Dat zeggen ze alleen wanneer ze naar je tieten kijken en zien dat je tepeltjes niet recht vooruit priemenquote:Op woensdag 3 december 2008 10:52 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb het nooit koudbij mij zeggen jongens juist altijd, ooohh ik heb het koud, jij hebt het wel warm zo te zien
?
Ja, want dat zie je ook zo goed als ik een jas aan heb hequote:Op woensdag 3 december 2008 10:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat zeggen ze alleen wanneer ze naar je tieten kijken en zien dat je tepeltjes niet recht vooruit priemen
Ik draag niet echt metal shirts hoorquote:Op woensdag 3 december 2008 10:29 schreef msnk het volgende:
[..]
Edit: Doe normaal man.
Metal
Metal heerschappij komt dichtbij. Jos is bekeerd, nu de andere 15.701.841 dumperts nog
Dat zei je er niet bijquote:Op woensdag 3 december 2008 10:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, want dat zie je ook zo goed als ik een jas aan heb he?
JIj blijft zeker van mn zusje afquote:Op woensdag 3 december 2008 10:59 schreef stbabylon het volgende:
Jij in de eerste plaats Jos, what goes on the internet, never comes off.
Dat zou jij toch moeten weten ondertussen.
(18 is ze nu zei je?)
quote:Op woensdag 3 december 2008 11:02 schreef afcajos het volgende:
[..]
JIj blijft zeker van mn zusje af![]()
Ik weet dat ik ze een x heb gepost, maar ik heb er vrij veel gezeik mee gehad
Beetje bruinig nuquote:Op woensdag 3 december 2008 11:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]Heeft ze nog steeds zwart haar
quote:Op woensdag 3 december 2008 11:03 schreef Catch_me het volgende:
IS je zus een beetje zoals jij Jos? Regelt zij mannen??!?
Inderdaadquote:
Wie zegt dat ik aan je zusje wil zitten? Ze is veeeeeeeeeeeeel te jong. Mijn hossels beginnen bij de 23.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:02 schreef afcajos het volgende:
[..]
JIj blijft zeker van mn zusje af![]()
Ik weet dat ik ze een x heb gepost, maar ik heb er vrij veel gezeik mee gehad
Hij is al wegquote:Op woensdag 3 december 2008 10:57 schreef afcajos het volgende:
Welke mongool post eigenlijk pics van mn zusje
thnx emimich
Iig die chick die der webcam niet aan wilde doen dus de rest is vast ook maar matigquote:Op woensdag 3 december 2008 11:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Verkapte ik-ben-afcajos-de-grootste-player-van-fok-en-zie-mij-hosselen-met-al-die-lelijke-chicks-die-ik-heb topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |