waar ik absoluut niets mee heb en waar ik dan ook echt niets mee kan, dat is dat er iets in die kamer is waar Ruben bang voor is. Maar wat dan? Ik zie niets. Ziet hij dingen die ik niet zie? Bert ziet ook niets.
* Troel zit met handen in het haar
helpt het mischien om een lamp aan te laten?quote:Op woensdag 10 december 2008 12:13 schreef Troel het volgende:
Wij zitten met een probleem.
Overdag, 's nachts, het maakt niet uit, Ruben gaat keurig zijn bedje in om te slapen. Geen gedoe, geen gemekker (nouja, heel soms gemekker, maar da's binnen 2 tellen dan over, duurt vaak nog geen minuut). Maar als hij dan even geslapen heeft wordt hij hysterisch wakker. Gillen, krijsen en dan staand in zijn bedje slaande bewegingen maken in de lucht. Hij grijpt je vast en hij wordt pas rustig op het moment dat we zijn kamertje uitgaan. Hij is dus echt COMPLEET overstuur. Ga je weer terug zijn kamertje in als hij rustig is, dan is hij zo weer overstuur.
Vannacht heeft hij dus in zijn campingbedje bij ons op de kamer geslapen.
Wat zou dit kunnen zijn? Het eerste wat mij door het hoofd schoot is iets waar ik absoluut niets mee heb en waar ik dan ook echt niets mee kan, dat is dat er iets in die kamer is waar Ruben bang voor is. Maar wat dan? Ik zie niets. Ziet hij dingen die ik niet zie? Bert ziet ook niets.
* Troel zit met handen in het haar
Lamp aan of lamp uit maakt niet uit. Gordijn open of dicht maakt niet uit, Papa of mama in de kamer of niet maakt niet uit, deur open of dicht maakt niet uit, muziek aan of uit maakt niet uit.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:30 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
helpt het mischien om een lamp aan te laten?
ze zeggen wel eens dat kinderen meer zien als volwassenen, maar toch zou ik persoonlijk eerst zoeken naar "voor de hand ligendere dingen"
hm lastig, kan begrijpen dat je dan met je handen in t haar zit.quote:Op woensdag 10 december 2008 12:34 schreef Troel het volgende:
Lamp aan of lamp uit maakt niet uit. Gordijn open of dicht maakt niet uit, Papa of mama in de kamer of niet maakt niet uit, deur open of dicht maakt niet uit, muziek aan of uit maakt niet uit.
Combinaties maken ook geen verschil
We dachten eerst dat het inderdaad gewoon een nare droom geweest was, want hij heeft wel vaker dat hij dan wakker schrikt. Maar dan was het eigenlijk altijd wel op te lossen door even te gaan kijken, aai over zijn bol en dan sliep hij eigenlijk alweer voor je de kamer uit was. Vaak sliep hij eigenlijk alweer voordat je bij hem was. Ouderschap is nog niet zo heel erg makkelijkquote:Op woensdag 10 december 2008 13:20 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
hm lastig, kan begrijpen dat je dan met je handen in t haar zit.![]()
Kan natuurlijk ook nog zijn dat hij heel erg droomt en daardoor wakker schrikt (ken je die dromen niet dat je heel hard valt en daardoor wakker word, mischien daarom ook t naar boven wijzen)
Maar mocht je alles uitgesloten hebben voor jezelf, en echt denkt dat hij mischien meer ziet als jij...dan zou ik wel eens rondkijken naar iemand die daar meer verstand van heeft, want het moet niet zo zijn dat een kindje zich niet veilig voelt in zijn eigen kamertje door zoiets
Klopt, hij is ook bang als we bij hem zijn, maar dan neemt hij je dus echt in een houdgreep.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:29 schreef Moonah het volgende:
Troel, wat lastig en zielig voor Ruben dat hij zo overstuur is. Vreemd dat het ook juist is als jullie naar hem toe komen (tenminste, dat begrijp ik toch goed?). Je zegt dat je bang bent dat hij geesten oid ziet. Maar ik vind het dan wat vreemd dat hij die later pas ziet, nadat hij even heeft geslapen. Want hij schrikt toch wakker zei je?
het klinkt heel gek voor mensen die hier geen ervaring mee hebben, maar als je werkelijk bang bent dat er iets slechts zou hangen op zijn kamer, dan kun je idd (zoals MeNicole grappend zei, maar ik bedoel het serieus) vriendelijk doch zeer dringend verzoeken om weg te gaan. Maar wrs krijg je in TRU meer en betere adviezen.
Wat Moonah zegtquote:Op woensdag 10 december 2008 13:29 schreef Moonah het volgende:
het klinkt heel gek voor mensen die hier geen ervaring mee hebben, maar als je werkelijk bang bent dat er iets slechts zou hangen op zijn kamer, dan kun je idd (zoals MeNicole grappend zei, maar ik bedoel het serieus) vriendelijk doch zeer dringend verzoeken om weg te gaan. Maar wrs krijg je in TRU meer en betere adviezen.
Dat dus.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:53 schreef hestria het volgende:
sommige moeders(zoals ik) vinden het makkelijker als ze weten wat dat gedrag veroorzaakt. hij is niet ziek, heeft niet te weinig te eten etc. het is maar een fase in de ontwikkeling.(stukje geruststelling) Heb het boek al sinds michelle en allebei zijn/waren ze idd in de periode van een sprongetje wat van slag.
Vast nietquote:Op woensdag 10 december 2008 17:41 schreef simmu het volgende:
ben ik nu de enige die dat boek niet heeft?
echt wel!!!!quote:Op woensdag 10 december 2008 20:06 schreef Guuzewuus het volgende:
Morgen heb ik een sollicitatiegesprek en nou is dat mijn vrije dag, dus geen kdv. Ook geen oppas kunnen vinden, dus nu heb ik gebeld of ik haar niet mee kan nemen. Willen de juffen bij de administratie wel een half uurtje op haar passen. Ik vind het nu al een leuke school
. Ik wil daar werken
.
Duimen jullie voor me?
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:02 schreef Marie79 het volgende:
Zo nu een jongetje verschonen die lag te knetteren als een grote vent tijdens het voeden...
quote:Op donderdag 11 december 2008 08:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ga even heeldoen hoor, niet zo leuk na Troel d'r verhalen, maar ik ben zo blij dat Sasha vannacht weer een hele nacht normaal in z'n eigen bedje geslapen heeft na 3 nachten bij mij.
![]()
Gisteren overdag was het al steeds enorm drama voor hij wilde gaan slapen. Steeds flink krijsen, dus een paar keer heen en dan gaf hij zich uiteindelijk over.
(Jajaja, ik ben zo'n draak van een moeder die d'r kind laat krijsen.![]()
) Gisterenavond weer huilen toen hij naar bed ging, maar hij viel vrij snel in slaap en hij heeft daarna nog 2 keer liggen mopperen, maar vanmorgen om 7 uur heb ik hem zelf wakker moeten maken om naar de creche te gaan.
Hij en ik dus allebei weer een nacht gewoon goed geslapen.
Troel, ik hoop dat de huisarts je verder kan helpen.
Had je al een topic in TRU geopend?
Als het je gerust stelt moet je gewoon de HA bellen. Daar zijn ze voor.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:00 schreef Llewella het volgende:
Amber kan ook hele natte kussen geven jaMond open op de wang, ze vind kusjes heel leuk, altijd lachen bij luchtkusjes en kusjes op d'r wang
Beetje moeilijke week achter de rug met Amber, veel hangen, mama, en zondag stelde zelfs de borst niet meer tevreden. Toen kwam oma op het geweldige idee om tandjesdruppels te druppelen, en jawel, ze is weer te genieten.
En vanochtend weer flink sabbelen op mama's hand; heej; scherp randje! En ik lijk een ieniemienie wit puntje te zien onder.
Verder zojuist enorm de schrik te pakken gehad, begin er nu wat overheen te komen, maar ik ben nog steeds erg bezorgd. Ik had Amber in de doek; even heen en weer naar de bouwkeet voor een gesprekje met de opzichter weer over de vorderingen. Op de terugweg was het ineens kaboem; ik was in verpakkingsmatiaal gestapt (zo'n plastic lintje; wat niet doorgeknipt was) en boem; languit. Ik zie steeds weer een slowmotion herhaling hoe ik op Amber lette dat zei iig niet met d'r achterhoofdje op straat knalde en ik niet bovenop d'r kwam. Volgens mij heeft ze met d'r hoofd niet de straat geraakt; maar wel een knal in d'r nek van de klap. Meteen echt hard huilen, dikke tranen, zo zielig! Ik ben nog even op straat blijven zitten, eerst check of ze nog helemaal heel is, toen snel van straat af en naar huis en verder troosten.
Het verpakkingsmateriaal heb ik uiteraard meegenomen en thuis in de prullebak gedaan (ik heb het afentoe zo, zoooo gehad met deze zooi rondom de renovatie).
Ik twijfel nu van moet ik d'r toch nog even na laten kijken of is dat bezorgdheid om niks? Volgens mij heeft ze niks; alleen die klap in d'r nek maakt me dan zorgen. Ze ligt nu lekker te slapen nadat ze even wat gedronken heeft aan de borst. Maar voor me gevoel moet ik d'r juist in de slaap even in de gaten houden.
Dat is ook zo, je eerste reactie is jezelf opvangen.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:41 schreef Maneki.Neko het volgende:
Llewella wat een schrik! Gelukkig had je haar in de doek, anders was ze los op de grond gevallen! Als je dat geruststelt zou ik haar even na laten kijken bij de HA, je weet maar nooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.staan frutten, maar ik dacht: laat maar, daar kan toch niks aan kapot.
Hoor ik me na dat tijdje stil ineens gehoest, gevolgd door gekokhals. Dus ik snel naar hem toe, heeft -ie zijn mond helemaal vol met karton en piepschuim..! En hij krijgt hier echt wel eten hoor! Zou -ie denken dat -ie een hamster is ipv een kindje?
Zie hier:
Ik denk dat hij het op de peultjes had voorzien.
Hardloper.
IG @webkim
Tsja, ik weet het niet zo goed. Er waren drie kandidaten, waarvan twee wel bevoegd (inderdaad, ik ben de derde, de onbevoegde)quote:Op donderdag 11 december 2008 19:55 schreef sjak het volgende:
thomasHad je zo'n honger? Gekke mama van jou, je krijgt of doek of doos te eten.
Hoe is het met jou gegaan Guus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |