Dat zeggen ze alleen wanneer ze naar je tieten kijken en zien dat je tepeltjes niet recht vooruit priemenquote:Op woensdag 3 december 2008 10:52 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb het nooit koudbij mij zeggen jongens juist altijd, ooohh ik heb het koud, jij hebt het wel warm zo te zien
?
Ja, want dat zie je ook zo goed als ik een jas aan heb hequote:Op woensdag 3 december 2008 10:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat zeggen ze alleen wanneer ze naar je tieten kijken en zien dat je tepeltjes niet recht vooruit priemen
Ik draag niet echt metal shirts hoorquote:Op woensdag 3 december 2008 10:29 schreef msnk het volgende:
[..]
Edit: Doe normaal man.
Metal
Metal heerschappij komt dichtbij. Jos is bekeerd, nu de andere 15.701.841 dumperts nog
Dat zei je er niet bijquote:Op woensdag 3 december 2008 10:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, want dat zie je ook zo goed als ik een jas aan heb he?
JIj blijft zeker van mn zusje afquote:Op woensdag 3 december 2008 10:59 schreef stbabylon het volgende:
Jij in de eerste plaats Jos, what goes on the internet, never comes off.
Dat zou jij toch moeten weten ondertussen.
(18 is ze nu zei je?)
quote:Op woensdag 3 december 2008 11:02 schreef afcajos het volgende:
[..]
JIj blijft zeker van mn zusje af![]()
Ik weet dat ik ze een x heb gepost, maar ik heb er vrij veel gezeik mee gehad
Beetje bruinig nuquote:Op woensdag 3 december 2008 11:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]Heeft ze nog steeds zwart haar
quote:Op woensdag 3 december 2008 11:03 schreef Catch_me het volgende:
IS je zus een beetje zoals jij Jos? Regelt zij mannen??!?
Inderdaadquote:
Wie zegt dat ik aan je zusje wil zitten? Ze is veeeeeeeeeeeeel te jong. Mijn hossels beginnen bij de 23.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:02 schreef afcajos het volgende:
[..]
JIj blijft zeker van mn zusje af![]()
Ik weet dat ik ze een x heb gepost, maar ik heb er vrij veel gezeik mee gehad
Hij is al wegquote:Op woensdag 3 december 2008 10:57 schreef afcajos het volgende:
Welke mongool post eigenlijk pics van mn zusje
thnx emimich
Iig die chick die der webcam niet aan wilde doen dus de rest is vast ook maar matigquote:Op woensdag 3 december 2008 11:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Verkapte ik-ben-afcajos-de-grootste-player-van-fok-en-zie-mij-hosselen-met-al-die-lelijke-chicks-die-ik-heb topic.
Dat deed jezelf!quote:Op woensdag 3 december 2008 10:57 schreef afcajos het volgende:
Welke mongool post eigenlijk pics van mn zusje
thnx emimich
Dit slaat nergens op, maar ze staat toch nog steeds op deze fora.quote:Edit: Pica's verwijderd op verzoek
[ Bericht 35% gewijzigd door de_boswachter op 03-12-2008 11:01 ]
Amai, das precies zo heet als in d'n fritpan.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:19 schreef Doks het volgende:
Terechte klacht, dagelijks op school hoor ik weer: Doe het raam dicht het is koud terwijl het 180 graden is in het lokaal
Ik wil niet weten waar jij naar kijkt op die 2de fotoboek picquote:Op woensdag 3 december 2008 19:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
Pics als je zusje jonger dan 10 is
Zeg jos, als uberplayboy moet jij het wel weten, ik kreeg gister ook een 'ik heb het koud' sms. wat moet je dan terugsturen?quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:18 schreef afcajos het volgende:
Het zal vast wel weer één of andere vreemde vorm van aandachttrekkerij zijn maar zo vaak dat gejank van "boehoe ik heb het zo koud!!" Zojuist krijg ik ook weer een sms met enkel de boodschap " Brr ik heb het koud". Net of ik dan gelijk langs kom om die persoon warm te houden
![]()
Mijn zusje klaagt ook altijd dat het koud is in huis, ik loop gewoon lekker in mijn metalshirtje het heerlijk warm te hebben en mn zusje in haar wintertrui klaagt over de kou
Klacht: koude zeurende vrouwen
'Ik zou graag mijn warme lichaamssappen over je lichaam spuiten zodat je het weer heerlijk warm krijgt.'quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:13 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Zeg jos, als uberplayboy moet jij het wel weten, ik kreeg gister ook een 'ik heb het koud' sms. wat moet je dan terugsturen?
Gewoon iets van: "hihi, moet ik je opwarmen dan?;) bij mij in bed is het lekker warm. kusje xx"quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:13 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Zeg jos, als uberplayboy moet jij het wel weten, ik kreeg gister ook een 'ik heb het koud' sms. wat moet je dan terugsturen?
quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:15 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ach Jos doe dan :$ en niet. Als ik ergens een hekel aan heb
Dat is toch niet echt iets wat ik graag terug zou willen krijgen als ik zeg dat ik het koud hebquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
'Ik zou graag mijn warme lichaamssappen over je lichaam spuiten zodat je het weer heerlijk warm krijgt.'
Ooh vreemd, mij lijkt het super.quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is toch niet echt iets wat ik graag terug zou willen krijgen als ik zeg dat ik het koud heb
Ja ik vind het andersom juist sayquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |