Tsss... ze houdt niet eens van massages...quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:13 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een nieuwe wending aan het topic...
Misschien heeft k_man dan toch gelijkquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:41 schreef Hik het volgende:
Tsss... ze houdt niet eens van massages...
Edit: wat ben ik toch ook een domme mutsquote:Op dinsdag 9 december 2008 18:37 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Misschien heeft k_man dan toch gelijk
quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:49 schreef Flipsebel het volgende:
Edit: wat ben ik toch ook een domme muts![]()
Waarom niet gewoon een ordinair neukhotel?quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:10 schreef flipsen het volgende:
Ze houdt niet van klamme handjes. Ik denk dat Neute en Tommie elkaar over een maand of 2 elkaar gaan uitwonen in Vietnam en dat MLI toe gaat kijken
Jammer dat ze niet naar Argentinië wil, had me leuk geleken om voor haar en UIO een romantisch hotelletje te boeken
quote:
Ik heb hem al even een pm gestuurdquote:Op woensdag 10 december 2008 16:17 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
ik verwacht nu ongeveer toch wel een FB topic... zeker omdat Static erin gepost heeft...
19u52, om precies te zijn....quote:Op woensdag 10 december 2008 19:52 schreef Vogue het volgende:
Wat een lol weer op de vroege ochtend
O nee, het is al middag
Sinterklaas is een enge man, maar werd gedoogd omdat hij cadeaus bij zich hadquote:Op woensdag 10 december 2008 19:52 schreef Vogue het volgende:
En Fogel vonden je kids Sinterklaas leuk?
quote:Trouwens, het is Vogel. Allochtoon.
Ik geloof het wel. Ik heb -heel dwars, na al die weken van moeten- al dagen geen krant gelezen. Ook dankzij een beste griep trouwens. Jee, die kwam hard aan....quote:Op woensdag 10 december 2008 19:52 schreef Vogue het volgende:
Gaoxing hoe is het nu in Bangkok? Alles rustiger daar?
quote:Op donderdag 11 december 2008 02:24 schreef Gaoxing het volgende:
Dat is trouwens echt iets wat ik mis van Guam: de aankomst van Santa. Dat was altijd op een zondagmiddag, op een klif naast het Hilton Hotel met een fantanstisch uitzicht. Iedereen nam een picknick mee (er was zelfs een picknickwedstrijd), en dan werden er kerstliedjes gespeeld door het Guam Symphonie-orkest en verschillende andere orkesten/bands/koren. En dan kwam Santa, rijdend op een waterbuffel (of soms in een karretje achter twee buffels).
Tja, leuk wonen in Trondheimquote:Op donderdag 11 december 2008 22:44 schreef Fogel het volgende:
De voorlopige schade is 2900 NOK, komt nog vervoer van en naar de vliegvelden bij, eten/drinken en een cadeau.
Leuk, zo'n petekind.
Global warming zeg ik jequote:Op donderdag 11 december 2008 22:55 schreef Fogel het volgende:
Het weer: nu zo'n -12, zaterdag wordt het -16 en zondag.... +2!
Waarom denk je dat wij maken dat we wegkomen?!!quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:27 schreef Fogel het volgende:
Vanaf zondag hebben we hier een winterse 'hittegolf' (rond de 0 graden), warm genoeg voor mij! Moet er niet aan denken om nu in een warm land te zitten.
Kerstvoorbereidplezier?! Kan dat?
Ja, vind ik ook. Er zijn alleen wat issues met Afrika.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:27 schreef Hik het volgende:
k_man, zag je lijstje in het hoeveel-landen-topic... Wordt het niet eens hoog tijd dat jij naar Afrika gaat?!
Goed punt. Zelfs warmte is beter dan al het kerstgezeik!quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:42 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Waarom denk je dat wij maken dat we wegkomen?!!
Hier heb je vaak bij plaatsen waar veel mensen moeten wachten (vliegvelden etc), een bandje (bijvoorbeeld voor het plaatselijke blindeninstituut) die liedjes zingen om geld in te zamelen.quote:Op donderdag 11 december 2008 16:48 schreef Hik het volgende:
[..]Wat een prachtig beeld!
Toevallig had ik het gisteren net met een collega over hoe raar het altijd is om in deze tijd in een van "onze" landen te zijn. Ik stond vorige week nog in 30 graden in Ecuador, met overal "Jingle bells" ("jungle bells", dacht ik nog) en van die platic sneeuwmannen... Echt idioot!
Ik praat ook alleen maar na wat me verteld is. Zelf heb ik er geen ervaring mee. Het is wel generaliserend, maar je kunt volgens mij best in algemene zin iets zeggen over de bevolking van een land. Dus zoals Japanners over het algemeen een stuk beleefder zijn dan Chinezen kan ik me voorstellen dat de bevolking van Tanzania vriendelijker is dan die van Kenia. Of andersom.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:19 schreef Hik het volgende:
"Kenia schijnt geen aangename bevolking te hebben"![]()
(en alle Hollanders hangen continue in de coffeeshop)
Floortje is er vanavond in 3opReisquote:Op zaterdag 13 december 2008 19:19 schreef Hik het volgende:
Trouwens: Ethiopië?
quote:Op zondag 14 december 2008 15:33 schreef k_man het volgende:
Wat zou je zeggen dat het beste jaargetijde is om Afrika te bezoeken?
Namibië of Tanzania dus.quote:Op maandag 15 december 2008 11:54 schreef Hik het volgende:
Kortom: heb iéts meer richting nodig voor ik die vraag kan beantwoorden...
Tuurlijk. Tijdstip zal dan waarschijnlijk afhangen van jouw werkdagen. Laat maar weten wanneer je zou kunnen.quote:Op maandag 15 december 2008 08:45 schreef Liejannuh het volgende:
Owja, ik werk nog tot het einde van het jaar in jouw dorp. Nog afspreken voor die tijd?
Daar ben ik al 2x geweest. Ik ga zeker nog een keer terug maar dat kan wachten. Noorwegen verandert niet snel, grote delen van Oost-Europa nog wel.quote:Op maandag 15 december 2008 12:52 schreef Fogel het volgende:
Waarom willen jullie allemaal niet naar Noorwegen? Moet ik eerst een Viking travel reisbureau gaan openen en alles hier vol gaan spammen ofzo
Noorwegen was hier al vorige week met Maria Mena en de burgemeester van Oslo die de lampjes in de Noorse kerstboom aanstaken.quote:Op maandag 15 december 2008 12:52 schreef Fogel het volgende:
Waarom willen jullie allemaal niet naar Noorwegen?
Dus dat dobbelsteentopic is een hoax?quote:Op maandag 15 december 2008 12:46 schreef UIO_AMS het volgende:
Wilde hier net plaatsen dat Madagascar hoog op mijn lijstje voor mogelijke bestemmingen van 2009 staat.
Net als trouwens een trip door Noord Duitsland, Denemarken en Zuid Zweden. En het rondje Iberisch schiereiland (eventueel met oversteek naar Marokko). En Japan. En een trip Corsica - Sardinië - Sicilië. Of zal ik toch maar eens die Argentinië rondreis maken?
Nee. Wat jij quote zijn de mogelijke bestemmingen. Het dobbelsteenavontuur is geen mogelijkheid. Het is een zekerheid.quote:Op maandag 15 december 2008 16:35 schreef DutchTrain het volgende:
Dus dat dobbelsteentopic is een hoax?
Goed punt op zich.quote:Op maandag 15 december 2008 15:35 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Daar ben ik al 2x geweest. Ik ga zeker nog een keer terug maar dat kan wachten. Noorwegen verandert niet snel, grote delen van Oost-Europa nog wel.
Uhhh, waarom?quote:Op maandag 15 december 2008 16:33 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Noorwegen was hier al vorige week met Maria Mena en de burgemeester van Oslo die de lampjes in de Noorse kerstboom aanstaken.
Omdat Oslo al sinds 1945 een partnerstad is van Rotterdam, krijgen we ieder jaar een kerstboom uit Noorwegenquote:
Ach de Noorse Kerstliedjes die ze hier zong, waren beter dan de Finse kerstmuziek van een paar weken terugquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:31 schreef Fogel het volgende:
OK, maar kan je Maria Mena niet ook de hele kerst daar houden en de 6e ritueel verbranden?
Namibië kan ik niets over zeggen.quote:Op maandag 15 december 2008 13:54 schreef k_man het volgende:
[..]
Tuurlijk. Tijdstip zal dan waarschijnlijk afhangen van jouw werkdagen. Laat maar weten wanneer je zou kunnen.
Niets.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:17 schreef Fogel het volgende:
Hoeveel moest jij dokken om weer de cel uit te mogen?
25 soles is voor een serrano iets meer dan een weekloon....quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:56 schreef Fogel het volgende:
Toch netjes.
Hoe veel is 25¤ waard daar eigenlijk? Vergelijkbaar met een weekloon ofzo? Krijg er hier net een 6-pack bier voor in de supermarkt
Deze discussie hebben we volgens mij al 400x met hem gehad.quote:
Jij geeft natuurlijk braaf je geld af, vraagt of je even nog wat extra kunt pinnen en laat je omkopen op het politiebureau?quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:43 schreef Hik het volgende:
[..]
Deze discussie hebben we volgens mij al 400x met hem gehad.
Het antwoord is "ja" overigens.
Kom naar Noorwegenquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:46 schreef Hik het volgende:
Wij zouden zaterdag naar Keulen gaan om winkelen, maar de trein zit vol!![]()
Zal wel vanwege de kerstmarkt zijn ofzo...
Andere jaren gingen we meestal een dagje naar Antwerpen, maar we wilden eens wat anders. Is Gent wat?
Ook leuk.quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij geeft natuurlijk braaf je geld af, vraagt of je even nog wat extra kunt pinnen en laat je omkopen op het politiebureau?
Kayak of cheaptickets.com Maar meestal is het goedkoper om een open jaw ticket te kopen en tussen de andere steden met de trein of een low-cost maatschappij te reizen. Ligt er dus maar net aan waar je moet zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:52 schreef Fogel het volgende:
Welke bookings-engine gebruiken jullie over het algemeen als je een vliegreis met meerdere bestemmingen wil maken? (De bedoeling is om 2 a 3 dagen in 1 stad te zijn en vervolgens naar de volgende stad te vliegen en daar 2 a 3 dagen verblijven en vanaf daar naar huis en dat dan als 1 ticket boeken).
Bedankt voor de tip. Als het alleen het toetsenbord zou zijn....quote:Op woensdag 17 december 2008 21:40 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Tip: til het toetsenbord op, draai het om en tik er twee keer mee op tafel
Sollyquote:Op woensdag 17 december 2008 21:44 schreef Liejannuh het volgende:
Ieuw! Ieuw! Ieuw!
Gatverdamme DutchTrain!
Bewijzen, linkjes, foto'squote:Ik heb het geheim van K_man ontdekt.
K_man is eigenlijk Martijn en Annemarie!
quote:Op woensdag 17 december 2008 21:44 schreef Halcon het volgende:
Bedankt voor de tip. Als het alleen het toetsenbord zou zijn....
En wie zijn Martijn en Annemarie?quote:Op woensdag 17 december 2008 21:44 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb het geheim van K_man ontdekt.
K_man is eigenlijk Martijn en Annemarie!
Dat stond op het naambordje bij het huis van K_man!quote:Op woensdag 17 december 2008 22:04 schreef Fogel het volgende:
Bedankt voor de Oost-Europa tips.
[..]
En wie zijn Martijn en Annemarie?
Yepz, en het was helemaal niet eng!quote:
Hmm. Verdachtquote:Op woensdag 17 december 2008 22:12 schreef Liejannuh het volgende:
Dat stond op het naambordje bij het huis van K_man!
Echt waar! Zelf gezien!
Als je een beetje goede stalker bent, heeft hij er niks van gemerkt en kan er dus niks van vindenquote:Op woensdag 17 december 2008 22:22 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Yepz, en het was helemaal niet eng!
vond ik dan, ik weet natuurlijk niet wat K_man vond!
Je had toch wel appeltaart meegenomen ?quote:Op woensdag 17 december 2008 22:22 schreef Liejannuh het volgende:
Als je het goed doet, dan ziet hij je niet natuurlijk.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:22 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |