quote:Op woensdag 3 december 2008 12:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Het fragment van Radio538 met Klaas Jan:
Klaas Jan Huntelaar gaat naar Madrid en wordt vader
Hoe is het Klaas Jan?
Klaas Jan: Ja goed, ga de cadeautjes zelf maar ophalen dit jaar he.

Ja mooi was dat he! Wat een droogkloot is het ookquote:Op woensdag 3 december 2008 12:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoe is het Klaas Jan?

Welke positie achterin? Ik vindt het goed staan met Vermaelen, Vertonghen, Oleguer, Van der Wiel.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:07 schreef Wooldoor het volgende:
Enige positie waar we een speler echt nodig hebben is achterin, laat daar maar een goede voor komen.

Hehe ook mijn club komt er nog in voorquote:Op woensdag 3 december 2008 12:43 schreef sagagiuh het volgende:
De reactie van de vader van Klaas Jan Huntelaar op AT5. Alleen weet de AT5 verslaggever dat niet:
http://www.dumpert.nl/med(...)s_jan_huntelaar.html
Klaas heeft die droge humor van hem niet van een vreemde.
 .
. 

Wat dus neerkomt op 11 doelpunten in de overige 13 wedstrijden... Dat is bijna een doelpunt per wedstrijd...quote:Op woensdag 3 december 2008 13:10 schreef _Mike_ het volgende:
Gezeik zeg over de verdediging. je hebt 16 doelpunten tegen, waarvan 5 in een mega slechte wedstrijd tegen Heerenveen het valt dus allemaal gewoon nog mee.

Een centrale verdediger, ik vind het nu ook zeker niet slecht staan maar er hoeft er maar 1 of 2 geblesseerd te raken en je zit toch wel in de problemen. Het staat ook niet echt in balans als je kijkt hoeveel opties we in de aanval hebben.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:09 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Welke positie achterin? Ik vindt het goed staan met Vermaelen, Vertonghen, Oleguer, Van der Wiel.

Tsjah een centrale verdediger erbij zou inderdaad niet slecht zijn.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:13 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Een centrale verdediger, ik vind het nu ook zeker niet slecht staan maar er hoeft er maar 1 of 2 geblesseerd te raken en je zit toch wel in de problemen. Het staat ook niet echt in balans als je kijkt hoeveel opties we in de aanval hebben.

Ja maar Vermaelen is nogal regelmatig geblesseerd dus één verdediger erbij zou niet erg zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:10 schreef _Mike_ het volgende:
Gezeik zeg over de verdediging. je hebt 16 doelpunten tegen, waarvan 5 in een mega slechte wedstrijd tegen Heerenveen het valt dus allemaal gewoon nog mee.

Alsof dat de belangrijkste reden is.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:47 schreef Painted_Horse het volgende:
Ze zullen wel weer gaan shoppen bij AZ
Het is te hopen voor Ajax dat ze een goede vervanger vinden voor KJ.
Sno loopt teveel tegen kaarten aan.

Mooi fragment. Ik gun het hem wel ontzettend. De teleurstelling van zijn vertrekt zakt een beetje weg nu en ik begin toch wel trots te worden op Huntelaar wat hij heeft bereikt. Mooi voor hem dat hij ook vader wordt trouwens.quote:Op woensdag 3 december 2008 12:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoe is het Klaas Jan?

heul nietquote:

Vermaelen heeft dit seizoen als enige geen minuut gemist. Dus die stelling gaat niet helemaal op.quote:Op woensdag 3 december 2008 13:20 schreef superjood het volgende:
[..]
Ja maar Vermaelen is nogal regelmatig geblesseerd dus één verdediger erbij zou niet erg zijn natuurlijk.

Dus geen Dubai maar Portugal. Stuk veiliger voor de supporters he, vorig zat er toch 1tje vast voor wat wiet. Heeft het eigenlijk meerwaarde zo'n trainingskamp?quote:Ajax op trainingskamp naar Portugal
Ajax zal in de week van 5 januari naar Portugal vertrekken om daar een trainingskamp te houden ter voorbereiding op de tweede seizoenshelft. Dit laat Voetbal International in de vandaag uitgekomen editie van het blad weten. Ajax hoopt tijdens het trainingskamp een oefenwedstrijd te kunnen spelen. Er is er nog geen geregeld, maar bij monde van Danny Blind heeft Ajax laten weten dat er in die periode zoveel clubs in de Algarve zijn dat het geen probleem zou hoeven te zijn.
Bron: Ajax netwerk

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |