Neequote:Op dinsdag 2 december 2008 23:21 schreef Quir het volgende:
Jos, metal?
Tss je snapt de HINT niet!!!!!quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:18 schreef afcajos het volgende:
Het zal vast wel weer één of andere vreemde vorm van aandachttrekkerij zijn maar zo vaak dat gejank van "boehoe ik heb het zo koud!!" Zojuist krijg ik ook weer een sms met enkel de boodschap " Brr ik heb het koud". Net of ik dan gelijk langs kom om die persoon warm te houden
![]()
Mijn zusje klaagt ook altijd dat het koud is in huis, ik loop gewoon lekker in mijn metalshirtje het heerlijk warm te hebben en mn zusje in haar wintertrui klaagt over de kou
Klacht: koude zeurende vrouwen
Geen verdriet. Dat overkomt iedereen op een gegeven moment in zijn leven.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:21 schreef afcajos het volgende:
[..]
Neemaar ik had een enorme drang om dat te typen. Misschien schuilt er wel een metalfan in mij
![]()
Ik had niet anders verwacht.quote:
BigKahuna is een chick in een mannenlijf.quote:
Laat 'm los.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:21 schreef afcajos het volgende:
[..]
Neemaar ik had een enorme drang om dat te typen. Misschien schuilt er wel een metalfan in mij
![]()
http://www.knmi.nl/VinkCMS/explained_subject_detail.jsp?id=2513quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:27 schreef afcajos het volgende:
En al die vrouwen die bij een wolkje voor de zon gelijk al tegen de kachel aanduiken bouwen helemaal geen weerstand op. Bij ons ging vroeger pas de open haard aan als het buiten -30 vroor
Dan hadden jullie vast veel hout over.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:27 schreef afcajos het volgende:
En al die vrouwen die bij een wolkje voor de zon gelijk al tegen de kachel aanduiken bouwen helemaal geen weerstand op. Bij ons ging vroeger pas de open haard aan als het buiten -30 vroor
Vroeger toen ik goud hakte in klondikequote:Op dinsdag 2 december 2008 23:28 schreef Vandaw het volgende:
[..]
http://www.knmi.nl/VinkCMS/explained_subject_detail.jsp?id=2513
Dat zeg ik ook altijd als ik met een stijve lul rondloopt. Komt door mijn bloeddruk.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:29 schreef RichardDawkins het volgende:
Vrouwen hebben over het algemeen een lagere bloedruk. Wij als mannen met de noodzakelijkheid van fysieke kracht hebben een hogere.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:31 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd als ik met een stijve lul rondloopt. Komt door mijn bloeddruk.
Bah zoeen koud ijsklompje wat tegen je aan komt liggen, en als je er dan bovenop duikt lijkt het de eerste 20 seconden net of je een lijk aan het volpompen bentquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:32 schreef marcel-o het volgende:
vind t geen probleem hoor dat ze t koud hebben.
mn vriendin kruipt nu nog meer tegen me aan
Dan doe je iets verkeerd. Mijn vriendin is al warm voordat we beginnen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:33 schreef afcajos het volgende:
[..]
Bah zoeen koud ijsklompje wat tegen je aan komt liggen, en als je er dan bovenop duikt lijkt het de eerste 20 seconden net of je een lijk aan het volpompen bent
iddquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:19 schreef Rosbief het volgende:
TS heeft een zusje maar plaatst geen pics.
En ik wil je hierbij ook laten weten dat ik dat heus niet erg vind om te doen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:35 schreef Vandaw het volgende:
[..]
Dan doe je iets verkeerd. Mijn vriendin is al warm voordat we beginnen.
whehe, mja smorgens is t andersom, warm ik me opquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:33 schreef afcajos het volgende:
[..]
Bah zoeen koud ijsklompje wat tegen je aan komt liggen, en als je er dan bovenop duikt lijkt het de eerste 20 seconden net of je een lijk aan het volpompen bent
Als ze in de 50 zitten hebben ze het altijd te warm...quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:18 schreef afcajos het volgende:
Het zal vast wel weer één of andere vreemde vorm van aandachttrekkerij zijn maar zo vaak dat gejank van "boehoe ik heb het zo koud!!" Zojuist krijg ik ook weer een sms met enkel de boodschap " Brr ik heb het koud". Net of ik dan gelijk langs kom om die persoon warm te houden
![]()
Mijn zusje klaagt ook altijd dat het koud is in huis, ik loop gewoon lekker in mijn metalshirtje het heerlijk warm te hebben en mn zusje in haar wintertrui klaagt over de kou
weet je t zeker?quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:38 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Als ze in de 50 zitten hebben ze het altijd te warm...
ff serieus, het is 2 graden ofzo, wtf.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
BigKahuna is een chick in een mannenlijf.
Dan moet je maar een jongere vriendin zoeken..quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:40 schreef marcel-o het volgende:
[..]
weet je t zeker?
in n huis van iemand van tussen de 80 en schijndood is t altijd 50 graden
Fucking wijf.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:41 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
ff serieus, het is 2 graden ofzo, wtf.
Heb je ook een jongenskutje?quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:41 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
ff serieus, het is 2 graden ofzo, wtf.
Ja vrouwen hebben meer vet en daarom worden de bloedvaten een beetje dichtgeknepen waardoor ze een minder goede bloedsomloop hebben ofzo?quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:44 schreef Maisnon het volgende:
Iemand had dat laatst hier uitgelegd toen ik klaagde dat ik het zo koud had
Het heeft met vetverdeling te maken
quote:
OHOHOOOO KIJK JULLIE EENS STOERE MANNEN ZIJN, JULLIE TROTSEREN DE BARRE KOU! OHOHOOOOquote:
Het is gewoon fokking koud inderdaad.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:51 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
[..]
OHOHOOOO KIJK JULLIE EENS STOERE MANNEN ZIJN, JULLIE TROTSEREN DE BARRE KOU! OHOHOOOO![]()
![]()
Nou nu weet je waarom ze het zeggen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:53 schreef afcajos het volgende:
Oke die meid smst nu hoe ik gedachten had haar warm te krijgen
verkapt zie mij populair zijn!
Zeg haar dat je "niet meer slapen" van W F Hermans wil voorlezen aan haarquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:53 schreef afcajos het volgende:
POMPEEEHquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:53 schreef afcajos het volgende:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zeg haar dat je "niet meer slapen" van W F Hermans wil voorlezen aan haar.
Smsenquote:Op woensdag 3 december 2008 00:01 schreef afcajos het volgende:
Jullie zullen het wel niet geloven, maar ik ben momenteel met 2 meiden aan het smsen over dat ze het koud hebbenen straks weer een fucking hoge telefoonrekening. Dit is een verkapte manier van naar de hoeren gaan.
Okey, er zijn grenzen. Chuck Norris behoort dit niet te zeggen.quote:Op woensdag 3 december 2008 00:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
Het is ook koulo koud. Ik heb winterhanden en mijn handen worden al witgeel als het nog niet eens vriest
De meisjes waarmee ik sms zijn uiteraard allemaal minderjarig en papa en mama worden wakker als ze gaan praten terwijl ze horen te slapenquote:Op woensdag 3 december 2008 00:03 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Smsen![]()
Bel gewoon![]()
Smsen is alleen handig om een bericht te sturen wanneer iemand niet opneemt of voor vrouwen om te zeuren tegen mannen
Ik sms ook liever dan dat ik bel.quote:Op woensdag 3 december 2008 00:05 schreef afcajos het volgende:
[..]
De meisjes waarmee ik sms zijn uiteraard allemaal minderjarig en papa en mama worden wakker als ze gaan praten terwijl ze horen te slapenBovendien is bellen net zo duur
ik sms voor 4 cent!
In het weekend bel ik ze wel eens en dan wordt het helemaal duur
Sorry dat ik tekenen van menselijkheid toon.quote:Op woensdag 3 december 2008 00:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Okey, er zijn grenzen. Chuck Norris behoort dit niet te zeggen.
quote:Op woensdag 3 december 2008 00:05 schreef afcajos het volgende:
[..]
De meisjes waarmee ik sms zijn uiteraard allemaal minderjarig en papa en mama worden wakker als ze gaan praten terwijl ze horen te slapenBovendien is bellen net zo duur
ik sms voor 4 cent!
In het weekend bel ik ze wel eens en dan wordt het helemaal duur
quote:Op woensdag 3 december 2008 00:11 schreef Emimich het volgende:
Jos in een metal-shirt, alleen daarom is deze OP al legendarisch!
Dat bedoel ik natuurlijkquote:
dat is een hogere tel. rekening wel waardquote:Op woensdag 3 december 2008 00:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wat je allemaal moet doen voor een strak kutje
Dat doe ik ook altijd. Lekker warm.quote:Op woensdag 3 december 2008 00:04 schreef Grimm het volgende:
Mijn ex was altijd zo vriendelijk om haar koude voeten in mijn knieholtes te "stoppen" wanneer ze koude voeten had... Erg leuk als je slaapt
http://mobile.fok.nl/nieuws/102346quote:'Vrouwen hebben het vaker koud'
Dat vrouwen het over het algemeen vaker en sneller koud hebben dan mannen, zal waarschijnlijk niemand verbazen. De reden zal minder bekend zijn, dus hoe komt dit eigenlijk? Bij vrouwen stroomt er minder bloed naar de uiteinden van het lichaam, waardoor de hersenen het signaal krijgen dat het koud is.
Mike Tipton, hoogleraar menselijke fysiologie aan de universiteit van Portmouth, zegt dat alle mensen, dus mannen en vrouwen, in principe slecht tegen kou kunnen. Dit komt volgens hem omdat de mens is ontstaan rond de evenaar. Vervolgens is de mens over de hele wereld uitgewaaierd en heeft zich gewapend tegen de kou, onder andere door middel van kleding, verwarming en huisvesting.
De vrouwelijke fysiologie is ervoor verantwoordelijk dat vrouwen het nog sneller koud hebben dan mannen. Doordat het vet bij een vrouw beter over het lichaam is verdeeld, komt het bloed ook beter bij de belangrijkste organen. Het nadeel daarvan is, dat de uiteinden van het lichaam, de handen en voeten, minder bloed ontvangen en daardoor eerder het signaal geven dat het koud is. Dat is ook niet zo verwonderlijk, want vrouwenhanden en -voeten zijn door het mindere bloed daadwerkelijk iets kouder.
Andere oorzaken dat vrouwen het sneller en vaker koud hebben, zijn de menstruatie en moe zijn. Tijdens de menstruatie kan de lichaamstemperatuur met wel 1 graad zakken. Te weinig slaap krijgen en moe zijn, veroorzaakt bij zowel mannen als vrouwen een lagere lichaamstemperatuur. Bij vrouwen zakt de temperatuur echter sneller en dit merken zij duidelijker.
Tot slot is er de psychologische factor. Een goed gevuld sociaal leven kan letterlijk voor warmte zorgen. Onderzoeker John Bargh van de Yale-universiteit zegt dat er in de hersenen een verband is tussen psychologische en fysieke warmte. "Het ziet ernaar uit dat hetzelfde deel van onze hersenen, ter grootte van een walnoot, zowel reageert op de fysieke temperatuur als op ons vertrouwen in andere mensen." Iemand die een warme drank aanbiedt, geeft meer vertrouwen dan iemand die een koud drankje aanbiedt, bleek uit zijn onderzoek.
quote:Op woensdag 3 december 2008 01:12 schreef Heremeteit het volgende:
Vrouwen hebben gewoon altijd wat te zeuren
Dat is een ding wat zeker is.quote:Op woensdag 3 december 2008 02:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zeg koude wijven = harde doppen!
Dus, koud wijf -> koud wijf krijgt harde doppen -> man krijgt harde dopquote:Op woensdag 3 december 2008 02:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is een ding wat zeker is.
Er is niemand die je tegenhoudt dat idee ten uitvoer te brengen.quote:Op woensdag 3 december 2008 04:23 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik ben ook zo'n koukleum. Het liefst zou ik een winterslaap houden en pas wakker worden als het weer warm is
kan ik me helemaal in vinden (inclusief handjes)quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:43 schreef Adelante het volgende:
ik heb alleen altijd koude voeten, rest is wel doorbloed.
Prostaat massage manquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:53 schreef afcajos het volgende:
En dat vind ik heel naar en erg voor de vrouwen die dat hebben. En ik wil best je handen/voeten opwrijven om ze op te warmen als het lief wordt gevraagd. Maar ga er niet van uit dat mijn lichaam als kachel kan gebruikt worden!quote:Op woensdag 3 december 2008 08:40 schreef Lienzz het volgende:
[..]
kan ik me helemaal in vinden (inclusief handjes)
Jij hoogstwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 3 december 2008 08:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die reacties in dat topic
Toen was Jos nog een KLB lieverdje zonder Bans enzo![]()
![]()
![]()
Wie heeft hem dit allemaal aangeleerd
Maak je geen zorgen jij blijft altijd een trieste rukker met domme topiques...quote:Op woensdag 3 december 2008 08:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die reacties in dat topic
Toen was Jos nog een KLB lieverdje zonder Bans enzo![]()
![]()
![]()
Wie heeft hem dit allemaal aangeleerd
Spiermassa is ook een grote factor. Meer spiermassa ---> minder snel koud. Daarom konden die Neanderthalers vrolijk buiten rondlopen in hun blote lul.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:49 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja vrouwen hebben meer vet en daarom worden de bloedvaten een beetje dichtgeknepen waardoor ze een minder goede bloedsomloop hebben ofzo?
Ik liep gisteravond nog vrolijk buiten in mijn blote lul...quote:Op woensdag 3 december 2008 09:07 schreef McGilles het volgende:
[..]
Spiermassa is ook een grote factor. Meer spiermassa ---> minder snel koud. Daarom konden die Neanderthalers vrolijk buiten rondlopen in hun blote lul.
Edit: Doe normaal man.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 10:29 schreef msnk het volgende:
[..]
Metal
Metal heerschappij komt dichtbij. Jos is bekeerd, nu de andere 15.701.841 dumperts nog
Dat zeggen ze alleen wanneer ze naar je tieten kijken en zien dat je tepeltjes niet recht vooruit priemenquote:Op woensdag 3 december 2008 10:52 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb het nooit koudbij mij zeggen jongens juist altijd, ooohh ik heb het koud, jij hebt het wel warm zo te zien
?
Ja, want dat zie je ook zo goed als ik een jas aan heb hequote:Op woensdag 3 december 2008 10:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat zeggen ze alleen wanneer ze naar je tieten kijken en zien dat je tepeltjes niet recht vooruit priemen
Ik draag niet echt metal shirts hoorquote:Op woensdag 3 december 2008 10:29 schreef msnk het volgende:
[..]
Edit: Doe normaal man.
Metal
Metal heerschappij komt dichtbij. Jos is bekeerd, nu de andere 15.701.841 dumperts nog
Dat zei je er niet bijquote:Op woensdag 3 december 2008 10:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, want dat zie je ook zo goed als ik een jas aan heb he?
JIj blijft zeker van mn zusje afquote:Op woensdag 3 december 2008 10:59 schreef stbabylon het volgende:
Jij in de eerste plaats Jos, what goes on the internet, never comes off.
Dat zou jij toch moeten weten ondertussen.
(18 is ze nu zei je?)
quote:Op woensdag 3 december 2008 11:02 schreef afcajos het volgende:
[..]
JIj blijft zeker van mn zusje af![]()
Ik weet dat ik ze een x heb gepost, maar ik heb er vrij veel gezeik mee gehad
Beetje bruinig nuquote:Op woensdag 3 december 2008 11:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]Heeft ze nog steeds zwart haar
quote:Op woensdag 3 december 2008 11:03 schreef Catch_me het volgende:
IS je zus een beetje zoals jij Jos? Regelt zij mannen??!?
Inderdaadquote:
Wie zegt dat ik aan je zusje wil zitten? Ze is veeeeeeeeeeeeel te jong. Mijn hossels beginnen bij de 23.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:02 schreef afcajos het volgende:
[..]
JIj blijft zeker van mn zusje af![]()
Ik weet dat ik ze een x heb gepost, maar ik heb er vrij veel gezeik mee gehad
Hij is al wegquote:Op woensdag 3 december 2008 10:57 schreef afcajos het volgende:
Welke mongool post eigenlijk pics van mn zusje
thnx emimich
Iig die chick die der webcam niet aan wilde doen dus de rest is vast ook maar matigquote:Op woensdag 3 december 2008 11:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Verkapte ik-ben-afcajos-de-grootste-player-van-fok-en-zie-mij-hosselen-met-al-die-lelijke-chicks-die-ik-heb topic.
Dat deed jezelf!quote:Op woensdag 3 december 2008 10:57 schreef afcajos het volgende:
Welke mongool post eigenlijk pics van mn zusje
thnx emimich
Dit slaat nergens op, maar ze staat toch nog steeds op deze fora.quote:Edit: Pica's verwijderd op verzoek
[ Bericht 35% gewijzigd door de_boswachter op 03-12-2008 11:01 ]
Amai, das precies zo heet als in d'n fritpan.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:19 schreef Doks het volgende:
Terechte klacht, dagelijks op school hoor ik weer: Doe het raam dicht het is koud terwijl het 180 graden is in het lokaal
Ik wil niet weten waar jij naar kijkt op die 2de fotoboek picquote:Op woensdag 3 december 2008 19:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
Pics als je zusje jonger dan 10 is
Zeg jos, als uberplayboy moet jij het wel weten, ik kreeg gister ook een 'ik heb het koud' sms. wat moet je dan terugsturen?quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:18 schreef afcajos het volgende:
![]()
'Ik zou graag mijn warme lichaamssappen over je lichaam spuiten zodat je het weer heerlijk warm krijgt.'quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:13 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Zeg jos, als uberplayboy moet jij het wel weten, ik kreeg gister ook een 'ik heb het koud' sms. wat moet je dan terugsturen?
Gewoon iets van: "hihi, moet ik je opwarmen dan?;) bij mij in bed is het lekker warm. kusje xx"quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:13 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Zeg jos, als uberplayboy moet jij het wel weten, ik kreeg gister ook een 'ik heb het koud' sms. wat moet je dan terugsturen?
quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ach Jos doe dan :$ en niet. Als ik ergens een hekel aan heb
Dat is toch niet echt iets wat ik graag terug zou willen krijgen als ik zeg dat ik het koud hebquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
'Ik zou graag mijn warme lichaamssappen over je lichaam spuiten zodat je het weer heerlijk warm krijgt.'
Ooh vreemd, mij lijkt het super.quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is toch niet echt iets wat ik graag terug zou willen krijgen als ik zeg dat ik het koud heb
Ja ik vind het andersom juist sayquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |