Dat is een ding wat zeker is.quote:Op woensdag 3 december 2008 02:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik zeg koude wijven = harde doppen!
Dus, koud wijf -> koud wijf krijgt harde doppen -> man krijgt harde dopquote:Op woensdag 3 december 2008 02:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is een ding wat zeker is.
Er is niemand die je tegenhoudt dat idee ten uitvoer te brengen.quote:Op woensdag 3 december 2008 04:23 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik ben ook zo'n koukleum. Het liefst zou ik een winterslaap houden en pas wakker worden als het weer warm is
kan ik me helemaal in vinden (inclusief handjes)quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:43 schreef Adelante het volgende:
ik heb alleen altijd koude voeten, rest is wel doorbloed.
Prostaat massage manquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:53 schreef afcajos het volgende:
Oke die meid smst nu hoe ik gedachten had haar warm te krijgen
verkapt zie mij populair zijn!
En dat vind ik heel naar en erg voor de vrouwen die dat hebben. En ik wil best je handen/voeten opwrijven om ze op te warmen als het lief wordt gevraagd. Maar ga er niet van uit dat mijn lichaam als kachel kan gebruikt worden!quote:Op woensdag 3 december 2008 08:40 schreef Lienzz het volgende:
[..]
kan ik me helemaal in vinden (inclusief handjes)
Jij hoogstwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 3 december 2008 08:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die reacties in dat topic
Toen was Jos nog een KLB lieverdje zonder Bans enzo![]()
![]()
![]()
Wie heeft hem dit allemaal aangeleerd
Maak je geen zorgen jij blijft altijd een trieste rukker met domme topiques...quote:Op woensdag 3 december 2008 08:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die reacties in dat topic
Toen was Jos nog een KLB lieverdje zonder Bans enzo![]()
![]()
![]()
Wie heeft hem dit allemaal aangeleerd
Spiermassa is ook een grote factor. Meer spiermassa ---> minder snel koud. Daarom konden die Neanderthalers vrolijk buiten rondlopen in hun blote lul.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:49 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ja vrouwen hebben meer vet en daarom worden de bloedvaten een beetje dichtgeknepen waardoor ze een minder goede bloedsomloop hebben ofzo?
Ik liep gisteravond nog vrolijk buiten in mijn blote lul...quote:Op woensdag 3 december 2008 09:07 schreef McGilles het volgende:
[..]
Spiermassa is ook een grote factor. Meer spiermassa ---> minder snel koud. Daarom konden die Neanderthalers vrolijk buiten rondlopen in hun blote lul.
Edit: Doe normaal man.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 10:29 schreef msnk het volgende:
[..]
Metal
Metal heerschappij komt dichtbij. Jos is bekeerd, nu de andere 15.701.841 dumperts nog
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |