Thuis zitten is niet cool, laat mij maar "werken"quote:Op woensdag 3 december 2008 09:10 schreef Runx het volgende:
[..]
hooooi
aah das kut dat je thuis zit wil je werken kan je het niet, is ook wat hé, maar veel beterschaapjes![]()
Ik en een stap terug doen is een wonder... "gelukkig" krijg ik genoeg trappen onder mijn reet...quote:Op woensdag 3 december 2008 09:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Daar sta ik ook niet van te kijken, je moet gewoon een stap terug doen
Goede morgen CE!quote:
quote:Op woensdag 3 december 2008 09:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Thuis zitten is niet cool, laat mij maar "werken"
Maarja, wie weet kan ik vandaag weer een mooie fotosoep voor je maken
i know thuis zitten gaat echt vervelen, en vooral als je met zo'n pijnlijke pols zit .quote:Op woensdag 3 december 2008 09:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Thuis zitten is niet cool, laat mij maar "werken"
Maarja, wie weet kan ik vandaag weer een mooie fotosoep voor je maken
En nu moet je ook nog eensch leren luisteren naar die mensenquote:Op woensdag 3 december 2008 09:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik en een stap terug doen is een wonder... "gelukkig" krijg ik genoeg trappen onder mijn reet...
Zo maar eens eten, kunnen de eerste pijnstillers naar binnen
Helleuwquote:
Goed idee ik pak ook maar eens een bammetje...quote:Op woensdag 3 december 2008 09:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik en een stap terug doen is een wonder... "gelukkig" krijg ik genoeg trappen onder mijn reet...
Zo maar eens eten, kunnen de eerste pijnstillers naar binnen
jaaaaquote:Op woensdag 3 december 2008 09:17 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Hallo!![]()
[..]
Helleujj..![]()
Alles goed met Runx?
quote:Op woensdag 3 december 2008 09:18 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Goede morgen CE!
Das een tijdje geleden!
Hoest met CE dan?
Ruilen?quote:Op woensdag 3 december 2008 09:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik zit hier ook continu te gapen...Daar kan ik echt niet tegen...
Zo lekker dan... bizar dat dat zo lang duurt zeg...quote:Op woensdag 3 december 2008 09:18 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
geen idee.. dat weet ik over 4 tot 6 weken pas
quote:Op woensdag 3 december 2008 09:19 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ruilen?
Ik ben actief, maar wil juist slapen
Om het verhaal maar even samen te vatten... ik ben droxz, en alles is bij mij extreem.quote:Op woensdag 3 december 2008 09:19 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Idd, weinig behoefte gehad aan gesprekken met mensen om me heen.
SorryHeb n weekje bij mn pa & ma doorgebracht in Friesland..
Verder gaat alles wel zn gangetje,
lig nu wakker te worden
En met Droxz?
Lekker, drink je er 1tje op mij??quote:Op woensdag 3 december 2008 09:19 schreef Runx het volgende:
[..]
jaaaa![]()
ik ga vrijdag naar Dublinzuipuhhhnn
en hoe is het met CE ?
tja.. helaas niets aan te doen..quote:Op woensdag 3 december 2008 09:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zo lekker dan... bizar dat dat zo lang duurt zeg...
quote:
Om half 5 ben ik hopelijk weer thuis, anders heb ik het druk...quote:Op woensdag 3 december 2008 09:20 schreef Rossdale het volgende:
Hopla! Alweer een dag gevuld met niets anders doen dan wachten tot het half 5 is... blurgh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |