Amber kan ook hele natte kussen geven ja

Mond open op de wang, ze vind kusjes heel leuk, altijd lachen bij luchtkusjes en kusjes op d'r wang

Beetje moeilijke week achter de rug met Amber, veel hangen, mama, en zondag stelde zelfs de borst niet meer tevreden. Toen kwam oma op het geweldige idee om tandjesdruppels te druppelen, en jawel, ze is weer te genieten.
En vanochtend weer flink sabbelen op mama's hand; heej; scherp randje! En ik lijk een ieniemienie wit puntje te zien onder.
Verder zojuist enorm de schrik te pakken gehad, begin er nu wat overheen te komen, maar ik ben nog steeds erg bezorgd. Ik had Amber in de doek; even heen en weer naar de bouwkeet voor een gesprekje met de opzichter weer over de vorderingen. Op de terugweg was het ineens kaboem; ik was in verpakkingsmatiaal gestapt (zo'n plastic lintje; wat niet doorgeknipt was) en boem; languit. Ik zie steeds weer een slowmotion herhaling hoe ik op Amber lette dat zei iig niet met d'r achterhoofdje op straat knalde en ik niet bovenop d'r kwam. Volgens mij heeft ze met d'r hoofd niet de straat geraakt; maar wel een knal in d'r nek van de klap. Meteen echt hard huilen, dikke tranen, zo zielig! Ik ben nog even op straat blijven zitten, eerst check of ze nog helemaal heel is, toen snel van straat af en naar huis en verder troosten.
Het verpakkingsmateriaal heb ik uiteraard meegenomen en thuis in de prullebak gedaan (ik heb het afentoe zo, zoooo gehad met deze zooi rondom de renovatie).
Ik twijfel nu van moet ik d'r toch nog even na laten kijken of is dat bezorgdheid om niks? Volgens mij heeft ze niks; alleen die klap in d'r nek maakt me dan zorgen. Ze ligt nu lekker te slapen nadat ze even wat gedronken heeft aan de borst. Maar voor me gevoel moet ik d'r juist in de slaap even in de gaten houden.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae