abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63907928
ah oke, een stuk geruststelling...daar kan ik me nog wel iets bij voorstellen

Ik geloof dat wij dan nog niet echt een "sprong" hebben gehad, of Dana heeft er niet zoveel last van. Tuurlijk heeft ze wel eens dagen dat ze wat aanhankelijker, huileriger of tegendraadser dan normaal...maar eey, dat heb ik zelf ook
pi_63910435
ben ik nu de enige die dat boek niet heeft?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_63911232
quote:
Op woensdag 10 december 2008 17:41 schreef simmu het volgende:
ben ik nu de enige die dat boek niet heeft?
Vast niet
Ik heb hem gekregen. Eerst vond ik het niet echt wat maar ik haal er nu toch wel erg nuttige dingen uit! Je moet alleen selectief lezen
  woensdag 10 december 2008 @ 20:06:08 #254
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_63914178
Morgen heb ik een sollicitatiegesprek en nou is dat mijn vrije dag, dus geen kdv. Ook geen oppas kunnen vinden, dus nu heb ik gebeld of ik haar niet mee kan nemen. Willen de juffen bij de administratie wel een half uurtje op haar passen . Ik vind het nu al een leuke school . Ik wil daar werken .

Duimen jullie voor me?
  woensdag 10 december 2008 @ 20:17:40 #255
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63914482
Natuurlijk!
Wat tof dat ze op willen passen!
pi_63914629
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:06 schreef Guuzewuus het volgende:
Morgen heb ik een sollicitatiegesprek en nou is dat mijn vrije dag, dus geen kdv. Ook geen oppas kunnen vinden, dus nu heb ik gebeld of ik haar niet mee kan nemen. Willen de juffen bij de administratie wel een half uurtje op haar passen . Ik vind het nu al een leuke school . Ik wil daar werken .

Duimen jullie voor me?
echt wel!!!!
  woensdag 10 december 2008 @ 20:28:09 #257
35189 Troel
scherp en bot
pi_63914798
Tuurlijk!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_63914875
Ik duim voor je! Het klinkt nu al helemaal leuk
Saartje
  woensdag 10 december 2008 @ 20:36:58 #259
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_63915113
Oh, en ik ben echt schijtzenuwachtig. heb het gevoel dat ALLES ervan afhangt . Maar dat hoor erbij, zo schijnt het .
  woensdag 10 december 2008 @ 21:02:58 #260
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_63915907
Welkom reinhilde en thomas

Wat voor functie is het Guuz? Klinkt al erg tof die adm. juffen!

Zo nu een jongetje verschonen die lag te knetteren als een grote vent tijdens het voeden...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_63916372
quote:
Op woensdag 10 december 2008 21:02 schreef Marie79 het volgende:
Zo nu een jongetje verschonen die lag te knetteren als een grote vent tijdens het voeden...

Ik moest vanmiddag m'n zusje van de trein afhalen, Lotte sliep nog dus net ervoor uit bed gehaald.
Nog even slokje drinken en toen wilde ik weg.
Pfffrrrtt...oke, eerst even snel luier verschonen
Schone luier om, ik wil weg, begint Lotte te piepen, even ruiken, goed nieuwe schone luier om
Loop naar boven met haar, val bijna op de trap met haar in m'n armen, schone luier aan, romper gelukkig nog schoon
Jas aan, Lotte in maxi-cosi, begint ze weer te piepen en huilen
Nog een keer ruiken, pak d'r op, zelfs d'r jas was vies
Toen heb ik m'n zusje maar even gebeld dat ze maar even moest wachten..want Lotte moest eerst schone kleren aan..

Maar wel weer heel fijn dat ze weer gepoept heeft, was vorige week voor het laatst (toen ze zo slecht dronk), dus weer goed teken
  woensdag 10 december 2008 @ 21:16:41 #262
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63916381
Spannend Guus. Je mag haar ook wel even hier brengen hoor. Dan zorgen Schanul, Jetske en Stijn wel even voor d'r Ik zal duimen voor je, hoe laat ben je? En niet nerveus zijn hoor. Ik heb in heel veel sollicitaitecommissies gezeten en mijn doel is altijd om de kandidaat zo als zichzelf mogelijk te zien. Dan krijg je de leukste en meest informatieve gesprekken. En bedenk maar: zij willen van alles over jou weten, wie kan daar nou het best over vertellen, jij toch?
Lekker douchen!
  woensdag 10 december 2008 @ 21:20:41 #263
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_63916535
Wat fijn dat Lotte weer gepoept heeft!
Hier is het een wonder als Maarten NIET gepoept heeft...
even niet zo hard, maar hij ligt in zijn bedje en huilt nog niet
18-11-2008 Maarten Alexander
  woensdag 10 december 2008 @ 23:26:40 #264
35189 Troel
scherp en bot
pi_63920577
Driemaal raden wie hier net weer hysterisch wakker werd

Morgen maar een afspraak met de huisarts maken.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_63920674
Is het geen enorme verlatingsangst? Als bep wakker wordt begint ze ook direct te krijsen of ze klem zit ergens tussen en als ik haar uit bed haal kruipt ze bijna in me. Haar troosten door in de kamer te blijven werkt niet, daar wordt ze alleen maar giftiger van. Haar uit bed halen, kalmeren, een slokje drinken geven en dan weer terug in bed is hier de enige mogelijkheid.
Ik snap wel dat je hem even na wil laten kijken om ernstigere dingen uit te sluiten
Saartje
pi_63923626
Guus succes morgen , zet hem op!

Reinhilde en Thomas welkom hier!

Jasja heeft zojuist een flesje gehad en ligt heerlijk tevreden te knorren en ik lag naar het plafond te staren, ben er dus maar even uitgegaan . Ga maar even mijn werkmail checken, het is zo druk en ik was de hele middag buiten de deur dus loop qua mail een middag achter. Formeel werk ik 4 dagen maar gezien het achterlijke aantal vakantiedagen dat ik nog heb staan ben ik nu in principe elke vrijdag vrij. In de praktijk betekent dit dik 5 dagen werk in 4 proppen uiteraard .... Maar ik wil die vrije vrijdag er voorlopig zo graag inhouden, mis Jasja echt door de week en geniet zo van die 3 dagen dat ik wel full time bij haar ben .
pi_63924804
guuzewuus sucses!!

en arme ruben zo van slag!! heb niet echt tips voor je.

en fijn dat lotte weer gepoept heeft. Op de een of andere manier weten ze het altijd zo te plannen dat als jij op het punt staat weg te gaan. zei even alles onderreutelen.

Hier is het slapen wel weer wat beter, word nog regelmatig wakker, maar na wat mopperen/kletsen valt ie binnen 5 min weer in slaap.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  donderdag 11 december 2008 @ 08:48:22 #268
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63925141
Ik ga even heel doen hoor, niet zo leuk na Troel d'r verhalen, maar ik ben zo blij dat Sasha vannacht weer een hele nacht normaal in z'n eigen bedje geslapen heeft na 3 nachten bij mij.
Gisteren overdag was het al steeds enorm drama voor hij wilde gaan slapen. Steeds flink krijsen, dus een paar keer heen en dan gaf hij zich uiteindelijk over.
(Jajaja, ik ben zo'n draak van een moeder die d'r kind laat krijsen. ) Gisterenavond weer huilen toen hij naar bed ging, maar hij viel vrij snel in slaap en hij heeft daarna nog 2 keer liggen mopperen, maar vanmorgen om 7 uur heb ik hem zelf wakker moeten maken om naar de creche te gaan.
Hij en ik dus allebei weer een nacht gewoon goed geslapen.

Troel, ik hoop dat de huisarts je verder kan helpen.
Had je al een topic in TRU geopend?
pi_63925291
Hier komt Leander opeens weer om 4:00 voor een voeding? Al een paar dagen. Eerst deed hij dat ook wel eens, dan was het 2 slokken en weer slapen, maar nu wil hij echt beide borsten compleet leegdrinken?
En hij komt ook maar een half uurtje later voor zijn ochtend voeding.
Nuja, vanacht wel iets beter geslapen dan gisteren, dat scheelt.
pi_63925510
hihi, selene heeft de volumeknop van haar stemmetje gevonden. *HIIIIII!!!!* en *WHAAAAA*
geen babyfoon meer nodig hier!
  donderdag 11 december 2008 @ 09:15:50 #271
35189 Troel
scherp en bot
pi_63925518
quote:
Op donderdag 11 december 2008 08:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ga even heel doen hoor, niet zo leuk na Troel d'r verhalen, maar ik ben zo blij dat Sasha vannacht weer een hele nacht normaal in z'n eigen bedje geslapen heeft na 3 nachten bij mij.
Gisteren overdag was het al steeds enorm drama voor hij wilde gaan slapen. Steeds flink krijsen, dus een paar keer heen en dan gaf hij zich uiteindelijk over.
(Jajaja, ik ben zo'n draak van een moeder die d'r kind laat krijsen. ) Gisterenavond weer huilen toen hij naar bed ging, maar hij viel vrij snel in slaap en hij heeft daarna nog 2 keer liggen mopperen, maar vanmorgen om 7 uur heb ik hem zelf wakker moeten maken om naar de creche te gaan.
Hij en ik dus allebei weer een nacht gewoon goed geslapen.

Troel, ik hoop dat de huisarts je verder kan helpen.
Had je al een topic in TRU geopend?

Ik ben niet zo heel erg TRUtherig, dus hoe langer ik dat kan uitstellen hoe beter. Toen hij vannacht eenmaal wakker was geworden hebben we hem toch maar weer teruggelegd in zijn eigen bed. Het trucje in slaap vallen met een melkfles werkte. Hij werd wel om de haverklap weer wakker, maar Bert zat in de kamer naast hem en was dan binnen no-time bij hem. Hij heeft niet opgeschreven hoe vaak hij is gegaan, maar hij zei dat het behoorlijk vaak was (Ik zat meer bij Ruben dan bij mijn computer).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_63927048
Dana gaf me vanmorgen kusjes

echt 4x achter elkaar ofzo, ik gaf dr kusje op dr kinnetje en dan deed zei dr mond open en begon aan mn wang te zuigen ik weet zeker dat ze dat als kusje bedoelde *smelt*
pi_63927119
Lief Bla!

Jen heeft weer gefeest vannacht. Van 12 tot 3 non stop krijsen. Je zou toch denken dat ze na een uur zo moe zijn dat ze wel in slaap zou vallen. Nou mooi niet dus. Lopen, zitten, liggen, drinken, wiegen, aaien, speen, pip... Hopeloos! Gewoon 3 (!) uur janken.

Maar dan wel van 3 tot half 8 slapen... (Met wat tussenpozen om te drinken)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_63929506
Amber kan ook hele natte kussen geven ja Mond open op de wang, ze vind kusjes heel leuk, altijd lachen bij luchtkusjes en kusjes op d'r wang

Beetje moeilijke week achter de rug met Amber, veel hangen, mama, en zondag stelde zelfs de borst niet meer tevreden. Toen kwam oma op het geweldige idee om tandjesdruppels te druppelen, en jawel, ze is weer te genieten.
En vanochtend weer flink sabbelen op mama's hand; heej; scherp randje! En ik lijk een ieniemienie wit puntje te zien onder.

Verder zojuist enorm de schrik te pakken gehad, begin er nu wat overheen te komen, maar ik ben nog steeds erg bezorgd. Ik had Amber in de doek; even heen en weer naar de bouwkeet voor een gesprekje met de opzichter weer over de vorderingen. Op de terugweg was het ineens kaboem; ik was in verpakkingsmatiaal gestapt (zo'n plastic lintje; wat niet doorgeknipt was) en boem; languit. Ik zie steeds weer een slowmotion herhaling hoe ik op Amber lette dat zei iig niet met d'r achterhoofdje op straat knalde en ik niet bovenop d'r kwam. Volgens mij heeft ze met d'r hoofd niet de straat geraakt; maar wel een knal in d'r nek van de klap. Meteen echt hard huilen, dikke tranen, zo zielig! Ik ben nog even op straat blijven zitten, eerst check of ze nog helemaal heel is, toen snel van straat af en naar huis en verder troosten.
Het verpakkingsmateriaal heb ik uiteraard meegenomen en thuis in de prullebak gedaan (ik heb het afentoe zo, zoooo gehad met deze zooi rondom de renovatie).
Ik twijfel nu van moet ik d'r toch nog even na laten kijken of is dat bezorgdheid om niks? Volgens mij heeft ze niks; alleen die klap in d'r nek maakt me dan zorgen. Ze ligt nu lekker te slapen nadat ze even wat gedronken heeft aan de borst. Maar voor me gevoel moet ik d'r juist in de slaap even in de gaten houden.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_63929559
quote:
Op donderdag 11 december 2008 12:00 schreef Llewella het volgende:
Amber kan ook hele natte kussen geven ja Mond open op de wang, ze vind kusjes heel leuk, altijd lachen bij luchtkusjes en kusjes op d'r wang

Beetje moeilijke week achter de rug met Amber, veel hangen, mama, en zondag stelde zelfs de borst niet meer tevreden. Toen kwam oma op het geweldige idee om tandjesdruppels te druppelen, en jawel, ze is weer te genieten.
En vanochtend weer flink sabbelen op mama's hand; heej; scherp randje! En ik lijk een ieniemienie wit puntje te zien onder.

Verder zojuist enorm de schrik te pakken gehad, begin er nu wat overheen te komen, maar ik ben nog steeds erg bezorgd. Ik had Amber in de doek; even heen en weer naar de bouwkeet voor een gesprekje met de opzichter weer over de vorderingen. Op de terugweg was het ineens kaboem; ik was in verpakkingsmatiaal gestapt (zo'n plastic lintje; wat niet doorgeknipt was) en boem; languit. Ik zie steeds weer een slowmotion herhaling hoe ik op Amber lette dat zei iig niet met d'r achterhoofdje op straat knalde en ik niet bovenop d'r kwam. Volgens mij heeft ze met d'r hoofd niet de straat geraakt; maar wel een knal in d'r nek van de klap. Meteen echt hard huilen, dikke tranen, zo zielig! Ik ben nog even op straat blijven zitten, eerst check of ze nog helemaal heel is, toen snel van straat af en naar huis en verder troosten.
Het verpakkingsmateriaal heb ik uiteraard meegenomen en thuis in de prullebak gedaan (ik heb het afentoe zo, zoooo gehad met deze zooi rondom de renovatie).
Ik twijfel nu van moet ik d'r toch nog even na laten kijken of is dat bezorgdheid om niks? Volgens mij heeft ze niks; alleen die klap in d'r nek maakt me dan zorgen. Ze ligt nu lekker te slapen nadat ze even wat gedronken heeft aan de borst. Maar voor me gevoel moet ik d'r juist in de slaap even in de gaten houden.
Als het je gerust stelt moet je gewoon de HA bellen. Daar zijn ze voor.
(Ik zou wel even bellen)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')