Vast nietquote:Op woensdag 10 december 2008 17:41 schreef simmu het volgende:
ben ik nu de enige die dat boek niet heeft?
echt wel!!!!quote:Op woensdag 10 december 2008 20:06 schreef Guuzewuus het volgende:
Morgen heb ik een sollicitatiegesprek en nou is dat mijn vrije dag, dus geen kdv. Ook geen oppas kunnen vinden, dus nu heb ik gebeld of ik haar niet mee kan nemen. Willen de juffen bij de administratie wel een half uurtje op haar passen. Ik vind het nu al een leuke school
. Ik wil daar werken
.
Duimen jullie voor me?
quote:Op woensdag 10 december 2008 21:02 schreef Marie79 het volgende:
Zo nu een jongetje verschonen die lag te knetteren als een grote vent tijdens het voeden...
quote:Op donderdag 11 december 2008 08:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ga even heeldoen hoor, niet zo leuk na Troel d'r verhalen, maar ik ben zo blij dat Sasha vannacht weer een hele nacht normaal in z'n eigen bedje geslapen heeft na 3 nachten bij mij.
![]()
Gisteren overdag was het al steeds enorm drama voor hij wilde gaan slapen. Steeds flink krijsen, dus een paar keer heen en dan gaf hij zich uiteindelijk over.
(Jajaja, ik ben zo'n draak van een moeder die d'r kind laat krijsen.![]()
) Gisterenavond weer huilen toen hij naar bed ging, maar hij viel vrij snel in slaap en hij heeft daarna nog 2 keer liggen mopperen, maar vanmorgen om 7 uur heb ik hem zelf wakker moeten maken om naar de creche te gaan.
Hij en ik dus allebei weer een nacht gewoon goed geslapen.
Troel, ik hoop dat de huisarts je verder kan helpen.
Had je al een topic in TRU geopend?
Als het je gerust stelt moet je gewoon de HA bellen. Daar zijn ze voor.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:00 schreef Llewella het volgende:
Amber kan ook hele natte kussen geven jaMond open op de wang, ze vind kusjes heel leuk, altijd lachen bij luchtkusjes en kusjes op d'r wang
Beetje moeilijke week achter de rug met Amber, veel hangen, mama, en zondag stelde zelfs de borst niet meer tevreden. Toen kwam oma op het geweldige idee om tandjesdruppels te druppelen, en jawel, ze is weer te genieten.
En vanochtend weer flink sabbelen op mama's hand; heej; scherp randje! En ik lijk een ieniemienie wit puntje te zien onder.
Verder zojuist enorm de schrik te pakken gehad, begin er nu wat overheen te komen, maar ik ben nog steeds erg bezorgd. Ik had Amber in de doek; even heen en weer naar de bouwkeet voor een gesprekje met de opzichter weer over de vorderingen. Op de terugweg was het ineens kaboem; ik was in verpakkingsmatiaal gestapt (zo'n plastic lintje; wat niet doorgeknipt was) en boem; languit. Ik zie steeds weer een slowmotion herhaling hoe ik op Amber lette dat zei iig niet met d'r achterhoofdje op straat knalde en ik niet bovenop d'r kwam. Volgens mij heeft ze met d'r hoofd niet de straat geraakt; maar wel een knal in d'r nek van de klap. Meteen echt hard huilen, dikke tranen, zo zielig! Ik ben nog even op straat blijven zitten, eerst check of ze nog helemaal heel is, toen snel van straat af en naar huis en verder troosten.
Het verpakkingsmateriaal heb ik uiteraard meegenomen en thuis in de prullebak gedaan (ik heb het afentoe zo, zoooo gehad met deze zooi rondom de renovatie).
Ik twijfel nu van moet ik d'r toch nog even na laten kijken of is dat bezorgdheid om niks? Volgens mij heeft ze niks; alleen die klap in d'r nek maakt me dan zorgen. Ze ligt nu lekker te slapen nadat ze even wat gedronken heeft aan de borst. Maar voor me gevoel moet ik d'r juist in de slaap even in de gaten houden.
Dat is ook zo, je eerste reactie is jezelf opvangen.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:41 schreef Maneki.Neko het volgende:
Llewella wat een schrik! Gelukkig had je haar in de doek, anders was ze los op de grond gevallen! Als je dat geruststelt zou ik haar even na laten kijken bij de HA, je weet maar nooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.staan frutten, maar ik dacht: laat maar, daar kan toch niks aan kapot.
Hoor ik me na dat tijdje stil ineens gehoest, gevolgd door gekokhals. Dus ik snel naar hem toe, heeft -ie zijn mond helemaal vol met karton en piepschuim..! En hij krijgt hier echt wel eten hoor! Zou -ie denken dat -ie een hamster is ipv een kindje?
Zie hier:
Ik denk dat hij het op de peultjes had voorzien.
Hardloper.
IG @webkim
Tsja, ik weet het niet zo goed. Er waren drie kandidaten, waarvan twee wel bevoegd (inderdaad, ik ben de derde, de onbevoegde)quote:Op donderdag 11 december 2008 19:55 schreef sjak het volgende:
thomasHad je zo'n honger? Gekke mama van jou, je krijgt of doek of doos te eten.
Hoe is het met jou gegaan Guus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |