DE OP IS HIER TE VINDEN! 
Het is jammer dat Huntelaar nooit kampioen is geworden bij Ajax, op basis van zijn doelpunten had 'ie wel een titel verdiend.quote:
Ja . ik had het hem van harte gegund , maar helaasquote:Op woensdag 3 december 2008 10:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Het is jammer dat Huntelaar nooit kampioen is geworden bij Ajax, op basis van zijn doelpunten had 'ie wel een titel verdiend.
True, maar die zure nasmaak had ik ook bij Sneijder.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Het is jammer dat Huntelaar nooit kampioen is geworden bij Ajax, op basis van zijn doelpunten had 'ie wel een titel verdiend.
Dat mag je niet zeggen. Chadi heeft hem uitgebreid gescout.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:12 schreef Bananenman het volgende:
En oja, v. Wolfswinkel mag ook wegblijven.
Heb je die kneus ook weer.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen. Chadi heeft hem uitgebreid gescout.
Ik hoop op versterking op het middenveld en dan met name een aanvallend ingestelde middenvelder.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:26 schreef Dvm86 het volgende:
Die blessurelijst klopt niet.
Ben benieuwd welke spelers er in de winterstop aangetrokken worden. Ik geloof eerlijk gezegd geen fvck van van Blind zegt.
Laat maar lekker doen dan. Die speler is echt niet meer dan 2 miljoen waard op dit moment.quote:Ajax hoeft niet te verwachten dat Ricky van Wolfswinkel voor een appel en een ei op te halen is bij Vitesse. De Arnhemmers zijn bereid om mee te werken aan een transfer, maar zullen zich niet soepel opstellen.
Ajax zou twee miljoen euro willen neertellen voor de negentienjarige spits, die in beeld is als één van de opvolgers van Klaas-Jan Huntelaar. "Twee miljoen? Dan kunnen ze beter in Amsterdam blijven", lacht technisch directeur Marc van Hintum het bedrag weg.
"Het mooie is dat wij geen spelers hoeven te verkopen", vervolgt Van Hintum in De Gelderlander. "Die tijd is voorbij. Een half jaar geleden had je een andere situatie gehad. Ik ben er heel blij mee dat we niet gedwongen zijn spelers te verkopen. dat scheelt op technisch vlak een hele hoop voor de toekomst van de club."
Inderdaad, oprotten met die gek. Je hebt godverdomme niets voor niets een eigen jeugdopleiding.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:12 schreef Bananenman het volgende:
Wat hou jij je de laatste tijd veel met voetbal bezig!quote:Op woensdag 3 december 2008 10:12 schreef Bananenman het volgende:
Ik zag in het vorige topic ook iemand posten dat Oleguer steeds beter werd (ik weet niet meer wie het zei). Heeft diegene andere wedstrijden gezien dan ik ofzo? Ik bedoel, het iets beter doen dan de finale blunders die je elke keer maakt is niet zo lastig, maar dat deze gast Ajax-onwaardig is moge duidelijk zijn.
quote:Huntelaar: 'Ik zal mijn jaren hier nooit vergeten'
Ajax en Real Madrid kwamen dinsdag tot een akkoord over de transfer van Klaas-Jan Huntelaar. De spits kijkt uit naar zijn avontuur in Spanje, waar hij vanaf januari in actie komt.
De achttienvoudig international vond de transfer niet te vergelijken met zijn overstap van SC Heerenveen naar Ajax, drie jaar geleden. 'Dat was toen heftig, maar dit is veel heftiger. Het is weer een droom die uitkomt. Toen ik dinsdag hoorde dat de clubs er definitief uit waren gekomen, kreeg ik toch een apart gevoel. Ik ben blij dat Ajax ook een mooi bedrag ontvangt vanuit Madrid, 27 miljoen euro is een heel mooi bedrag. Het is een mooie zak geld.'
Huntelaar betwijfelt of hij nog in actie komt voor Ajax, de Amsterdamse club en Real Madrid hebben daar afspraken over gemaakt. 'Ik ga voorlopig verder met mijn revalidatie en hoop op een snel en goed herstel. Een goed herstel is op dit moment het belangrijkste. En wie mijn plek kan innemen in de spits? Darío Cvitanich is een heel goede spits die nu een kans zal krijgen. Ik heb alle vertrouwen in de kwaliteiten van Darío. Daarnaast kan ook Luis Suárez goed uit de voeten op die positie.'
Afgelopen zomer toonde Manchester City belangstelling voor Huntelaar. De spits is blij dat het niet tot een transfer is gekomen naar de Engelse club. 'Man City was een club die serieus interesse toonde, maar zich op het laatste moment bij Ajax meldde. Ik ben blij dat Ajax en ik toen niet zijn ingegaan op de interesse van die club. Man City stond ook niet op mijn lijstje met interessante clubs. Nu ben ik vooral heel blij met Real Madrid.'
Huntelaar kijkt met plezier terug op de periode bij de Amsterdamse club. 'Ik heb bij Ajax en in Amsterdam een heel mooie tijd gehad. Het was een periode waarin ik ook veel mooie en interessante mensen heb leren kennen. Nee, ik zal mijn jaren hier nooit vergeten.' Hij is blij dat iedereen bij de club hem de transfer gunt. 'De reacties die ik van de mensen bij de club krijg, zijn ook mooi. Iedereen gunt het je. Iedereen vindt het jammer dat je in januari vertrekt, maar tegelijkertijd zijn ze ook blij dat je zo’n mooie stap mag maken.'
Je moet toch wat als je met je Cola Zero en een croissantje in je knuistjes op de bank naar Ajax kijkt elke zondagmiddagquote:Op woensdag 3 december 2008 10:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat hou jij je de laatste tijd veel met voetbal bezig!
Kan het me niet voorstellen hoe het is. Kijk ook af en toe thuis, maar meestal kies ik daar zelf voor.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:34 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Je moet toch wat als je met je Cola Zero en een croissantje in je knuistjes op de bank naar Ajax kijkt elke zondagmiddag
quote:Op woensdag 3 december 2008 10:34 schreef Bananenman het volgende:
Je moet toch wat als je met je Cola Zero en een croissantje in je knuistjes op de bank naar Ajax kijkt elke zondagmiddag
quote:Op woensdag 3 december 2008 10:34 schreef w00h00 het volgende:
Het gaat je goed Klaas!
Zei ie dat op 538?quote:Op woensdag 3 december 2008 10:32 schreef Houniet het volgende:
HA had ik het toch goed, Klaas gaat vader worden. Gefeliciteerd Klaas.
Ja, maar ik hoorde het al eerder op de club. Hij bevestigde het nu.quote:
Sneijder is toch wel een keer kampioen geworden bij Ajax?quote:Op woensdag 3 december 2008 10:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
True, maar die zure nasmaak had ik ook bij Sneijder.
Ja dat wel alleen de wijze waarop de titel in zijn laatste seizoen aan zijn neus voorbij ging was erg zuur. Maar hij heeft wel een titel meegemaakt inderdaad. Erg jammer voor Klaas Jan.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Sneijder is toch wel een keer kampioen geworden bij Ajax?
Weet ie al wie de moeder is?quote:Op woensdag 3 december 2008 10:32 schreef Houniet het volgende:
HA had ik het toch goed, Klaas gaat vader worden. Gefeliciteerd Klaas.
quote:Op woensdag 3 december 2008 10:39 schreef Dvm86 het volgende:
Ik al eerder gezegd dat ik Alex graag zie komen. Die gast speelt niet bij Chelsea en verdient naar verluid rond de twee miljoen. Dat kan Ajax makkelijk opbrengen. Er wordt imho veel te weinig geïnvesteerd in verdedigers. Oleguer is een miskoop, dat mag wel duidelijk zijn.
Welke fysiek-sterke aanvallende middenvelder zou goed binnen Ajax passen eigenlijk?
En bedankt Wesley..quote:Wesley Sneijder heeft bij de technisch directeur van Real Madrid, Predrag Mijatovic, een balletje opgegooid om Klaas Jan Huntelaar van Ajax los te weken. Dit meldt De Telegraaf in een reconstructie van de transfer van de spits naar Real Madrid. Op 13 november heeft Wesley Sneijder 's avonds het balletje opgegooid bij de technisch directeur en hem erop gewezen dat Huntelaar een uitstekend vervanger is voor de langdurig geblesseerde Ruud van Nistelrooy. Een ander argument was dat Huntelaar speelgerechtigd is voor de Champions League. Sneijder heeft die tekst herhaald in de sportkrant Marca, aldus De Telegraaf.
Zou idd een goeie zijn! Miskoop vind ik wat overdreven maar hij presteert idd nog niet optimaal.. Vind de verdediging toch goed staan, krijgen weinig goals tegen alleen de opbouw vind ik matig. Weinig durf (op Vertonghen na).quote:Op woensdag 3 december 2008 10:39 schreef Dvm86 het volgende:
Ik al eerder gezegd dat ik Alex graag zie komen. Die gast speelt niet bij Chelsea en verdient naar verluid rond de twee miljoen. Dat kan Ajax makkelijk opbrengen. Er wordt imho veel te weinig geïnvesteerd in verdedigers. Oleguer is een miskoop, dat mag wel duidelijk zijn.
Welke fysiek-sterke aanvallende middenvelder zou goed binnen Ajax passen eigenlijk?
Danny Schenkel?quote:Op woensdag 3 december 2008 10:51 schreef N.i.c.k het volgende:
Een ervaren speler, die de boel aan kan jagen en het liefst een beetje lang is en kan koppen.(en de nederlandse nationaliteit zou ook wel welkom zijn).
Dat zijn mijn eisen Danny
Zijn vriendin natuurlijk waar hij al jaren mee loopt.quote:
Leuk dat ik een keertje gelijk heb. Ik heb dit in AFC Ajax-topic #1020: Singin' Ai Aissati is van ons! aangegeven dat ollie me niks leek maar goed. Ik had t eigenlijk liever fout gehad dan hadden we nu namelijk een echt goede verdediger gehad. Van mij mag ie (zoals ik in t vorige topic al zei) t eerste vliegtuig naar Spanje pakken.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:12 schreef Bananenman het volgende:
Ik zag in het vorige topic ook iemand posten dat Oleguer steeds beter werd (ik weet niet meer wie het zei). Heeft diegene andere wedstrijden gezien dan ik ofzo? Ik bedoel, het iets beter doen dan de finale blunders die je elke keer maakt is niet zo lastig, maar dat deze gast Ajax-onwaardig is moge duidelijk zijn.
Hahahahaha dat zou helemaal mooi zijn! Een in eindhoven te ligt bevonden speler verkopen voor 27 miljoen en dan met dat geld Alex halenquote:Op woensdag 3 december 2008 10:39 schreef Dvm86 het volgende:
quote:Voorzitter Uri Coronel liet maandagavond aan het, doorgaans goed geïnformeerde, Highlow weten dat Marcus Berg geen serieuze optie voor de hoofdstedelingen is. “Hij is een goede spits voor Groningen, maar niet voor Ajax”, aldus Coronel.
Wat een onzin zeg (ik was het trouwens). En ja, ik zie elke wedstrijd van Ajax in z'n geheel trouwens.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:12 schreef Bananenman het volgende:
Hoe bedoel je weer?quote:Op woensdag 3 december 2008 10:47 schreef Painted_Horse het volgende:
Ze zullen wel weer gaan shoppen bij AZ
Afschrijven is idd wat snel en zou nergens op slaan. Wel is het zo dat Olequer nu niet echt een zekere factor achterin is. En ja, zoals die de laatste tijd staat te voetballen hou ik me hart weer vast elke keer als die aan de bal is. Dat heb ik ook met Silva. Zie ze liever allebei op de bank/tribune. Silva zie ik liever vertrekken.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg (ik was het trouwens). En ja, ik zie elke wedstrijd van Ajax in z'n geheel trouwens.
In het begin zag je dat ie niet lekker in z'n vel zat, maar hij zit er vaak genoeg prima tussen. Het is slaat nergens op hem nu al af te schrijven.
En al helemaal niet naar Ajax.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je weer?
Die flapdrol Scheringa zal niemand laten vertrekken in de winterstop.
Vandaar dat oleguer mocht vertrekken.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:15 schreef Silaz het volgende:
Hmm, Verdiende transfer, maar toch weet ik niet of die het wel zou redden in Spanje, waar de verdedigers toch wel een klasse beter zijn dan hier denk ik.
quote:Op woensdag 3 december 2008 11:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vandaar dat oleguer mocht vertrekken.
Pelle ook denk ik..quote:Op woensdag 3 december 2008 11:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lazovic is te koop.
Het zou wel gaaf zijn als hij bij Ajax slaagt en dan voor 30 mil naar man uni gaat oidquote:
Lekker danquote:Mijatovic: 'Huntelaar is een langetermijnproject'
Predrag Mijatovic noemt Klaas-Jan Huntelaar een langetermijnproject voor Real Madrid. En Albert Luque twijfelt of zijn voormalig ploeggenoot het gaat redden.
'Huntelaar is een speler die we al twee jaar in de gaten hebben gehouden', vertelde technisch directeur Mijatovic tijdens een sportprogramma van Radio Nacional de España. 'Hij bevalt me heel goed. Hij is een groot goleador (doelpuntenmaker) en dat heeft hij gedemonstreerd bij zijn clubs en de nationale selectie.'
Huntelaar moet bij Real de leemte opvullen die is ontstaan door de zware kwetsuur van Ruud van Nistelrooy. 'De blessure van Ruud verplichtte ons de interesse in Huntelaar te versnellen. We hadden weinig tijd iemand met scorend vermogen te zoeken, iemand die ons kan helpen. We hadden andere mogelijkheden, maar we besloten hem te nemen omdat hij een langetermijnproject is.'
Voorzitter Ramón Calderón onderstreepte in AS die uitspraak van Mijatovic en meldde dat Huntelaar moet knokken voor een basisplaats. 'We nemen de besten. Dus degenen die komen, die hebben we genomen om ons te helpen. Máár de aanval zal bestaan uit Robben, Raúl en Higuaín.'
In dagblad El País somde Luque de kwaliteiten van Huntelaar op. 'Hij is iemand die een wedstrijd beslist, kan schieten met beide benen en geen slechte kopper is', aldus de Spaanse aanvaller, die dit seizoen door Ajax is verhuurd aan Málaga.
Toch twijfelt Luque aan de toekomst van Huntelaar, die in Spanje al de bijnaam El Cazador heeft: de jager, oftewel The Hunter. 'Hij heeft kwaliteit, maar ik weet niet of dat voldoende is om zich snel aan te passen in Madrid. In Spanje verdedigt men steviger en is er niet zoveel ruimte en gelegenheid om een wedstrijd te beslissen. Hij is een type Filippo Inzaghi, alleen is hij technischer en is Inzaghi meer een vechter.'
Ten slotte berekende Marca dat Real Madrid na de komst van Huntelaar de club is met de meeste niet-Spaanse spelers in de Primera División. De Koninklijke heeft tien Spanjaarden en vijftien buitenlanders. Met Huntelaar worden dat er zestien.
Beetje jammer ik post net iets later pesies t zelfde.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 11:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vandaar dat oleguer mocht vertrekken.
Ze kijken naar een aanvallend ingestelde speler. Helaas niet naar een verdediger.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:26 schreef Riro het volgende:
Ik vraag me af of er uberhaupt wel iemand aangetrokken gaat worden. De opvolger van Klaas hebben ze naar eigen zeggen al in huis. En als er dan een speler komt is het een aanvallend ingestelde, dus op een verdediger hoeven we al helemaal niet te hopen denk ik. Tenzij ze natuurlijk sowieso al van plan waren nog een verdediger aan te trekken, maar dat idee heb ik niet echt.
Tja, je weet alleen niet wat ze echt gaan doen. Blind gaat natuurlijk niet zeggen: "We zoeken nog een ervaren verdediger, zoals Robbie Wielaert. Nu we vanuit Madrid een zak met geld hebben gekregen kunnen we makkelijk voldoen aan iedere vraagprijs van Twente."quote:Op woensdag 3 december 2008 11:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ze kijken naar een aanvallend ingestelde speler. Helaas niet naar een verdediger. Hoewel misschien een aanvallende linker vleugel verdediger.
quote:Op woensdag 3 december 2008 11:44 schreef koningdavid het volgende:
Heb wel vertrouwen in de leiding van Ajax trouwens. Coronel, Blind en Van Basten. [ afbeelding ]
Ik verwacht dat het hele principe van linker, rechter en centrale spitsen bij Ajax wel eens snel over kan zijn.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:57 schreef M0NTANA het volgende:
Waarom iemand halen voor links?
Urby doet het daar prima, Aissati speelde er maandag (met een vrije rol) en ook Suárez deed het er prima.
Waarom geen rechtsbuiten?
Rommedahl en Kennedy hoeven wat mij betreft niet meer te spelen.
Goede speler die op meerdere posities moeiteloos uit de voeten kan, dus ook op de 10 positie. Hij scoort enorm makkelijk, maar heeft ook goed oog voor zijn medespelers. Hij weet altijd goed waar de ruimtes liggen en zeurt niet als hij op verschillende posities moet spelen. Bovendien ook nog een maatje van Sulejmani. Het is een speler die er direct zal staan, dat moet ik bijvoorbeeld van Aissati nog maar zien.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:52 schreef BoNi het volgende:
Pranjic
Ze hebben al 3 miljoen mogen vangen voor Klaas Jan dus Pranjic mogen we daar dan ook voor een prikje wegkapen.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:52 schreef BoNi het volgende:
Pranjic
quote:'Als Ajax in UEFA Cup-verband een tour maakt langs de buitenlandse velden, staat elke stad op zijn kop' De Pers
Hij is te oud v. Basten houd van jonge talenten.quote:Op woensdag 3 december 2008 12:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Goede speler die op meerdere posities moeiteloos uit de voeten kan, dus ook op de 10 positie. Hij scoort enorm makkelijk, maar heeft ook goed oog voor zijn medespelers. Hij weet altijd goed waar de ruimtes liggen en zeurt niet als hij op verschillende posities moet spelen. Bovendien ook nog een maatje van Sulejmani. Het is een speler die er direct zal staan, dat moet ik bijvoorbeeld van Aissati nog maar zien.
Zou me niets verbazen als Ajax gaat proberen Pranjic te halen deze winter.
quote:Cvitanich is gelukkig in Amsterdam
Amsterdam, 03 dec 2008
Dario Cvitanich heeft het prima naar zijn zin in Amsterdam. De 24-jarige Argentijn verruilde deze zomer zijn vaderland voor de hoofdstad en heeft naar eigen zeggen weinig aanpassingsproblemen.
,,Ik woon samen met een goede vriend die kok is", zegt de oud-speler van Banfield. ,,Wat me vooral opvalt is dat de mensen hier heel vriendelijk zijn. In Argentinië is de bevolking ook aardig. Alleen is daar op dit moment de welvaart minder. De mensen werken vaak twaalf tot vijftien uur per dag voor een heel bescheiden loon."
Ook op het veld begon Cvitanich steeds beter zijn draai te vinden. In de thuiswedstrijd tegen NEC, ruim vijf weken geleden, werd hij door trainer Marco van Basten voor de tweede keer dit seizoen beloond met een basisplaats. Helaas moest de Zuid-Amerikaan al na dertien minuten naar de kant vanwege een hamstringblessure. ,,Ik heb in Argentinië precies dezelfde blessure gehad", zegt Cvitanich. ,,In voetbal zijn zulke blessures normaal. Het moment was wel vervelend. Vooral omdat nu ook Klaas Jan Huntelaar geblesseerd is. Luis Suarez doet het echter goed in de punt van de aanval. Die positie is mijn favoriete plek, misschien dat ik daar tegen Volendam kan spelen of invallen", kijkt de inmiddels herstelde aanvaller vooruit naar het competitieduel van zondag.
Dario Cvitanich: ,,Tegen Volendam wil ik winnen én scoren."
In eerste instantie leek Cvitanich zes tot acht weken aan de kant te moeten blijven. Het herstel van de spits verliep echter sneller dan verwacht. ,,Ik heb goed gerevalideerd op de Toekomst", verklaart hij. ,,Ik heb daar veel krachttraining gedaan, wat goed is voor mijn lichaam."
Of de Ajacied fit genoeg is om tegen de Volendammers zijn rentree te maken, is afwachten. Er leven bij hem in elk geval revanchegevoelens voor de verloren bekerwedstrijd van vorige maand. ,,Dat was een rare wedstrijd die we in de verlenging verloren", zegt de speler die toen al in de lappenmand verbleef. ,,Ik denk dat we toen niet goed voetbalden. In de verlenging misten we misschien wat concentratie."
Ondanks dat de Argentijn staat te popelen om weer in actie te komen, is hij niet happig op het Volendamse kunstgrasveld. ,,Ik houd er niet van op kunstgras te spelen", klinkt hij duidelijk. ,,Het is slecht voor je hamstrings en voor je benen. Maar ook de bal maakt rare capriolen. Toch verwacht ik dat we gaan winnen. Ik wil winnen én scoren", toont Cvitanich nogmaals zijn gretigheid.
Als de topschutter straks ook op het veld zijn draai vindt, wacht hem mogelijk een telefoontje van de kersverse Argentijnse bondscoach Diego Maradona. Hoewel Cvitanich - die behalve een Argentijns ook een Kroatisch paspoort heeft - zich onlangs beschikbaar stelde voor het Kroatische elftal is hij tot nu toe nimmer opgeroepen. ,,Ik weet niet wat ik zou doen als Maradona zou bellen", zegt hij over de Argentijnse legende. ,,Er speelt nu niets, dus het is geen issue. Alles is mogelijk. Ik weet wel dat hij de juiste man is voor deze klus. Ik denk zelfs dat Argentinië Maradona nodig heeft. Hij is de beste motivator voor de jongens."
Alle respect voor Urby maar hij is geen verdediger en dat zal hij ook nooit worden ook. Hij heeft zich naar die rol geschikt de laatste seizoenen maar hij hoort op t middenveld thuis of zoals de laatste tijd links in de aanval. All1 zijn er voor die laatste positie ook nog andere die er leuk kunnen spelen. Maar hij is toch opgeleid als linker middenvelder dus laat m daar dan ook spelen. Er is geld zat om een leuke verdediger te halen. evt zelfs 2 dan kan Oleguer nog snel boeken op vliegtickets.nlquote:Op woensdag 3 december 2008 11:57 schreef M0NTANA het volgende:
Waarom iemand halen voor links?
Urby doet het daar prima, Aissati speelde er maandag (met een vrije rol) en ook Suárez deed het er prima.
Waarom geen rechtsbuiten?
Rommedahl en Kennedy hoeven wat mij betreft niet meer te spelen.
Over het algemeen wel, maar dit klinkt toch meer als de Kazen Doder ofzo.. al klinkt dat natuurlijk ook niet slechtquote:Op woensdag 3 december 2008 12:33 schreef Doezelhaar het volgende:
El Cazador
Alles klinkt in het Spaans beter..
En nog 8 andere eerste-elftal spelersquote:Op woensdag 3 december 2008 12:16 schreef versteegrob het volgende:
Op Ajax TV zijn de beelden te zien van jong ajax - jong graafschap
Hierin is aissati te zien.
Ze hebben gewoon niets om te schrijven.quote:
Was gister in DWDD en heeft hier ook al gestaanquote:Op woensdag 3 december 2008 12:43 schreef sagagiuh het volgende:
De reactie van de vader van Klaas Jan Huntelaar op AT5. Alleen weet de AT5 verslaggever dat niet:
http://www.dumpert.nl/med(...)s_jan_huntelaar.html
Klaas heeft die droge humor van hem niet van een vreemde.
Het is de zoon van Aguero nietquote:Op woensdag 3 december 2008 12:54 schreef Pritt het volgende:
De jonge Huntelaar ook meteen een contract geven.
volgens mij wisten ze het allang, die pa heeft vorige week nog een nieuwe xc90 van klaas gehadquote:Op woensdag 3 december 2008 12:43 schreef sagagiuh het volgende:
De reactie van de vader van Klaas Jan Huntelaar op AT5. Alleen weet de AT5 verslaggever dat niet:
Oh ok, ik dacht dat ik alles wel gelezen had, maar ze gaan ook zo snel die topics deze dagen...quote:Op woensdag 3 december 2008 12:50 schreef Reeve het volgende:
[..]
Was gister in DWDD en heeft hier ook al gestaan
quote:Op woensdag 3 december 2008 12:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Het fragment van Radio538 met Klaas Jan:
Klaas Jan Huntelaar gaat naar Madrid en wordt vader
Hoe is het Klaas Jan?
Klaas Jan: Ja goed, ga de cadeautjes zelf maar ophalen dit jaar he.
Ja mooi was dat he! Wat een droogkloot is het ookquote:Op woensdag 3 december 2008 12:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoe is het Klaas Jan?
Welke positie achterin? Ik vindt het goed staan met Vermaelen, Vertonghen, Oleguer, Van der Wiel.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:07 schreef Wooldoor het volgende:
Enige positie waar we een speler echt nodig hebben is achterin, laat daar maar een goede voor komen.
Hehe ook mijn club komt er nog in voorquote:Op woensdag 3 december 2008 12:43 schreef sagagiuh het volgende:
Wat dus neerkomt op 11 doelpunten in de overige 13 wedstrijden... Dat is bijna een doelpunt per wedstrijd...quote:Op woensdag 3 december 2008 13:10 schreef _Mike_ het volgende:
Gezeik zeg over de verdediging. je hebt 16 doelpunten tegen, waarvan 5 in een mega slechte wedstrijd tegen Heerenveen het valt dus allemaal gewoon nog mee.
Een centrale verdediger, ik vind het nu ook zeker niet slecht staan maar er hoeft er maar 1 of 2 geblesseerd te raken en je zit toch wel in de problemen. Het staat ook niet echt in balans als je kijkt hoeveel opties we in de aanval hebben.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:09 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Welke positie achterin? Ik vindt het goed staan met Vermaelen, Vertonghen, Oleguer, Van der Wiel.
Tsjah een centrale verdediger erbij zou inderdaad niet slecht zijn.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:13 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Een centrale verdediger, ik vind het nu ook zeker niet slecht staan maar er hoeft er maar 1 of 2 geblesseerd te raken en je zit toch wel in de problemen. Het staat ook niet echt in balans als je kijkt hoeveel opties we in de aanval hebben.
Ja maar Vermaelen is nogal regelmatig geblesseerd dus één verdediger erbij zou niet erg zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:10 schreef _Mike_ het volgende:
Gezeik zeg over de verdediging. je hebt 16 doelpunten tegen, waarvan 5 in een mega slechte wedstrijd tegen Heerenveen het valt dus allemaal gewoon nog mee.
Alsof dat de belangrijkste reden is.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:47 schreef Painted_Horse het volgende:
Ze zullen wel weer gaan shoppen bij AZ
Het is te hopen voor Ajax dat ze een goede vervanger vinden voor KJ.
Sno loopt teveel tegen kaarten aan.
Mooi fragment. Ik gun het hem wel ontzettend. De teleurstelling van zijn vertrekt zakt een beetje weg nu en ik begin toch wel trots te worden op Huntelaar wat hij heeft bereikt. Mooi voor hem dat hij ook vader wordt trouwens.quote:Op woensdag 3 december 2008 12:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoe is het Klaas Jan?
heul nietquote:
Vermaelen heeft dit seizoen als enige geen minuut gemist. Dus die stelling gaat niet helemaal op.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:20 schreef superjood het volgende:
[..]
Ja maar Vermaelen is nogal regelmatig geblesseerd dus één verdediger erbij zou niet erg zijn natuurlijk.
Dus geen Dubai maar Portugal. Stuk veiliger voor de supporters he, vorig zat er toch 1tje vast voor wat wiet. Heeft het eigenlijk meerwaarde zo'n trainingskamp?quote:Ajax op trainingskamp naar Portugal
Ajax zal in de week van 5 januari naar Portugal vertrekken om daar een trainingskamp te houden ter voorbereiding op de tweede seizoenshelft. Dit laat Voetbal International in de vandaag uitgekomen editie van het blad weten. Ajax hoopt tijdens het trainingskamp een oefenwedstrijd te kunnen spelen. Er is er nog geen geregeld, maar bij monde van Danny Blind heeft Ajax laten weten dat er in die periode zoveel clubs in de Algarve zijn dat het geen probleem zou hoeven te zijn.
Bron: Ajax netwerk
quote:Ajax-directeur Van den Boog wordt rijkelijk beloond
Rik van den Boog en Henri van der Aat zijn woensdag officieel benoemd als respectievelijk nieuwe algemeen directeur en commercieel directeur van Ajax. De beleidsbepalers gaan volgens De Telegraaf fors verdienen.
Volgens het landelijke dagblad krijgt Van den Boog een bruto jaarsalaris van ruim 325.000 euro, zo is bekendgemaakt tijdens de aandeelhoudersvergadering.
Van der Aat moet het doen met 240.000 euro bruto als belangrijkste commerciële man van de recordkampioen van de Eredivisie.
Van Ajax1.nl voor wat het waard is.quote:Ondertussen lijkt de komst van Baye Djiby Fall bijna beklonken. Ajax zou een bod van 7 miljoen hebben gedaan, en Odense BK zou deze hebben geaccepteerd. Met de spelers zelf zou Ajax er ook al uit zijn. Mogelijk tekent hij een contract tot de zomer van 2012. De Senegalees in Deense dienst scoorde tot nog toe dertien keer in 21 competitieduels voor Odense.
Dat is volgens mij nog nooit prioriteit geweest bij Ajax.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:30 schreef Scorpie het volgende:
Haal gewoon een beest van een verdediger in huis, dan zijn we een stuk verder.
2010. En hij doet het best goed. Vorig jaar kon NAC hem niet betalen dus ben benieuwd hoeveel ze nu vor hem willen.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:57 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat is volgens mij nog nooit prioriteit geweest bij Ajax.
Denk wel dat Ajax er erg bij gebaat zou zijn.
Trouwens, Robbert Schilder al transfervrij?
je kan een tijdlang in rust trainenquote:Op woensdag 3 december 2008 13:46 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Dus geen Dubai maar Portugal. Stuk veiliger voor de supporters he, vorig zat er toch 1tje vast voor wat wiet. Heeft het eigenlijk meerwaarde zo'n trainingskamp?
En in redelijk weer.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:01 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
je kan een tijdlang in rust trainen
Precies, naar Scandinavië moeten ze. Of Rusland.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:06 schreef zjroentje het volgende:
Ik weet het niet met die trainingskampen in het buitenland hoor.
Lekker met 20 graden in Portugal trainen op strakke velden, en na de winterstop direct punten laten liggen op een knollenveld bij -1.
Ja, het verschil tussen Sulejmani en Huntelaar is immers maar 11 miljoen.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:03 schreef Tarado het volgende:
Ik begrijp weinig van het beleid van Ajax, wat heeft het voor zin om je te "versterken" met Sulejmani voor een bedrag wat maar iets lager is dan het bedrag waarvoor bewezen toppers als Sneijder en Hunter voor zijn weggegaan?
Mwah, NAC kon het wel betalen, maar wilde het nietquote:Op woensdag 3 december 2008 13:59 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
2010. En hij doet het best goed. Vorig jaar kon NAC hem niet betalen dus ben benieuwd hoeveel ze nu vor hem willen.
quote:Huntelaar heeft zijn laatste duel als Ajacied gespeeld
03/12/2008 14:24
Klaas-Jan Huntelaar voetbalt niet meer voor Ajax. Real Madrid heeft tijdens de transferonderhandelingen bedongen dat de spits in Spanje zijn revalidatie voltooit.
Huntelaar is herstellende van een enkelblessure. Hij scheurde in november een band van zijn linkerenkel af. De Oranje-international is al terug op het trainingsveld en zou de laatste twee competitieduels van Ajax in 2008 nog kunnen meespelen. Op 21 december wacht de uitwedstrijd bij De Graafschap, op 28 december staat de confrontatie met ADO Den haag gepland. Maar dat gaat dus niet door.
Woensdag landde Huntelaar in Madrid, waar hij de medische keuring moet doorstaan en zijn contract zal ondertekenen. Real is van plan hem donderdag te presenteren aan de Madrileense aanhang. Vervolgens zal El Cazador bij de Spaanse club gaan meetrainen. De Koninklijke wil hem zelf klaarstomen voor het nieuwe jaar, dat op 4 januari 2009 begint met een thuiswedstrijd tegen Villarreal.
Huntelaars laatste optreden namens Ajax was het thuistreffen met Sparta Rotterdam van 9 november. De spits opende destijds de score op weg naar een 5-2 zege. Dit seizoen kwam Huntelaar tot zes treffers in de Eredivisie. Hij speelde tien duels. In totaal kwam hij namens Ajax 92 competitiewedstrijden in actie en maakte daarin 76 doelpunten.
Dacht het wel. Was van AT5 toch? Bij de Jakhalzen waren Van der Vaart en Sneijder trouwens. Sneijder liep weer te kuttenquote:Op woensdag 3 december 2008 14:42 schreef Damzkieee het volgende:
Was het filmpje van de pa van Huntelaar al gepost?
En wanneer kunnen we afscheid nemen van Huntelaar. Zou wel mooi zijn als hij een minuutje in kon vallen.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Huntelaar komt niet meer in actie voor Ajax dus.
[..]
Jah iddquote:Op woensdag 3 december 2008 14:51 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dacht het wel. Was van AT5 toch? Bij de Jakhalzen waren Van der Vaart en Sneijder trouwens. Sneijder liep weer te kutten
Kan ik dat filmpje terugzien op uitzendinggemist.nl ofzo?quote:Op woensdag 3 december 2008 14:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jah iddSneijder dondert een emmer water over VDV z'n hasses. Die lui hebben het wel naar hun zin daar, soort van schoolreisje
Bron?quote:Op woensdag 3 december 2008 14:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het zegt meer iets over jou.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:02 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Bron?
Voltooit t zegt voldoende over de kwaliteit van de bron!
quote:Op woensdag 3 december 2008 14:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja en de afgelopen 2 seizoenen vergeet je maar even.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:44 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Vermaelen heeft dit seizoen als enige geen minuut gemist. Dus die stelling gaat niet helemaal op.
En waarom zegt het meer over mij?quote:Op woensdag 3 december 2008 15:05 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Het zegt meer iets over jou.
Leg dan eens uit wat er mis is met 'voltooit'. (ja met een 't')quote:Op woensdag 3 december 2008 15:10 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
En waarom zegt het meer over mij?
Omdat het met een 't' klopt.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:10 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
En waarom zegt het meer over mij?
lol, dan ligt het idd aan mijquote:Op woensdag 3 december 2008 15:13 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Leg dan eens uit wat er mis is met 'voltooit'. (ja met een 't')
(Bron is trouwens VI.)
No hard feelings.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:19 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
lol, dan ligt het idd aan mij!
Moeten we m maar uitzwaaien als niet spelende Ajacied, lijkt me ook wel apart en raar maar goed...
Tegen Ado (?)..quote:Op woensdag 3 december 2008 14:53 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
En wanneer kunnen we afscheid nemen van Huntelaar. Zou wel mooi zijn als hij een minuutje in kon vallen.
Denk dat je DWDD van gisteren wel terug kunt zien ja.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:57 schreef Silaz het volgende:
[..]
Kan ik dat filmpje terugzien op uitzendinggemist.nl ofzo?
Je leert het ook nooit he, relnegerquote:Op woensdag 3 december 2008 15:19 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
lol, dan ligt het idd aan mij!
Alssie daar gaat trainen is het erg triestquote:Op woensdag 3 december 2008 14:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
quote:Tegenover AT5 laat Huntelaar op Schiphol weten dat hij normaal gesproken nog wel een paar wedstrijden kan voetballen bij Ajax deze maand. Echter, het hangt af van wat Ajax en Real Madrid vandaag afspreken. Huntelaar wordt vanmiddag medisch gekeurd.
Helemaal mee eens. Het oogt soms misschien wat onbeholpen bij Oleguer, maar het is echt geen prutser ofzo.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:36 schreef Jasza het volgende:
Dat gezeik over Oleguer, ik vond de verdediging juist de laatste wedstrijden wel netjes staan hoor.
Je geeft bij AZ niet veel weg, bij hsv bijna niks en tegen Utrecht ook niet behalve een debiele corner en tegen PSV geef je helemaal niks weg behalve 1 goal.
Opbouwend is Oleguer inderdaad matig, maargoed we hebben wel is vaker centrale verdedigers gehad die opbouwend matig zijn.
quote:"We nemen de besten", reageert de preses van de Madrileense club in AS. "Dus degenen die komen, die hebben we genomen om ons te helpen. Máár de aanval zal bestaan uit Robben, Raúl en Higuaín."
Daar ga ik ook vanuitquote:Op woensdag 3 december 2008 15:46 schreef Putdeksels het volgende:
Reken er maar op dat Real echt wel heeft afgesproken dat Huntelaar geen minuut meer voor Ajax speelt.
Peterquote:Op woensdag 3 december 2008 16:24 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.at5.nl/media/at5nieuws_item.asp?newsid=38930
Peter R. gaat door het lint
quote:Op woensdag 3 december 2008 16:24 schreef venomsnake het volgende:
http://www.sportwereld.nl(...)Mania_in_Madrid.html
Idd, maargoed als Van nistelrooy niet geblesseerd raakte hadden we KJH nu nog.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Ach ik kan wel zijn frustratie begrijpen maar aan de andere kant is die jongen hier uitgeleerd en kun je de kans wanneer Real komt aankloppen moeilijk van de hand doen.
Dat wist ik niet!quote:." Ajax verdient nog meer aan de transfer van Huntelaar als Real de spits in de toekomst voor meer dan 20 miljoen euro aan een andere club verkoopt. "In dat geval hebben we ook nog een percentage bedongen'', aldus de interim algemeen directeur van Ajax.
quote:Op woensdag 3 december 2008 16:32 schreef Putdeksels het volgende:
Volgende week in Peter R de Vries, misdaadverslaggever:
Joran van der Sloot meesterbrein achter transfer Klaas-Jan H.
Peter is gewoon een bezorgde supporter, net als velen van ons.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Ach ik kan wel zijn frustratie begrijpen maar aan de andere kant is die jongen hier uitgeleerd en kun je de kans wanneer Real komt aankloppen moeilijk van de hand doen.
Geen idee wie dat is.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Het gezicht van die linker komt me bekend voor...
Help me eens venom.
Precies, ik begrijp hem welquote:Op woensdag 3 december 2008 16:37 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Peter is gewoon een bezorgde supporter, net als velen van ons.
quote:Op woensdag 3 december 2008 16:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Help me eens venom.
ik vind dat ie een lelijke vriendin heeftquote:Op woensdag 3 december 2008 16:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is.
Filmpje van zijn aankomst:
Nou ja, hij is zelf ook niet moeders mooiste natuurlijk....quote:Op woensdag 3 december 2008 16:52 schreef toma het volgende:
[..]
ik vind dat ie een lelijke vriendin heeftZe zal vast andere kwaliteiten hebben
Jij ook?quote:Op woensdag 3 december 2008 16:53 schreef PyTh het volgende:
Wel geinig dat ie ook vader wordt in Mei
Dat ze niet zo'n domme doos is als de meeste spelersvrouwen bedoel jequote:Op woensdag 3 december 2008 16:52 schreef toma het volgende:
[..]
Het is geen Sylviequote:Op woensdag 3 december 2008 16:52 schreef toma het volgende:
[..]
Hij werd voorbij gelopen door Boussabon en ook nog eens door een HSV'er de afgelopen week. Ik vind het echt niks. Kreeg er een Overmars-Ogararu gevoel bij.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:14 schreef S-Two het volgende:
Ik snap ook niet dat iedereen zo moeilijk doet over Oleguer. Verdedigend doet ie het best prima, de verdediging lijkt nu eindelijk tenminste een beetje te staan. Ok, het is geen opbouwende verdediger, maar dat kon je vantevoren ook wel weten. Dit weerlegt trouwens niet het feit dat ik er graag een goeie centrale verdediger bij zou willen zien.
Op RealMadrid.com staat: Carlos Díez dio el OK en el reconocimiento médico del jugadorquote:Op woensdag 3 december 2008 16:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Help me eens venom.
Lijkt een beetje op Andre Agassi vind ik.quote:Op woensdag 3 december 2008 16:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Help me eens venom.
quote:Op woensdag 3 december 2008 17:13 schreef Aanvoerder het volgende:
Zucht. Winnen zondag.
Zou geweldig zijnquote:Op woensdag 3 december 2008 16:32 schreef Putdeksels het volgende:
Volgende week in Peter R de Vries, misdaadverslaggever:
Joran van der Sloot meesterbrein achter transfer Klaas-Jan H.
Haha dat filmpje. Als hij de vader van Klaas-Jan interviewt maar het niet door heeftquote:Op woensdag 3 december 2008 16:24 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja wat een schande gepasseerd worden door een speler van HSV, iedere speler word wel en keer gepasseerd in een wedstrijd maar daar hoor je niets over.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:19 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hij werd voorbij gelopen door Boussabon en ook nog eens door een HSV'er de afgelopen week. Ik vind het echt niks. Kreeg er een Overmars-Ogararu gevoel bij.
Is dat niet gewoon de arts die de medische keuring gaat doen?quote:Op woensdag 3 december 2008 16:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Help me eens venom.
quote:Op woensdag 3 december 2008 14:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jah iddSneijder dondert een emmer water over VDV z'n hasses. Die lui hebben het wel naar hun zin daar, soort van schoolreisje
Er zijn al behoorlijk wat wedstrijden gespeeld met de spelers die we nu hebben (zonder Klaas-Jan) dus dat moet wel lukkenquote:Op woensdag 3 december 2008 18:11 schreef finsdefis het volgende:
Hm dit zorgt wel voor onverwachte situaties nou dat Huntelaar weg is. Normaal spelen we na de winterstop altijd best aardig omdat we dan een stabiel elftal hebben. Nu is er een sleutelspeler weg in de winter (wat niet zo vaak gebeurt) dus ben benieuwd hoe dat gaat lopen. We hebben wel geluk dat de blessures minder worden.
Hij werd niet eens echt gepasseerd, hij werd straal voorbij gelopen.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:09 schreef superjood het volgende:
[..]
Ja wat een schande gepasseerd worden door een speler van HSV, iedere speler word wel en keer gepasseerd in een wedstrijd maar daar hoor je niets over.
Echt een geweldig plaatje. Kleine Sneijderquote:Op woensdag 3 december 2008 18:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die krukken van Robben.
Trouwens, waar vind je die plaatjes?
wel geniaal getekend, ik zag hem vanmorgen idd alquote:
Komt elke dag een nieuwe op de sport-afdeling van Nu.nlquote:Op woensdag 3 december 2008 18:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die krukken van Robben.
Strip van Toon van Driel op NuSport.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die krukken van Robben.
ze verdienen nog steeds iets meer dan ikquote:Op woensdag 3 december 2008 18:47 schreef finsdefis het volgende:
Ik vind trouwens die 4 ton bruto (ofzo) voor Rik van den Boog en Henri van der Aat best weinig. Ik weet zeker dat ze meer verdienden in vergelijkbare functies bij andere, 'echte' bedrijven. Nou komen er ook nog wel bonussen bij, maar ze dragen een enorme verantwoordelijkheid en verdienen minder dan de gemiddelde topvoetballer.
quote:Calderon vindt Huntelaar 40 miljoen waard
MADRID - Ramon Calderon is van mening dat de 27 miljoen euro om Klaas-Jan Huntelaar zijn 'witte huis' binnen te loodsen een koopje is geweest. „In werkelijkheid is hij 40 miljoen waard”, zei de voorzitter van Real woensdag in een radiouitzending van Onda Madrid.
„Dat vroeg Ajax afgelopen zomer ook voor hem tegenover verscheidene clubs. Prijs is altijd een kwestie van vraag en aanbod. Je moet in ogenschouw nemen dat onze technische staf Huntelaar beschouwt als een erg goede voetballer en dat Ajax zijn spits halverwege het seizoen kwijtraakt. Bovendien dwongen de blessures, zeker die van Ruud van Nistelrooij, ons tot het besluit hem te halen.”
Calderon kon nog weinig zeggen over de tweede aanwinst die hij Real Madrid deze winter beloofde. „Ook dat moet een hele goede zijn. Namen ken ik niet, maar ik ga er wel van uit dat we hem voor 4 januari, wanneer de competitie weer begint, binnen hebben. Met het oog op de toekomst is een jonge speler de bedoeling, maar wel een die dit seizoen inzetbaar is in de Champions League.”
telegraaf
wat doe je verkeerd?quote:Op woensdag 3 december 2008 18:54 schreef toma het volgende:
[..]
ze verdienen nog steeds iets meer dan ik
Heb je de verkeerde baan uitgezochtquote:Op woensdag 3 december 2008 18:54 schreef toma het volgende:
[..]
ze verdienen nog steeds iets meer dan ik
Stuur je sollicitatie voor mod op VBL naar forum@fok.nlquote:
En met SCH wel tegen Ajax om ons nog ff een 4-2 oorwassing te geven. Ik voel me ergens toch wel genaaid nu.quote:Op woensdag 3 december 2008 14:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Misschien nog een keer een wedstrijdje 10 minuten invallen ofzo? Dat zou voor het afscheid wel wat fijner zijn.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Erg jammer dat Klaas niet meer voor Ajax speelt.
Ik denk dat iedereen hier hoopt dat ie het fantastisch gaat doen, maar om eigenlijk geen back-up te hebben, vind ik link.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:52 schreef RayMania het volgende:
Ik heb absoluut vertrouwen in Dario. En de mensen die hem nu al afschrijven zijn niet goed wijs. Hij heeft nog geen één keer in de spits gespeeld, zijn plek.
Dario maakt ons kampioen.
Idd, Dario moet gewoon spelen...Hij is verdikkie wel topscorer van Argentinie vorig seizoen. Maar een 2e echte spits erbij zou toch best wel handig zijn! Dario wil tegen volendam graag in de basis starten, maar zit een beetje in over de combinatie van het kunstgras en zn hamstringquote:Op woensdag 3 december 2008 19:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen hier hoopt dat ie het fantastisch gaat doen, maar om eigenlijk geen back-up te hebben, vind ik link.
Real Madrid heeft helaas bedongen dat Huntelaar niet meer speelt bij Ajax, hij gaat waarschijnlijk vanaf volgende week al meetrainen bij Madrid.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vind ik ook. Misschien nog een keer een wedstrijdje 10 minuten invallen ofzo? Dat zou voor het afscheid wel wat fijner zijn.
Ik begin er trouwens steeds meer aan te twijfelen dat ze een spits erbij gaan halen.
En ik vraag me af of Wielaart nog steeds welkom is.
Dat vind ik dus echt kut. Ik snap ook niet dat hij hier zelf mee akkoord gaat. En tuurlijk snap ik dat als je 20 miljoen neertikt je niet wilt dat je spelers iets afscheurt bij een andere club, maar speel dan 10 minuten ofzo. De supporters hebben KJH altijd op handen gedragen en dan vind ik dit een matige manier van bedanken.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:11 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Real Madrid heeft helaas bedongen dat Huntelaar niet meer speelt bij Ajax, hij gaat waarschijnlijk vanaf volgende week al meetrainen bij Madrid.
Ik denk dat die tijdens de thuiswedstrijd tegen ADO in de rust uitgezwaait zal worden.
Dit zei ik dus gisteren ook al, zwak van Klaasquote:Op woensdag 3 december 2008 20:21 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt kut. Ik snap ook niet dat hij hier zelf mee akkoord gaat. En tuurlijk snap ik dat als je 20 miljoen neertikt je niet wilt dat je spelers iets afscheurt bij een andere club, maar speel dan 10 minuten ofzo. De supporters hebben KJH altijd op handen gedragen en dan vind ik dit een matige manier van bedanken.
Bodul of Castillon.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen hier hoopt dat ie het fantastisch gaat doen, maar om eigenlijk geen back-up te hebben, vind ik link.
Heeft iemand hun ooit wel eens zien spelen?quote:
Ik niet.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Heeft iemand hun ooit wel eens zien spelen?
Dat zeker niet. Is helaas een beetje ver voor mij.quote:Staat iedereen hier dagelijks bij de wedstrijden van Jong Ajax?.
Ik heb beiden dit seizoen recent een helftje tegen PSV gezien. En Bodul nog tegen Feyenoord. Waren allebei niet echt de beste wedstrijden van Jong Ajax. In die eerste wedstrijd van de competitie zag je dat Bodul nog moest wennen aan het spelletje en kwam hij er tegenover Hofland niet aan te pas. Castillon blinkt geloof ik wekelijks uit bij de A, maar heeft nog wat meer tijd nodig. Vond hem tegen PSV niet echt opvallend spelen. Is ook nog erg jong.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Staat iedereen hier dagelijks bij de wedstrijden van Jong Ajax?.
Er zit idd wel een kern van waarheid in, maar het lijkt wel een vorm van opgeven dat het ooit beter zal worden. Ik geloof nog steeds dat het weer beter zal worden. Misschien niet op korte termijn, maar het gaat zeker komen.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:34 schreef kevin6188 het volgende:
Stof tot nadenken:
http://www.afcasupportersclub.nl/scripts/columns.asp
Ik kan me er wel enigszins in vinden.
Grappig, wist niet dat hij een Ajacied wasquote:Op woensdag 3 december 2008 20:42 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
Van Gangelen in Hamburg
Laat enigzins maar weg. We moeten leren omgaan dat je in deze tijd als 'top-club' in Nederland niet meer meetelt in Europa, dat je geen echte clubmensen meer hebt en dat je geen spelers meer hebt die van de jeugdopleiding tot hun pensioen bij de club in dienst blijven.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:34 schreef kevin6188 het volgende:
Stof tot nadenken:
Nee maar dat was denk ik met Kluivert toch ook niet anders?quote:Op woensdag 3 december 2008 20:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Staat iedereen hier dagelijks bij de wedstrijden van Jong Ajax?.
wat een cynismequote:Op woensdag 3 december 2008 20:34 schreef kevin6188 het volgende:
Stof tot nadenken:
Kluivert was een klasse apart in de jeugdopleiding (wat ik ervan heb gehoord).quote:Op woensdag 3 december 2008 20:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee maar dat was denk ik met Kluivert toch ook niet anders?
Ja dat was Brutil Hose ookquote:Op woensdag 3 december 2008 20:52 schreef toma het volgende:
[..]
Kluivert was een klasse apart in de jeugdopleiding (wat ik ervan heb gehoord).
Castillon schijnt er net zo eentje te zijn, laten we het hopenquote:Op woensdag 3 december 2008 20:52 schreef toma het volgende:
[..]
Kluivert was een klasse apart in de jeugdopleiding (wat ik ervan heb gehoord).
Dat zijn al die journalistenquote:Op woensdag 3 december 2008 20:49 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Grappig, wist niet dat hij een Ajacied was
quote:Op woensdag 3 december 2008 19:52 schreef RayMania het volgende:
En de mensen die Lindgren als de Greene van Amsterdam durven te bestempelen zijn ook niet goed wijs.
Boefjequote:
Sarpong komt er wel, geef die jongen wat tijd.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:56 schreef BB-boy het volgende:
Sarpong ook, maar dat is in het eerste tot heden nog niet te zien.
quote:
Is hij zo goedkoop dan?quote:Op woensdag 3 december 2008 21:31 schreef Cyberia18 het volgende:
1,5 miljoen is echt een koopje.
Voor Schalke 04 hoeft hij de overstap niet te maken in ieder geval
Ja clausule inderdaad. Maar ja als het een geldwolfje is zal 'ie misschien eerder naar Schalke gaan.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Is hij zo goedkoop dan?
Clausule?
Heeft ie ook de kans niet voor gekregen.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:51 schreef Barca het volgende:
Cvitanich heeft mij absoluut nog niet kunnen imponeren!
Jij mij ook niet.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:51 schreef Barca het volgende:
Nou ja, geldwolf...quote:Op woensdag 3 december 2008 21:51 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Ja clausule inderdaad. Maar ja als het een geldwolfje is zal 'ie misschien eerder naar Schalke gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terugkopen!!!!!!!!!!!1111111111omgThe strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
Hij heeft in Ajax 1 tijdens een officiële wedstrijd ook nog geen enkele keer op zijn eigen positie gespeeld.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:51 schreef Barca het volgende:
Nee maar dat heeft Huntelaar jou ook niet, clown.quote:Op woensdag 3 december 2008 21:51 schreef Barca het volgende:
Je hebt in ieder geval zelfkennisquote:Op woensdag 3 december 2008 21:58 schreef Barca het volgende:
Op Marco vertrouw ik niet!
Cvitanich is beslist niet de enige die niet imponeert.
Inderdaad, toen was 'ie redelijk pissig volgensmijquote:Op woensdag 3 december 2008 22:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Pfff, eerste keer dat Cvitanich werd ingebracht had hij al een paar gevaarlijke kopballen. En z'n eerste doelpunt was onterecht afgekeurd.
En hoe hij omver werd gekegeld door Velthuizen en vervolgens doodleuk weer opstond alsof er neits aan de hand wasquote:Op woensdag 3 december 2008 22:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Pfff, eerste keer dat Cvitanich werd ingebracht had hij al een paar gevaarlijke kopballen. En z'n eerste doelpunt was onterecht afgekeurd.
Klopt! Mooi hoor al die goals van KJH maar de eredivisie stelt internationaal niks voor!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:58 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nee maar dat heeft Huntelaar jou ook niet, clown.
Is jouw naam Sherlock?quote:Op woensdag 3 december 2008 22:02 schreef Barca het volgende:
[..]
Klopt! Mooi hoor al die goals van KJH maar de eredivisie stelt internationaal niks voor!
Hey langspeelplaat, nu weten we het wel hoor.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:02 schreef Barca het volgende:
[..]
Klopt! Mooi hoor al die goals van KJH maar de eredivisie stelt internationaal niks voor!
Dat was inderdaad mooi van hem.quote:Op woensdag 3 december 2008 22:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
En hoe hij omver werd gekegeld door Velthuizen en vervolgens doodleuk weer opstond alsof er neits aan de hand was
Inderdaad!quote:Op woensdag 3 december 2008 21:59 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval zelfkennis
Nee, Katie!quote:
mp4quote:Op woensdag 3 december 2008 22:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hey langspeelplaat, nu weten we het wel hoor.
Vertonghen niet geïmponeerd? Kijk jij voetbal met je anus?quote:Op woensdag 3 december 2008 22:05 schreef Barca het volgende:
[..]
Inderdaad!
Wat ik bedoel: Ken je die, Sarpong, Gabri, Vermaelen, Oleguer, Vertonghen hebben ook nog niet geïmponeerd.
[..]
Nee, Katie!
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 3 december 2008 22:11 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Vertonghen niet geïmponeerd? Kijk jij voetbal met je anus?
quote:Op woensdag 3 december 2008 22:11 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Vertonghen niet geïmponeerd? Kijk jij voetbal met je anus?
quote:Op woensdag 3 december 2008 21:51 schreef Barca het volgende:
Niet weer die discussie alsjeblieft..quote:Op woensdag 3 december 2008 22:34 schreef versteegrob het volgende:
Toch jammer dat Perez van Van Basten weg moest, waarom eigenlijk?
quote:Op woensdag 3 december 2008 22:34 schreef versteegrob het volgende:
Die is geshoept.. wist je wel denkquote:Op woensdag 3 december 2008 22:22 schreef Nicasius het volgende:
Hmm, ik zag hier vanmiddag (dacht ik) ergens een plaatje van klaas jan huntelaar al op het veld in een REAL Madrid shirtje..
Heeft iemand die?
laat maar..
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 december 2008 22:34 schreef versteegrob het volgende:
Hahaha, De Telegraaf is weer lekker aan het shoppen. Het is en blijft ook een geweldige 'krant' om....quote:Op woensdag 3 december 2008 22:22 schreef Nicasius het volgende:
Hmm, ik zag hier vanmiddag (dacht ik) ergens een plaatje van klaas jan huntelaar al op het veld in een REAL Madrid shirtje..
Heeft iemand die?
laat maar..
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 december 2008 22:52 schreef Fortitudo het volgende:
toch knap van twente
en die douglas en perez zijn echt geweldenaren
Douglas echt maar halen voor 1,5 miljoen als hij een beetje stabiel blijft. Desnoods een extra paar ton om de rest vd clubs af te wenden. Maar ja het belangrijkste is zijn mentaliteit natuurlijk.quote:Op woensdag 3 december 2008 23:16 schreef Scorpie het volgende:
Twente deed het idd goed. Die Douglas is goed, maar die Tiote is ook wel een beest hoor hey.
Laten we hier over ophoudenquote:Op woensdag 3 december 2008 22:34 schreef versteegrob het volgende:
Dan had Ajax hem in de zomer wel gehaald hoorquote:Op woensdag 3 december 2008 21:51 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Ja clausule inderdaad. Maar ja als het een geldwolfje is zal 'ie misschien eerder naar Schalke gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |