Haha ja dat is ook zoquote:Op woensdag 3 december 2008 09:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Gaat snel die bandbreedte man, ff 6 mb... lijkt weinig... maar open dat even met 10 a 20 man, en het gaat snel![]()
Gisteren heeft mijn pols weer opslot gezeten enzo... zit niet mee deze week.quote:Op woensdag 3 december 2008 09:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ongekend... dan is het momenteel echt een zware periode voor je
"Beller... kom d'r maar in!"quote:
nope werkt ook niet. ik mis de codec. hij speelt hem wel af. maar geen beeldquote:Op woensdag 3 december 2008 08:59 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
KLIK
Kan je deze wel openen?
p.s
De rest van mensen niet klikken aubMijn bandbreedte gaat nogal snel daar hahahaha
Zie het al, tering ding heeft er divx van gemaaktquote:Op woensdag 3 december 2008 09:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nope werkt ook niet. ik mis de codec. hij speelt hem wel af. maar geen beeld
hopen dat je geen afkick verschijnselen krijgt danquote:Op woensdag 3 december 2008 09:04 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
wel geslapen.. maar ik was dan ook helemaal kapot..
geen redbull voor vandaag
Moggggggggggggggguh RunX!!!!!!!quote:Op woensdag 3 december 2008 09:07 schreef Runx het volgende:
Goedemorgen iedereen![]()
alles goed met iedereen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
neej hoor.. gister ook geen redbull gehadquote:Op woensdag 3 december 2008 09:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hopen dat je geen afkick verschijnselen krijgt dan![]()
quote:Op woensdag 3 december 2008 09:08 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Moggggggggggggggguh RunX!!!!!!!hooooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aah das kut dat je thuis zit wil je werken kan je het niet, is ook wat hé, maar veel beterschaapjes![]()
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?
get over it.
Maar werken ze verder wel?quote:Op woensdag 3 december 2008 09:10 schreef Crazy-p het volgende:
alleen wel weer nieuwe medicijnen.. en die maken me dus brak zeg maar
Probeer anders VLC Portable.quote:Op woensdag 3 december 2008 08:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
damn! kijk ik zit hier op mn werk , niet thuis. tevens hebben die mongolen Firefox verwijderd. ik zit dus nu met IE6![]()
Daar sta ik ook niet van te kijken, je moet gewoon een stap terug doenquote:Op woensdag 3 december 2008 09:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Gisteren heeft mijn pols weer opslot gezeten enzo... zit niet mee deze week.
Ik wil gewoon weer alles kunnen doen, en ben erg koppig (volgens de mensen om me heen dan)
Toch moet ik leren rustig aan te doen, en alles beetje voor beetje te doen/leren...
Hij is te makkelijkquote:
Goodmeurning!quote:
Goedemorgenquote:Op woensdag 3 december 2008 09:12 schreef Crazyessie het volgende:
Goeiemorgen allen!
ik zit hier ook continu te gapen...quote:Op woensdag 3 december 2008 09:13 schreef crazy987 het volgende:
1e blikje energydrink is al op
nu ook al de 1e cafeinepil
ben focking moe
Thuis zitten is niet cool, laat mij maar "werken"quote:Op woensdag 3 december 2008 09:10 schreef Runx het volgende:
[..]
hooooi
aah das kut dat je thuis zit wil je werken kan je het niet, is ook wat hé, maar veel beterschaapjes![]()
Ik en een stap terug doen is een wonder... "gelukkig" krijg ik genoeg trappen onder mijn reet...quote:Op woensdag 3 december 2008 09:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Daar sta ik ook niet van te kijken, je moet gewoon een stap terug doen
Goede morgen CE!quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 09:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Thuis zitten is niet cool, laat mij maar "werken"
Maarja, wie weet kan ik vandaag weer een mooie fotosoep voor je maken
i know thuis zitten gaat echt vervelen, en vooral als je met zo'n pijnlijke pols zit .quote:Op woensdag 3 december 2008 09:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Thuis zitten is niet cool, laat mij maar "werken"
Maarja, wie weet kan ik vandaag weer een mooie fotosoep voor je maken
En nu moet je ook nog eensch leren luisteren naar die mensenquote:Op woensdag 3 december 2008 09:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik en een stap terug doen is een wonder... "gelukkig" krijg ik genoeg trappen onder mijn reet...
Zo maar eens eten, kunnen de eerste pijnstillers naar binnen
Helleuwquote:
Goed idee ik pak ook maar eens een bammetje...quote:Op woensdag 3 december 2008 09:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik en een stap terug doen is een wonder... "gelukkig" krijg ik genoeg trappen onder mijn reet...
Zo maar eens eten, kunnen de eerste pijnstillers naar binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |