ja zul je echt kut voelen zegquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
haha het zal je maar gezegd worden runx...
harder wijzen... dat werkt...quote:
schiet op dan...quote:
nee idd... maar jij ook nie hoor deb...quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:45 schreef debbie_19 het volgende:
My god wat gaan jullie snel
Of neej..toch niet
true jaquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nee idd... maar jij ook nie hoor deb...
En sinds wanneer trek jij je er wat van aan?quote:
jij 100% roem en 50% cash, ik 0% roem, en 50% cash... niet verkeerd toch?quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]dude...ik heb me baan al opgezegd
...o nee wacht...
Ehm.... niet eigenlijkquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En sinds wanneer trek jij je er wat van aan?
wow, een vrouw die me gelijk geeftquote:
Dat wel, maar niet met wonden.quote:
Okeej dealquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:50 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
jij 100% roem en 50% cash, ik 0% roem, en 50% cash... niet verkeerd toch?
Daarom, doorposten...quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:50 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ehm.... niet eigenlijk
Ohjawel altijd al
toch nog iemand blij gemaaktquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wow, een vrouw die me gelijk geeft![]()
![]()
waarmee dan wel?quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat wel, maar niet met wonden.
Deze zag er niet echt uit, en als je naar de eigenschappen van dat plaatje kijken
Dealquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Okeej dealhmmm dat lijkt me wel wat
nou ja die roem..but someone has to do the dirty work
kan je weer iets posten in het 'ik doe wat voor mn medemens' topicquote:
geef mij die roem maar.. roem maakt geldquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:50 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
jij 100% roem en 50% cash, ik 0% roem, en 50% cash... niet verkeerd toch?
mijn moeder ookquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
geef mij die roem maar.. roem maakt geld
Dude ik neem roem en geldquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
geef mij die roem maar.. roem maakt geld
mag ik dan de schaap hebbenquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude ik neem roem en geldyou know....
1+1=3 bedoel je?quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
wow voor de 2e keer binnen tien minuten dat een vrouw me gelijk geeft...quote:
Dag Dagquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:03 schreef Runx het volgende:
oja ik ging werken
mensen werkze nog ik verwacht niet dat ik terug kom
en tot morgenmensen een fijne avond toegewenst
take care ,see u love u all![]()
prima ik ben je neukertje dus kan ik onze tapes met veel winst verkopen als ik niets van je roem magquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
nooooo!!!!!quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:03 schreef Runx het volgende:
oja ik ging werken
mensen werkze nog ik verwacht niet dat ik terug kom
en tot morgenmensen een fijne avond toegewenst
take care ,see u love u all![]()
fak moet ik ook doen iddquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:04 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dag Dag
werkse nog... ik ga over 10 min naar huis ... schoonmaken...
wtf, dude,quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
prima ik ben je neukertje dus kan ik onze tapes met veel winst verkopen als ik niets van je roem mag![]()
![]()
barra volgens mij is dat een stille hint...quote:
quote:
Volgens mij maar 1 topicquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:23 schreef Crazy-p het volgende:
middag moozziej
ja ik merk het al.. niet echt veel gepost vandaag mensen?
nou ja.. maakt ook niet uit.. had iig rustig de tijd om alles bij te lezen
Give me the gunquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:26 schreef crazy987 het volgende:
heer en dames,
vrees voor uw leven
ik ben er weer
Fuck blijkbaar heeft crazy-p gemistquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:30 schreef crazy987 het volgende:
wat zijn jullie weer lief
maar begin weer moe te worden
energydrink plx
quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:26 schreef crazy987 het volgende:
heer en dames,
vrees voor uw leven
ik ben er weer
ik heb wel dit voor jequote:Op dinsdag 2 december 2008 16:30 schreef crazy987 het volgende:
wat zijn jullie weer lief
maar begin weer moe te worden
energydrink plx
Post dat eens nietquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Emo klaagtopic (nummer 12312415)
dude
yeeeeehaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:33 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Fuck blijkbaar heeft crazy-p gemist
* Moozzie paast crazy-289 een redbull
puik topic tochquote:
Ik ga je opgeven voor "mafkees vermist"quote:Op dinsdag 2 december 2008 16:36 schreef crazy987 het volgende:
[..]
yeeeeehaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
VROAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* crazy987 scheurt naar de studioquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:40 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik ga je opgeven voor "mafkees vermist"
Let maar niet op hem, hij is niet kwaadaardig en het is niet besmettelijkquote:Op dinsdag 2 december 2008 16:43 schreef crazy987 het volgende:
[..]
* crazy987 scheurt naar de studio
VROEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMMMMMMMMMMMMM VROAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH |_muur_| KADENG
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:14 schreef Crazy-p het volgende:
is weer terug.. Logi dr comp had zoiets van.. en nu doe je het zelf maar
Maar ze heeft bijna een nieuwequote:Op dinsdag 2 december 2008 17:14 schreef Crazy-p het volgende:
is weer terug.. Logi dr comp had zoiets van.. en nu doe je het zelf maar
neej ff rustig boven zitten.. heb druk dagje gehad..quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:16 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Maar ze heeft bijna een nieuwe
Moet jij niet gaan Wii'en trouwens?
wiet?quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:18 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
neej ff rustig boven zitten.. heb druk dagje gehad..
en wederom maar weer is nieuwe medicijnen voor vanavond om uit te proberen..
crystal methquote:
*hug*quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
*hug*
nee daar ga je lekker van slapen![]()
look im a reindeer with a yellow face and green hair!!!!!!!
![]()
Haha!quote:
Best wel jahquote:
mogguh Poopquote:
mogguh en ik ben trein halenquote:
Lekker cheersquote:Op woensdag 3 december 2008 07:00 schreef Aho het volgende:
[..]
mogguh en ik ben trein halen
*mogguh in advanced voor mensen die nog moeten komen
je kan koffie en thee pakken
de fps lock zit er nog in, geen AA , medium texturesquote:Op woensdag 3 december 2008 07:16 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Lekker cheers![]()
Mogguh WL!![]()
Wat hebben ze gedaan met GTA4 voor de PC?
bottenkrakerquote:Op woensdag 3 december 2008 07:59 schreef MaleDuck het volgende:
hey crazy
succes, is dat bij de pijnpolie of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
Oke, ff lekker je kraakbeen wakker schudden... altijd lekker...quote:
naja heel m`n rug, nek en allesquote:Op woensdag 3 december 2008 08:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Oke, ff lekker je kraakbeen wakker schudden... altijd lekker...
heb echt geen zin vandaag...
Ik heb nog veel minder zin!quote:Op woensdag 3 december 2008 08:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Oke, ff lekker je kraakbeen wakker schudden... altijd lekker...
heb echt geen zin vandaag...
Moggggggguh Beller!!!!!!!!quote:
schijt een beer in het bos?quote:Op woensdag 3 december 2008 08:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Moggggggguh Beller!!!!!!!!
Hebben we er een beetje zin in vandaag?
quote:Op woensdag 3 december 2008 08:11 schreef Droxz.nl het volgende:
Zo, droxz doet rechtstreekts verslag vanuit zijn bed!
Ik heb geen zin meer, te veel pijn en... ik ga niet werken...
Dit was het nieuwsbericht.mogguh! das minder man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:
Droxz!quote:Op woensdag 3 december 2008 08:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
SGELE, Ouwe pimp van me!
Waarzijn je die import ho's nou?
Kan ik tenminste weer wat slapen, die pijn trekt echt alle energie weg manquote:
Meuning herr Bellerquote:
hahahahaha, nou moeten we maar wat meer van die 15 jarige op het VMBO gaan hosselen dan?quote:Op woensdag 3 december 2008 08:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Droxz!![]()
Liggen nog ergens op een transport band op Otopeni Airport denk
STEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERF!!!quote:Op woensdag 3 december 2008 08:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Moggggggguh Beller!!!!!!!!
Hebben we er een beetje zin in vandaag?
Mogguh Beller!quote:Op woensdag 3 december 2008 08:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
STEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERF!!!
Mogguh Droxz
Ik heb de laatste paar dagen het internet een beetje overgeslagenquote:Op woensdag 3 december 2008 08:19 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahahahaha, nou moeten we maar wat meer van die 15 jarige op het VMBO gaan hosselen dan?
(filmpje op dumpert gezien?)
quote:Op woensdag 3 december 2008 08:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Meuning Herr Stormbahnfuhrer!!
[ afbeelding ]
Graftakken plaatje doet het nietLinkje
Trouwens... swaffelen is genomineerd voor woord van het jaarquote:Op woensdag 3 december 2008 08:19 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahahahaha, nou moeten we maar wat meer van die 15 jarige op het VMBO gaan hosselen dan?
(filmpje op dumpert gezien?)
Kan ik me voorstellen man (zie PM).quote:Op woensdag 3 december 2008 08:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb de laatste paar dagen het internet een beetje overgeslagen
Zal straks ff kijken
Dude ik heb al bijna twee weken (LIEK OMG WTF BQQ!!!) niet op de PS3 gezetenquote:Op woensdag 3 december 2008 08:22 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mogguh Beller!
Sterf? Mijn demotivator skills zijn nog ok dus![]()
Gaat we nou nog eens GTA doen?
Que?quote:Op woensdag 3 december 2008 08:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb de laatste paar dagen het internet een beetje overgeslagen
Zal straks ff kijken
Whehequote:
omgquote:
OMFG, ik en Smokez hebben daar wel een aandel in gehad volgens mij hahahaha.quote:Op woensdag 3 december 2008 08:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Trouwens... swaffelen is genomineerd voor woord van het jaar
http://www.depers.nl/cult(...)-gastroseksueel.html
Godver het werkt niet eens via hidemyass.comquote:Op woensdag 3 december 2008 08:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
OMFG, ik en Smokez hebben daar wel een aandel in gehad volgens mij hahahaha.
Maar ik bedoelde dit filmpje, te grappig gewoon:
(domme wijfen van een VMBO die Loverboys mooi/leuk vinden, en gymasium mensen vinden het niets....)
KLIK
Waarom sta ik er niet van te kijken dat dat opgeschoten VMBO tuig die knakkers mooi vindenquote:Op woensdag 3 december 2008 08:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
OMFG, ik en Smokez hebben daar wel een aandel in gehad volgens mij hahahaha.
Maar ik bedoelde dit filmpje, te grappig gewoon:
(domme wijfen van een VMBO die Loverboys mooi/leuk vinden, en gymasium mensen vinden het niets....)
KLIK
Alleen van die link krijg ik al de slappe lachquote:Op woensdag 3 december 2008 08:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Godver het werkt niet eens via hidemyass.com
Mja ik dacht er pas aan toen ik het posttequote:Op woensdag 3 december 2008 08:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Alleen van die link krijg ik al de slappe lach
Deze moet je gewoon zien, ik rip die flashfile wel ff en gooi hem wel ff online...quote:Op woensdag 3 december 2008 08:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Godver het werkt niet eens via hidemyass.com
Hij is echt goed jaquote:Op woensdag 3 december 2008 08:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Deze moet je gewoon zien, ik rip die flashfile wel ff en gooi hem wel ff online...
BRB
quote:Op woensdag 3 december 2008 08:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja ik dacht er pas aan toen ik het postte
Relaxedquote:Op woensdag 3 december 2008 08:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Deze moet je gewoon zien, ik rip die flashfile wel ff en gooi hem wel ff online...
BRB
Bezig met uploadenquote:
quote:
goed plan!quote:
FLV Player? VLC?quote:Op woensdag 3 december 2008 08:45 schreef WhiteLightning het volgende:
hoe bekijk je die droxz ? hij wil hem downloaden hier
Het is gewoon een flashfile?quote:Op woensdag 3 december 2008 08:45 schreef WhiteLightning het volgende:
damn! kijk ik zit hier op mn werk , niet thuis. tevens hebben die mongolen Firefox verwijderd. ik zit dus nu met IE6quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 08:42 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
KLIK
p.s geef maar aan als je hem hebt gezien, gooi ik hem weer weg
Downloaden en openen met winampquote:Op woensdag 3 december 2008 08:45 schreef WhiteLightning het volgende:
Zie deze post nu pasquote:Op woensdag 3 december 2008 08:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dude ik heb al bijna twee weken (LIEK OMG WTF BQQ!!!) niet op de PS3 gezetenHeb het gewoon druk
IE 6 zonder een flashplayer geinstalleerd?quote:Op woensdag 3 december 2008 08:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
damn! kijk ik zit hier op mn werk , niet thuis. tevens hebben die mongolen Firefox verwijderd. ik zit dus nu met IE6![]()
Dacht je alles gehad te hebbenquote:Op woensdag 3 december 2008 08:49 schreef WhiteLightning het volgende:
godverdomme clown bassie zingt op 3fm aaargh
Serieus?!? Wat ernstig!!quote:Op woensdag 3 december 2008 08:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
damn! kijk ik zit hier op mn werk , niet thuis. tevens hebben die mongolen Firefox verwijderd. ik zit dus nu met IE6![]()
Geniaal toch die gastenquote:
Heeft nog een heel topic van op fok! gestaan volgens mijquote:
Triest hequote:Op woensdag 3 december 2008 08:49 schreef Sgele het volgende:
Godsamme die VMBO snollen
" Ziet er wel goed uit "
" Ja inderdaad "
Tja men is zeker bang dat je niet werkt tijdens je werktijden... hebben ze hier ook last van...quote:Op woensdag 3 december 2008 08:50 schreef WhiteLightning het volgende:
openen in ie6 werkt niet.gvd wat een schijtzooi hier
En dat is onze toekomstquote:Op woensdag 3 december 2008 08:49 schreef Sgele het volgende:
Godsamme die VMBO snollen
" Ziet er wel goed uit "
" Ja inderdaad "
Sjit, moet ik kijken of ik hem kan converteren dan?quote:Op woensdag 3 december 2008 08:50 schreef WhiteLightning het volgende:
openen in ie6 werkt niet.gvd wat een schijtzooi hier
nee flash staat er gewoon opquote:Op woensdag 3 december 2008 08:50 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
IE 6 zonder een flashplayer geinstalleerd?![]()
(opslaan en openen in IE werkt niet?)
nee, laat maar hoor, bedankt ieder gevalquote:Op woensdag 3 december 2008 08:52 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Sjit, moet ik kijken of ik hem kan converteren dan?
quote:
Serieus echt ernstig gewoonquote:Op woensdag 3 december 2008 08:49 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zie deze post nu pas
Jij... druk.... in 1 zin? WAT DOE JE!
uh... heb hem net geconverteerdquote:Op woensdag 3 december 2008 08:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee, laat maar hoor, bedankt ieder geval
Succes manquote:Op woensdag 3 december 2008 08:51 schreef Sgele het volgende:
Ik ben ff wat werk verrichten![]()
Meld me later nog wel even denk
brak.. en druk bezig met wakker worden..quote:
Gast, ik zit thuis... ik ga niet werken vandaag (te veel pijnquote:Op woensdag 3 december 2008 08:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Serieus echt ernstig gewoon![]()
Het lijkt bijna... bijna op werk
[ afbeelding ]
Succes Sgele!quote:Op woensdag 3 december 2008 08:51 schreef Sgele het volgende:
Ik ben ff wat werk verrichten![]()
Meld me later nog wel even denk
Groot gelijk heb je danquote:Op woensdag 3 december 2008 08:57 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Gast, ik zit thuis... ik ga niet werken vandaag (te veel pijn![]()
![]()
![]()
)
KLIKquote:Op woensdag 3 december 2008 08:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee, laat maar hoor, bedankt ieder geval
Gisteren al een uur eerder naar huis gegaan, vandaag blijf ik thuis...quote:Op woensdag 3 december 2008 08:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Groot gelijk heb je dan![]()
Wanneer moet je weer naar de fysio?
Mogguh aho!quote:Op woensdag 3 december 2008 08:57 schreef Aho het volgende:
mogguh
P
Droxz¿
Bel
Sgele enne..
eeuhh
dat was het=)
F5 F5 F5 F5quote:Op woensdag 3 december 2008 08:59 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
KLIK
Kan je deze wel openen?
p.s
De rest van mensen niet klikken aubMijn bandbreedte gaat nogal snel daar hahahaha
Ongekend... dan is het momenteel echt een zware periode voor jequote:Op woensdag 3 december 2008 09:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Gisteren al een uur eerder naar huis gegaan, vandaag blijf ik thuis...
Morgen weer fysio![]()
Laatste dagen gaat het voor geen meter man... zelfs de extreme pijnstillers van mijn pa (heup operatie) werken bij mij niet
Whehequote:Op woensdag 3 december 2008 09:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mogguh aho!
Ik post bijna 2 weken niet, en zie genoeg nieuwe mensen....
Vast een hint ofzo
Gaat snel die bandbreedte man, ff 6 mb... lijkt weinig... maar open dat even met 10 a 20 man, en het gaat snelquote:
Dus wel geslapen of niet?quote:Op woensdag 3 december 2008 08:56 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
brak.. en druk bezig met wakker worden..
*haalt even warme chocomelk op*
wel geslapen.. maar ik was dan ook helemaal kapot..quote:Op woensdag 3 december 2008 09:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dus wel geslapen of niet?
En hoe staat het met je voorraad redbull?
Haha ja dat is ook zoquote:Op woensdag 3 december 2008 09:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Gaat snel die bandbreedte man, ff 6 mb... lijkt weinig... maar open dat even met 10 a 20 man, en het gaat snel![]()
Gisteren heeft mijn pols weer opslot gezeten enzo... zit niet mee deze week.quote:Op woensdag 3 december 2008 09:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ongekend... dan is het momenteel echt een zware periode voor je
"Beller... kom d'r maar in!"quote:
nope werkt ook niet. ik mis de codec. hij speelt hem wel af. maar geen beeldquote:Op woensdag 3 december 2008 08:59 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
KLIK
Kan je deze wel openen?
p.s
De rest van mensen niet klikken aubMijn bandbreedte gaat nogal snel daar hahahaha
Zie het al, tering ding heeft er divx van gemaaktquote:Op woensdag 3 december 2008 09:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nope werkt ook niet. ik mis de codec. hij speelt hem wel af. maar geen beeld
hopen dat je geen afkick verschijnselen krijgt danquote:Op woensdag 3 december 2008 09:04 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
wel geslapen.. maar ik was dan ook helemaal kapot..
geen redbull voor vandaag
Moggggggggggggggguh RunX!!!!!!!quote:Op woensdag 3 december 2008 09:07 schreef Runx het volgende:
Goedemorgen iedereen![]()
alles goed met iedereen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
neej hoor.. gister ook geen redbull gehadquote:Op woensdag 3 december 2008 09:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hopen dat je geen afkick verschijnselen krijgt dan![]()
quote:Op woensdag 3 december 2008 09:08 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Moggggggggggggggguh RunX!!!!!!!hooooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aah das kut dat je thuis zit wil je werken kan je het niet, is ook wat hé, maar veel beterschaapjes![]()
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
Maar werken ze verder wel?quote:Op woensdag 3 december 2008 09:10 schreef Crazy-p het volgende:
alleen wel weer nieuwe medicijnen.. en die maken me dus brak zeg maar
Probeer anders VLC Portable.quote:Op woensdag 3 december 2008 08:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Daar sta ik ook niet van te kijken, je moet gewoon een stap terug doenquote:Op woensdag 3 december 2008 09:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Gisteren heeft mijn pols weer opslot gezeten enzo... zit niet mee deze week.
Ik wil gewoon weer alles kunnen doen, en ben erg koppig (volgens de mensen om me heen dan)
Toch moet ik leren rustig aan te doen, en alles beetje voor beetje te doen/leren...
Hij is te makkelijkquote:
Goodmeurning!quote:
Goedemorgenquote:Op woensdag 3 december 2008 09:12 schreef Crazyessie het volgende:
Goeiemorgen allen!
ik zit hier ook continu te gapen...quote:Op woensdag 3 december 2008 09:13 schreef crazy987 het volgende:
1e blikje energydrink is al op
nu ook al de 1e cafeinepil
ben focking moe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |