OMFG, ik en Smokez hebben daar wel een aandel in gehad volgens mij hahahaha.quote:Op woensdag 3 december 2008 08:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Trouwens... swaffelen is genomineerd voor woord van het jaar
http://www.depers.nl/cult(...)-gastroseksueel.html
Godver het werkt niet eens via hidemyass.comquote:Op woensdag 3 december 2008 08:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
OMFG, ik en Smokez hebben daar wel een aandel in gehad volgens mij hahahaha.
Maar ik bedoelde dit filmpje, te grappig gewoon:
(domme wijfen van een VMBO die Loverboys mooi/leuk vinden, en gymasium mensen vinden het niets....)
KLIK
Waarom sta ik er niet van te kijken dat dat opgeschoten VMBO tuig die knakkers mooi vindenquote:Op woensdag 3 december 2008 08:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
OMFG, ik en Smokez hebben daar wel een aandel in gehad volgens mij hahahaha.
Maar ik bedoelde dit filmpje, te grappig gewoon:
(domme wijfen van een VMBO die Loverboys mooi/leuk vinden, en gymasium mensen vinden het niets....)
KLIK
Alleen van die link krijg ik al de slappe lachquote:Op woensdag 3 december 2008 08:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Godver het werkt niet eens via hidemyass.com
Mja ik dacht er pas aan toen ik het posttequote:Op woensdag 3 december 2008 08:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Alleen van die link krijg ik al de slappe lach
Deze moet je gewoon zien, ik rip die flashfile wel ff en gooi hem wel ff online...quote:Op woensdag 3 december 2008 08:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Godver het werkt niet eens via hidemyass.com
Hij is echt goed jaquote:Op woensdag 3 december 2008 08:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Deze moet je gewoon zien, ik rip die flashfile wel ff en gooi hem wel ff online...
BRB
quote:Op woensdag 3 december 2008 08:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja ik dacht er pas aan toen ik het postte
Relaxedquote:Op woensdag 3 december 2008 08:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Deze moet je gewoon zien, ik rip die flashfile wel ff en gooi hem wel ff online...
BRB
Bezig met uploadenquote:
quote:
goed plan!quote:
FLV Player? VLC?quote:Op woensdag 3 december 2008 08:45 schreef WhiteLightning het volgende:
hoe bekijk je die droxz ? hij wil hem downloaden hier
Het is gewoon een flashfile?quote:Op woensdag 3 december 2008 08:45 schreef WhiteLightning het volgende:
damn! kijk ik zit hier op mn werk , niet thuis. tevens hebben die mongolen Firefox verwijderd. ik zit dus nu met IE6quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 08:42 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
KLIK
p.s geef maar aan als je hem hebt gezien, gooi ik hem weer weg
Downloaden en openen met winampquote:Op woensdag 3 december 2008 08:45 schreef WhiteLightning het volgende:
Zie deze post nu pasquote:Op woensdag 3 december 2008 08:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dude ik heb al bijna twee weken (LIEK OMG WTF BQQ!!!) niet op de PS3 gezetenHeb het gewoon druk
IE 6 zonder een flashplayer geinstalleerd?quote:Op woensdag 3 december 2008 08:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
damn! kijk ik zit hier op mn werk , niet thuis. tevens hebben die mongolen Firefox verwijderd. ik zit dus nu met IE6![]()
Dacht je alles gehad te hebbenquote:Op woensdag 3 december 2008 08:49 schreef WhiteLightning het volgende:
godverdomme clown bassie zingt op 3fm aaargh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |