jaaaaquote:Op woensdag 3 december 2008 09:17 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Hallo!![]()
[..]
Helleujj..![]()
Alles goed met Runx?
quote:Op woensdag 3 december 2008 09:18 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Goede morgen CE!
Das een tijdje geleden!
Hoest met CE dan?
Ruilen?quote:Op woensdag 3 december 2008 09:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik zit hier ook continu te gapen...Daar kan ik echt niet tegen...
Zo lekker dan... bizar dat dat zo lang duurt zeg...quote:Op woensdag 3 december 2008 09:18 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
geen idee.. dat weet ik over 4 tot 6 weken pas
quote:Op woensdag 3 december 2008 09:19 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ruilen?
Ik ben actief, maar wil juist slapen
Om het verhaal maar even samen te vatten... ik ben droxz, en alles is bij mij extreem.quote:Op woensdag 3 december 2008 09:19 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Idd, weinig behoefte gehad aan gesprekken met mensen om me heen.
SorryHeb n weekje bij mn pa & ma doorgebracht in Friesland..
Verder gaat alles wel zn gangetje,
lig nu wakker te worden
En met Droxz?
Lekker, drink je er 1tje op mij??quote:Op woensdag 3 december 2008 09:19 schreef Runx het volgende:
[..]
jaaaa![]()
ik ga vrijdag naar Dublinzuipuhhhnn
en hoe is het met CE ?
tja.. helaas niets aan te doen..quote:Op woensdag 3 december 2008 09:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zo lekker dan... bizar dat dat zo lang duurt zeg...
quote:
Om half 5 ben ik hopelijk weer thuis, anders heb ik het druk...quote:Op woensdag 3 december 2008 09:20 schreef Rossdale het volgende:
Hopla! Alweer een dag gevuld met niets anders doen dan wachten tot het half 5 is... blurgh
Niet liegen je moet fok sneller maken en meer review's schrijven, verder moet je nog mij als winnaar bekend maken bij FOKgames enquêtequote:Op woensdag 3 december 2008 09:20 schreef Rossdale het volgende:
Hopla! Alweer een dag gevuld met niets anders doen dan wachten tot het half 5 is... blurgh
Dat is altijd het vage van medicijnen, soms heb je meer last van de bijwerkingen..quote:Op woensdag 3 december 2008 09:21 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
tja.. helaas niets aan te doen..
hoop dat ik er niet te veel van de bijwerkingen krijg.. zou wel fijn zijn.. maar ja.. dat zou alleen de eerste week moeten zijn
En bedankt hequote:Op woensdag 3 december 2008 09:20 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Alles goed met Beller?
Ook weer lekker aant werk
ahhh ramtinquote:Op woensdag 3 december 2008 09:20 schreef Runx het volgende:
[..]
hoooi meneer de sletin![]()
alles goeeeeed ?
Sorry, ik post weerquote:
Hmmm... Klinkt erg... Actief?quote:Op woensdag 3 december 2008 09:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Om het verhaal maar even samen te vatten... ik ben droxz, en alles is bij mij extreem.
Het gaat aan de ene kant extreem goedEn aan de andere kant (pols) goed kut
(zit nu weer thuis ipv werken)
Zag al dat je in Friesland zat, en als je zin had om te praten... kom je maar
Ik ga niets forceren ofzo, lekker rustig aan toch.
Neuh, heb het niet zo op Jomanda... nog andere voorstellen?quote:
Wrijf het er even inquote:Op woensdag 3 december 2008 09:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Om half 5 ben ik hopelijk weer thuis, anders heb ik het druk...
quote:Op woensdag 3 december 2008 09:22 schreef Runx het volgende:
[..]
Niet liegen je moet fok sneller maken en meer review's schrijven, verder moet je nog mij als winnaar bekend maken bij FOKgames enquêteduss genoeg te doen
![]()
oja goedemorgen
naar vrienden, zuipen, whiskeyfabriekjes bezoekenquote:Op woensdag 3 december 2008 09:21 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Lekker, drink je er 1tje op mij??
Wat ga je er doen??
Hier gaat alles zo zn gangetje wel
Ik ben vandaag om kwart voor 4 klaar en dus om 4 uur thuis...quote:
Je zag er vanochtend inderdaad niet al te fris en fruitig uitquote:Op woensdag 3 december 2008 09:21 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
tja.. helaas niets aan te doen..
hoop dat ik er niet te veel van de bijwerkingen krijg.. zou wel fijn zijn.. maar ja.. dat zou alleen de eerste week moeten zijn
Het klinkt ook zo zwaarquote:Op woensdag 3 december 2008 09:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En bedankt heIk zit nu weer aanwezig te zijn, het is nu nog lekker rustig
![]()
Alles is perfect met mij, met jou dan?
Ben ook weer actief vandaag, geen gezeur van werk... geen kut collega.quote:Op woensdag 3 december 2008 09:23 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Hmmm... Klinkt erg... Actief?
Balen dat het met je pols goed kut gaat, is het nog erger dan eerst? Wat is er dan gebeurd?
Te snel van start gegaan soms?![]()
En jij weetsch, ik jouw vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is op dit moment gewoon een drama, heb het gevoel alsof mijn pols in de fik staat!
*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
Niet zo lang volgens mijquote:Op woensdag 3 december 2008 09:23 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Sorry, ik post weer![]()
Hoe lang post jij hier eigenlijk?
Pff medelevenquote:Op woensdag 3 december 2008 09:25 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Het klinkt ook zo zwaar![]()
![]()
Er wacht je wel een drukke dag? Of valt het mee allemaal.
Hier gaat alles verder zn gangetje wel, ff rustig wakker worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |