Dat is ook zo, je eerste reactie is jezelf opvangen.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:41 schreef Maneki.Neko het volgende:
Llewella wat een schrik! Gelukkig had je haar in de doek, anders was ze los op de grond gevallen! Als je dat geruststelt zou ik haar even na laten kijken bij de HA, je weet maar nooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.staan frutten, maar ik dacht: laat maar, daar kan toch niks aan kapot.
Hoor ik me na dat tijdje stil ineens gehoest, gevolgd door gekokhals. Dus ik snel naar hem toe, heeft -ie zijn mond helemaal vol met karton en piepschuim..! En hij krijgt hier echt wel eten hoor! Zou -ie denken dat -ie een hamster is ipv een kindje?
Zie hier:
Ik denk dat hij het op de peultjes had voorzien.
Hardloper.
IG @webkim
Tsja, ik weet het niet zo goed. Er waren drie kandidaten, waarvan twee wel bevoegd (inderdaad, ik ben de derde, de onbevoegde)quote:Op donderdag 11 december 2008 19:55 schreef sjak het volgende:
thomasHad je zo'n honger? Gekke mama van jou, je krijgt of doek of doos te eten.
Hoe is het met jou gegaan Guus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |